• OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:07 ]


    -

    Cillin schreef:
    (...)

    Zeg dat dan tegen hem :')
    Ik ben niet zo'n badass op school, geloof me.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Wacht, ik zal even een stukje tekst kopiëren van de uiterlijk-beschrijving van de mannelijke bijfiguur wat hij had voorgelezen;
    Jim is een knappe jongeman, een feit dat hij niet kan ontkennen. Hij heeft een lichtgetinte huid, dankzij zijn opgroeitijden op het zonnige eiland Guam. Zijn cacaobruine ogen matchen goed met zijn cacaobruine, krullerige haar, en gespierd kan je hem zeker noemen. Kracht heeft hij daarbij dan ook zeker in zijn armen en benen zitten, wat hem zijn niet opgeven nooit zal kunnen afnemen.

    Nou hahaha, grappig hoor meneer Rutters. Dit is verdomme mijn schrijfstijl, oké?


    Ik vind dat echt een topstukje.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hij is jaloers. Definitely.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Syntax schreef:
    (...) Ik ben niet zo'n badass op school, geloof me.


    Wil je wat van mijn badass hebben? Ik heb geloof ik meer dan goed voor me is :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Dat klinkt nogal demotiverend.. Misschien moet je naar een mentor toestappen. Een docent kan het namelijk niet maken om iemand "belachelijk" te maken betreft zijn of haar schrijfstijl of woordenkennis. Het enige wat je daarmee bereikt (vooral in de 1e) is dat mensen niet meer durven te schrijven wat zij denken dat correct is en dan dus niks schrijven uit angst dat ze straks voor paar komen te staan.
    Precies.
    Maar ik weet dat hij het gewoon voor de fun bedoelde en mij niet belachelijk wilde maken enzo, want zo is hij niet. Dan vind ik het ook wel overdreven om gelijk naar mijn mentor te stappen, iets waarmee ik mijn reputatie ook niet echt help.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Anyone who wants to join? xxMe, Jente and Ilona ^^


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Wil je wat van mijn badass hebben? Ik heb geloof ik meer dan goed voor me is :')
    Ik pas dit keer, hunbun.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Ik ben niet zo'n badass op school, geloof me.


    Anders doe je het toch via de mail? Een vriendin van mij moest ooit eens stage lopen, en ze kreeg een week voor ze klaar moest zijn te horen dat het niet kon of zo. Ze heeft een mailtje gestuurd, en zo werd alles wel beter


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Carol and Steve be like: GOD BLESS AMERICA! *Jump both of a roof and run away*

    And Nigel en Bucky be like: Dafuq, should we prevent them from running in their underwear?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Syntax schreef:
    (...) Precies.
    Maar ik weet dat hij het gewoon voor de fun bedoelde en mij niet belachelijk wilde maken enzo, want zo is hij niet. Dan vind ik het ook wel overdreven om gelijk naar mijn mentor te stappen, iets waarmee ik mijn reputatie ook niet echt help.


    Ja oké dat is ook zo, maar een docent moet ook zijn grenzen kennen. Ik bedoel, een docent begon me ook eens "voor de grap" te duwen. Nou, grapje of niet, ik ben toch wel mooi naar mn mentor gestapt hoor :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Massacres schreef:
    (...)
    And Nigel en Bucky be like: Dafuq, should we prevent them from running in their underwear?


    Carol and Steve be like: *Sing national anthem of America*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ja oké dat is ook zo, maar een docent moet ook zijn grenzen kennen. Ik bedoel, een docent begon me ook eens "voor de grap" te duwen. Nou, grapje of niet, ik ben toch wel mooi naar mn mentor gestapt hoor :/
    Dat snap ik, maar ik houd het wel gewoon hierbij. Ik blijf het echter wel een pittig kutgrapje vinden.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eleutheromania schreef:
    Anyone who wants to join? xxMe, Jente and Ilona ^^


    Mhm.. Eigenlijk wil ik wel graag rpg'en, maarja, zo handig ben ik er nog niet mee x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Syntax schreef:
    (...) Dat snap ik, maar ik houd het wel gewoon hierbij. Ik blijf het echter wel een pittig kutgrapje vinden.


    Dat is het zeker ja..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Mhm.. Eigenlijk wil ik wel graag rpg'en, maarja, zo handig ben ik er nog niet mee x)


    Haha, feel free to join. Only 200 words a post ^^ En we kunnen je altijd helpen ^^


    take me back to the basics and the simple life