• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat had ik door ja. Alleen mijn personage is niet hetzelfde als Isadora. (;


    aah like that!
    my mistake ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Met jou altijd.

    Ik voel me vereerd.
    Is ze eigenlijk een bangerik?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik twijfel. Zouden jullie willen kiezen?
    Hoogstwaarschijnlijk komen er nog anderen, want het is laat en ik wil slapen. Ze zijn erg uiteenlopend, maar ze passen allemaal bij het personage.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01| 02.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik twijfel. Zouden jullie willen kiezen?
    Hoogstwaarschijnlijk komen er nog anderen, want het is laat en ik wil slapen. Ze zijn erg uiteenlopend, maar ze passen allemaal bij het personage.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01| 02.


    Hmm, gezien je had benoemd dat ze in de buurt komt van een "zelfverwaand, know-it-all type", zou ik één van de laatste drie kiezen.


    Ik zoek nog wat mensen voor een relatie met Iva. Ze is kort gezegd een onhandige flirt, ze kan zich soms een tikkeltje ongemakkelijk voelen bij LGBT-mensen, erg behulpzaam, koppig, redelijk kort lontje maar door haar wispelturigheid duren haar boze buien niet lang, ze heeft er een ontzettende hekel aan om alleen te zijn, ze probeert hoop te blijven houden dat alles uiteindelijk goedkomt en ze heeft astma.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iparis schreef:
    (...)

    Hmm, gezien je had benoemd dat ze in de buurt komt van een "zelfverwaand, know-it-all type", zou ik één van de laatste drie kiezen.


    Ik zoek nog wat mensen voor een relatie met Iva. Ze is kort gezegd een onhandige flirt, ze kan zich soms een tikkeltje ongemakkelijk voelen bij LGBT-mensen, erg behulpzaam, koppig, redelijk kort lontje maar door haar wispelturigheid duren haar boze buien niet lang, ze heeft er een ontzettende hekel aan om alleen te zijn, ze probeert hoop te blijven houden dat alles uiteindelijk goedkomt en ze heeft astma.


    Ik heb Lane voor je in de aanbieding? Hij is wel het type dat zich zorgen zou maken zodra hij erachter zou komen wanneer ze astma had. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Colonel schreef:
    Dallas staat eveneens open voor relaties.


    •

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik heb Lane voor je in de aanbieding? Hij is wel het type dat zich zorgen zou maken zodra hij erachter zou komen wanneer ze astma had. c:


    Is goed ^^
    Had je een idee?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Colonel schreef:
    (...)


    Ik heb Cassia voor je eventueel, ik heb even geen tijd om Dallas door te lezen, dus als je wat leuks weet moet je het even zeggen. c: Vijanden, vrienden, idk... iets creatiefs is voor mij altijd goed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Iparis schreef:
    (...)

    Is goed ^^
    Had je een idee?


    Het zal waarschijnlijk zo zijn dat zij niet alleen wil zijn en daarbij contact zoekt met iemand, en dat Lane zich zorgen maakt over haar? Dus misschien dat hij haar als een zusje ziet of iets dergelijks? Dat hij zich ontfermt over haar? Hoe Iva het allemaal ziet ligt dan uiteraard aan jou. c: Maar ik zie Lane voor me als iemand die wel voor iemand wil zorgen - zoals hij voor zijn moeder had gedaan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Colonel schreef:
    (...)


    Een van mijn personages is ook een optie


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Razia staat nog open voor relaties, als iemand een idee heeft c:


    El Diablo.

    Sacramental schreef:
    Ik twijfel. Zouden jullie willen kiezen?
    Hoogstwaarschijnlijk komen er nog anderen, want het is laat en ik wil slapen. Ze zijn erg uiteenlopend, maar ze passen allemaal bij het personage.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01 | 02.

    01| 02.

    Caffeine: Ik twijfel tussen de tweede en de laatste karakter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rollins schreef:
    (...)

    Het zal waarschijnlijk zo zijn dat zij niet alleen wil zijn en daarbij contact zoekt met iemand, en dat Lane zich zorgen maakt over haar? Dus misschien dat hij haar als een zusje ziet of iets dergelijks? Dat hij zich ontfermt over haar? Hoe Iva het allemaal ziet ligt dan uiteraard aan jou. c: Maar ik zie Lane voor me als iemand die wel voor iemand wil zorgen - zoals hij voor zijn moeder had gedaan.


    Is goed! Iva zal zich er alleen wel aan ergeren als ze er achterkomt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is er iemand die wil solliciteren naar de rol van leider?
    Zev lijkt me er niet geheel geschikt voor, tenzij de rest er geen probleem mee heeft dat ze worden geleid door zo'n type
    *-*

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 22:37 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    Is er iemand die wil solliciteren naar de rol van leider?
    Zev lijkt me er niet geheel geschikt voor, tenzij de rest er geen probleem mee heeft dat ze worden geleid door zo'n type
    *-*

    OHO - Juniper is de geschikte vrouw daarvoor.
    Ten minste. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.