• [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 12:22 ]


    -

    Is er iemand die voor mij in dit lettertype "Litost" op de mist in deze cover wil zetten? Liefst in 't midden.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Is er iemand die voor mij in dit lettertype "Litost" op de mist in deze cover wil zetten? Liefst in 't midden.



    Ik ben daar niet zo handig mee, sorry. Misschien kan je Yu vragen? Die is echt pro met dat soort dingen ^^


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Ik ben daar niet zo handig mee, sorry. Misschien kan je Yu vragen? Die is echt pro met dat soort dingen ^^


    Feit is dat je dat je die lettertypes niet kunt gebruiken op picmonkey en ik van mijn vader geen GIMP mag installeren, dusja. Maar ik zal het haar morgen even vragen, bedankt. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Feit is dat je dat je die lettertypes niet kunt gebruiken op picmonkey en ik van mijn vader geen GIMP mag installeren, dusja. Maar ik zal het haar morgen even vragen, bedankt. (:


    Dat is ook mijn probleem, want ik gebruik ook altijd Picmonkey, maar anders had ik je graag geholpen.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Feit is dat je dat je die lettertypes niet kunt gebruiken op picmonkey en ik van mijn vader geen GIMP mag installeren, dusja. Maar ik zal het haar morgen even vragen, bedankt. (:

    Probeer pixlr?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Saith schreef:
    (...)

    Ik ben daar niet zo handig mee, sorry. Misschien kan je Yu vragen? Die is echt pro met dat soort dingen ^^


    Ahw dankje Jente ^^

    @Leah ik wil dat wel voor je doen hoor ^^ dat wordt dan idd morgen denk ik (:


    I just caught the wave in your eyes

    Saith schreef:
    (...)

    Thanks. Jij bent echt een cutie.


    Hahahahaa Jente de pedo :')


    Anyway ik ben bang voor:
    - Spinnen
    - Spreekbeurten en dat soort dingen
    - Het donker (in sommige situaties niet altijd, eigenlijk vooral als ik alleen ben)

    Eh dat is het geloof ik wel

    Btw Jente, heb Hughinnon post gepost ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Ahw dankje Jente ^^

    @Leah ik wil dat wel voor je doen hoor ^^ dat wordt dan idd morgen denk ik (:


    Dankjeweeeeeeeeel! Je bent een held!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Dankjeweeeeeeeeel! Je bent een held!


    Hehe no problem ofcourseeee ^^


    I just caught the wave in your eyes

    TOPIC 100!!!!


    all because i liked a girl

    Haloa


    be gay do crimes

    Dit is echt te vroeg :x


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dan word je wakker gemaakt omdat je ma zo nodig foto's moet maken en vervolgens muziek op wilt zetten :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Dan word je wakker gemaakt omdat je ma zo nodig foto's moet maken en vervolgens muziek op wilt zetten :/


    Aw, ik was om kwart voor zeven al wakker uit mezelf.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Aw, ik was om kwart voor zeven al wakker uit mezelf.


    Das vroeg x) Maar opzich wel beter als juist jezelf wakker wordt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."