• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Da rules
    -Gelieve geen faceclaims uit The walking dead! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden, maar mocht je echt een goede reden hebben om wel een te voeren, overtuig me!
    - Geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Shachath, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - mannen en vrouwen gelijk houden
    -Als je personage gebeten wordt door een zombie, overleeft hij dit niet

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Team(1 of 2):
    Extra’s:


    Rollen:
    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]


    Teams:
    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev


    Verblijfplaats:
    De groep verblijft tijdelijk in een oud fabrieksgebouw net buiten het dorp waar ze zich bevinden. Het pand is zo opgedeeld dat er ook kantoorkamers aanwezig zijn, welke uitstekend zijn om om te toveren tot slaapkamers.



    Topics:
    Praattopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:24 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

          Naam:

    “When the snows fall and the white winds blow,
    the lone wolf dies but the pack survives.”


    “They say night's beauties fade at dawn,
    and the children of wine are oft disowned in the morning light.”


    “We do not create life, we create death.”


    “They had ridden past the end of the world;
    somehow that changed everything.”


    Diana Artemis Mikashia

          Leeftijd:
    25, 8 April

          Uiterlijk:
    Diana's haar zal je waarschijnlijk als eerste opvallen. Het is namelijk behoorlijk lichtblond, het neigt naar wit zelfs. Voor de apocalypse hield ze het zorgvuldig bij maar nu heeft ze in geen tijden nog een knipbeurt gehad. Haar witte haren zijn op dit moment een groot contrast met haar blanke, vieze huid.
    Haar haren houdt ze meestal bijeen in een verwarde vlecht -- die ze elke week opnieuw vastknoopt met een oud elastiekje dat ze heeft gevonden. In deze tijden hoor je immers niet veel bezig te zijn met je uiterlijk.
    Diana heeft hele lichte ogen die een groene kleur dragen. Naarmate je dichterbij de pupil komt, zie je ook wat bruine tinten verschijnen.
    Op dit moment draagt Diana een groene jegging met een wit shirt en een zwart vest. Haar schoenen zijn zwarte laarzen met dikke zolen. Voor de rest heeft ze geen kleding of accessoires.

          Innerlijk:
    Diana’s rol in de groep is vooral het verzorgende gedeelte. Omdat zij de studie geneeskunde volgde voordat de apocalypse uitbrak, weet ze veel van verschillende kwalen af en zij is er dan ook niet vies van om wonden aan te raken. Ze heeft een kleine leren tas die ze altijd bij haar draagt en daarin zitten twee EHBO–doosjes die ze heeft gevonden. Ze koos ervoor om dokter te worden aangezien ze het fijn vindt om omgeven te zijn door mensen.
    Diana is niet, zoals de meesten in de groep, erg bruut. Ze heeft er geen problemen mee om Walkers te doden – maar toch koestert ze geen enorme haat voor hen. Redelijk apart, aangezien haar vader en twee zusjes ook zijn vermoord door Walkers. Toen heeft ze een tijdje alleen rondgezworven en probeerde ze om zo veel mogelijk Walkers te doden. Daar stopte ze mee toen ze deze groep tegenkwam.
    Een beetje ongewild heeft Diana een beetje de status van zwakkeling gekregen in de groep – hoewel ze perfect voor zichzelf kan zorgen. Ze heeft er nu alleen meer vrede mee en is absoluut niet bang voor de dood – een gegeven dat haar misschien ietwat roekeloos maakt. Ze is voorzichtiger rondom mensen dan rondom Walkers. Het duurt dan ook erg lang voordat je haar vertrouwen hebt gewonnen.

          Relaties*

          Geschiedenis:
    Diana komt uit een liefdevol gezin en heeft twee zusjes, Violet en Aurelia. Ze waren een doorsnee gezin totdat de apocalypse begon. Diana’s moeder stierf als eerste – niet door Walkers maar door een auto–ongeluk, toen verschillende mensen met spoed het stadje wilde verlaten. In de chaos die daarop volgde verloor Diana haar vader en zusjes uit het oog waardoor ze twee weken met een groep heeft meegelopen voordat ze herenigt werd met haar familie. Na een aantal dagen werd het kamp omsingelt door Walkers – een aanval die haar vader en Violet het leven kostte. Aurelia werd niet lang daarna ook vermoord. Diana is nog als enige over en voelt zich daarom erg alleen, al zal ze dit niet laten blijken aan de groep.

          Wapens:

          Team(1 of 2):
    1.

    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 17:48 ]

    SHE NEVER CRIED,
    NEVER UTTERED A WORD.
    ONLY HER EYES SPOKE.
    BIG, TRAGIC EYES.
    • • •

    Juniper Al'Kapur

    “SHE WAS LIKE THE SEA ON A STORMY DAY. SHE COULD ONLY DESTROY.”


          Bijnaam:
    • “Sunny”, soms eerder als plagerij vanwege haar karakter.
    • “Little girl”, volgens haar – inmiddels overleden – vader.
    Leeftijd: 26 zomers, geboren in Augustus.
    Wapens: Bajonet, een dolksvormig gevechtswapen dat ze eens tot haar bezit had genomen van iemand. De vrouw bezit eveneens over een vuurwapen, waarvan de kogels bijna op zijn.
    Team (1 of 2): Team één. Ze zoekt liever naar middelen die haar in leven houden.
    Extra’s: Deze jonge vrouw is geboren in een land met een warm klimaat, waardoor ze gewend is aan warme temperaturen. Ze houdt van de zon, eveneens een reden voor haar bijnaam, terwijl de regen niet één van haar beste vrienden is.
          Likes: Actie, uitdagingen, spontaniteit, alleen zijn, geïnteresseerd in de kunsten van de magie, . . .
          Dislikes: Rondgecommandeerd ofwel opgejaagd worden, niets doen en afwachten, verstoord worden met iets wat belangrijk is, fouten toegeven, betweters, aandachttrekkers, slangen,. . .


    PHYSICAL APPEARANCE——
    OO1 ; OO2.
    De kleur van haar huid heeft een bronzen tint, dat in het directe zonlicht iets lichter lijkt dan normaal. Door haar slanke figuur hebben anderen regelmatig het idee dat ze niet zo sterk is, waardoor ze onderschat wordt. Het is echter een foute keus om Juniper niet te erkennen op deze manier, gezien ze immens overheersend kan zijn. Eveneens is haar lengte niet lang, maar haar 1,67M is voor haar prima, ook al verkiest ze combat boots boven hakken en dergelijke. Ze gaat doorgaans ook gekleed in kleding die hun beste dagen al hebben gezien.
          De kleur van haar amandelvormige kijkers hebben een karamelbruine kleur, die – als je langer kijkt – schijnen te fonkelen met vuur. Het is een drift wat elk moment op kan laaien, als ze daadwerkelijk iets wilt en als doel heeft gesteld. Tevens zijn haar rozige lippen het enige wat redelijk afsteekt tegen de rest van haar getinte kleuren, zoals Junipers inktzwarte, lange haren die tot haar onderrug reiken. Met geen enkele mogelijkheid lijken deze getemd te kunnen worden, doordat ze elk moment op een wilde manier door elkaar zitten. En, hoezeer ze ook vrouwelijke vormen heeft, gebruikt ze dit niet om enig ander te verleiden. Op haar lichaam zijn enkele tatoeages te bemerken, elk met een eigen betekenis.


    CHARACTERISTICS——
    Niemand kan deze vurige jongedame rond commanderen, ze zal precies het tegenovergestelde reageren en enkel doen wat ze zelf wilt. Ze barst van de energie, is avontuurlijk ingesteld – zo nu en dan tot het vervelende aan toe – en kan erg enthousiast uit de hoek komen. Desalniettemin geldt dat enkel in het bijzijn van personen die ze daadwerkelijk mag, wat uiterst zeldzaam is – dat valt nu al te vertellen. Daarbij ligt er tevens in haar karaktereigenschappen om impulsief te zijn, waardoor stilzitten absoluut niet haar ding is, aangezien ze zich snel verveelt.
          Vrij weinig zal haar van haar doel afleiden, wat momenteel vooral is om haar onbekende broer te vinden. Althans, halfbroer. Ongeveer een jaar geleden was haar moeder naar Juniper op zoek geweest en kwam met de desbetreffende informatie aanzetten, waar ze niet bepaald positief op reageerde. Wanneer het op vechten aankomt, staat de vrouw in de frontlinie. Ze is alles behalve bang, dat betreft eveneens voor mensen. Degene die een opmerking haar richting ingooit, kan wat teruggekaatst verwachten. Haar grote mond zal ze niet snel verliezen, waardoor ze deze ook opentrekt wanneer iets haar niet bevalt. Wellicht is er eveneens om deze reden een bepaalde reputatie rondom haar opgebouwd, wat niet altijd positief werkt. Normaliter gesproken spreekt ze de waarheid – naar haar mening, ten minste – liegen daarentegen kan ze beslist niet. Het is duidelijk te bespeuren als ze grote leugens over haar lippen laat rollen, één van haar trekken die ze graag nog wilt verbeteren.
          Juniper houdt van haar vrijheid ; ze is net een wilde storm, die in het voorbijgaan alles meeneemt en verwoest, niets overlatende om te kunnen repareren. Dit kan ongelofelijk intimiderend op een ander werken, wat ze soms wel weet, maar soms het is onbewust. Ze is verslaafd aan gevaarlijke situaties, die niet enkel haar leven op het spel zet maar tevens die van anderen.
    Haar vreselijke ongeduld kan zo nu en dan de kop opsteken als ze niet genoeg resultaat ziet, iets wat ze zelf naderhand pas weet. Door deze karaktereigenschappen is ze geen goede volger, omdat ze zelf graag de touwtjes in handen heeft – als ze het niet eens is met bepaalde instructies, zal ze hier zich sterk tegen verzetten. Hetzelfde geldt voor een voorbeeld, mocht ze niet inzien waarom dit wordt opgelegd. Echter, ze bekommert zich oprecht over degenen die in het groepje zitten, hoewel ze dit niet toe zou geven – sommigen ziet ze zelfs als familie. Desalniettemin valt ze niet 1OO% te vertrouwen met een leiderschap, aangezien ze op dit vlak niet helder na kan denken en plompweg op verscheidene manieren door kan draven.
          Haar innerlijke zachtheid is lastig te vinden, maar niet onmogelijk – het heeft simpelweg de juiste personen nodig om dit te kraken. Wanneer ze echter een band met iemand heeft, kan ze een groot inlevingsvermogen hebben en zie je haar intiemere kant. Eentje die ergens diep verborgen in haar zit, te wachten bijna tot mensen haar aan durven. Bij nieuwkomers heeft ze de neiging hen buiten te sluiten en hen kil te behandelen. Qua liefde zoekt ze niemand, zelfs niet op seksueel vlak – al zal ze daar eerder naar kijken überhaupt romantiek. Juniper heeft problemen met emotionele relaties, ze vermijdt liever personen zodat het niet te diep gaat. Hierom is ze eveneens overduidelijk niet preuts, hoewel ze niet naakt rond zal lopen om aandacht te trekken.


    “SHOW YOURSELF TO ME:
    ARE YOU SOMEONE TO LOVE
    OR ARE YOU A MYTH I CREATED?”
    Relaties*:
          Cassia Chavez
    —— Ze werd eens uit een brandend gebouw gered, nog voor de apocalyps, door de jonge vrouw. Hoewel ze dit liever vergeet dan onthoudt, blijft ze het gevoel hebben bij haar in het krijt te staan, waar ze een enorme hekel aan heeft.
          Lane Lincoln
    —— Iemand waarin ze zich herkent, of totaal niet, de enige die haar kan kalmeren in lastige tijden ;
    Hebben verhitte discussies die resulteren in seks.
          Nathaniel Leaf
    —— Halfbroer.
          Zevon Lincoln
    —— Ex'en van elkaar.
          Dalia Forrester
    —— In een dronken bui is ze met haar getrouwd, en aangezien de gebeurtenis voor de apocalyps plaatsvond, zijn ze niet gescheiden. Juniper is een vrij cynisch persoon, waardoor ze de desbetreffende ring (een doodsimpele snoepring) aan een ketting om haar nek heeft hangen.

    Geschiedenis: Ze werd geboren als enig kind in een grote stad, die al jaren in toom werd gehouden door een onderdrukking. Tot haar tiende levensjaar was ze vrij van de problemen, althans— ze bestonden wel en groeiden daarna enkel uit tot iets groot. De relatie met haar vader was niet hecht ; hij herinnerde haar regelmatig aan het gegeven dat vrouwen niet zo sterk als mannen konden zijn. Hoewel de man zulke opmerkingen voortdurend maakte, zette Juniper haar beste been voor om naar zijn verwachtingen te voldoen. Elke dag voerde ze taken uit die haar vader tot een goed humeur zou kunnen stellen (de krant halen als zowel lezen, naar zijn verhalen luisteren over het werk, et cetera.) Op een gegeven dag in haar vijftiende levensjaar begon ze zelfs te trainen, zware oefeningen die haar lichaam schenen af te breken en aan het einde van elke dag pijn deden. Desalniettemin scheen de man nooit daadwerkelijk trots te zijn op de daden die zij uitvoerde. Het was een streng en rigide man, die geen enkele vorm van de zogenaamde zwakte liet merken. In hetzelfde jaar nog stierf hij, er volgde een begrafenis waar de tiener maar even naartoe ging. Ondanks het feit dat de overleden man Juniper nooit heeft geaccepteerd, was hij alsnog haar vader en ze kon niet omgaan met de situatie.
          Hierdoor vertelde ze tegen haar moeder dat ze de wijde wereld inging, maar ze kwam niet verder dan een dorp verderop— waar toen criminele activiteiten hoog waren. Ze ontmoette iemand die ze vertrouwde en vervolgens een mes in haar rug stak, letterlijk. Hedendaags heeft ze er nog altijd een litteken van, die ze vanzelfsprekend niet aan iemand wil laten zien. Door deze bende heeft ze echter wel geleerd dat haar vaders dood geen ongeluk was ; personen hadden hem vermoord. Wanneer de vreemde figuren echter erachter waren gekomen dat Juniper zijn dochter was, kwamen ze achter haar aan. Het waren duistere tijden voor haar in aantocht, ze bleven maar komen en het begon allemaal op de dag – avond eerder – dat ze wakker werd in een vreemde plaats. Samen met een jong kind, die ze niet herkende. Duizenden vragen kreeg ze naar haar hoofd gegooid of ze het kind kende, wat de relatie dan zou zijn en verscheidene over haar verleden. Ze heeft het nooit aan iemand verteld, maar ze kon zich niet schuldiger voelen dan het volgende wat er gebeurde: het kind werd geliquideerd. Later kwam ze er enkel achter, via haar moeder, dat ze een affaire heeft gehad en Juniper een halfbroer heeft. Het kind zou familie zijn geweest van hem. De vrouw verloor zichzelf en hield zichzelf verantwoordelijk voor deze verschrikkelijke daad: ze had een kind vermoord. Zij. Niiemand anders. Juniper wilt niets liever dan zich verzoenen met al haar wandaden, alleen dat zal er niet opzitten.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 20:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vroeg me af of het nog mogelijk is om een rol te krijgen :3 Ik heb verder nog niet gekeken naar welke rol en stuff, maar ik werd erg enthousiast van de verhaallijn en ik zoek nog een leuke RPG ^^

    Turing schreef:
    Ik vroeg me af of het nog mogelijk is om een rol te krijgen :3 Ik heb verder nog niet gekeken naar welke rol en stuff, maar ik werd erg enthousiast van de verhaallijn en ik zoek nog een leuke RPG ^^


    Dat kan zeker wel, we hebben nog verscheidene mannenrollen over. We zijn namelijk nog wel op zoek naar een man (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Dat kan zeker wel, we hebben nog verscheidene mannenrollen over. We zijn namelijk nog wel op zoek naar een man (:


    *Maakt een rondedansje* Geef mij anders maar zo'n rondzwervende man. Ik neem aan dat jullie al van alles hebben besproken over relaties en stuff en als rondzwervend persoon hoef ik niet nog verscheidende pagina's aan gesprekken door te lezen. Ik moet alleen nog iemand hebben om te ontmoeten zodat ik in het verhaal kom, maar dat komt later wel. Ik ga even lekker mijn wiskundeles verspillen aan het maken van mijn rol :Y)

    Turing schreef:
    (...)

    *Maakt een rondedansje* Geef mij anders maar zo'n rondzwervende man. Ik neem aan dat jullie al van alles hebben besproken over relaties en stuff en als rondzwervend persoon hoef ik niet nog verscheidende pagina's aan gesprekken door te lezen. Ik moet alleen nog iemand hebben om te ontmoeten zodat ik in het verhaal kom, maar dat komt later wel. Ik ga even lekker mijn wiskundeles verspillen aan het maken van mijn rol :Y)


    Haha prima!
    De rondezwervende personen komen vanzelf wel bij de groep. Ze zijn toch allemaal in hetzelfde dorp


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik snap niet echt hoe het zit met die teams?

    Turing schreef:
    (...)

    *Maakt een rondedansje* Geef mij anders maar zo'n rondzwervende man. Ik neem aan dat jullie al van alles hebben besproken over relaties en stuff en als rondzwervend persoon hoef ik niet nog verscheidende pagina's aan gesprekken door te lezen. Ik moet alleen nog iemand hebben om te ontmoeten zodat ik in het verhaal kom, maar dat komt later wel. Ik ga even lekker mijn wiskundeles verspillen aan het maken van mijn rol :Y)

    MY DARLING. Hoi. c; Ik wil je tegen die tijd wel helpen. (;

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:14 ]


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    MY DARLING. Hoi. c; Ik wil je tegen die tijd wel helpen. (;



    Aaaaim! Ö Haha, wat toevallig dat ik een RPG met jou d'r in uit pik ^^ Hopelijk kom ik nu niet over als een stalker, lol. Me lufs U to darling

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:17 ]

    Wanderings schreef:
    Ik snap niet echt hoe het zit met die teams?


    De originele groep heeft gewoon de groep opgesplitst in teams zodat ze makkelijker kunnen werken en elkaar niet voor de voeten lopen. Team 1 zoekt overlevingsmiddelen, team 2 zoekt naar een beter onderkomen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Het speeltopic!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Naam: Storm Roselix

    Leeftijd: Hij is 38 jaar en verjaard op de 2de van februari.

    Faceclaim: Paul Bettany (de versie/het uiterlijk waarbij hij Dustfinger speelt, de gewone Paul was nét niet helemaal perfect ^^)

    Uiterlijk: Storm heeft blond haar met een zweem oranje er doorheen en het krult licht als hij het langer laat groeien. Zijn ogen zijn grijsblauw, maar doordat ze diep in zijn kassen liggen valt de kleur niet op. Sinds de apocalyps hebben ze constant een strijdlustige glans wat hem een dreigend uiterlijk geeft. Over zij linkeroog lopen twee kleine littekens die hij heeft opgelopen door een aanvaring met een zombie met zeer scherpe nagels. Hij heeft niet veel last van gezichtsbeharing en hij scheert zich, als dat mogelijk is, één maal in de week, waardoor zijn uiterlijk niet altijd het zelfde is.
    Hij draagt een lange grijsgroene 4-seizoenenjas die hij heeft gestolen in een kampeerwinkel. Daaronder bestaat zijn kleding uit een eenvoudige blouse en een ruim zittende spijkerbroek in de winter. In de zomer draagt hij een kortgeknipte spijkerbroek tot zijn knieën en een nauwsluitend zwart shirt met korte mouwen. Hij heeft altijd zijn afgetrapte bergschoenen aan waar hij verrassend zacht op voort kan bewegen. Als hij leest heeft hij eigenlijk een bril nodig, maar die heeft hij een tijd geleden gebroken in een gevecht. Sindsdien kon het hem niet meer schelen waar hij heen ging, want nu kon hij de nietszeggende plaatsnamen niet eens meer lezen. Bij zijn 'outfit' hoort ook een hikerugzak waar hij al zijn spullen in bewaard.
    Storm heeft geen atletische bouw, maar is wel slank en flexibel wat hem helpt bij het behendig ontwijken van zijn vijanden. Hij is ergens in de 1 meter 80 en weegt sinds de apocalyps maar weinig.

    Innerlijk:
    Storm was vroeger iemand die erg vrolijk was en genoot van het leven. Sinds de apocalyps is hij een stuk meer verbitterd geraakt en heeft hij geen vaste glimlach meer op zijn gezicht.[Maar op het moment dat hij zich op zijn gemak voelt is hij weer zijn oude zelf; een gezelligheidsmens die houd van een goed gesprek. Hij houd er totaal niet van om alleen te zijn en is het liefste altijd in gezelschap. Maar de laatste tijd is hij de stilte meer gaan leren waarderen en is hij meer deel van de natuur. Hij geniet van de zang van vogels en kan prima een uur in een boom zitten luisteren en de geuren van het bos ruiken. Want dat is zijn terrein, in het bos is hij meer thuis dan ergens anders.
    Naast zijn relaxte karakter heeft hij een groot hart voor zijn naastten. Hij maakt heel gemakkelijk vrienden en was dus vroeger ik het gezelschap van een grote groep vrienden onder zijn collega's. Toch houd hij er meer van om vrienden voor het leven te maken. Hij smult van geheimen en vind het geweldig als mensen hem in vertrouwen nemen, dan voelt hij zich vereerd. Toch kiest hij de personen waarmee hij echt close wil worden zorgvuldig, want hij houd er niet van om bedrogen te worden.
    Storm is vaak in to discussies en kan het nooit laten om zijn mening te geven of een bijdehante opmerking te maken. Als je een discussie met hem voert kan je rekenen op een felle partner die zich sterk maakt voor zijn standpunt. Hij kan tegen flink wat kritiek en loopt maar al te graag zijn eigen pad in de plaats van de menigte te volgen.
    Ondanks dat hij veel dood heeft gezien vind hij het nog steeds moeilijk, zelfs al kent hij het slachtoffer niet of nauwelijks. Hij heeft welliswaar veel gebackpacked, hij was het rustige en confortabele bankiersleven gewend en was nog nooit geconfronteerd met een andere vorm van dood dan het opgebaarde lichaam van een oudtante. Ook de zombies jagen hem nog steeds angst aan en hij ontloopt ze veel liever dan dat hij er de strijd mee aan gaat.
    Deels doordat hij al vier jaar weinig contact had met mensen en deels doordat zijn bankiersleven hem dat nooit had bezorgd, heeft hij weinig ervaring met grapjes. Hij vind alles maar een beetje apart en vooral sarcasme kan hij niet begrijpen. Dit zorgt nog wel eens voor awkward situaties, waardoor hij mensen die de neiging hebben om veel op die manier te reageren liever ontwijkt.

    Relaties*: -

    Geschiedenis: Storm leidde een rustig leven als bankier. Hij had een vrouw en twee zoons, die hij sinds zijn vakantie waarin de apocalyps uitbrak nooit meer heeft gezien. Hij houd nog steeds erg veel van zijn vrouw en kan niet accepteren dat zij en hun kinderen ook zombies zijn geworden. Hij beschouwt ze liever als dood. Doordat hij nog steeds van zijn vrouw houd en hij maar weinig andere overlevers ontmoet heeft hij nooit echt aan een relatie gedacht. Desondanks is was hij vroeger wel een romanticus. Voordat hij trouwde werd hij om de haverklap verliefd op vrouwen.
    Ondanks dat hij een bankier was hield hij erg van het buitenleven, wat hij overhield aan zijn lange jaren bij de scouting. Op zijn vakantie was hij dan ook van plan te gaan backpacken. Door scouting wist hij de basis van het overleven en de rest heeft hij bijgeleerd door de apocalyps. Ondanks dat heeft hij zichzelf iedere keer maar ter nauwernood kunnen redden en hij verlangt erg naar een groep waarbij ervaringen gedeeld kunnen worden. Maar toch heeft hij zich nog niet bij een groep aangesloten, omdat niemand hem erbij wilde hebben. Daarom zwerft hij al die tijd in zijn eentje rond.

    -- Voorlopig is dit genoeg, misschien word dit later nog bijgewerkt. --


    Wapens: Storm heeft helaas niet veel wapens in handen kunnen krijgen toen de streek waar hij op dat moment was werd getroffen. Hij pas op vakantie en was heel toevallig van plan te gaan backpacken. Hierdoor had hij al twee grote messen en een korte bijl in handen voordat hij moest vluchten. Maar hij heeft het tot nu toe goed gered door zijn snelheid en verbergingstechnieken. Door de apocalyps heeft hij ontdekt dat hij makkelijk kan verdwijnen op straat en is flexibel tijdens het rennen, waardoor hij zichzelf kon laten verdwijnen voor de zombies.

    Team(1 of 2): -

    Extra’s: -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 10:07 ]

    Haha I like him. ;D Heeft hij de fret nu nog - dat zou grappig zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Haha I like him. ;D Heeft hij de fret nu nog - dat zou grappig zijn.


    Thanx hihi. En helaas niet, dat zou een beetje te veel Dustfinger-achtig worden ^^



    Grrrr ik zit een beetje te klooien met die opmaak, een tweede foto lukt voorlopig niet :3

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 21:05 ]

    Turing schreef:
    (...)

    Thanx hihi. En helaas niet, dat zou een beetje te veel Dustfinger-achtig worden ^^



    Grrrr ik zit een beetje te klooien met die opmaak, een tweede foto lukt voorlopig niet :3

    I really like him. o-o


    Caution first, always.