• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo awesome *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb er zo'n spijt van dat ik je deze game gegeven heb...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    I can't get sad again. I just can't.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je bent dood voor me.


    Uhm, no way dat ik om tien uur op jouw moeders fiets naar huis ga fietsen. En dat allemaal omdat een vriend van jou, die ik nota bene niet eens ken, jarig is. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wou dat gewoon is iemand uit zichzelf tegen mij praten. Ik wil niet alle moeite doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb meer ace vrienden nodig.


    Caution first, always.

    Man wat haat ik dit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Natuurlijk. Ik vraag vrijdag of je mijn haar wilt verven, zaterdag of zondag. Dus wat ga jij doen? Zoveel schoonmaken totdat je handen zoveel pijn doen dat je mijn haar niet meer kan verven en nu durf ik het helemaal niet meer te vragen. Bleh.


    Your make-up is terrible

    Zoveel layers X_X


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus je gaat de hele dag maar films kijken zodat wij geen tv kunnen kijken.

    Het blijft zo'n mooi liedje, en toch moet ik janken omdat het me aan jou doet denken. Ik mis je zo fucking hard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil jou hier helemaal niet hebben (cat).


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm fucking DONE here! Fuck you all. Ik wil hier echt niet meer zijn.
    Balen dat ik niet naar huis ben gegaan vandaag. Zucht..
    Zit ik nog een dag met deze mensen, die duidelijk geen respect voor me kunnen opbrengen, opgescheept. En dan verwachten ze dat ik ga koken? Nou ehh, denk het niet als ze zo doen.
    Op elk gewenst moment maar even de regels aanpassen zoals het hen maar uitkomt en in hun voordeel is.. Echt heel eerlijk.

    En we zeggen geen doei meer?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:51 ]

    Ik heb nog nooit zo'n gevuld weekend gehad.