• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaat wel, met jou ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pissed omdat m'n broer de Sims 4 verwijderd heeft van de computer, maar voor de rest is alles goed.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Pissed omdat m'n broer de Sims 4 verwijderd heeft van de computer, maar voor de rest is alles goed.


    Waarom doet hij dat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Waarom doet hij dat!


    Waarschijnlijk heeft hij dat eergisteren gedaan toen hij kwaad was.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk heeft hij dat eergisteren gedaan toen hij kwaad was.

    Jezus... wat kinderachtig. Zet het er weer op, Sylvie, laat je niet kennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)
    Jezus... wat kinderachtig. Zet het er weer op, Sylvie, laat je niet kennen.


    Ik heb er nu geen zin in. Ik had echt al zo'n grote familie en zo en dat is nu allemaal weg. Pff.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ik heb er nu geen zin in. Ik had echt al zo'n grote familie en zo en dat is nu allemaal weg. Pff.


    Heb je de data niet nog?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Heb je de data niet nog?


    Idk, het is er helemaal af.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Idk, het is er helemaal af.


    Soms worden er van games backups gemaakt, maar of dat van sims ook zo is weet ik niet zeker. Ik ging even zoeken in mijn computer, maar ik weet even niet meer waar ik dat mapje moet vinden. Ik zal Miel zo even vragen of die kan helpen. Als je het terug kan vinden dan kan je gewoon weer verder spelen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Soms worden er van games backups gemaakt, maar of dat van sims ook zo is weet ik niet zeker. Ik ging even zoeken in mijn computer, maar ik weet even niet meer waar ik dat mapje moet vinden. Ik zal Miel zo even vragen of die kan helpen. Als je het terug kan vinden dan kan je gewoon weer verder spelen (:


    Ik zal het zelf wel vinden, bedankt in ieder geval. Ik heb nu op dit moment gewoon geen zin om alles opnieuw te installeren en zo.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ik zal het zelf wel vinden, bedankt in ieder geval. Ik heb nu op dit moment gewoon geen zin om alles opnieuw te installeren en zo.

    Oh okee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan iemand me helpen? Ik zoek een face claim voor m'n story. Het zou een meisje moeten zijn, bruin haar en bruine ogen, rond de 20 tot 23/25 jaar. Niet al te bekend zoals iedereen maar af komt met Nina Dobrev en Emilia Clarke en zo.


    16 - 09 - '17

    Deze?



    Wie kan trouwens trailers maken?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 18:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Deze?



    Wie kan trouwens trailers maken?


    Wie is dat?

    Nope sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Wie is dat?

    Nope sorry ;s


    Dat stond er niet bij.:x

    Geeft niet.(:


    Queer zijn is gewoon alles