• OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:07 ]


    -

    Lala


    -

    Syntax schreef:
    (...) Nou, we kregen dus onze boekverslagen (waar ik een 8,7 voor had) terug, en hij ging bij elk boekverslag zeg maar zeggen wat hij de volgende keer zou aanpassen.
    Toen vroeg hij bij mij of ik het wel zelf had geschreven, omdat het blijkbaar zo volwassen was geschreven. Uiteraard had ik het gewoon zelf geschreven, maar toen ging hij allemaal stukken tekst bij de uiterlijk-beschrijvingen van mijn hoofdpersoon en bijfiguren oplezen met 'cacaobruine ogen' en dergelijke vergelijkingen erin staan, en heel de klas mij uitlachen, en mijn vriendinnen na de les ook allemaal lachen en 'cacaobruine ogen' blijven zeggen.
    Was niet leuk ):
    Ik had wel het hoogste punt, maar dat mijn docent dan dit moet doen is echt niet leuk, want ik heb echt superlang gedaan over dat boekverslag en dit is wat ik terugkrijg. ):


    Dat is echt gemeen. Heb je niet iemand waaraan je het kan zeggen? Je ouders, mentor of zo?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wait wut? Iedereen neemt hier al bakstenen? Damn.. Nu moet ik wat anders verzinnen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb altijd al een naam heel random willen maken door met mijn handen op het toetsenbord te drukken :')


    -

    Syntax schreef:
    (...) *komt aanrennen met MF* WHATSUP HUNBUN.


    JULIA SCARED THE SHIT OUT OF ME. *Verschuilt zich achter MF*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    Ik heb altijd al een naam heel random willen maken door met mijn handen op het toetsenbord te drukken :')


    Same here :')


    take me back to the basics and the simple life

    Cillin schreef:
    (...)

    Dat is echt gemeen. Heb je niet iemand waaraan je het kan zeggen? Je ouders, mentor of zo?
    Ik heb het al aan mijn moeder verteld enzo, maar die zegt dat ik het gewoon moet laten gaan en blijven doen, want dit is mijn schrijfstijl.
    Ik vond het wel echt heel gemeen idd ): Want ik heb mijn woordenschat helemaal hiervandaan en heb zo een soortvan schrijfstijl ontwikkeld, en ik vind dat hij kinderen die in de eerste klas van VWO-TTO zitten niet zo mag onderschatten met hun woordenschat, want bij een vriendin vroeg hij al of zij wel wist wat 'perspectief' betekende.
    Ik word zó onderschat.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iniminicum schreef:
    Ik heb altijd al een naam heel random willen maken door met mijn handen op het toetsenbord te drukken :')


    Jeugddromen :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Same here :')



    Dat heb ik net gedaan met mijn gare oude account :')


    -

    Syntax schreef:
    (...) Ik heb het al aan mijn moeder verteld enzo, maar die zegt dat ik het gewoon moet laten gaan en blijven doen, want dit is mijn schrijfstijl.
    Ik vond het wel echt heel gemeen idd ): Want ik heb mijn woordenschat helemaal hiervandaan en heb zo een soortvan schrijfstijl ontwikkeld, en ik vind dat hij kinderen die in de eerste klas van VWO-TTO zitten niet zo mag onderschatten met hun woordenschat, want bij een vriendin vroeg hij al of zij wel wist wat 'perspectief' betekende.
    Ik word zó onderschat.


    Dan denk ik dat je moeder gelijk heeft. Maar in iedergeval... *Big family hug*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Dat is echt niet cool. Hij mag blij zijn dat er nog mensen bestaan die weten hoe ze moeten schrijven. Ik kom morgen wel even langs om wat bakstenen te gooien
    Wacht, ik zal even een stukje tekst kopiëren van de uiterlijk-beschrijving van de mannelijke bijfiguur wat hij had voorgelezen;
    Jim is een knappe jongeman, een feit dat hij niet kan ontkennen. Hij heeft een lichtgetinte huid, dankzij zijn opgroeitijden op het zonnige eiland Guam. Zijn cacaobruine ogen matchen goed met zijn cacaobruine, krullerige haar, en gespierd kan je hem zeker noemen. Kracht heeft hij daarbij dan ook zeker in zijn armen en benen zitten, wat hem zijn niet opgeven nooit zal kunnen afnemen.

    Nou hahaha, grappig hoor meneer Rutters. Dit is verdomme mijn schrijfstijl, oké?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Wacht, ik zal even een stukje tekst kopiëren van de uiterlijk-beschrijving van de mannelijke bijfiguur wat hij had voorgelezen;
    Jim is een knappe jongeman, een feit dat hij niet kan ontkennen. Hij heeft een lichtgetinte huid, dankzij zijn opgroeitijden op het zonnige eiland Guam. Zijn cacaobruine ogen matchen goed met zijn cacaobruine, krullerige haar, en gespierd kan je hem zeker noemen. Kracht heeft hij daarbij dan ook zeker in zijn armen en benen zitten, wat hem zijn niet opgeven nooit zal kunnen afnemen.

    Nou hahaha, grappig hoor meneer Rutters. Dit is verdomme mijn schrijfstijl, oké?


    Zeg dat dan tegen hem :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Syntax schreef:
    (...) Wacht, ik zal even een stukje tekst kopiëren van de uiterlijk-beschrijving van de mannelijke bijfiguur wat hij had voorgelezen;
    Jim is een knappe jongeman, een feit dat hij niet kan ontkennen. Hij heeft een lichtgetinte huid, dankzij zijn opgroeitijden op het zonnige eiland Guam. Zijn cacaobruine ogen matchen goed met zijn cacaobruine, krullerige haar, en gespierd kan je hem zeker noemen. Kracht heeft hij daarbij dan ook zeker in zijn armen en benen zitten, wat hem zijn niet opgeven nooit zal kunnen afnemen.

    Nou hahaha, grappig hoor meneer Rutters. Dit is verdomme mijn schrijfstijl, oké?


    It's nice


    take me back to the basics and the simple life

    Hier kan ik zó pissed van worden ea, ohohoho.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Ik heb het al aan mijn moeder verteld enzo, maar die zegt dat ik het gewoon moet laten gaan en blijven doen, want dit is mijn schrijfstijl.
    Ik vond het wel echt heel gemeen idd ): Want ik heb mijn woordenschat helemaal hiervandaan en heb zo een soortvan schrijfstijl ontwikkeld, en ik vind dat hij kinderen die in de eerste klas van VWO-TTO zitten niet zo mag onderschatten met hun woordenschat, want bij een vriendin vroeg hij al of zij wel wist wat 'perspectief' betekende.
    Ik word zó onderschat.


    Dat klinkt nogal demotiverend.. Misschien moet je naar een mentor toestappen. Een docent kan het namelijk niet maken om iemand "belachelijk" te maken betreft zijn of haar schrijfstijl of woordenkennis. Het enige wat je daarmee bereikt (vooral in de 1e) is dat mensen niet meer durven te schrijven wat zij denken dat correct is en dan dus niks schrijven uit angst dat ze straks voor paar komen te staan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."