• Deze roleplaygame was al twee keer eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!





    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    [Stop op Gryffindor! En meisjes.]

    Leerlingen van Hogwarts:

    - Antione Campbell Felix Lefèvre - Fortis - Gryffindor
    - AmarePuella - Ravenclaw
    - Retrouvailles - Ravenclaw
    - Deliva - Gryffindor
    - Balloo - Hufflepuff
    Thalia Longford - geleninja - Slyhterin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen van Beauxbantos: [Vol!]
    - Reyna Emily Deveraux - Aranyhid - Gryffindor
    - Arcene Tray Leah Claudel - Fortis - Slytherin
    - Mercedes Amandine Delacroix - Retrouvailles - Gryffindor
    - DistanceKatniss - Gryffindor

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Bryce Erich Byrnes - Sinceriously - Gryffindor
    - Fortis - Hufflepuff
    -
    -

    Faceclaims:

    - Shay Mitchell - Aranyhid
    - Maisie Williams - Retrouvailles
    - Daniel Sharman - Retrouvailles
    - Dylan O'Brien - Fortis
    - Shailene Woodley - Fortis
    - Lucy Hale - DistanceKatniss
    - Bradley Simpson - AmarePuella
    - Evan Peters - Markey
    - Drew Roy - Sinceriously
    - Elle Fanning - Balloo
    -

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:




    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de afdelingen.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics! Of ik wijs iemand aan.
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 18:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Markey schreef:
    Mag ik een leerling van Hogwarts? In Slytherin please, met als faceclaim Evan Peters.


    EVAN PETERS! Ö


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een meisje van howarts met Hufflepuff + faceclaim: Elle Fanning


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Cynefin schreef:
    (...)

    EVAN PETERS! Ö


    He’s so :9~


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Sinceriously schreef:
    Mag ik een jongen van Durmstrang die in Gryffindor komt? Ik kijk later even naar de fc


    Ik FC Drew Roy hierbij :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sorry dat ik een paar dagen stil was, maar ik had redelijk veel huiswerk en ik had gisteren werk + een uitetentje.
    Ik zal later even de reservaties bij zetten :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded





    Naam:
          Ryan Vendetta

    Leeftijd:
          17

    Op welke school zat hij of zij:
          Hogwarts

    Afdeling op Hogwarts:
          Ravenclaw

    Bloedstatus:
          Volbloed

    Uiterlijk:
          Ryan wordt gekenmerkt door zijn blonde lokken die meestal warrig op zijn hoofd liggen. Hij heeft een egale huid, mooie kaaklijn en mooi gevormde wenkbrauwen. Onder zijn wenkbrauwen bevinden zich zijn ogen die even zwart zijn als de nacht. Zijn ogen worden omringt door lange, zwarte wimpers waar menig meisje jaloers op kan zijn. Ryan heeft last van slaap problemen waardoor er vaak wallen onder zijn ogen bevinden. Hij heeft een scherpe blik en merkt kleine dingen op aan anderen.
          Ryan is iemand die het woord ‘ijdelheid’ niet kent. Hij besteedt dan ook niet veel aandacht aan zijn uiterlijk. Dat is meer iets voor meisjes, vindt hij. Het boeit hem dan ook totaal niet wat hij draagt.
          Ryan is 173M en is daardoor net iets kleiner dan de gemiddelde jongen van zijn leeftijd. Hij is breed gebouwd en hij is niet erg gespierd maar desondanks is hij wel sterk.

    Innerlijk:
          Ryan is iemand met een eigen wil. Hij zal iedereen ook zijn mening laten horen over vanalles en nogwat. Hij vindt het belangrijk om gehoord te worden – wanneer dit niet gebeurt kan Ryan woedeaanvallen krijgen. Hij is snel geëmotioneerd en kan dan behoorlijk gevaarlijk worden. Zowel voor zichzelf als voor anderen. De Sorting Hat heeft hem in Ravenclaw geplaatst omdat hij enorm slim is. Als hij een doel heeft zal hij dat doel niet snel opgeven. Hij vindt het belangrijk om veel te doen aan zijn schoolwerk. Omdat Ryan ook redelijk manipulatief en ambitieus is heeft de Sorting Hat even getwijfeld tussen Slytherin en Ravenclaw, uiteindelijk werd het toch Ravenclaw.
          Ryan is redelijk normaal op school. Hij is niet immens populair – maar hij wordt ook niet gepest. Hij kent wel veel mensen omdat hij soms bijles geeft in potions. Het is zijn lievelingsvak en hij is er absurd goed in. Hij heeft behoorlijk wat vrienden uit verschillende afdelingen maar vooral uit Slytherin. Hij kan goed overweg met mensen en je kan ook behoorlijk goed met hem lachen. In Slytherin wordt hij nogal gezien als een softie. Een imago waar hij het liefst zo snel mogelijk vanaf wilt. Om eerlijk te zijn is hij ook wel een softie, al zal hij dat zelf niet toegeven.
          Ryan heeft een handjevol relaties gehad – niet allemaal even serieus. Hij is heel liefdevol en afwachtend. Hij zal je niet dwingen om dingen te doen die je niet wil doen – zoveel fatsoen heeft hij nog wel. Buiten de liefde is hij echter wel ongeduldig. Een slechte eigenschap die niet wordt gewaardeerd door velen.


    Relaties:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 15:30 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik wilde even vragen of het mogelijk is mijn jongen en mijn meisje van afdeling te wisselen? Ik heb op die manier voor beiden meer inspiratie.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Alle rollen staan erbij!
    Dus ook iedereens aanpassingen :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    geleninja schreef:
    Zou ik een meisje van Durmstang mogen (zwaderich of huffelpuf als het kan)?


    Nee, want op Durmstrang zitten geen meisjes, enkel jongens.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Alle rollen staan erbij!
    Dus ook iedereens aanpassingen :3


    Uhm er is nog een klein foutje -sorry dat ik ga zagen- maar mijn personage komt van Durmstrang en komt in Slytherin terecht ^^ er staat nu dat ie al op Hogwarts zit.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 14:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Uhm er is nog een klein foutje -sorry dat ik ga zagen- maar mijn personage komt van Durmstrang en komt in Slytherin terecht ^^ er staat nu dat ie al op Hogwarts zit.


    Oh, sorry overheen gelezen. Ik pas het aan! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Oh, sorry overheen gelezen. Ik pas het aan! :')


    Hahaha geen probleem (:


    I just caught the wave in your eyes

    Als iemand enige vorm van relatie met Ryan wilt, zeg het maar. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Reyna Emily Deveraux
    ''Be yourself, there are enough others.''







    Leeftijd: Ze is net zestien jaar oud. Haar verjaardag is op 9 december.

    Op welke school zat hij of zij: Beauxbatons.

    Afdeling op Hogwarts: Op wonderlijke wijze zit ze in Gryffindor, wat ze totaal niet had verwacht.

    Bloedstatus: Ze is een volbloed heks.

    Uiterlijk: [FC: Shay Mitchell] Reyna heeft diepgaande donkerbruine ogen die worden omringd door donkere wimpers en op die komt altijd een laagje mascara, want ze vallen toch al op. Meestal dragen haar ogen pretlichtjes mee, en wanneer niet; dan is er iets goed mis. Haar lokken hebben een donkerbruine kleur die ook als zwart gezien kunnen worden en de lokken dragen lichte slag met zich mee. Negen van de tien keer heeft Reyna ze los en anders zitten ze in een schuine vlecht. Reyna haar huid is getint en dit verraad haar afkomst, --wat Frans en Spaans is--. Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal stift ze deze rood, maar vaak ook niet. Het ligt er maar aan. Lang is Reyna niet --1 meter en 66 centimeter om precies te zijn, maar dit lost ze op met hakken soms. Haar kledingstijl is vaak wat verschillend.

    Innerlijk: Ze is echt het type goodgirl. Het meisje is een zorgzaam iemand, die anderen op de eerste plek zet. Dag en nacht zou ze voor vrienden en familie klaar staan om ze te helpen bij hun problemen of om gewoon een luisterend oor te zijn. De jongedame beschikt over veel wijsheid en zal dus je ook advies geven. Toch spreekt ze zelf niet zo snel uit wat haar probleem is, wat nog een minpuntje is. Reyna heeft niet al te veel vertrouwen in anderen en dit krijg je ook niet snel. Wanneer je het breekt zou het zomaar jaren kunnen duren voor je het terug krijgt, of je moet heel erg veel voor haar betekenen. Dit is ook een min puntje. Verder is er ook nog dat ze wat naïef is. Wanneer ze niet door heeft dat iemand van alles tegen haar liegt en wel haar vertrouwen heeft, wordt Reyna eigenlijk gebruikt. En hierna heeft zij pijn en voelt ze alsof zij niet al te slim is omdat ze het niet zag. Je kunt haar gevoelens erg snel kwetsen en hierdoor moet je voorzichtig met haar omgaan.
    Wanneer je Reyna net ontmoet is ze een verlegen en stil meisje, wat sommigen schattig noemen. Veel woorden verlaten haar mond niet en ze houdt zich dan meer op de achtergrond. Dit kan wel eventjes een tijdje doorgaan, want ze voelt zich pas echt op gemak als er iemand bij is om wie ze geeft en wie ze vertrouwt. Wanneer zij praat merk je dat ze een aardig en vrolijk iemand is. Ondanks dit alles komt Reyna wel voor zichzelf op en kan zich prima redden in paniekerige situaties.
    Ze wordt redelijk snel jaloers en heeft moeite om hier mee te dealen. Ook wordt Reyna nogal snel boos. Enkel bij de genen om wie zij geeft is haar lontje langer, maar bij anderen niet. Als zij je niet mag kan ze nog al een bitch zijn en als jij dan over haar roddelt; doet zij dit over jou. Dit deel past niet in het good girl plaatje, maar het is een waarheids verhaal. Reyna is een vrolijk en druk iemand met wie je wel grappen uit kunt halen, zolang anderen er geen pijn mee krijgen. Ook is Reyna redelijk onzeker.

    Relaties: Who wants for now, or later?

    Extra: Ze is half Spaans en half Frans.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 15:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hm, mag Ryan anders toch in Ravenclaw?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "