• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn topics. (;


    Caution first, always.

    Zoals ik al zei, dit is voor eventuele relaties, waarbij ik persoonlijk de volgende twee zwakzinnigen aanbied:

    Naam: Zev
    Interesses:Chagrijnig zijn, zombies neerhalen, mensen negeren, vrouwen plezieren - maar nog meer zichzelf
    Zwakke punten:Heeft veelvuldig nachtmerries over zijn verleden waardoor hij vaak 's nachts wakker schrikt, houdt zichzelf daarom graag bezig in de nacht (if ya know what I mean) om maar stevig te kunnen slapen daarna.
    Op zoek naar: mensen die niet op zijn zenuwen werken en waar hij stiekem aan kan laten zien dat hij niet zo slecht is. Hij wil diep van binnen graag iemand hebben die hij kan beschermen -nu hij zijn broertje niet heeft om te beschermen, ook al zal hij dat niet hardop zeggen.En eventueel iemand die hém kan kalmeren wanneer hij een agressieve bui heeft (note: dan moet die persoon wel erg standvastig en koppig zijn)
    Mannelijke 'vrienden' zijn geen probleem; in tijden van nood wil hij graag uitzonderingen maken.
    Niet op zoek naar: mensen die vragen naar zijn persoonlijke verleden of te overdreven zijn. Bange figuren zonder pit hoeven niet aan te kloppen.
    Leeftijd: Geen limiet. Zolang het niet onder de 20 komt, hij is geen pedo figuur.

    Naam:Dalia
    Interesses:Koe rijden, zombies op creatieve manieren aan hun einde laten komen, slapen, niet heel veel contact met mensen.
    Zwakke punten: Heeft veelvuldig last van slechte nachten door een ongeluk dat vroeger is gebeurd, waardoor ze behoorlijk chagrijnig kan zijn zo nu en dan. Niet veel mensen kunnen dat begrijpen - kan jij dat wel, dan ben je een uitzondering.
    Op zoek naar:Iemand die haar kan helpen kalmeren, die opgewassen is tegen haar sarcasme en iemand waar ze zo nu en dan even lekker op kan schelden.
    Niet op zoek naar;Alles wat op haar zenuwen kan werken. Blijf alsjeblieft thuis.
    Leeftijd: Geen probleem

    Bij enige interesse kan u contact opnemen met de contactpersoon, that'll be me
    Als uw personage niet geheel aan de omschrijving voldoet, maar u denkt dat het toch iets voor Zev of Dali is, step forward :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    MT. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, je hebt er wel een werk van gemaakt zeg, Stitch (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Nou, je hebt er wel een werk van gemaakt zeg, Stitch (:


    Dat is mijn ding, as you know c:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    MT


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zamperini, het zou wel kunnen dat jouwe en mijne wel schoolvrienden waren? Dan zij zijn enige echte contact was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Ja, klinkt goed! Dan zal ik dat er even bij schrijven.


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    ^ Ja, klinkt goed! Dan zal ik dat er even bij schrijven.


    (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iparis schreef:
    MT


    Ik wil ook nogmaals even melden dat Cassia openstaat voor vriendelijke relaties - of misschien een enkele vijandige. Lane is niet erg sociaal, maar ik zoek wel een vriend(in) voor hem die hem hierin kan begrijpen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Ik wil ook nogmaals even melden dat Cassia openstaat voor vriendelijke relaties - of misschien een enkele vijandige. Lane is niet erg sociaal, maar ik zoek wel een vriend(in) voor hem die hem hierin kan begrijpen.

    Oehh, ik ga jouw rollen even lezen en kijken of Leaf iets voor hen kan betekenen. ^^


    Caution first, always.