• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    Is er iemand die wil solliciteren naar de rol van leider?
    Zev lijkt me er niet geheel geschikt voor, tenzij de rest er geen probleem mee heeft dat ze worden geleid door zo'n type
    *-*


    Cassia maybe? Fel, maar rechtvaardig. c: Nja, als de anderen het ermee eens zijn tenminste.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal morgen nog wel even de sheets doorlezen ^^

    Dan kom ik met een oordeel!
    En als ik er niet uitkom, dan is Zev tijdelijk the boss
    Of ik maak een poll met karaktereigenschappen, welke je wil in een leider, afgeleid uit de sheets en degene met de meeste stemmen wint ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    Ik zal morgen nog wel even de sheets doorlezen ^^

    Dan kom ik met een oordeel!
    En als ik er niet uitkom, dan is Zev tijdelijk the boss
    Of ik maak een poll met karaktereigenschappen, welke je wil in een leider, afgeleid uit de sheets en degene met de meeste stemmen wint ;D


    Ik zie nu pas dat Maia ook al wat gezegd had. Doe maar geen moeite hoor, daar ben ik het net zo mee eens, haha. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)
    Ik zie nu pas dat Maia ook al wat gezegd had. Doe maar geen moeite hoor, daar ben ik het net zo mee eens, haha. c:

    Juniper hoeft het niet per se te zijn (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Juniper hoeft het niet per se te zijn (:


    Zoals ik ook al in je GB zei - wat je zo gaat lezen - is dat verstandiger, vooral nu ik haar karakter heb gelezen. c: Juniper is ervoor gemaakt, Cassia niet. En bovendien was jij eerst, dus laten we gewoon hier eerlijk mee zijn. I'm fine with it. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Allebei zo bescheiden. Ik moet de sheets nog lezen so I'll let you know
    Now hush
    :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wie zit er in team één en wie in team twee?
    Anyhoo - ik heb niet het idee dat ik haar volledig af zal krijgen, maar het karakter althans wel. Zo meteen wordt ze gepost.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik heb Cassia voor je eventueel, ik heb even geen tijd om Dallas door te lezen, dus als je wat leuks weet moet je het even zeggen. c: Vijanden, vrienden, idk... iets creatiefs is voor mij altijd goed.


    Well — Cassia en Dallas zijn allebei personen die ontzettend optimistisch zijn ingesteld dus daar kunnen we wel iets omheen bedenken? Dat ze het beiden leuk vinden om af en toe met elkaar te dollen en grappen te maken? Dallas heeft wel zo’n persoon nodig in de af en toe duisteren tijden (:


    Shachath schreef:
    (...)

    Een van mijn personages is ook een optie


    Met Dalia zie ik wel voor dat hij een band heeft. Maar hij kan niet zo heel goed tegen flirten dus dat gedeelte niet, haha. Met Zev iets minder, of je moet nog iemand zoeken die hij vertrouwt en waar hij van alles tegen kan zeggen, dan stelt Dallas zich zeker open.


    Zamperini schreef:
    Razia staat nog open voor relaties, als iemand een idee heeft c:


    Misschien een band tussen die twee dat Razia zich voor een gedeelte heeft open gesteld voor Dallas? Dallas houdt trouwens ook ontzettend van sarcasme, dus daar kunnen ze wel wat overeenkomsten in hebben :Y)


    Leaf staat ook nog open voor relaties. c;


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Leaf staat ook nog open voor relaties. c;

    Juniper?

    Ze is althans gedeeltelijk klaar, dus als er nog anderen een relatie aan durven gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Juniper?

    Ze is althans gedeeltelijk klaar, dus als er nog anderen een relatie aan durven gaan.

    Oeh, ik denk wel dat Leaf veel respect voor haar zou hebben, want hij gaat ook altijd zijn eigen weg. Voor de rest lijken zo ook wel wat op elkaar, dus dat is wel interessant. ^^


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Leaf staat ook nog open voor relaties. c;


    Iva zou kunnen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merrill schreef:
    (...)
    Oeh, ik denk wel dat Leaf veel respect voor haar zou hebben, want hij gaat ook altijd zijn eigen weg. Voor de rest lijken zo ook wel wat op elkaar, dus dat is wel interessant. ^^

    Ik zal zo meteen die van Leaf lezen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iparis schreef:
    (...)

    Iva zou kunnen?

    Sure, heb jij misschien ideeën? ;D Dan zal ik zo haar rol lezen, want ik moet nu weg. ;l


    Caution first, always.

    De namen zijn wel natuurgericht ; Leaf en Juniper (als in de boom.)
    Welke team zit hij trouwens?


    Quiet the mind, and the soul will speak.