• Naked and Afraid is an American docudrama series that airs on the Discovery Channel and premiered on June 23, 2013. Each episode chronicles the lives of two survivalists who meet for the first time and are given the task of surviving a stay in the wilderness naked for 21 days. After they meet in the assigned locale, the partners must find and/or produce water, food, shelter, and clothing within the environment.

    » Je hoeft het programma niet gezien te hebben om mee te doen. «


    "There's nothing unclassy about being naked,
    if it's appropriate."


    Stel je voor, je survival skills die je bezit wanneer je kleding hebt, en stel nu voor je hoe je die zou bezitten wanneer je geen enkel kledingstuk aanhebt. Hoeveel kwetsbaarder zou je op dat punt zijn?
          Naked and Afraid is een programma waarvoor iedereen zich op zou kunnen geven, het nadeel is dat je dus volkomen naakt de wildernis ingestuurd wordt met een partner dat van het andere geslacht is. Ook diegene weet het een en ander van survival af, maar klinkt het wel zo grappig als het eigenlijk zou zijn? Nu kun je het proberen! Geef je op voor het nieuwe seizoen waar een nieuwe bedreiging jullie kant opgegooid wordt – een groep. Je begint met één partner, en je moet jezelf toewerken naar anderen, die in dezelfde verdeling op hetzelfde punt afgestuurd worden. De cameramannen worden vervangen door camcorders die je bij je draagt waardoor je alles zelf kun filmen zoals jij het wilt.
          Je wordt in de jungle gedropt, kilometers van de andere groepen af en je moet dus je weg maken naar een afgesproken plek die je kunt vinden via een simpele kaart. Het enige dat je bij je hebt - iedereen individueel - is een satelliet telefoon, een simpele EHBO kit en een voorwerp naar keuze dat je kan redden in deze barre omstandigheden.
          Natuurlijk zal het ene duo het wat gemakkelijker afgaan dan het ander, en zal er altijd wel wat gaande zijn in de omgeving, er zal genoeg te zien zijn, vooral omdat er toch wel wat wilde dieren te vinden zijn - al zullen deze niet te gevaarlijk zijn uiteraard.

    Rollen.
    » Mannen. «
          × Rourke Milo Valentine. || Wrestler || 1.1
          × Kai Marcus Hogan. || Mhyresa || 1.2
          × River Makaio Green. || Merrill || 1.1
          × Michael Tony Alexander. || TonyTurtlePerry || 1.2

    » Vrouwen. «
          × Calanthe Urban Balin. || Wrestler || 1.1
          × Lillith Fay McCury. || Mhyresa || 1.2
          × Lucia Tabita Rodriguez. || Mendez || 1.1
          × Jesse Marie Campbell. || Cataire || 1.3


    Koppels.
          × Calanthe Urban Balin » River Makaio Green.
          × Lillith Fay McCury » Michael Tony Alexander.
          × Lucia Tabita Rodriguez » Rourke Milo Valentine.
          × Jesse Marie Campbell » Kai Marcus Hogan.


    Invullen.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geaardheid:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorwerp naar keuze:
    Relaties:


    Regels.
          » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
          » Mannen en vrouwen moeten écht gelijk aangehouden worden ditmaal.
          » Er is een maximum van twee rollen per persoon.
          » De personages moeten allemaal zeker 21+ zijn, een maximum stel ik niet in.
          » Minimum van 200 woorden, dit moet gemakkelijk haalbaar zijn.
          » 16+ is toegestaan voor schelden of seksueel getinte onderwerpen.
          » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
          » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
          » Geen ruzies rondom dit RPG.
          » Relaties worden besproken in het praattopic, en ik wil ook dat iedereen met iedereen een relatie noteert.
          » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.



    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    [Bain -> TonyTurtlePerry]


    Bowties were never Cooler

    @lilangel, zal ik een man voor jou reserveren dan? ;D

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 13:34 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Lillith is ook af! @pagina 2
    Let me know if she's alright


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    Lillith is ook af! @pagina 2
    Let me know if she's alright


    Ik zal haar straks eens even doorlezen. ;D

    En ik zoek nog mannen!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou heel graag willen, maar ik ben zo enthousiast geweest dat ik nu al bij teveel rpg's meedoe, dus ik houd het voor deze ene keer bij slechts 1 personage :3

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 11:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mhyresa schreef:
    Lillith is ook af! @pagina 2
    Let me know if she's alright


    She's cool! c:

    Mendez schreef:
    Ik zou heel graag willen, maar ik ben zo enthousiast geweest dat ik nu al bij teveel rpg's meedoe, dus ik houd het voor deze ene keer bij slechts 1 personage :3


    Jammer, maar begrijpelijk. c:
    Het is simpel, als we niet hetzelfde aantal mannen hebben kunnen we niet beginnen. Dus als iemand nog mensen weet die mee kunnen doen - roep ze op!


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Jammer, maar begrijpelijk. c:
    Het is simpel, als we niet hetzelfde aantal mannen hebben kunnen we niet beginnen. Dus als iemand nog mensen weet die mee kunnen doen - roep ze op!


    Als het niet werkt, dan wil ik Lillith wel laten vallen?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Als het niet werkt, dan wil ik Lillith wel laten vallen?


    Dan hebben we nóg iemand tekort... ik zat er ook al aan te denken om Calanthe ook maar op te geven - hoewel ik haar zo leuk vind. Ik wil nog even afwachten eigenlijk, misschien dat er nog anderen mee willen doen. I hope so.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dan hebben we nóg iemand tekort... ik zat er ook al aan te denken om Calanthe ook maar op te geven - hoewel ik haar zo leuk vind. Ik wil nog even afwachten eigenlijk, misschien dat er nog anderen mee willen doen. I hope so.


    Jaa dat kan ook!
    Ik wacht nog wel even af ^^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Jaa dat kan ook!
    Ik wacht nog wel even af ^^


    Heb iedereen al even een PB gestuurd die haar rol nog niet af heeft en één iemand heeft al afgehaakt, dus we komen er wel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het is voor zover opgelost. Jammer dat er minder mensen aan meedoen dan ik dacht, maar wanneer Singular niets van zich laat horen of meld dat dat ze mee wilt doen wil Cataire er nog een man bijnemen, omdat ze zo awesome is. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Spam spam. We zijn compleet, Singular heeft gezegd dat ze niet meedoet. We hebben helaas dus maar vier koppels.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Spam spam. We zijn compleet, Singular heeft gezegd dat ze niet meedoet. We hebben helaas dus maar vier koppels.


    Daar komen we anders ook een heel end mee!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nog een aantal dingen en dan is Jesse eindelijk af


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik zit nu heel erg te twijfelen aan de fc van Jesse.
    Dus zou iemand me kunnen helpen door te kiezen tussen deze twee.


    of




    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!