• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Merrill schreef:
    (...)
    Oehh, ik ga jouw rollen even lezen en kijken of Leaf iets voor hen kan betekenen. ^^


    Oeh, ben vreselijk benieuwd nu. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Oeh, ben vreselijk benieuwd nu. ;D

    Ik heb het gelezen dus ik ga tijdens het koken even goed nadenken. Als jij ideeën hebt zijn ze ook zeer welkom. c;


    Caution first, always.

    Question :Y)
    Waar in de VS (ik neem aan dat het zich hier afspeelt) is de groep ongeveer begonnen? Dan weet ik dat even voor de geschiedenis ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Rollins: Misschien dat Leaf één van hen (of allebei?) heeft geholpen/gered toen het virus uitbrak? Ik weet alleen niet waar Cassia en Lane toen waren. Ik had nu Atlanta in Leaf's geschiedenis gezet, maar ik weet ook nog niet waar de RPG zich afspeelt.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    @ Rollins: Misschien dat Leaf één van hen (of allebei?) heeft geholpen/gered toen het virus uitbrak? Ik weet alleen niet waar Cassia en Lane toen waren. Ik had nu Atlanta in Leaf's geschiedenis gezet, maar ik weet ook nog niet waar de RPG zich afspeelt.


    Inderdaad, we weten niet waar het zich afspeelt, maar het zou dan wel Cassia moeten zijn, aangezien zij in de originele groep zit - net als Leaf? c: Maar dat past wel bij zijn brandweerman karakter, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Inderdaad, we weten niet waar het zich afspeelt, maar het zou dan wel Cassia moeten zijn, aangezien zij in de originele groep zit - net als Leaf? c: Maar dat past wel bij zijn brandweerman karakter, haha.

    Dat moeten we dan even afwachten. ^^
    Ja, ik zat dan te denken dat hij haar is tegengekomen omdat hij daar nog werkte, aangezien hij de eerste dagen van het 'einde' daar aan het helpen was met zijn collega's. (;


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Dat moeten we dan even afwachten. ^^
    Ja, ik zat dan te denken dat hij haar is tegengekomen omdat hij daar nog werkte, aangezien hij de eerste dagen van het 'einde' daar aan het helpen was met zijn collega's. (;


    That's cool. Je mag hem van mij ook een held maken, dat hij haar redde of zo. c: Maar dat ze nu vrienden zijn dan? Of verder niets bijzonders?


    I'm your little ray of pitch black.

    Vanavond zal ik mijn rol afmaken. (:

    Rollins schreef:
    (...)

    That's cool. Je mag hem van mij ook een held maken, dat hij haar redde of zo. c: Maar dat ze nu vrienden zijn dan? Of verder niets bijzonders?

    Sure! Ik denk dat ze het wel kunnen vinden. ^^ Ook omdat ze er allebei niet tegen kunnen als een ander vertelt wat ze moeten doen haha.


    Caution first, always.

    Iparis schreef:
    Question :Y)
    Waar in de VS (ik neem aan dat het zich hier afspeelt) is de groep ongeveer begonnen? Dan weet ik dat even voor de geschiedenis ^^


    Het is allemaal begonnen in St. Louis, de groep bevindt zich nu noord oostelijk van de plaats.

    Niemand die het aandurft om een relatie aan te gaan met Zev of Dali? Zo eng zijn ze nu ook weer niet!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Het is allemaal begonnen in St. Louis, de groep bevindt zich nu noord oostelijk van de plaats.

    Niemand die het aandurft om een relatie aan te gaan met Zev of Dali? Zo eng zijn ze nu ook weer niet!


    Alright, thank you!

    Ik zal ze lezen wanneer ik mijn personage af heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shachath schreef:
    (...)

    Het is allemaal begonnen in St. Louis, de groep bevindt zich nu noord oostelijk van de plaats.

    Niemand die het aandurft om een relatie aan te gaan met Zev of Dali? Zo eng zijn ze nu ook weer niet!


    Het is dat ik mijn rol niet af heb, haha. Alhoewel beide leuk zijn! Ik vergeet die actrice telkens, da's toch Evangeline en dan de achternaam? (':


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Shachath schreef:
    (...)

    Het is allemaal begonnen in St. Louis, de groep bevindt zich nu noord oostelijk van de plaats.

    Niemand die het aandurft om een relatie aan te gaan met Zev of Dali? Zo eng zijn ze nu ook weer niet!

    Oh, dat zal ik dan ook even in mijn rol zetten. :'D
    Leaf wil wel. Heb jij misschien ideeën? ^^


    Caution first, always.

    Verder nog iemand interesse in Buddy?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alate schreef:
    (...)

    Het is dat ik mijn rol niet af heb, haha. Alhoewel beide leuk zijn! Ik vergeet die actrice telkens, da's toch Evangeline en dan de achternaam? (':


    Evangeline Lilly
    She so pretty *-*

    Dan moet ik dus gewoon geduld hebben tot meer mensen hun rol af hebben. Shht, me so impatient

    @Merrill, daar ga ik even over nadenken ^^
    Lange dag gehad dus mijn brein is gaar


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.