• Deze roleplaygame was al twee keer eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!





    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    [Stop op Gryffindor! En meisjes.]

    Leerlingen van Hogwarts:

    - Antione Campbell Felix Lefèvre - Fortis - Gryffindor
    - AmarePuella - Ravenclaw
    - Retrouvailles - Ravenclaw
    - Deliva - Gryffindor
    - Balloo - Hufflepuff
    Thalia Longford - geleninja - Slyhterin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen van Beauxbantos: [Vol!]
    - Reyna Emily Deveraux - Aranyhid - Gryffindor
    - Arcene Tray Leah Claudel - Fortis - Slytherin
    - Mercedes Amandine Delacroix - Retrouvailles - Gryffindor
    - DistanceKatniss - Gryffindor

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Bryce Erich Byrnes - Sinceriously - Gryffindor
    - Fortis - Hufflepuff
    -
    -

    Faceclaims:

    - Shay Mitchell - Aranyhid
    - Maisie Williams - Retrouvailles
    - Daniel Sharman - Retrouvailles
    - Dylan O'Brien - Fortis
    - Shailene Woodley - Fortis
    - Lucy Hale - DistanceKatniss
    - Bradley Simpson - AmarePuella
    - Evan Peters - Markey
    - Drew Roy - Sinceriously
    - Elle Fanning - Balloo
    -

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:




    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de afdelingen.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics! Of ik wijs iemand aan.
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 18:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gaat hier nog wat gebeuren?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh fuck, het spijt me dat Abel nog steeds niet ingevuld is. Ik heb maandag en dinsdag deelexamens en heb een heel drukke week gehad en ga bijgevolg dus ook een heel druk weeken hebben. I'm very sorry .


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Als het aan mij ligt gaat het topic woensdag open :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Adelin ''Caselin'' Delivery


    Naam: Adelin Delivery
    Leeftijd: 18 jaren oud
    Op welke school zat hij of zij: Hogwarts
    Afdeling op Hogwarts: Adelin is geplaatst in Gryffindor
    Bloedstatus: Half Bloed
    Uiterlijk: Adelin is een brunette met bruine ogen van ongeveer de lengte van 1,65 m, niet de allerlangste dus. Adelin kan een heel simpel meisje zijn maar ze kan ook heel classy zijn, ze draagt meestal leuke kleding en ook heel erg wat ze schattig vindt. Ze heeft tot over haar schouders, bruine haren die op sommige momenten zelfs lijken te krullen. In haar haren zit een natuurlijke slag, al hoewel ze het ook heel vaak aan het stijlen is dus het niet zo opvalt. De grootste tijd heeft ze haar haar los maar soms vlecht ze het zelf ook wel eens.
    Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je haar gevoelens uit kunt aflezen, haar wimpers zijn heel zwart en vol dat vinden veel meisjes heel leuk en zijn er dan ook heel jaloers op. Haar wenkbrouwen zitten altijd heel strak maar het staat der heel goed, en ze moet er dan ook vaak veel mensen mee helpen die hetzelfde willen. Door dat ze aan sporten/rennen doet heeft ze een strak lichaam waardoor ze ook veel kleding kan kiezen, ze houd er ook van om te sporten en heeft er geen problemen mee. Haar make-up zit ook altijd super strak en goed, maar ze is er ook altijd een tijdje mee bezig.

    Innerlijk: Adelin is een vertrouwlijke dame die veel mensen vertrouwt. Ze houd echt van haar vrienden en familie, daar staat ze dan ook altijd voor klaar. Als ze verdriet heeft, dan wilt ze het liefts een knuffel van degene die haar lief hebben. Als ze blij is kun je het aan alles merken, ze uit haar blijheid in alles wat ze doet en maakt er meestal ook andere mensen blij mee. Ze kan ook helemaal opgaan in dat soort kleine momentjes, ze laat zichzelf ook meestal leiden door haar gedachten en dan wil ze ook dat zoveel mogelijk anderen blij zijn. Als ze zegt dat ze iets gaat doen, doet ze het 9 van de 10 keer ook echt en gaat ze er helemaal voor. Ze zegt meestal dat ze het woord ''Opgeven'' niet kent omdat ze een doorzetter is. Ze is ook wel eens serieus dan is ze ook pietje precies dan wilt ze alles precies hoe het in haar gedachten ook is, het kan tegen zitten maar er kunnen ook hele mooie dingen uitkomen omdat ze een leuke fantasy heeft. Als ze chagrijnig is kan beter niemand bij haar in de buurt komen alleen haar allerbeste vrienden, want anderen zullen gelijk denken dat ze een bitch is. Als ze lol heeft wil iedereen bij haar in de buurt zijn want dan is ze ook echt gezellig, ze houden er ook van als ze vrolijk is. Ze is ook heel erg oplettend als er iets verkeerd gaat , staat ze altijd voor diegene klaar. Ze kan zich ook laten ingaan in de gevoelens van andere personen, dit kan zo zijn voordelen hebben maar ook zo zijn nadelen. Als er vreemden zijn let ze altijd heel erg goed op , omdat ze ze niet echt heel snel mensen vertrouwd. Soms lijkt ze een hele mysterieuse meid want ze kan heel onverwachtst uit de hoek komen, en daar schrikken sommige mensen van maar het kan heel handig zijn. Voor ze iets zegt denkt ze altijd een hele tijd na want ze wil geen mensen kwetsen, heel veel mensen hebben hier ook respect voor omdat ze hun dan niet kwetst. Wanneer ze je echt vertrouwt kun je echt de grootste lol met Adelin hebben, en zou ze ook de beste vriendin die je je maar kunt voorstellen voor je zijn. Ze is ook onzeker over haarzelf want ze heeft nog nooit echt een goed vriendje gehad.
    Ze kan echt totaal niet liegen want dan gaat haar stem steeds hoger, dus liegt ze ook bijna nooit. Ze denkt ook niet aan de fouten van gisteren maar aan de verandering van vandaag.

    Relatie's: Nog niet iemand?
    {Ik maak het nog af}

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 21:17 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    mmh... voor mij een Ravenclaw boy, please. :Y)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    oeh en ik fc Francisco Lachowski (krul)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels



    JIM LEONARDO DA SANGALLO



    Leeftijd:


    17, Jim verjaard op de donkere herfstdag 3 november.

    Afdeling op Hogwarts:
    Ravenclaw, waar hij heel erg trots op is.

    Bloedstatus:
    Halfblood

    Uiterlijk:

    Innerlijk:

    Relaties:
    Someone for this hottie?

    Extra:
    Jim’s heeft een Italiaanse familie; te zien aan zijn tintje en zijn achternaam.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:36 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik schrijf me uit, simpelweg omdat ik geen inspiratie meer heb voor deze RPG.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik werk Ape morgen af, dan zijn mijn examens gedaan.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zou ik een Slytherin jongen uit Hogwarts mogen?

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 11:33 ]


    How far is far

    Wanneer gaan we beginnen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik schrijf mij ook uit -- het duurt mij een beetje lang.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."