• De Uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.

    Het is misschien nog wat vroeg, maar ik kreeg mijn mailtje binnen en ik kon niet wachten om alvast het topic aan te maken^^

    De site



    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    15K

    Lizor | Lizor | Nog onbekend
    Square | Squares | nog onbekend
    Merrill | Nolanverse| nog onbekend
    50k

    Mulford | Roughen Up Our Minds | GreyWolfMoon
    Beardsley | Antithese | Stilte van een eiland
    Credo | Demesio | Nog onbekend
    15K

    Wiarda | Wiarda | nog onbekend
    Phraese | Phraese | nog onbekend
    Wolfstar | Crazy • Sirius Black, Birthday Wishes [Wolfstar]
    15K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    60K

    Lazulis | Drakenleerling - Damion.
    40K

    Blackthorn | ushita | the acher queen.
    15K

    Eledhel | Oppugn | It's a strange thing, huh?
    40K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:35 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Sugasu schreef:
    Ik heb op zich wel zin in een wordwar maar ik kan maar een half uur, daarna moet ik slapen. Morgen weer half zes op.

    Edit: Laat maar, ik kan morgen avond rond acht uur wel.


    ander keertje dan maar he^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Ik heb ook alweer een tijdje niet geschreven, maar dit geeft extra motivatie^^

    Haha, ik wilde eerst niet meedoen. Sinds november 2013 heb ik niks meer geschreven, maar nu dacht ik van, "Yes man, ik ga ervoor!" en het is echt leuk! Mijn wordcount goal zegmaar is wel 40000 ipv 50000, want ik heb het erg druk met school.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Haha, ik wilde eerst niet meedoen. Sinds november 2013 heb ik niks meer geschreven, maar nu dacht ik van, "Yes man, ik ga ervoor!" en het is echt leuk! Mijn wordcount goal zegmaar is wel 40000 ipv 50000, want ik heb het erg druk met school.


    Goh, das inderdaad al een hele tijd geleden. Maar dit is een goede manier om er weer in te vliegen!
    Ik heb alweer drie maanden niets geschreven aan een boek dat ik aan het schrijven ben en indien ik het afkrijg zou willen gaan opsturen naar een uitgeverij.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Is het al begonnen? Op de site staat nergens April 2015. Of ben ik te ongeduldig?

    Phraese schreef:
    Is het al begonnen? Op de site staat nergens April 2015. Of ben ik te ongeduldig?


    Kijk je wel op de goede site? Je hebt camp NaNoWriMo en de normale NaNoWriMo. Op dit moment is camp NaNoWriMo bezig m


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, daar kwam ik dus ook achter. Ohja ik doe mee aan het verhaal: Elfie&Rosie. Met als wordgoal: 10.000.
    En ik zit al bijna op de helft ^-^

    Miss twee dagen later begonnen, maar het maakt niet uit. Ik doe wel mee met 45.000 woorden met een vboek die af is, maar het helemaal ben aan het herschrijven. Kan ik daar mee meedoen?

    Pff, ik krijg steeds minder inspiratie voor mijn verhaal. Wat doen jullie op zo'n moment, random personages aan je verhaal toevoegen totdat het leuk wordt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    xMissMarije schreef:
    Miss twee dagen later begonnen, maar het maakt niet uit. Ik doe wel mee met 45.000 woorden met een vboek die af is, maar het helemaal ben aan het herschrijven. Kan ik daar mee meedoen?


    tuurlijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eledhel schreef:
    Pff, ik krijg steeds minder inspiratie voor mijn verhaal. Wat doen jullie op zo'n moment, random personages aan je verhaal toevoegen totdat het leuk wordt?


    Ik zoek dan eerder uit waar ik met het verhaal heen wil, wat ik zeker wil laten gebeuren, en hoe ik daar toe kan komen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Damn, ik had me nog zo voorgenomen om meteen te beginnen. Dit is mijn eerste keer dat ik het doe, dusja. Maar alsnog.

    DeIevingne - Ilonamazing - Titel is nog onbekend - 15K

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 17:50 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Diaval, zou je mijn wordgoal er nog bij willen zetten? Ik ga voor 20k. ^^

    Hoever is iedereen eigenlijk? Liggen jullie allemaal een beetje op schema? *O*
    Zelf ben ik nog niet begonnen, dus ik loop twee dagen achter, hehe. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Diaval, zou je mijn wordgoal er nog bij willen zetten? Ik ga voor 20k. ^^

    Hoever is iedereen eigenlijk? Liggen jullie allemaal een beetje op schema? *O*
    Zelf ben ik nog niet begonnen, dus ik loop twee dagen achter, hehe. :')


    Ik ben ook nog niet begonnen, had essays te schrijven en meer van dat soort nonsens. En nu wil ik eigenlijk wel beginnen, maar mijn ouders komen op bezoek. Dit gaat een moeilijk Camp worden zo.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik lig ook al achter, had gisteren en examen en vandaag ook nog geen tijd gehad, maar dadelijk vlieg ik erin


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oh, ik doe ook mee. Gisteren pas begonnen omdat ik nog niet eerder tijd had, oeps. Ik zet vanmiddag wel even alles neer qua gegevens (zit nu op ipod)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis