• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Marie
    Tamara
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Jaimy
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×



    Usernames:
    Laura ~ Xya
    Jente ~ Saith
    Yu ~ Syptini
    Leonie ~ Yetti

    Marjolein ~ lypophrenia
    Ilona ~ DeIevingne
    Julie ~ Awe

    Username van de maand:
    Zevens!



    Mensen, dit is een mededeling:
    Ik kreeg net zo'n genius idee.
    Het punt is, al mijn vriendinnen denken dat Insurgent eerder een appel is dan een film, en ik wil heel graag naar die film gaan met mensen die op de hoogte zijn van wat het is.
    So vandaar plaats ik dit in de beginpost, wie wilt er met mij mee naar Insurgent?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik wist niet eens dat ze weg was?...

    @Chronos oh hahaa x)
    Wat is er?


    Ik ga maar niks zeggen, anders komt het zo bitchy over :x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Waarom?


    We hadden vandaag een Frans SO en het ging in nergens over de stof. Aan het einde bleek hij een deel vergeten te zijn op de toets te zetten dus we hebben woensdag nog één SO. Ik heb daar dus echt geen tijd voor want we moeten een Scheikunde verslag maken voor maandag en hebben een Grieks SO. Dinsdag heb ik een Latijn SO en moet er een Geschiedenis PO af. Woensdag dus dat Frans SO, een Wiskunde proefwerk en een Duits SO.. Ik heb nergens nog iets voor gedaan en ik heb dit weekend helemaal geen tijd. En mijn laptop is kapot.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    We hadden vandaag een Frans SO en het ging in nergens over de stof. Aan het einde bleek hij een deel vergeten te zijn op de toets te zetten dus we hebben woensdag nog één SO. Ik heb daar dus echt geen tijd voor want we moeten een Scheikunde verslag maken voor maandag en hebben een Grieks SO. Dinsdag heb ik een Latijn SO en moet er een Geschiedenis PO af. Woensdag dus dat Frans SO, een Wiskunde proefwerk en een Duits SO.. Ik heb nergens nog iets voor gedaan en ik heb dit weekend helemaal geen tijd. En mijn laptop is kapot.


    Ah, ik vindt niet dat je leraar dat kan maken. Je moet gewoon gaan staken met je klas. Zoals in films en zo. *Hug.*


    She was always looking for more..

    Chronos schreef:
    (...)

    We waren gisteravond pas terug en vandaag kregen we dus vrij cc:


    Dat is echt awesome! Ik wil vandaag ook vrij zijn, but ik ben ziek dus dat maakt niet zoveel uit.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome! Ik wil vandaag ook vrij zijn, but ik ben ziek dus dat maakt niet zoveel uit.


    Naawh, beterschap!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ah, ik vindt niet dat je leraar dat kan maken. Je moet gewoon gaan staken met je klas. Zoals in films en zo. *Hug.*



    Maar iedereen accepteert het dus gewoon -.- Ik ging ook staken maar ik ben zo'n persoon wat altijd in discussie gaat wat mijn Frans leraar ook fijntjes benadrukte dus tja..


    -

    Chronos schreef:
    (...)

    Ik ga maar niks zeggen, anders komt het zo bitchy over :x


    Nu word ik nieuwsgierig :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Guys, raad eens wie er deze zomer voor drie weken naar Curacao gaat.. (:


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    We hadden vandaag een Frans SO en het ging in nergens over de stof. Aan het einde bleek hij een deel vergeten te zijn op de toets te zetten dus we hebben woensdag nog één SO. Ik heb daar dus echt geen tijd voor want we moeten een Scheikunde verslag maken voor maandag en hebben een Grieks SO. Dinsdag heb ik een Latijn SO en moet er een Geschiedenis PO af. Woensdag dus dat Frans SO, een Wiskunde proefwerk en een Duits SO.. Ik heb nergens nog iets voor gedaan en ik heb dit weekend helemaal geen tijd. En mijn laptop is kapot.


    Wajoo.. Succes ermee eh :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome! Ik wil vandaag ook vrij zijn, but ik ben ziek dus dat maakt niet zoveel uit.


    Naawh, beterschap!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iniminicum schreef:
    Guys, raad eens wie er deze zomer voor drie weken naar Curacao gaat.. (:


    Ohmy, awesome!! Veel plezier :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Maar iedereen accepteert het dus gewoon -.- Ik ging ook staken maar ik ben zo'n persoon wat altijd in discussie gaat wat mijn Frans leraar ook fijntjes benadrukte dus tja..


    Ah. Mijn klasgenoten gaan al in discussie als de leraar zegt dat we stil moeten zijn, echt ongeveer bij alles en ik wordt er gek van. But ik zou dat echt niet kunnen accapteren. Arme jij.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ah. Mijn klasgenoten gaan al in discussie als de leraar zegt dat we stil moeten zijn, echt ongeveer bij alles en ik wordt er gek van. But ik zou dat echt niet kunnen accapteren. Arme jij.


    Bij mij is het altijd zovan: "Jente, ga jij maar want jij bent goed in mensen overhalen"

    Ook gewoon in onze klassen whatsappgroep en er is iets waar mijn klas het er niet mee eens is zie ik soms gewoon staan: "We laten Jente wel vragen of het anders mag". Zo weird en irritant :@


    -

    Thanks, Marie en Wendy!

    Mijn broertje die thuis kwam: "Lau, zeg eens wat."
    Ik: "Hallo." {But dat kwam er heel hoog, piepend en onverstaanbaar uit.}
    Mijn broertje: {Begint lachen.} "ik hoorde al van oma dat je stem niet klonk, maar dit is nog veel erger dan wat ze zei."
    En toen kon ik niets terug zeggen omdat ik al mijn stemgeluid al had verspeeld in 'hallo'.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Thanks, Marie en Wendy!

    Mijn broertje die thuis kwam: "Lau, zeg eens wat."
    Ik: "Hallo." {But dat kwam er heel hoog, piepend en onverstaanbaar uit.}
    Mijn broertje: {Begint lachen.} "ik hoorde al van oma dat je stem niet klonk, maar dit is nog veel erger dan wat ze zei."
    En toen kon ik niets terug zeggen omdat ik al mijn stemgeluid al had verspeeld in 'hallo'.


    Naah.. Das ook niet aardig


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."