• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - DreamingGirlx - Supersnelheid
    - Natalie Camille Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - DreamingGirlx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym
    - Duits
    - Aardrijkskunde
    - Wiskunde

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!




    Begin:
    Het is een koele ochtend in december, de leerlingen worden verrast met een pak sneeuw buiten de school. Alle leerlingen staan op en kleden zich om, om vervolgens naar de kantine te gaan en daar te ontbijten. Na het ontbijten hebben de leerlingen nog tijd om naar buiten te gaan om bijvoorbeeld een sneeuwballengevecht te houden. Dan gaat de eerste schoolbel en gaat iedereen naar zijn of haar eerste les.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 19:57 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Mon Topkies]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mt (mijn laptop is stuk, hij wilt niet meer aan, dus ik kan nu niet posten, sorry)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    -

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 22:08 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kayalin Elaine Mikaelson
    Psychometrie



    Ze was al een tijdje wakker geweest en had zich maar meteen aangekleed. Tegen vroeg wakker zijn kon ze niet en daardoor ging ze er meestal maar uit, gezien ze daarna net weer in slaap viel. Erg hatelijk? Ja. Het licht puntje ervan was dat ze kon douchen en ook meteen haar haar föhnen, wat ze gedaan had. Hierdoor zaten haar lichtbruine lokken in een vlecht die over haar schouder heen ging. Kaya zat al een tijdje in de bibliotheek te lezen uit The Road Between The Shadows, van Eva Monroe. Het boek had ze al in haar bezit qua lenen, maar in de bibliotheek lezen vond ze toch erg fijn. Langzaam stond ze op toen ze zag dat het bijna tijd was om te ontbijten. Het prachtige boek stopte ze in haar tas en ze veegde wat stof van haar outfit. Een zwarte, skinny jeans met daar boven op een wit hemd. Daarover droeg ze een bordeaux-rood vest. Haar schoenen waren simpele, witte gympen. Zodra Kaya in de kantine was zag ze het witte sneeuw beter en een kleine glimlach sierde haar lippen. Door haar onoplettendheid botste ze tegen iemand op, die meteen zijn excuses aanbood. Kaya keek wat omhoog, de persoon was groter dan haar, en zag Jackson staan, haar broer. Zijn begroeting gaf haar ook een lichte glimlach. ''Goedemorgen Jackson, goed geslapen?'' vroeg ze hem. ''Zin om na het ontbijt mee naar buiten te gaan?'' Nu grijnsde ze. Vaak peperde ze Jackson in met sneeuw, gewoon omdat het leuk was.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jackson Lucas Mikaelson
    Hydrokinesis


    ''Natuurlijk, totdat de wekker me wakker maakte.'' Antwoord ik op haar vraag. Op Kaya's tweede vraag knik ik alleen en loop dan de kantine met haar in. Ik pak een dienblad als ik inmiddels bij de vitrines sta en pak een bagel met een omelet en een flesje water. Het eten is hier geweldig en ontzettend vers, soms vraag ik mezelf wel eens af hoe ze dat zo vers kunnen houden voor honderden leerlingen. Met mijn dienblad loop ik naar een leeg tafeltje en ga zitten op de kantinebank. Ik wacht op Kaya maar begin wel alvast te eten. Als ik de bagel en de omelet inmiddels naar binnen heb gewerkt draai ik de dop van het flesje water af en kijk naar het water. Ik kantel mijn hand en zorg dat er een zwevende bubbel ontstaat, gemaakt van een kwart van het flesje water. Ik ben dol op mijn kracht, eerst was ik er ontzettend bang voor aangezien het ontzettend vreemd voor me was maar nu ben ik eraan gewend en wil nooit een andere kracht meer. Ik beweeg vervolgens met mijn vinger de bubbel naar mijn mond en zorg dat de bubbel in mijn mond komt. Dan sluit ik mijn mond weer en slik ik de bubbel door. Grijnzend kijk ik naar het flesje water en laat vervolgens de hele inhoud in de lucht zweven met behulp van mijn hand. Dan laat ik met mijn vinger de inhoud weer in het flesje zakken en zorgt dat het uit elkaar knapt zodat er weer vloeibaar water in het flesje zit.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 18:59 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Camille Jackson


    Met tegenzin kwam Camille uit haar bed, ze had geen zin om weer lessen te moeten volgen. Ze zuchtte is zacht en keek de kamer even rond. Camille liep naar de kast waar haar kleding in lag en trok een lade open, kort dacht ze na over wat ze eens aan ging doen. Haar blik viel op het raam, nouja, eigenlijk op wat er door het raam te zien was. Zo te zien had het gesneeuwd, dat werd dus wat warms om aan te trekken. Uiteindelijk pakte ze een skinnyjeans en een leuk shirtje. Die trok ze aan en pakte uiteindelijk nog een vest om erover heen te doen. Zacht neuriënd borstelde ze haar haren en zorgde ze dat ze er fatsoenlijk uit zag.
    Toen ze zover was liep ze de trap af naar, hoe verder ze van haar kamer was verwijderd hoe meer medeleerlingen er in zicht kwamen. Al snel kwam er een golf van verschillende gevoelens over haar heen, zoals elke ochtend, en zoals elke ochtend werd ze er weer helemaal gek van. Ze legde haar handen in haar hoofd en probeerde zich af te sluiten van de anderen. Toen ze alles een beetje had kunnen verwerken liep ze de ontbijt zaal in. Ze keek naar het eten die achter de vitrines stonden en koos uiteindelijk voor cornflakes.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Duardo Gervaso

    Met half open ogen drukte Duardo zijn wekker uit, om vervolgens zijn bed uit te komen. Hij keek even om zich heen wreef met zijn handen door zijn haar, en liep met tegen zin naar de kast en deed zijn kleren warme kleren aan. Een hele simpele en classy look, hij deed zijn haar even goed en liep vrij snel al naar beneden. Even keek hij rond en ging vervolgens aan de ontbijt tafel zitten, doordat iedereen stil was vond hij het best ongemakkelijk en begon te praten. Hij glimlachte even naar Camille en haalde vervolgens ook zijn ontbijt , ook al at hij niet heel veel. Hij vroeg ''En wat vinden jullie van de sneeuw?'' en liep ondertussen weer terug naar de tafel.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 17:28 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Kayalin Elaine Mikaelson
    Psychometrie



    Ze grijnsde eventjes door zijn antwoord. ''Verrassend..'' kwam er uit haar mond. Haar benen begonnen zich een baan te wegen naar de vitrine's met het ontbijt erin en ze keek eventjes rond. Uiteindelijk pakte ze koffie en toast met een spiegelei erop. Kort twijfelde ze eventjes, maar uiteindelijk nam ze er ook nog een appel bij. Veel zin in vandaag had ze niet, weer de geschiedenissen zien van dingen of ontlopen worden door velen dankzij haar gave. Kaya zou vandaag beginnen met de les die ze vreselijk vond. En dat waren veel, maar één sprong er echt boven uit, Duits.
    Langzaam liep ze naar de tafel waar Jackson zat en begon ze aan haar yoghurt. ''Welke les is je eerste?'' vroeg ze Jackson. De broer en zus konden het wel goed met elkaar vinden en Kaya gaf erg veel om haar broer. Hij was een van de weinigen met wie ze contact had op school. Het liefste hield ze mensen op afstand -of zij haar- vanwege haar gave. Ze was er bang van ja en had door dit vele vreselijke dingen gezien.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Camille Jackson


    Ze keek glimlachend op toen ze Duando zag. '' Goedemorgen! '' zei ze vrolijk, ze nam een hap van haar cornflakes en volgde Duando's bewegingen met haar ogen. Ze keek toen weer wat rond in de zaal terwijl ze probeerde de gevoelens van anderen te negeren, wat erg lastig was voor haar. '' Het is koud, '' was Camille's antwoord op de vraag wat ze van de sneeuw vonden. Camille was een echte koukleum, ze had nou eenmaal weinig vet op haar lichaam en was daardoor meestal te vinden in dikke vesten met een sjaal om en soms zelfs nog een muts op haar hoofd. '' Goed geslapen? '' vroeg ze na een korte stilte en keek Duando weer aan. Duando was een heel goede vriend van Camille, er waren maar weinigen die haar zo goed kenden als hij. Wel had Camille altijd al veel vrienden gehad, maar dat was waarschijnlijk meer alleen omdat zij een van de weinigen was die echt kon weten hoe iemand zich voelde. Camille zelf zag dit absoluut niet als een voordeel, ze vond het juist vervelend, veel gingen naar haar toe met hun problemen maar hielden er nooit rekening mee dat zij zich alleen maar slechter ging voelen..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    MT


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MT BEN TERUG OM 23:30


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Emily Crawford
    Thermokinese




    Emily kreunde toen ze de wekker hoorde en ze probeerde het ding zonder te kijken uit te zetten. Het lukte eigenlijk wel aardig. Na een paar minuten besloot ze zich uit haar dekens te wurmen en iets te gaan doen. Ze zag dat haar kamergenote, Skylar, nog niet echt wakker was, dus ze kleedde zich geluidloos om in een casual setje. Ze sloop de kamer uit nadat ze haar tanden had gepoetst, haar make-up lichtelijk had aangebracht en haar – haar in model had gebracht. Pas toen realiseerde ze zich dat er wel heel veel licht van buiten kwam. Waarschijnlijk was er sneeuw gevallen, of zo. Ze liep naar de kantine en zag dat Duardo, Camille, Kaya en Jackson er waren. Ze strompelde gauw naar Duardo en Camille, terwijl ze tegen haar hoofd aan het wrijven was, nog steeds een beetje moe. “Hé,” zei ze zacht. “Hoe gaat het met jullie?” Ze strekte zich uit. Misschien was ze een beetje chagrijnig vandaag, maar dat viel nog te bezien aangezien ze nooit hetzelfde humeur had voor één dag. Meestal was het eerder dat ze eerst slaperig en chagrijnig was, maar later op de dag vrolijk en luidruchtig. Je wist het nooit bij haar. Ze vond deze mensen wel enorm aardig, dus misschien zouden ze haar vrolijk maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Raven Lola Hope




    Geïrriteerd door mijn wekker wordt ik wakker ik kijk met veel moeite om mijn wekker. Shit! Hij ging weer te snel af. In supersnelheid maak ik me klaar en dan kijk ik dan eens. Ik voel me nou heel dom. Verkeerd gekeken. Ik ga nog even relaxen op me bed en dan beslis ik om uiteindelijk te gaan ontbijten. Ik loop weg naar de kantine. Ik zie dat de meeste al op zijn. Ik durf niks te zeggen het is weer dat opgelaten gevoel. Ik pak wat broodjes en ga aan een tafel zitten in een hoekje. Ik voel me een stuk fijner en veel minder opgelaten. Even uit het raam kijken denk ik. Ik kijk en zie dan sneeuw. Wat mooi, zo glad en zo wit. Bevredigd kijk ik uit het raam en eet langzaam me brood op. Gelukkig spreken mensen nooit zo opgewekt in de ochtend. Ugh... Als eerste Engels. 'k heb de pest aan Engels. Mijn slechtste vak. Ik kijk wat in het rond. Een paar mensen kijken naar maak ik wordt knalrood en kijk weer uit het raam.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 21:15 ]


    We all just wanna be somebody

    [Kaya is allang uit bed hoor ^ Al eerder dan haar eigen wekker.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded