• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Florrie schreef:
    (...)

    Zo moet je niet denken. Het is natuurlijk jammer dat ze van die ondervoede modellen willen, maar er zijn vast modellenbureaus die verder kijken dan hun neus lang is. Heb je - je foto's al eens bekeken van al die keren dat je fotoshoots gedaan hebt? Ik vind ze echt super mooi, je zou echt een goed model zijn!


    Dankjewel (:
    De gedachten spookten, en spoken nog steeds, wel eens rond in mijn hoofd om eens te kijken of ze me bij bijvoorbeeld Wehkamp willen hebben of zo. Maar ja, ik weet het niet ;x


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Dankjewel (:
    De gedachten spookten, en spoken nog steeds, wel eens rond in mijn hoofd om eens te kijken of ze me bij bijvoorbeeld Wehkamp willen hebben of zo. Maar ja, ik weet het niet ;x


    Niet geschoten is altijd mis. Probeer het gewoon een keer. Misschien krijg je er ooit spijt van als je het nooit probeert. Een nee heb je, een ja kan je krijgen.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Niet geschoten is altijd mis. Probeer het gewoon een keer. Misschien krijg je er ooit spijt van als je het nooit probeert. Een nee heb je, een ja kan je krijgen.


    You're right! Ik zal de fotograaf eens vragen of zij nog iets weet (:


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    You're right! Ik zal de fotograaf eens vragen of zij nog iets weet (:


    Moet je zeker doen!


    16 - 09 - '17

    Of weet je Erieka? Bij die begeleiding voor werk zoeken zat een meisje in mijn groep die af en toe ook fotoshoots deed. Zij heeft nu een eigen facebookpagina gemaakt om zichzelf zeg maar te promoten. Misschien helpt dat ook? Al zou ik het zelf niet doen, da's zo... idk, alles openbaar.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Of weet je Erieka? Bij die begeleiding voor werk zoeken zat een meisje in mijn groep die af en toe ook fotoshoots deed. Zij heeft nu een eigen facebookpagina gemaakt om zichzelf zeg maar te promoten. Misschien helpt dat ook? Al zou ik het zelf niet doen, da's zo... idk, alles openbaar.


    Hmm.. Een facebookpagina starten vind ik ook een beetje eng ;x


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Hmm.. Een facebookpagina starten vind ik ook een beetje eng ;x

    Waarom dat, je bent vet mooi (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)
    Waarom dat, je bent vet mooi (:


    I don't know, mensen op Facebook kunnen soms echt gemeen zijn..


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Hmm.. Een facebookpagina starten vind ik ook een beetje eng ;x


    Dat snap ik wel, maar het was een idee natuurlijk.


    16 - 09 - '17

    Ocelot schreef:
    (...)

    I don't know, mensen op Facebook kunnen soms echt gemeen zijn..


    Just ignore them.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal het in gedachten houden. Ik wil ook nog met de fotograaf overleggen, wat zij ervan vindt.


    26 - 02 - '16

    Zo'n dingen negeren kan wel moeilijk zijn. Als ze je echt breken om foto's van jezelf kan echt kwetsend en hard zijn ;s
    Al denk ik niet dat je haat gaat krijgen hoor.


    16 - 09 - '17

    Op foto's zul je altijd minstens één negatief commentaar krijgen, meestal is dat zo omdat die mensen simpelweg jaloers zijn.
    Dus ik zou je er niet teveel van aantrekken, Erieka.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Op foto's zul je altijd minstens één negatief commentaar krijgen, meestal is dat zo omdat die mensen simpelweg jaloers zijn.
    Dus ik zou je er niet teveel van aantrekken, Erieka.


    Ik snap echt niet waarom mensen moeten haten, zelfs als ze jaloers zijn. Dat is best erg, maar ja, de mens he xp


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ik snap echt niet waarom mensen moeten haten, zelfs als ze jaloers zijn. Dat is best erg, maar ja, de mens he xp

    Mensen vallen nou eenmaal niet te begrijpen.
    'Let the haters hate,' zeg ik altijd maar.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."