• -zeiktopic-

    Er is genoeg gebeurd in mijn leven, laat ik het daar maar even op houden voordat ik iedereen op voorhand afschrik. Voor de geïnteresseerden;

    Om het makkelijk te houden maar gewoon een lijstje:
    - Ouders zijn gescheiden
    - Vader heeft mij en mijn broertje 7 jaar lang doodgezwegen en nu ik 18 ben heeft hij eerst contact met mij gezocht maar nu blijk ik alleen een luikje te zijn om informatie over mijn broertje te verzamelen
    - Sinds mijn 10e ben ik geregeld lichamelijk en geestelijk mishandeld wat maakt dat ik mezelf ondanks veel oefening nog steeds geregeld als een stuk vuil zie dat toch echt beter niet geboren had kunnen worden.
    - Op mijn 15e was er een man die zo ontzettend ziek in zijn hoofd was dat hij me seksueel misbruikt heeft.
    - En een week later vroeg mijn opa doodleuk of ik misschien interesse had in het plegen van incest, hij namelijk wel.
    - Nadat ik mijn moeder en stiefvader hiervan op de hoogte heb gesteld mocht de klootzak ook nog eens vrolijk bij ons in huis blijven wonen. Sindsdien voelde ik me dus nog minder veilig...
    En zo zijn er nog wel wat dingen...


    Gelukkig heb ik al een tijd een hele lieve vriend en daar ben ik ontzettend gelukkig mee, maar door alles wat er gebeurd is heb ik eigenlijk afgezien van hem geen sociale contacten meer ook al heb ik hier echt mijn best wel voor gedaan, meestal bleek ik gewoon te gecompliceerd voor andere mensen.
    Nu vroeg ik me af of hier misschien mensen zijn die niet zo makkelijk terugdeinzen voor een meisje met wat bagage (: Ik kan namelijk net als anderen heel erg aardig, begrijpend, leuk, vrolijk en outgoing zijn. Alleen is het dan wel leuk als er mensen zijn met wie ik dit samen kan doen (:
    So yeah, Hi? (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:37 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Wat vervelend allemaal. Wat wil je nu eigenlijk precies? Iemand om gewoon mee te kletsen of ben je op zoek naar hulp?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Wat vervelend allemaal. Wat wil je nu eigenlijk precies? Iemand om gewoon mee te kletsen of ben je op zoek naar hulp?


    Oh sorry dat het niet helemaal duidelijk was. Eigenlijk zoek ik iemand om gewoon mee te kletsen maar die het kan begrijpen dat ik niet altijd de vrolijkste versie van mezelf kan zijn. (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    ach dit vind ik heel rotverhaal.. tuurlijk wil ik wel met je kletsen (:


    Just doing what I can

    Het lijkt me heel leuk om af en toe lekker met je te praten, als je daar zin in hebt. ;3 Ik heb zelf ook wel heel wat bagage verzameld, haha.


    Your make-up is terrible

    Aisslin schreef:
    (...)

    Oh sorry dat het niet helemaal duidelijk was. Eigenlijk zoek ik iemand om gewoon mee te kletsen maar die het kan begrijpen dat ik niet altijd de vrolijkste versie van mezelf kan zijn. (:



    *raises hand* me?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aisslin schreef:
    (...)

    Oh sorry dat het niet helemaal duidelijk was. Eigenlijk zoek ik iemand om gewoon mee te kletsen maar die het kan begrijpen dat ik niet altijd de vrolijkste versie van mezelf kan zijn. (:


    Ik wil best af en toe eens kletsen, hoor. Al ben ik daar op Quizlet zelf niet zo goed in. :'D
    Ik ben een vrij nuchter persoon en hoewel ik anderen wel echt serieus neem, is het niet dat ik er vervolgens de hele nacht over lig te piekeren. Ik heb best wat vrienden met wat bagage en die vinden het heerlijk dat ik zo nuchter ben en niet met ze mee huil, om het zo te zeggen, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan denk ik. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jeetje, echt heel rot allemaal. Mij mag je ook een berichtje sturen hoor, ik vind het altijd wel leuk om te praten. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is echt heel rot. Echt verschrikkelijk. Iedereen mag met mij kletsen, wel of geen bagage. Dus als je wilt, mijn gb staat open.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je mag mij ook een pb'tje sturen. Zo snel schrik je me niet af! We kunnen over leuke en minder leuke dingen praten, wat je maar wilt (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb aardig wat bagage verzameld inmiddels, dus daar deins ik niet zomaar voor terug. Als je wil praten, mag je een berichtje naar me sturen (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook zo mijn bagage waardoor ik niks meer vreemd vind.
    Ik sta altijd voor iedereen open als je wilt praten :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face