• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lig helemaal in een deuk, omdat ik net een video keek van een YouTuber die aan het eind van de video keihard aan het lachen was. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Ik lig helemaal in een deuk, omdat ik net een video keek van een YouTuber die aan het eind van de video keihard aan het lachen was. :')


    Wie?


    16 - 09 - '17

    Ik heb net het meest awkward ding ooit gedaan. Ondergoed kopen met m'n moeder. Ik vind dat altijd zó gênant ;x


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Ik heb net het meest awkward ding ooit gedaan. Ondergoed kopen met m'n moeder. Ik vind dat altijd zó gênant ;x


    Daar heb ik geen problemen mee, nooit gehad, haha.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Wie?

    Jack Septiceye. Het was een video over de game Prop Hunt, een spel waarbij je in teams speelt waarbij het ene team de voorwerpen speelt en het andere team de voorwerpen moeten vinden en kapot schieten, en dat speelde hij met drie andere YouTubers, waaronder Markiplier.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wel ;x
    Mijn moeder zegt altijd hardop dingen die ze beter niet hardop kan zeggen zoals "Wat was je maat ook al weer? 75A toch!"

    Ugh. Op dat soort momenten kan ik wel door de grond zakken :/


    26 - 02 - '16

    Shore schreef:
    (...)
    Jack Septiceye. Het was een video over de game Prop Hunt, een spel waarbij je in teams speelt waarbij het ene team de voorwerpen speelt en het andere team de voorwerpen moeten vinden en kapot schieten, en dat speelde hij met drie andere YouTubers, waaronder Markiplier.


    Ah, ken ik niet.

    @Erieka, haha omg xD


    16 - 09 - '17

    Burgeon schreef:
    Ik wel ;x
    Mijn moeder zegt altijd hardop dingen die ze beter niet hardop kan zeggen zoals "Wat was je maat ook al weer? 75A toch!"

    Ugh. Op dat soort momenten kan ik wel door de grond zakken :/

    Oh. Ik heb echt medelijden met je. :c
    Gelukkig is mijn moeder niet zo'n type.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En ik schaam me al zo erg voor het feit dat ik een relatief kleine maat heb ;c


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    En ik schaam me al zo erg voor het feit dat ik een relatief kleine maat heb ;c


    Awh. Laat ik m'n maat dan maar niet zeggen.


    16 - 09 - '17

    Burgeon schreef:
    En ik schaam me al zo erg voor het feit dat ik een relatief kleine maat heb ;c

    Daar hoef je je niet voor te schamen, hoor. Volgens mij heb ik dezelfde maat.
    En ik heb een vriend die meerdere keren heeft gezegd dat hij ze zo perfect vindt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Burgeon schreef:
    En ik schaam me al zo erg voor het feit dat ik een relatief kleine maat heb ;c


    Ik ben heel erg jaloers op jou.. ik heb 85 E . . . niet echt iets voor iemand die zich niet in het lichaam thuis voelt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 22:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ik ben heel erg jaloers op jou.. ik heb 85 E . . . niet echt iets voor iemand die zich niet in het lichaam thuis voelt.


    Dat is ook niet leuk nee :c
    Misschien trekt het bij mij nog wel bij en krijg ik ooit wat meer, maar ja, ik weet het niet. Ik ben aardig uitgegroeid geloof ik :c

    Maar ja, ik heb nu iets wat wel leuk is: ik heb net weer een (deel van) een examen afgerond met een 8. Over twee weken komt het tweede deel en het gemiddelde van beide delen wordt het definitieve cijfer.


    26 - 02 - '16

    Heeeeeeey


    16 - 09 - '17

    Hello ;3


    26 - 02 - '16