• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Wie houd ik voor de gek. Ik wil niet schrijven, ik wil aandacht. Ik wil aandacht, maar geen mensen. Bleeergh.


    Dat komt me heel bekend voor. :'D Ik heb ook nog geen oplossing gevonden, helaas.



    Cwtch schreef:
    Hoe the hell ga ik iemand in het Engels uitleggen hoe je de Nederlandse ''ee'' klank uitspreekt? o.O'


    Fonetisch alfabet! Hoewel, onze lange ee schrijf je in het IPA als "e", dus dat schiet niet echt op. Maar hier is een geluidsfragment dat heel vreemd klinkt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cwtch schreef:
    Tuuurlijk, waarom dacht ik daar niet eerder aan? ''ee'' is gewoon de 'e' uit ''hey''!


    Noh, dat is veel te simpel. Luister naar de geweldige Wikipediaman.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Há. Okay. What an evening.
    Good to know that you are both fake.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Inge
    Maar... Maar.. Papa en mama kijken film en ik heb op dit moment weinig zin om te moeten praten met mensen en uit te moeten leggen dat een Mexicaan mij Spaans aan het leren is en ik hem Nederlands... :')
    Dus ik ga het nu niet luisteren. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    @Inge
    Maar... Maar.. Papa en mama kijken film en ik heb op dit moment weinig zin om te moeten praten met mensen en uit te moeten leggen dat een Mexicaan mij Spaans aan het leren is en ik hem Nederlands... :')
    Dus ik ga het nu niet luisteren. :Y)


    Oké, daar kan ik me wat bij voorstellen. Hablas español ahora? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, daar kan ik me wat bij voorstellen. Hablas español ahora? :3


    Hey ho ho ho! Ik gok erop dat je me nu vraagt hoe het Spaans leren nu gaat. Maar ik ben alleen nog maar bij mezelf voorstellen en hij leert me nu de getallen! x)


    Hola, me llamo Yolanda, soy una chica de 18 años de Holanda, soy mùsico, acordeonista para ser especifica.

    (18 = dieciocho )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Puistjes maken me zo ontzettend onzeker, damn. En dan heb ik er nog maar eentje in mijn mondhoek. Ik wil niet weten hoe het moet zijn om je hele gezicht onder te hebben. ;-;

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 21:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cwtch schreef:
    (...)

    Hey ho ho ho! Ik gok erop dat je me nu vraagt hoe het Spaans leren nu gaat. Maar ik ben alleen nog maar bij mezelf voorstellen en hij leert me nu de getallen! x)


    Hola, me llamo Yolanda, soy una chica de 18 años de Holanda, soy mùsico, acordeonista para ser especifica.

    (18 = dieciocho )


    Haha, geen zorgen, mijn Spaans is roestig, en dat is positief uitgedrukt. Het is voldoende om simpele zinnetjes te begrijpen, maar veel verder kom ik niet.
    Ik vroeg of je nu Spaans spreekt (hopelijk). Het lijkt erop dat het al muy bien gaat. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morgen school *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik mis My Chemical Romance zo erg. :'l


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, geen zorgen, mijn Spaans is roestig, en dat is positief uitgedrukt. Het is voldoende om simpele zinnetjes te begrijpen, maar veel verder kom ik niet.
    Ik vroeg of je nu Spaans spreekt (hopelijk). Het lijkt erop dat het al muy bien gaat. :Y)


    Ooh oke.
    Naja het gaat wel. OCH EN GOEDENNACHT IS BUENO NOCHES, LINDOS SUEÑOS! _O_


    OTOFT: Hmm. Ik heb zin in chippies maar mijn buik zit vol. Aan de ene kant is dat goed, want dan eet ik geen chippies. Aan de andere kant heb ik trek in chippies. Dilemma. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blijf dreigen. Maar kom niet morgen met hangende pootjes terug.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Achterlijk.


    i put the fun in funeral

    Cwtch schreef:
    (...)

    Ooh oke.
    Naja het gaat wel. OCH EN GOEDENNACHT IS BUENO NOCHES, LINDOS SUEÑOS! _O_


    OTOFT: Hmm. Ik heb zin in chippies maar mijn buik zit vol. Aan de ene kant is dat goed, want dan eet ik geen chippies. Aan de andere kant heb ik trek in chippies. Dilemma. :')


    Kijk, hier moet ik al beginnen met gokken. :p Dat eerste deel is letterlijk goede nacht, en dat tweede is zachte/fijne dromen, denk ik?

    Ik wil ook chips maar wij hebben geen chips.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk, Supernatural opnieuw kijken, maar ik krijg er van sommige afleveringen wel nachtmerries van.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.