• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    D66


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben niet in Nederland, dus ik stem nu niet. Anders zou ik op D66 stemmen en voor de Waterschapsverkiezingen waarschijnlijk PVDA


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fereale schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ook op de bovenste vrouw gestemd.


    Ik ook. :Y)
    Voor de waterschappen twijfelde ik nog tussen twee partijen, maar voor de ene waren er alleen mannelijke kandidaten en voor de andere heette de eerste vrouw Inge, dus toen moest ik wel op haar stemmen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarschijnlijk stem ik voor de provinciale staten op D66 en voor het waterschap op Pvdd, want ik vind dat ze best goede punten hebben :]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Voor de Provinciale Staten heb ik op GroenLinks gestemd en voor de Waterschappen voor Water, Wonen en Natuur.

    En natuurlijk woon ik weer in de stad waar de sleutel van het stembureau was kwijtgeraakt.. Gelukkig hoefde ik niet naar dat bureau om te stemmen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zojuist gestemd. Bij provinciale staten D66 en waterschappen voor PvDA.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nou mensen, ik zei dat ik niet ging stemmen maar heb het wel even gedaan. Ik kon de PVV nergens vinden omdat ik zo zenuwachtig was ;'D dus heb ik op beiden maar op 50plus gestemd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb CDA gestemd voor zowel de provinciale staten en de waterschap.
    Al die dingen die hierboven voor de waterschap werden genoemd, zag ik hier (Noord-Brabant) helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 21:24 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik snapte er geen kut van en stemde op diegene met de leukste naam. Ik twijfelse tussen 'Mooijweer' en 'de Koe' :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ajay schreef:
    Partij voor de Dieren! :Y) Niet alleen vind ik dierenwelzijn ontzettend belangrijk, maar deze partij heeft ook een hele hoop andere standpunten waar ik het helemaal mee eens ben. (;


    Jup, ik ook. Maar ik kon geen partij vinden die echt bij me aansloot. Voor de waterschappen heb ik blanco gestemd


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ben ik de enige die niet gestemd heeft? xD

    Tbh was ik té lui om te gaan stemmen. Als ik zou stemmen dan zou ik D66, Groenlinks of Partij voor de dieren kiezen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 22:40 ]

    Reclassified schreef:
    Ben ik de enige die niet gestemd heeft? xD

    Tbh was ik té lui om te gaan stemmen. Als ik zou stemmen dan zou ik D66, Groenlinks of Partij voor de dieren kiezen.


    Je bent niet de enige die niet gestemd heeft hoor.
    De opkomst was 49%.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die niet gestemd heeft hoor.
    De opkomst was 49%.

    Woow, zo weinig?

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Woow, zo weinig?


    voor provinciale, waterschaps, EU en gemeenteraadsverkiezingen is de opkomst nooit erg hoog geloof ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sugasu schreef:
    (...)

    Zijn twee partijen.
    Jezus leeft is zoon partij waar je pas op stemt als je er echt voor gaat

    Wauw. Nog nooit van gehoord.
    En wat een stomme naam.


    Every villain is a hero in his own mind.