• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Ze willen nog steeds geen vrouwen maar ze moeten wel, dankzij het EHRM. Het gelijkheidsbeginsel en passief kiesrecht zijn belangrijker dan de vrijheid van godsdienst.


    Woohoo. Eindelijk!


    26 - 02 - '16

    Bij mijn stemwijzer kwam ik op partij voor de dieren uit maar gezien ze belachelijke standpunten hebben heb ik die er meteen weer uitgegooid, gestemd op D66 en op t waterschap niks want daar heb ik geen verstand van


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Burgeon schreef:
    (...)

    Woohoo. Eindelijk!


    http://www.nu.nl/politiek/3555500/vrouw-stelt-zich-kandidaat-sgp.html

    In 2013 stelde een vrouw zich al kandidaat, dus het is al langer mogelijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Burgeon schreef:
    (...)

    Woohoo. Eindelijk!

    De uitspraak was in 2013. ^^ Volgens mij zijn er nu nog steeds niet veel vrouwelijke lijsttrekkers voor de SGP, maar dat zal niemand verbazen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    De uitspraak was in 2013. ^^ Volgens mij zijn er nu nog steeds niet veel vrouwelijke lijsttrekkers voor de SGP, maar dat zal niemand verbazen.


    Ja dat weet ik, en toen heeft zich dus gelijk dat jaar een vrouw verkiesbaar gesteld. Maar dat is toch al weer een tijdje geleden, namelijk zo'n anderhalf jaar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.