• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - DreamingGirlx - Supersnelheid
    - Natalie Camille Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - DreamingGirlx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym
    - Duits
    - Aardrijkskunde
    - Wiskunde

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!




    Begin:
    Het is een koele ochtend in december, de leerlingen worden verrast met een pak sneeuw buiten de school. Alle leerlingen staan op en kleden zich om, om vervolgens naar de kantine te gaan en daar te ontbijten. Na het ontbijten hebben de leerlingen nog tijd om naar buiten te gaan om bijvoorbeeld een sneeuwballengevecht te houden. Dan gaat de eerste schoolbel en gaat iedereen naar zijn of haar eerste les.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 19:57 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Duardo Gervaso

    '' Tuurlijk ik let altijd goed op '' zei hij lachend en deed ook niet echt mee met de les, hij was altijd heel erg afgeleid door camille maar dat vond hij nooit erg. De leraar keek hem af en toe boos aan maar hij deed er niet echt wat op, hij keek haar even in de ogen en glimlachte. ''Ik weet dat je met je krachten zit probeer aan leuke dingen te denken'' zei hij zacht en glimlachte nogmaals. ''In het weekend kan ik je wel meenemen naar een leuke plekje'' zei hij nog zachter en keek haar aan met als teken dat het allemaal goed kwam, hij speelde met haar vingers die op tafel lagen omdat engels hem soms echt killde ze had zachte handen. Hij dacht ook opeens dat we volgende les bio hadden en dat vond hij nog veel erger, hij zag er echt enorm tegen op want hij vondt het super saai. Hij speelde ook met haar armbanden want ze had wel eens armbanden om, en 1 armbandje viel hem bijzonder erg op.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 15:39 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.


    Camille Jackson


    Ze glimlachte even dankbaar naar hem. "Ik doe mijn best." zei ze en keek weer naar haar eigen schrift. Ze zette een paar willekeurige strepen in haar schrift en probeerde er nog maar even een mooie tekening van te maken. "'In het weekend kan ik je wel meenemen naar een leuke plekje," hoorde ze opeens. Ze keek opzij en glimlachte even. "Ja, dat zou leuk zijn," zei ze net zo zacht als hij. Ze speelde met de vleht die in haar haar zat terwijl ze wachtte tot de lessen op school eindelijk voorbij zou zijn en ze gewoon wat leuks voor zichzelf kon gaan doen. Ze pakte een pen uit haar etui en begon zich daar maar mee te vervelen. Af en toe richtte ze een blik op de klok, puur om te weten hoelang ze nog moest zitten in deze nutteloze les Engels. Ze zuchtte is zacht en bleef maar stil zitten wachten, ooit zou de les toch afgelopen moeten zijn..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Duardo Gervaso
    Toen de les eenmaal afgelopen was ging de bel, hij stopte zijn spullen in zijn tas en stond op. ''het komt helemaal goed'' zei hij tegen camille hij keek nu al uit naar het weekend, lopend richting het volgende lokaal zat hij allemaal leuke dingen te bedenken voor het weekend. Ze hadden al een lange tijd niets gedaan samen dus het werd wel eens weer tijd, met een kleine zucht stapte hij het biologie lokaal binnen hier zag hij het meeste tegen op. De leraar keek hem gelijk al weer met een woeste blik aan hij dacht in zichzelf laat maar weer komen, de leraar had altijd wel weer een opmerking waardoor hij zich weer boos begon te voelen. Hij zette zijn tas neer en ging zitten waarop de leraar gelijk zei '' Nou duardo dat kan ook wel normaal of niet'' , hij keek hem aan en reageerde er gewoon niet op. Waardoor de leraar zijn zin niet kreeg en nog meer domme dingen bedacht waar hij nou helemaal geen zin in had, hij pakte gewoon zijn spullen zodat de leraar hem er niet uit kon sturen voor die stomme reden.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 16:32 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    [StoryWriterx -> DreamingGirlx]


    We all just wanna be somebody

    {QuerenciaBennet --> Deliva }


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Adam Leroy Brown




    Ik staar wat suf voor me uit en heb niet eens door dat Skylar erbij komt zitten. 'Hey Adam' zegt ze. Verschrikt kijk ik op en kijk haar aan. 'O. Hey.' Hij moest glimlachen. Zo gaat dat altijd. 'En zin in Geschiedenis? Ik niet' Niet veel later komt Harwell erbij zitten en zegt: 'Prachtig toch die sneeuw' Nog altijd ben ik aan het glimlachen. 'Ja, dat wordt dikke sneeuwpret vanmiddag' Ik moet grinniken. Ik speel wat met mijn krachten en ik weet niet wat ik deed maar ik gooi mijn broodje in mijn gezicht 'Shit' zeg ik. Wat gênant. Ik hoop dat de bel snel gaat zodat ik me hier snel uit kan redden. Maar die gaat nog niet. Ik kijk Skylar en Harwell heel dom aan in de hoop dat ze in de lach schieten en dit vergeten. Niet dat dat gaat lukken ofzo. Juist niet maar ja...


    We all just wanna be somebody

    Raven Lola Hope




    Ik staar nog steeds naar buiten en dan kijk ik toch maar heel voorzichtig in het rond en zie dan iemand brood in zijn gezicht gooien. 'Whahaha!' Gooi ik eruit. Ik wordt rood en ren weg. Waarom moest ik dat nou weer doen. Wat haat ik dat als ik er zomaar wat uitflap. Gelukkig gaat net de bel. Gelukkig. Ik ren naar het klaslokaal. Ik kijk in het klaslokaal rond en vindt nog een plekje waar ik nu alleen kan zitten of dat straks nog zo is, weet ik niet. Ik hoop het niet. Ik ben niet zo heel goed in Engels maar ik sta nog voldoende. En ik let eigenlijk ook niet echt op. Dat is ook niet echt slim, maar het boeit me niet echt. Hierna biologie, ach ja, dat vind ik leuker dan Engels, maar ook niet echt heel boeiend. De leraar begon te praten. Ik staar maar wat naar voren alsof ik oplet.


    We all just wanna be somebody

    Duardo Gervaso

    Hij staart even naar buiten in de sneeuw en ziet Skylar lopen, hij groet Skylar en vraagt ''Hejj, hoe is het'' en hij glimlacht. Vervolgens loopt hij de klas binnen de leraar kijkt hem natuurlijk gelijk weer boos aan en hij doet net of hij hem niet ziet, hij dacht van volgens mij hebben echt veel mensen een winterdip. Hij keek even om zich heen en begon weer dingen in zijn schrift te schrijven, soms schreef hij ook namen op zijn schrift zonder reden. Raven die voor hem zit zit hij ook mee te praten ''Gaat het ook goed met jou'' en hij glimlacht lichtjes, een momentje kijkt hij om naar Camille en hij begint licht te blozen dus kijkt gelijk weer weg. Hij doet net of hij aan werk gaat en laat verder niet echt veel merken, ik werd nogal moe van het gepraat van de leraar en zucht zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 22:11 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    [Skylar zit toch een jaar hoger dan Duardo?]


    We all just wanna be somebody

    DreamingGirlx schreef:
    [Skylar zit toch een jaar hoger dan Duardo?]


    Ja heb het aangepast ! ;)


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.


    Daniël Cooper
    Kopieërkracht


    Pas toen de bel ging kwam hij weer in beweging. Met een zucht stond hij op om de restjes ontbijt op te ruimen, voordat hij richting zijn eerste les ging. Engels. Tja hij weet niet zo goed wat hij van het vak moet vinden. Het is soms wel oké, maar soms ook doodsaai.
    Met zijn rugzak aan één schouder liep hij de trappen op richting het juiste lokaal. Het was nog vrij rustig in de klas dus hij had genoeg keuze voor een plek. Uiteindelijk koos hij voor het plekje bij het raam. Niet omdat hij zo'n dromer is, maar meer omdat hij dan een mogelijkheid had om naar buiten te kijken mocht de les te saai worden.
    Bijna de gehele les zat hij te klooien met zijn pen. Tikken tegen zijn boeken, de pen tussen zijn vingers laten balanceren, de pen per ongeluk laten vallen wat een boze blik van de docent opleverde viel daar onder andere onder. Het werkte wel. De les werd er wat dragelijker van. Toch was hij wel blij toen de bel ging. Het lopen van lokaal naar lokaal deed hem altijd wel goed. Even weg uit het muffe lokaal en even de benen strekken voordat hij nog een uur op die houten stoeltjes kon gaan doorbrengen.
    Hij pakte zijn tas op en liep op zijn gemak naar de volgende les: Biologie. Haast had hij zeker niet. In tegenstelling tot de eerste les, waren er nu wel meerdere leerlingen die al in het lokaal zaten. Hij besloot om maar op een leeg plekje te gaan zitten en zou wel zien wie er naast hem kwam zitten.
    Zijn houding was niet echt goed, maar dat kon hem niet veel schelen. Tijdens de meeste lessen zat hij onderuitgezakt, maar zodra ze moesten werken zat hij altijd voorover gebogen met zijn rechterhand zijn hoofd ondersteunend.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home


    Camille Jackson


    Camille wachtte rustig tot de bel zou gaan. Toen die eindelijk had geklonken kwam ze met enige moeite omhoog. Langzaam bewoog Camille zich richting het volgende lokaal, het biologie lokaal. Ze liep eerst nog even naar de damestoiletten. Niet omdat ze naar het toilet moest, maar omdat ze gewoon heel even behoefte had aan rust. Ze keek naar zichzelf in de spiegel en zuchtte is. Ze maakte haar haren weer los en pakte uiteindelijk haar spullen weer om naar de volgende les te gaan. Toen ze uiteindelijk het lokaal binnenkwam zat bijna overal al iemand. Ze keek de klas even rond en liep uiteindelijk naar een nog leeg tafeltje achterin, ze zat nu alleen, maar ze kon niet zeggen dat ze het een ramp vond. Snel legde ze haar spullen op tafel en probeerde goed op te letten toen de leraar begon met praten. Ze had altijd best veel moeite gehad met biologie dus probeerde ze erbij te blijven met haar hoofd.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Maxwel Vermeer


    Ik dacht dat ik gek ging worden. De hele les Engels had ik achter Daniël gezeten en hij had de hele tijd mijn aandacht getrokken door overal op te tikken of te bewegen. De docent had hem al enkelen afkeurende blikken gegeven en mij nog geen, iets wat behoorlijk bijzonder was. Ik probeerde zo veel mogelijk bij de les te blijven, iets wat haast nooit voor kwam, en kreeg een aantal goedkeurende blikken van de docent, wat nog nooit was voor gekomen. Het was simpel weg hel.
    Zodra de bel ging stormde ik het lokaal uit en vluchtte ik de jongens wc in. Daar stak ik mijn hoofd onder de kraan en hoopte ik dat ik daarmee het stukje van mijn hersenen dat besloten had dat verliefd worden op Daniël Cooper een goed idee was zou verdrinken. Het lukte niet, het enige waar ik aan kon denken was hoe hij vorige week de badkamer was uitgelopen met alleen een handdoek om en met waterdruppeltjes die vanuit zijn haar over zijn borst liepen.
    Ik haalde met een zucht mijn hoofd onder de kraan vandaan, gaf een eerste jaar die me raar aankeek een ijskoude blik en liep toen met druipend haar naar biologie. Ik was veel te laat, maar het kon me geen reed schelen. Ik plofte naast Camille neer en gaf haar een grijns.
    Ik mocht me misschien rot voelen, Camille nu ook en ergens voelde het behoorlijk goed om te weten dat ik nu niet de enige was die het klote had.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 14:36 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    -

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 14:36 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    [/center]
    Camille Jackson


    Camille zat al even in de les toen Maxwell opeens naast haar kwam zitten. Kort glimlachte ze naar de jongen. Het was dat ze zich al rot voelde dus had ze er voor de verandering maar weinig last van. Het enige wat gebeurde was dat ze zich nog iets rotter ging voelen, maar dat viel te overleven. Ze haalde een hand door haar blonde haren en probeerde weer op te letten, waar Camille niet echt in slaagde. '' Hoe kom je zo nat? '' vroeg ze na een stilte tussen haar en de jongen die naast haar zat. Natuurlijk had ze een vermoeden, maar ze moest toch ooit eens in staat zijn een normaal gesprek te voeren met Maxwell. Ze keek opzij naar de jongen en glimlachte nogmaals in de hoop dat hij zoch wat meer op zijn gemak zou voelen bij haar. Maxwell zou zeker niet de eerste zijn die het ongemakkelijk vindt om naast Camille te zitten, veel vonden het hee) vervelend dat ze wist hoe de persoon zich voelde.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light