• Deze roleplaygame was al twee keer eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!





    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    [Stop op Gryffindor! En meisjes.]

    Leerlingen van Hogwarts:

    - Antione Campbell Felix Lefèvre - Fortis - Gryffindor
    - AmarePuella - Ravenclaw
    - Retrouvailles - Ravenclaw
    - Deliva - Gryffindor
    - Balloo - Hufflepuff
    Thalia Longford - geleninja - Slyhterin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen van Beauxbantos: [Vol!]
    - Reyna Emily Deveraux - Aranyhid - Gryffindor
    - Arcene Tray Leah Claudel - Fortis - Slytherin
    - Mercedes Amandine Delacroix - Retrouvailles - Gryffindor
    - DistanceKatniss - Gryffindor

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Bryce Erich Byrnes - Sinceriously - Gryffindor
    - Fortis - Hufflepuff
    -
    -

    Faceclaims:

    - Shay Mitchell - Aranyhid
    - Maisie Williams - Retrouvailles
    - Daniel Sharman - Retrouvailles
    - Dylan O'Brien - Fortis
    - Shailene Woodley - Fortis
    - Lucy Hale - DistanceKatniss
    - Bradley Simpson - AmarePuella
    - Evan Peters - Markey
    - Drew Roy - Sinceriously
    - Elle Fanning - Balloo
    -

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:




    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de afdelingen.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics! Of ik wijs iemand aan.
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 18:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    • JAYDAN 'JAY' LUKE HAMILTON •


    • "Shy? What da hell is the definition of shy?" •




    Naam: Jayden ~ Betekenis: Dankbaar x Herkomst: Hebreeuws
    Luke ~ Betekenis: Licht x Herkomst: Latijns-Amerika
    Hamilton ~ Betekenis: van de grassy verblijf x Herkomst: Brits
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij: Durmstrang
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    rest komt ASAP

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 15:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    En Ryan is in Ravenclaw geplaatst ^

    Overigens: Mijn idee is dat de RPG zich bij Kerstmis afspeelt, wat betekend dat er al wel vriendschappen tussen de nieuwe kinderen en de rest kan zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    En Ryan is in Ravenclaw geplaatst ^

    Overigens: Mijn idee is dat de RPG zich bij Kerstmis afspeelt, wat betekend dat er al wel vriendschappen tussen de nieuwe kinderen en de rest kan zijn.


    Okay (:

    Zitten ze trouwens allemaal in een bepaald jaar?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 15:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Okay (:

    Zitten ze trouwens allemaal in een bepaald jaar?



    Ja, het zesde jaar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Nee, want op Durmstrang zitten geen meisjes, enkel jongens.


    er zitten wel meisjes op Durmstang (in de boeken tenminste), maar als dat niet kan zou ik dat mogen veranderen in Hogwarts?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 9:46 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    er zitten wel meisjes op Durmstang (in de boeken tenminste), maar als dat niet kan zou ik dat mogen veranderen in Hogwarts?


    Ik heb het in de boeken nog nooit gelezen tbh, er is meestal vanuit gegaan dat Durmstrang enkel jongens had en dat is in deze roleplay ook zo.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    geleninja schreef:
    (...)

    er zitten wel meisjes op Durmstang (in de boeken tenminste), maar als dat niet kan zou ik dat mogen veranderen in Hogwarts?


    Niet waar, er zitten jongens op Durmstang en jongens en meisjes op Beauxbatons en Zweinstein.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    geleninja schreef:
    (...)

    er zitten wel meisjes op Durmstang (in de boeken tenminste), maar als dat niet kan zou ik dat mogen veranderen in Hogwarts?


    Durmstrang is een jongenskostschool. Ook in de boeken.


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Durmstrang is een jongenskostschool. Ook in de boeken.


    Niet. http://harrypotter.wikia.com/wiki/Durmstrang_Institute


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Niet. http://harrypotter.wikia.com/wiki/Durmstrang_Institute


    Dan heb ik erover gelezen. Maar het feit dat er bij wijze van spreken één meisje studeert maakt het nog geen gemengde school. (Toch niet zoals we ze de dag van vandaag kennen.)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Dan heb ik erover gelezen. Maar het feit dat er bij wijze van spreken één meisje studeert maakt het nog geen gemengde school. (Toch niet zoals we ze de dag van vandaag kennen.)


    Durmstang en Beauxbantos zijn collega scholen van hogwarts en dus gemengd (de oprichter van Durmstang was een vrouw overigens). Hetverschil tussen hogwarts en Durmstang (op locatie na dan) is dat alleen puurbloed heksen naar Durmstang mogen.

    Maar als het in deze rpg volgens de film gaat heb ik daar geen probleem mee.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 19:17 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.



    Mercedes "Merce" Amandine Delacroix



    × Naam:
          Mercedes - Genade
          Amandine - Liefelijk
          Delacroix - Van het kruis

    × Leeftijd:
          Zestien, ze verjaart op 23 april

    × Op welke school zat hij of zij:
          Beauxbatons

    × Afdeling op Hogwarts:
          Griffoendor

    × Bloedstatus:
          Halfbloed, haar moeder is een halfbloed heks en haar vader een volbloed tovenaar. Langs vaders kant stamt ze af van heel wat volbloedfamilies in Frankrijk, wat meestal zo is bij volbloed heksen of tovenaars, of de afstammelingen ervan.

    × Uiterlijk:
          [FC: Maisie Williams]
          Mercedes stond lange tijd gekend om haar lange, bruine lokken, maar laatst heeft ze deze ingeruild voor een kortere coupe die tot net onder haar jukbeenderen reikt. Bij deze bruine lokken hoort een stel grijze ogen en vrij specifieke, unieke wenkbrauwen.
    Erg groot is Mercedes niet, ze is één meter 55 en daarmee één van de kleinste mensen van haar jaar. Ze heeft een vrij bol gezicht, maar dat kenmerkt haar ook wel, net als haar smalle benen.

    × Innerlijk:
          Mercedes is niet het typetje dat haar naam doet blijken. Ze is niet de genadige, zachte persoon die iedereen opnieuw en opnieuw een kans geeft. Eén kans geeft ze je, een tweede kan je krijgen, bij een derde is ze je liever kwijt dan rijk, maar een vierde krijg je nooit. Daar is geen hele geschiedenis aan verbonden, ze heeft enkel mensenkennis en weet dat als iemand je drie keer pijn doet, ze het ook een vierde keer zullen doen. Op vlak van vertrouwen is ze alles behalve naïef, ze kan heel goed inschatten hoe mensen zijn en daardoor wordt ze bijna nooit teleurgesteld door mensen, maar dat zorgt er ook voor dat ze slechts een beperkt aantal vrienden en een heel groot gedeelte gewone kennissen heeft, maar daar kan ze mee leven.
    Ze wordt vaak als koud en afstandelijk bestempeld, maar dat is voornamelijk omdat ze het amper toont als ze blij of boos is. Ze is niet het type dat gaat gieren en brullen als iemand wat grappigs zegt, maar hooguit eens grijnzen of een klein lachje uitstoten. Ook dat draagt geen hele geschiedenis met zich mee, zo is ze gewoon.
    Voor echte vrienden zal ze echter wel haar best doen hen blij te maken, ze zal voor hen opkomen als er iets onrechtvaardig gebeurd en ze zal het desnoods met geweld doen. Vrienden zijn heel belangrijk in haar leven, ze kan niet zonder, zelfs al heeft ze er maar weinig.


    × Relaties:
          SOMEBODY?

    × Extra:
          Mercedes heeft een uil genaamd Claire, wat helder betekent. Verder is haar patronus een jachtluipaard en is haar boeman een graf (haar ergste angst is de dood). Mercedes is enig kind, maar woont niet meerr bij haar ouders omdat die in de tovenaarsgevangenis in Frankrijk zitten wegens moord en poging tot moord. Echter, Mercedes was niet altijd enig kind. Ze had ooit een broer, maar die is verdwenen toen hij vijf jaar was en sindsdien nooit meer teruggevonden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 22:02 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zou je me kunnen waarschuwen als er een meisje vrijkomt. Heb wel zin om een Slytherin "bitch" te maken. C:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    The best revenge is to live on and prove yourself.
    •••••

    Naam
    BRYCE ERICH BYRNES
    •Bryce • Uitspraak: Braise • Met sproeten • Schots
    •Erich • Uitspraak: Erig •Altijd machtig heerser • Duits
    •Byrnes • Uitspraak: Biernes • Afstammeling van Raven • Iers


    ANTHEM

    Leeftijd
          Bryce is geboren op 4 juli, wat een zeer warme dag was. Hij is op dit moment 17 jaartjes jong.

    Vorige school
          Durmstrang.

    Afdeling op Hogwarts
    Bryce is geplaatst in Gryffindor.

    Bloedstatus
    Volbloed

    Uiterlijk
          Bryce heeft zwarte lokken die altijd in dezelfde stijl staan. Hij heeft glimmende, donker bruine ogen, die altijd een vrolijke uitstraling hebben. Bryce heeft een sterke kaaklijn, maar er zit toch iets speels en kinderlijks in. Er verschijnen vaak rimpels in zijn voorhoofd zodra hij zijn wenkbrauwen vragend optrekt.
          Met zijn lengte van één meter achtentachtig steekt hij al boven behoorlijk wat mensen uit. Hij heeft een best smalle bouw, maar is toch redelijk gespierd. Zijn kledingsmaak bestaat uit lederen jassen met daaronder een blouse, met een spijkerbroek en meestal zijn All Stars.

    Innerlijk
          Bryce is een opgewekte jongeman, die vrolijk in het leven staat. Hij is niet het type dat snel opgeeft of bij de pakken neer gaat zitten, hij gaat door tot het uiterste als het moet. Hij vecht voor van wat hij houdt en hij heeft een sterke, overheersende mening. Je zal hem ook niet snel kwaad zien, maar hij is wel een sluimerende draak. Mocht je hem toch kwaad maken, gaat hij mokken en is hij chagrijnig, en in uitzonderlijk extreme gevallen zal hij een paar dagen niets zeggen. Dit gebeurt echter nauwelijks omdat hij zo positief is.
          Bryce droeg altijd al iets vrolijks over zich. Hij weet positief te blijven in de meest lastige situaties, en zit niet erg vaak in een dipje. Maar als hij eenmaal in een dipje zit, is hij dagen niet aanspreekbaar. Toch gebeurt het weinig dat hij niet aanspreekbaar is. Hij toont respect naar anderen en behandeld mensen niet gauw als oud vuil, want zo wil hij zelf ook niet behandeld worden. Bryce is voornamelijk onserieus, hij wordt vaak als onvolwassen bestempeld. Toch kan hij serieus zijn wanneer dat moet, het kan een plotselinge omslag zijn, want hij weet al gauw wanneer hij serieus moet zijn of niet.
          Bryce kan zeker doen wat hem vertelt wordt, maar doet liever dingen zelf dan dat hij het aan anderen over laat. Dan weet hij zeker dat dingen ook echt gebeuren en niet achterwegen worden gelaten. Ook kan hij zich enorm frustreren als hij iets zoekt, maar het niet direct kan vinden.
          Bryce is sarcastisch en maakt graag grappen, vooral over anderen. Toch zit er een limiet op zijn grappen en als hij ziet dat hij iemand pijn heeft gedaan zal hij zich verontschuldigen. Tegenover veel mensen is Bryce erg respectvol, tenzij hij je niet mag. Hij laat iedereen in zijn of haar waarde, tenzij je hem niet in zijn waarde laat. Toch probeert hij tegen dat soort mensen normaal te doen, wat soms niet heel erg goed lukt.

    Relaties
    Iemand?

    Extra
          •Imiteren van stemmen • Bryce is bijzonder goed in het imiteren van stemmen. Hij gebruikt dit vaak voor eigen vermaak, maar het heeft hem meerdere malen ook gered.





    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 21:57 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    geleninja schreef:
    (...)

    Niet. http://harrypotter.wikia.com/wiki/Durmstrang_Institute


    Really? Wauw, weer wat geleerd :')


    I just caught the wave in your eyes