• De Uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.

    Het is misschien nog wat vroeg, maar ik kreeg mijn mailtje binnen en ik kon niet wachten om alvast het topic aan te maken^^

    De site



    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    15K

    Lizor | Lizor | Nog onbekend
    Square | Squares | nog onbekend
    Merrill | Nolanverse| nog onbekend
    50k

    Mulford | Roughen Up Our Minds | GreyWolfMoon
    Beardsley | Antithese | Stilte van een eiland
    Credo | Demesio | Nog onbekend
    15K

    Wiarda | Wiarda | nog onbekend
    Phraese | Phraese | nog onbekend
    Wolfstar | Crazy • Sirius Black, Birthday Wishes [Wolfstar]
    15K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    60K

    Lazulis | Drakenleerling - Damion.
    40K

    Blackthorn | ushita | the acher queen.
    15K

    Eledhel | Oppugn | It's a strange thing, huh?
    40K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:35 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ga 15k proberen.

    Ik heet sushita op die site.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 22:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, wow, dit begint morgen al. Oeps. :'D
    Ik zal in ieder geval niet om middernacht kunnen beginnen, helaas, want ik heb morgen nog twee tentamens. De positieve kant is dat ik daarna een week vrij ben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben je verplicht om een account te hebben op die site?
    Anders wil ik wel graag meedoen^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik haat het echt enorm, maar ik geloof dat ik weer van de lijst geschrapt mag worden. Het zou een wonder zijn als ik de aankomende maand überhaupt nog tijd heb om te slapen, laat staan aan NaNo mee te doen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HalfBloodPrince schreef:
    Ben je verplicht om een account te hebben op die site?
    Anders wil ik wel graag meedoen^^


    Nee hoor, dat is niet verplicht. Het is wel gratis en het kan heel motiverend zijn om de balkjes in je grafiek langzaam omhoog te zien gaan. Bovendien is de site een gemakkelijke manier om je wordcount in de gaten te houden. Ik raad het je wel aan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik haat het echt enorm, maar ik geloof dat ik weer van de lijst geschrapt mag worden. Het zou een wonder zijn als ik de aankomende maand überhaupt nog tijd heb om te slapen, laat staan aan NaNo mee te doen. :c


    Aww. :c
    Vanwege school? Damn school.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aww. :c
    Vanwege school? Damn school.


    Yup. Ik geloof dat ik aankomende maand met gemak 15K bij elkaar kan schrapen, maar dat zou dan allemaal in de vorm van verslagen, schriften, onderzoeken en werkstukken zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm in!
    Katl1 - Katl1 - De andere geestmeester - 60K
    Ik ben in november aan dat verhaal begonnen en nu wil ik echt wel weer verder schrijven :)
    Toen ruime 50K gehaald, net die 60 niet, dus deze keer wel proberen :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Sushita | 15k | the acher queen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal straks kijken wat mijn username is op NaNo.
    In iedere geval: Lazulis | 40K | Drakenleerling - Damion.


    Vampire + Servant = Servamp

    Good luck, guys.


    Ex astris, sciencia

    Iemand zin in de allereerste wordwar van de maand, gewoon om me te motiveren om te starten ? ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik doe toch wel mee! Ook al heb ik al heel lang een writer's block, ik ben toch maar aan het schrijven geslagen en het gaat beter dan ik had verwacht. Mijn username is Oppugno en mijn titel is "It's a strange thing, huh?". Rare titel, weet ik, maar dat komt omdat ik nog geen idee heb waar mijn verhaal over zal gaan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik doe toch wel mee! Ook al heb ik al heel lang een writer's block, ik ben toch maar aan het schrijven geslagen en het gaat beter dan ik had verwacht. Mijn username is Oppugno en mijn titel is "It's a strange thing, huh?". Rare titel, weet ik, maar dat komt omdat ik nog geen idee heb waar mijn verhaal over zal gaan :'D


    Ik heb ook alweer een tijdje niet geschreven, maar dit geeft extra motivatie^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb op zich wel zin in een wordwar maar ik kan maar een half uur, daarna moet ik slapen. Morgen weer half zes op.

    Edit: Laat maar, ik kan morgen avond rond acht uur wel.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:22 ]


    Vampire + Servant = Servamp