• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Marie
    Tamara
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Jaimy
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×



    Usernames:
    Laura ~ Xya
    Jente ~ Saith
    Yu ~ Syptini
    Leonie ~ Yetti

    Marjolein ~ lypophrenia
    Ilona ~ DeIevingne
    Julie ~ Awe

    Username van de maand:
    Zevens!



    Mensen, dit is een mededeling:
    Ik kreeg net zo'n genius idee.
    Het punt is, al mijn vriendinnen denken dat Insurgent eerder een appel is dan een film, en ik wil heel graag naar die film gaan met mensen die op de hoogte zijn van wat het is.
    So vandaar plaats ik dit in de beginpost, wie wilt er met mij mee naar Insurgent?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik echt alvast bedenken wat je eventueel kunt laten vallen als je het echt niet meer trekt. Je moet je echt bedenken dat sommige vakken het dubbele aan tijd in kunnen nemen dan dat ze nu doen, gewoon omdat alles veel specifieker wordt en je dus dieper op de stof in zal gaan.


    I know :s Maar sowieso doe ik nu eigenlijk niets aan school haha dus dan denk ik dat ik sws harder moet gaan werken. Ik wil deze vakken sws in de vierde houden en dan Geschiedenis en Duits in de vijfde laten vallen. Hoewel ik eventueel in de vierde al geen Duits meer hoef door dyslexie.


    -

    Ik ga E&M met Frans, Duits en M&O doen cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Iniminicum schreef:
    (...)

    I know :s Maar sowieso doe ik nu eigenlijk niets aan school haha dus dan denk ik dat ik sws harder moet gaan werken. Ik wil deze vakken sws in de vierde houden en dan Geschiedenis en Duits in de vijfde laten vallen. Hoewel ik eventueel in de vierde al geen Duits meer hoef door dyslexie.


    Dat zou je dan op zich wel kunnen doen ja..
    En als je nu al amper wat doet iis het al helemaal belangrijk dat je niet teveel kiest omdat je dan van niets in 1x naar Veel gaat en het dan nogal moeilijk is jezelf eroverheen te zetten :') (spreek uit ervaring)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Dat zou je dan op zich wel kunnen doen ja..
    En als je nu al amper wat doet iis het al helemaal belangrijk dat je niet teveel kiest omdat je dan van niets in 1x naar Veel gaat en het dan nogal moeilijk is jezelf eroverheen te zetten :') (spreek uit ervaring)


    Oeps haha. Ik zie wel :')


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Oeps haha. Ik zie wel :')


    Jaah, je kunt het het eerste halfjaar altijd nog laten vallen :3 En het kan ook meevallen hoor. Ligt er ook wel een beetje aan hoeveel je in de les doet enzo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haloa.


    She was always looking for more..

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Jaah, je kunt het het eerste halfjaar altijd nog laten vallen :3 En het kan ook meevallen hoor. Ligt er ook wel een beetje aan hoeveel je in de les doet enzo


    Dan moet ik wat beter op gaan letten in de les... :s Mijn Duitse leraar ging een hele preek houden, in het Duits, over het feit dat ik te veel praatte en dat ik met mijn hoofd uit de wolken moest komen en me realiseren dat ik moest gaan opletten. Auch.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 20:54 ]


    -

    Ameliorate schreef:
    Haloa.


    Eey


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Dan moet ik wat beter op gaan letten in de les... :s Mijn Duitse leraar ging een hele preek houden, in het Duits, over het feit dat ik te veel praatte en dat ik met mijn hoofd uit de wolken moest komen en me realiseren dat ik moest gaan opletten. Auch.


    Ja.. In de bovenbouw kan wat beter opletten geen kwaad x) Vooral met wis heb ik gemerkt dat je nu wel makkelijk een 8 kunt staan, maar met een slechte werkhouding dat in de bovenbouw zo gehalveerd is :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Ugh.


    Wzzp?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Wzzp?


    Het is een ding dat mn laptop vastloopt terwijl ik op Q ben.
    Het is een ander ding als PopcornTime vastloopt terwijl die de afgelopen 60 min het wel deed


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Het is een ding dat mn laptop vastloopt terwijl ik op Q ben.
    Het is een ander ding als PopcornTime vastloopt terwijl die de afgelopen 60 min het wel deed


    Da's wel hinderlijk ja :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn Mendes verschilt maar twee jaar met mij, wut.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Het is een ding dat mn laptop vastloopt terwijl ik op Q ben.
    Het is een ander ding als PopcornTime vastloopt terwijl die de afgelopen 60 min het wel deed


    Ah.
    Mijn Popcorn Time doet ook echt super vreemd.
    Toen ik de laatste aflevering van GoT wilde zien heb ik denk ik drie uur lang geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen.


    She was always looking for more..