• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Wauw. Nog nooit van gehoord.
    En wat een stomme naam.


    http://www.jezusleeft.nl

    Twee speerpunten zijn: abortusklinieken sluiten en koeien terug in de wei. Klinkt erg gek zo naast elkaar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vond het heel leuk dat ik voor het eerst mocht stemmen, dus ik heb mijn kans gegrepen (:
    Ik heb bij de provincies op GroenLinks gestemd, bij de waterschappen op Water Natuurlijk.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Jugendstil schreef:
    (...)

    http://www.jezusleeft.nl

    Twee speerpunten zijn: abortusklinieken sluiten en koeien terug in de wei. Klinkt erg gek zo naast elkaar

    Nou daar kan ik me op zich nog wel in vinden, maar als speerpunten ... xD

    Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
    Daarom drugs verbieden. Forse (cel)straffen voor drugsdealers.
    Weet je dat veel vrouwen zich onveilig voelen en veel huwelijken kapot gaan?
    Daarom geen prostitutie of openlijk naakt in onze steden.

    Ze zijn wel wat kort door de bocht. :'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 23:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha Natas, wat jij nu citeert is wel ernstig. Hoewel ik zelf heel erg pro-abortus ben snap ik wel dat ze die standpunten aanhangen. Het ging me meer om de tegenstelling. Abortus is nogal een zwaarbeladen onderwerp en koeien in de wei past daar mijns inziens niet geheel naast.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jugendstil schreef:
    Haha Natas, wat jij nu citeert is wel ernstig. Hoewel ik zelf heel erg pro-abortus ben snap ik wel dat ze die standpunten aanhangen. Het ging me meer om de tegenstelling. Abortus is nogal een zwaarbeladen onderwerp en koeien in de wei past daar mijns inziens niet geheel naast.

    Misschien is dat wel een hele wezenlijke kwestie in Flevoland :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Misschien is dat wel een hele wezenlijke kwestie in Flevoland :'p


    en in Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Brabant?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb GroenLinks gestemd en voor het waterschap PvdA. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    VVD bij allebei :Y) En bij allebei gewoon de bovenste (mijn moeder vertelde daarna dat er bij Waterschap bij de VVD 1 uit mijn dorpje zat, als ik dat eerder had geweten, had ik op diegene gestemd :'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jugendstil schreef:
    (...)

    en in Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Brabant?

    Volgens mij vinden ze die niet zo belangrijk, want ik kwam op de site alleen Flevoland tegen. Of ik heb een selectief geheugen 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jugendstil schreef:
    (...)

    http://www.jezusleeft.nl

    Twee speerpunten zijn: abortusklinieken sluiten en koeien terug in de wei. Klinkt erg gek zo naast elkaar

    Maar ik wil koeien op mijn bord!
    ffs.


    No growth of the heart is ever a waste

    Padeladelalala schreef:
    Nou mensen, ik zei dat ik niet ging stemmen maar heb het wel even gedaan. Ik kon de PVV nergens vinden omdat ik zo zenuwachtig was ;'D dus heb ik op beiden maar op 50plus gestemd.


    Goed dat je wel hebt gestemd! Ik denk dat je me hebt aangestoken. Kon vannacht nog maar net de wc halen. Moest kotsen.:S


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Conaway schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die niet gestemd heeft hoor.
    De opkomst was 49%.


    Oh oke hahah ik dacht echt iedereen gaat stemmen enzo xD

    Jugendstil schreef:
    (...)

    http://www.jezusleeft.nl

    Twee speerpunten zijn: abortusklinieken sluiten en koeien terug in de wei. Klinkt erg gek zo naast elkaar


    Nee. Gewoon nee. Dat soort partijen zouden verboden moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Nee. Gewoon nee. Dat soort partijen zouden verboden moeten worden.

    Inderdaad. Ik haat dat soort mensen.
    Wat denken ze wel niet dat er met de ongewenste kinderen gaat gebeuren? Juist, die worden gedumpt of vermoord. Wat is dan erger; een hoopje bewustloze cellen weg laten halen of kindermoord?

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik haat dat soort mensen.
    Wat denken ze wel niet dat er met de ongewenste kinderen gaat gebeuren? Juist, die worden gedumpt of vermoord. Wat is dan erger; een hoopje bewustloze cellen weg laten halen of kindermoord?

    Ik heb meer haat aan dat soort mensen. :'D
    Die ze dumpen of vermoorden bedoel ik. Voordat je het verkeerd opvat, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.