• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    God, god, god moeders.... Dat was wel echt weer een geslaagde verjaardag he? Nee? Niet? Inderdaad!
    En jij? Jij bent zo'n ontzettende egoïstische eikel soms... Lang leve het leven op mezelf :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Het is lang geleden dat ik dit heb gedaan, mijn hart gelucht. Misschien wordt het weer eens tijd.
    Sinds dinsdag heb ik besloten je te vergeten. Er móést gewoon een knop om, want ik kan het niet meer aan steeds aan je te moeten denken.
    Terwijl ik weet dat jij tóch niet aan mij denkt.
    Het moet nu een keertje klaar zijn, het blijft moeilijk maar het zal me lukken.
    Ik kan dit. Het is het niet waard zoveel energie aan je te verspillen.
    Jij hebt daar niet om gevraagd en ik ook niet.
    Het wordt beter. En het is al beter zo.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mendez schreef:
    *zucht* Ik wou gewoon dat ik iemand had om mee te praten.


    Ik wil wel met je praten. (:

    OT: Ik heb echt een hekel aan mijn droge lippen. Ik kan zo veel scrubben en smeren als ik wil, maar de velletjes blijven terugkomen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een kut dag..


    16 - 09 - '17

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ik wil wel met je praten. (:

    OT: Ik heb echt een hekel aan mijn droge lippen. Ik kan zo veel scrubben en smeren als ik wil, maar de velletjes blijven terugkomen.

    I feel you. Ik zit echt letterlijk om de vijf minuten nieuwe Labello op te doen. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yaaay, ik kan eindelijk een winged eyeliner oog ding doen. (Min of meer)
    +
    Ik ben helemaal klaar voor Made in Asia 2015! :D


    kindness is never a burden.

    Jezus, Lotta, wat ben je toch weer lekker sociaal onhandig. Praat je met iemand die zijn vader nooit gekend heeft, vraag je doodleuk of hij soms een onenightstand was of zo. Soms kan ik echt zo hard facepalmen om mezelf, gawd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja zeg, doe het dan consequent. Als ik eerst vijf keer wel zo'n klein taartje van de Albert Heijn kan eten, dan zou ik er nu ook eentje moeten kunnen eten zonder zulke verschrikkelijke buikpijn en koortsaanvallen dat ik denk dat ik doodga. Dat is echt heel, heel naar. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Within Temptation was AWESUM. Volgende keer doen gewoon weer het metropool orkest erbij en dan ben ik helemaal gelukkig. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Goddamn.. that hurt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jemig Margot, je bent een goddamn genie in de cookiescene. Deze koekjes zijn verrukkelijk en je hebt het recept zelf in elkaar geflanst. (banana)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is alsof iemand het hokje liefde in mijn hart open heeft laten staan, en de sleutel zover heeft weg gegooid dat ik hem niet meer terug kan vinden, zodat ik de deur kan afsluiten.

    Ik snap gewoon niet waarom ik sinds het bekennen van mijn gevoelens en hij zo verwarrend doet. Ik mijn gevoelens niet meer weg kan stoppen. Ik bedoel, ik heb het altijd gedaan... Maar sinds afgelopen september lukt dat niet meer!!

    Ik moet gewoon bijna janken als ik eraan denk dat hij bij zijn "vriendin(etje)" is en ik hem na mijn examen miss nooit meer zie.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Pfoe, morgen om 6u30 opstaan voor MIA. But it's totally worth it. Hopelijk overleef ik maandag.


    kindness is never a burden.

    De bureaustoel is te hoog. :'D Het vermoeid m'n benen. >.<


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    De bureaustoel is te hoog. :'D Het vermoeid m'n benen. >.<


    Haha, ken het. Had ik op stage soms.

    OT: Buikpijn, stop it!


    16 - 09 - '17