• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Da rules
    -Gelieve geen faceclaims uit The walking dead! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden, maar mocht je echt een goede reden hebben om wel een te voeren, overtuig me!
    - Geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Shachath, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - mannen en vrouwen gelijk houden
    -Als je personage gebeten wordt door een zombie, overleeft hij dit niet

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Team(1 of 2):
    Extra’s:


    Rollen:
    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]


    Teams:
    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev


    Verblijfplaats:
    De groep verblijft tijdelijk in een oud fabrieksgebouw net buiten het dorp waar ze zich bevinden. Het pand is zo opgedeeld dat er ook kantoorkamers aanwezig zijn, welke uitstekend zijn om om te toveren tot slaapkamers.



    Topics:
    Praattopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:24 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Nee.
    Nee zal je niet.
    Misschien heeft ze dat nog gewoon niet af
    *snaps fingers*

    Ik ben gewoon heel makkelijk en snel tevreden als het er degelijk uitziet


    Did you just snap your fingers at me? You better did not



    Me still lufs ya

    Oh shit, drama.
    *runs for life*


    I'm your little ray of pitch black.



    Don't ya tell me what to do
    Nah ah!

    Luf, luf everywhere <3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:



    Don't ya tell me what to do
    Nah ah!

    Luf, luf everywhere <3



    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Er is een praattopic dacht ik hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 10:44 ]

    Padeladelalala schreef:
    Er is een praattopic dacht ik hoor


    Oeps haha, laten we daar ons gesprek voortzetten dan

    But.. I am the starter
    I can do whatever I want ;D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 10:46 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    But.. I am the starter
    I can do whatever I want ;D

    You little rebel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    _________


    Naam - Rosie-Jane Francis

    Bijnaam/Pseudoniem - Kiddo

    Leeftijd - 23

    Uiterlijk - Kiddo is ongeveer 1,75. Ze heeft relatief lange benen en heeft een slank, gespierd figuur. Haar huid is zongebruind met hier en daar een sproet of moedervlekje. Ze heeft bruine ogen en bleke lippen, die niet veel meer kleur hebben dan de rest van haar huid. Wanneer ze haar haar laat groeien valt het in zachte, lichtbruine golven over haar schouders. Kort nadat de epidemie uitbrak heeft ze haar haar echter afgeschoren in verband met veiligheid en hygiëne, en tot nu toe is het haar gelukt het nooit langer te laten groeien dan een paar centimeter. Ook haar nagels houdt ze sinds de opkomst van de zombies kort, zodat ze er geen onnodige viezigheid onder krijgt. Voordat de epidemie uitbrak droeg ze feminiene kleding, zoals skinny jeans en rokjes. Zodra het virus zich echter begon te verspreiden is ze voor functionaliteit gegaan en de weinige kleren die ze nog heeft zijn vooral van stevige stof zoals denim of canvas. Weinig flatteus, maar zo kan ze wel tegen een stootje.

    Innerlijk - Kiddo is een redelijk rustig persoon. Het liefst gaat ze confrontaties uit de weg en houdt ze de verhoudingen met iedereen vriendelijk. Ze observeert liever dan dat ze praat, en luistert liever dan dat ze zichzelf blootgeeft. Niet dat ze er bang voor is om over zichzelf te vertellen of dat ze grote geheimen te bewaren heeft: het duurt gewoon even voordat het ijs bij haar gebroken is en ze zich op haar gemak voelt om over zichzelf te praten.
    Ook al vóór de epidemie was Kiddo soms een ietwat ongemakkelijk figuur, omdat ze niet wist wat ze moest zeggen of zich geen houding wist te geven. Zeker nu ze tijdens het verspreiden van het virus zich lang heeft afgezonderd van andere mensen is ze niet bepaald de beste gesprekspartner meer.

    Geschiedenis - De voornaamste reden dat ze de zombie Apocalyps tot nu toe heeft overleefd is volgens Kiddo dom geluk. Dom geluk dat ze op het plattelands huisje van haar ouders paste en niet in haar stedelijke studentenkamer was. Het huisje lag ver van de omliggende dorpen en stadjes af, en had zonnepanelen en een regenwater filtersysteem. Van haar ouders heeft ze in deze vier jaar nog niets gehoord, maar ze houdt hoop dat ze veilig zijn. Ze waren op vakantie naar Hawaï, waar volgens de laatste nieuwsberichten die Kiddo meegekregen heeft de situatie nog onder controle was. Dat was echter slechts een paar weken na de uitbraak, dus zeker weten doet ze het niet.
    Als kind en tiener was Kiddo gefascineerd door horror films. Vele uren heeft ze besteed aan de meest obscure films vinden, om daarna op internet en in boeken alle trivia over de film, regisseur en acteurs op te zoeken. Deze fascinatie zorgde er ook voor dat ze vaak nadacht over wat zij zelf in horror scenario’s zou doen, waardoor ze op internet hele avonden en nachten bezig is geweest te lezen over hoe ze zou moeten overleven in bijvoorbeeld een zombie Apocalyps. Toen was het slechts vermaak, omdat ze met een meer kritische blik naar films kon kijken. Toen het virus echter de kop op stak, kwam haar kennis goed van pas.
    Meteen na het eerste nieuws van het virus heeft ze zoveel mogelijk levensmiddelen toegevoegd aan de op dat moment al uitpuilende voorraadkast van haar ouders. De maanden die daarop volgden heeft ze zich in het kleine huisje gebarricadeerd en heeft ze veilig voor zombies en andere mensen keihard getraind om haar conditie op peil te krijgen voor het onontkoombare moment waarop ze het huis zou moeten verlaten. Een enkele keer strandde er een verdwaalde reiziger, levend of ondood, bij het huis, maar door zich stil te houden of door het jachtgeweer van haar moeder er bij te pakken keerde de rust meestal snel genoeg weer terug.
    Kiddo heeft het iets meer dan een jaar volgehouden in het huis. Toen begonnen haar voorraden op te raken en moest ze er op uit om in de omgeving naar eten te zoeken. Hoewel ze voorzichtig was en oplette dat ze niet gevolgd werd wanneer ze terugging naar het huis, werd ze uiteindelijk toch gevonden door een groep overlevenden die hun krachten gebundeld hadden. Hoewel ze haar aanboden zich bij hen aan te sluiten, was het duidelijk dat haar enige andere optie de dood was, als het aan hen lag. Even kwam ze in de verleiding, maar ze vertrouwde de groep niet, en besloot hem te smeren. Door te doen alsof ze zich aansloot en hen binnen in het huis te laten gaf ze zichzelf genoeg tijd om de nodige spullen bij elkaar te pakken en te vluchten. Dat is ongeveer een halfjaar geleden; sindsdien heeft ze rondgezworven, op zoek naar een nieuw onderkomen.

    Wapens - Voor zover het haar lukt gaat Kiddo gevechten uit de weg. Mensen lukt het haar over het algemeen redelijk makkelijk om te ontwijken, en van de meeste zombies wint ze het qua snelheid. Toen ze net van huis vertrok had ze het jachtgeweer van haar vader nog, maar de munitie raakte al snel op. Gelukkig had ze dit voorzien en nam ze ook een kachelpook mee, waarmee ze rake klappen uit kan delen als het nodig is. Het lege geweer zeulde ze nog een tijdje mee maar ruilde ze een maand of wat geleden met een kleine groep overlevenden voor wat levensmiddelen.

    Team - Kiddo gaat op dit moment solo door de wereld heen. Ze is niet nadrukkelijk van plan om zich aan te sluiten bij een groep maar is er ook niet echt op tegen.

    Extra’s - Hoewel ze voor horrorfilms nooit bang was, voelde Kiddo zich verlamd van angst door de nieuwsberichten over de zombie Apocalyps. Ze wilde zich sterker voelen, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Daarom dropte ze de naam “Rosie-Jane” en bedacht ze voor zichzelf een stoerder alter-ego, genaamd “Kiddo”, vernoemd naar het hoofdpersonage Beatrix Kiddo uit Kill Bill. Hoewel ze niet met veel mensen gesproken heeft in de afgelopen vier jaar, heeft ze zichzelf in haar hoofd al die tijd Kiddo genoemd, waardoor ze zich nu meer op haar gemak voelt met die naam.






    Foto's zijn gemaakt door/eigendom van deviantart gebruiker katszp

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 15:10 ]

    Zitten jullie al ver, of zou ik mee mogen doen met een rondzwervende?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Zitten jullie al ver, of zou ik mee mogen doen met een rondzwervende?



    Over het algemeen is het hier nogal dood (met een reden, so don't be angry at me all for saying this!), dus ik weet niet of je dat jezelf aan wil doen :3 Maar over het algemeen valt dat wel mee, hoe ver we zijn. We hebben toevallig wel net een tijdssprong gemaakt. Stygian moet maar even beoordelen of je mee kan doen denk ik ^^

    Hecuba schreef:
    Zitten jullie al ver, of zou ik mee mogen doen met een rondzwervende?


    Het verhaal is in principe nog niet ver. Ik denk dat het wel makkelijk is om in te springen!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh, hahaha. Nouja, ik ben natuurlijk zo leuk natuurlijk dat het hier weer helemaal druk wordt not


    Spinning around, I'm weightless.