• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Het was fijn dat Niall even stopte, want de rek was nogsteeds niet prettig en omdat mijn lichaam daardoor was opgespannen, deed het gewoon enorm veel pijn. Ik klampte me als een klein kindje aan hem vast en sloot mijn ogen in de hoop iets te kunnen kalmeren. Ik moest in elk geval genoeg ontspannen dat de pijn wegtrok, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Zijn zachte woorden gaven me een vreemd warm gevoel van binnen, maar het ontspannen ging nogsteeds maar enorm langzaam. Zijn echte woorden kwamen ook niet echt binnen, want ik concentreerde me enorm op het ontspannen. Toen ik hem bijna groen licht wilde geven verschoof hij, waardoor hij tegen mijn gevoeligste plekje aankwam en ik een hoge kreun niet voor me kon houden. Ik bloosde en spande me weer op, waardoor de pijn terugkeerde en het fijne gevoel, dat hij me enkele seconden eerder had gegeven, verdreef. Zijn lippen en armen waren dit keer degenen die me stukje bij beetje lieten ontspannen, tot ik als een soort vreemde lappenpop in zijn armen lag. Ik had nog wel kracht, maar die wilde ik niet gebruiken omdat de pijn nu eindelijk wegzakte en het fijne volle gevoel achterbleef. Ik opende langzaam mijn ogen en zocht die van Niall met een voorzichtig glimlachje. "Je bent zo groot." giechelde ik zachtjes. "En kan je zo weer doen wat je net deed? Ik weet niet waarom, maar dat voelde heel fijn." In zijn oren klonk ik vast als een onervaren puber, maar ik had echt geen idee. Ik wilde graag alles leren, hoe mijn lichaam werkte, maar ook hoe ik hem kon plezieren. Nu was ik dan wel een giechelige nerveuze nietsnut in bed, maar ik wilde ook leren hoe ik hem goed kon doen voelen in bed. Nu deze stap eindelijk was gezet, nu ik geen maagd weer was en de pijn was verdwenen, voelde ik me namelijk vreemd genoeg een stuk zekerder van mezelf. Ik was geen stuk ongeluk meer wat als stripper werkte, maar nog nooit genomen was, een student die niet wist wat de meeste seksuele termen betekenden en niet eens wist hoe het voelde om klaar te komen. Hopelijk na vanavond zou ik van een deel ervan af zijn, en de rest kwam wel, want als ik deze grote stap kon zetten, als ik dit aankon, waarom dan niet de hele wereld. De mentaliteitsverandering was een hele vreemde gewaarwording, maar het was zeker geen slecht gevoel. Ik wist alleen niet hoelang het zou blijven bestaan na deze escapade.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik moest kokhalzen toen Will toch enigszins met dwang mijn hoofd naar beneden duwde en zijn lengte steeds verder mijn keel in werd gedrukt. Ik trok mijn hoofd iets omhoog en liet mijn tanden over zijn lengte heen schrapen en toen ik hem daarna opnieuw hoorde kreunen, wist ik dat ik dat vaker bij hem kon doen. Ik maakte een geluidje toen hij aan mijn haren trok, maar ik ging gewoon door, met hem een blowjob te geven, alsof dit niet mijn eerste keer was, maar dat ik dit al zo vaak had gedaan en ik kreeg hierdoor ook wel wat meer zelfvertrouwen, ook omdat Will niet zei dat ik iets verkeerds deed. Toen ik voor de tweede keer met mijn tanden over zijn lengte heen schraapte en ik hierbij ook zijn naam kreunde, kreeg ik het resultaat waarop ik had gehoopt. Met kracht werd mijn hoofd naar zijn kruis geduwd en ondanks dat het leek alsof zijn lengte half mijn luchtpijp in werd geduwd en ik moest kokhalzen, bleef ik daar met mijn hoofd. Ik had ook eigenlijk geen tijd om na te denken of iets anders te bedenken, want ik hoorde hem kreunen en mijn mond werd gevuld met zijn zaad. Ik moest wel door slikken toen hij z'n lengte uit mijn mond haalde, die keuze had ik niet eens, want het spoot al gelijk mijn keel in en heel erg vond ik het nou ook niet. Maar het was zo veel, dat het zelfs uit rondom mijn mond zat, vermengd met mijn kwijl en het moest er echt ontzettend charmant uit zien. Ik slikte nog een paar keer en likte over mijn lippen en wreef met de rug van mijn hand over zijn gezicht heen om echt alles door te slikken. Ik liet het me geen twee keer zeggen en ik boog mijn hoofd om de restjes van zijn lengte af te likken. Mijn tong cirkelde weer over zijn eikel heen, in de hoop dat hij weer een stijve zou krijgen en mij nu eindelijk zou nemen, want ik kon ook niet langer meer wachten, maar de belofte dat hij mij een orgasme zou bezorgen, hield ik ook in mijn achterhoofd en ik kreunde zachtjes. Toen ik zeker wist dat ik alles had op gezogen keek ik hem even kort aan en ging toen op mijn rug liggen en spreidde mijn benen voor hem, zodat hij overal goed bij kon komen, wat hij ook met me ging doen. 'Wat ga je met me doen'? vroeg ik hem toen met een schorre stem en om hem uit te dagen, want zo was ik nou eenmaal, legde ik een hand om mijn eigen lengte heen. die dik en pijnlijk aanvoelde en ik ging er langzaam over heen en een kreun rolde over mijn lippen en ik grijnsde een beetje naar hem. 'Will, toe' Nog een kreun kwam uit mijn mond en ik grijnsde nog breder.

    Niall Horan.
    Het was geen probleem om voor Marcel te stoppen, ik begreep het wel, want hij moest gewoon even aan mijn lengte wennen. Mijn lengte was zeker wel wat groter dan de plug die de hele avond in zijn anus had gezeten. Ik verschoof een beetje en dat had ik eigenlijk niet moeten doen, maar als reactie kreeg ik een kreun van hem, wat me liet denken dat ik misschien z'n prostaat had geraakt. Ik voelde hem toch weer aanspannen na mijn onverwachte beweging en ik beet op m'n lip en ik kuste hem zachtjes op z'n lippen en ik voelde hem langzaam maar zeker weer ontspannen in mijn armen. Marcel opende zijn ogen en keek me aan, waarna hij giechelend zei dat ik zo groot was en ik kon het niet helpen dat ik daarna in de lach schoot. 'Ja, dat weet ik, maar hij past wel ongeveer precies in jou' zei ik daarna toch een beetje lacherig en ik werd daarna weer serieus toen hij aan me vroeg of ik wat ik daarnet deed, weer wilde doen en ik knikte. 'Dat is je prostaat liefje' gaf ik bij hem aan, 'Als het goed is, dan heeft de plug daar ook een paar keer tegen aan gezeten' Ik hield hem dicht in mijn armen en langzaam verschoof ik mezelf weer in hem, op zoek naar dat welbekende plekje, waar ik hem genot kon geven. 'Ik kan je zo je eerste orgasme van je leven geven' fluisterde ik in z'n oor en kuste zachtjes z'n oorlel. Na vanavond was hij geen maagd meer, maar dat betekende niet dat als het ooit weer zover mocht komen dat we weer bij elkaar in bed zou belanden, dan ik hem dan niet opnieuw rustig en teder zou helpen. Hij was al porselein en daar wilde ik hem ook na behandelen, want hij verdiende gewoon het beste. 'Denk je dat ik verder kan'? vroeg ik hem zachtjes en opnieuw bewoog ik mezelf in hem en gebruikte nu toch ook mijn heupen, zodat hij daar aan kon wennen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 12:57 ]


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam kokhalsde enorm toen ik hem ruw tegen mijn kruis drukte, omdat ik klaarkwam. Ik vertelde hem dat hij moest slikken en het laatste beetje uit mijn lid mocht zuigen. Hij liet het zich duidelijk geen twee keer zeggen en al snel voelde ik zijn tong over mijn lengte gaan. Hij was er maar druk mee en het voelde echt heerlijk. Ik liet zachte kreuntjes gaan, terwijl hij me aflebberde. Langzaam werd mijn lengte weer iets stijver, maar het was verre van genoeg om hem direct weer in hem te steken, zeker nu ik zelf kon kiezen. Hij ging netjes op zijn rug liggen met zijn benen gespreid. Ik pakte het zweepje weer vast en ging tussen zijn benen zitten. Ik zag hoe hij zichzelf begon af te trekken, waardoor ik weer een afkeurend geluidje maakte en met het zweepje sloeg ik op zijn hand. "Handjes af. Die is van mij en mij alleen. Nu op je rug en afblijven, anders maak ik je weer vast aan het bed." waarschuwde ik hem. Ik liet mijn hand naar de plug in zijn kont gaan en zette het ding nog een tandje hoger. Ik was inderdaad best wreed, maar met Sam kon ik dat ook echt wel zijn. Hij was een taaie en leek ervan te genieten. "Ik denk dat je inmiddels snapt hoe dit werkt. 25 zweepslagen. Daarna laat ik je klaarkomen. Ervoor en het worden er 50." zei ik tegen hem voor ik hem flinke tikken op zijn hele torso, zijn liezen en zijn zichtbaar kloppende lid begon te geven, terwijl ik rustig telde. Hij moest het nu echt niet wagen klaar te komen, want ik maakte geen loze bedreigingen. Zijn gekreun en gegil waren geweldige geluiden, die ik maar al te graag hoorde. Na de 25 slagen legde ik het zweepje pontificaal op zijn borst neer, zodat ik erbij kon zodra het nodig bleek te zijn. "Wat wil je dat ik doe, Sammy?" Ik streelde heel licht over zijn lengte. "Wil je dat ik je aftrek?" Ik boog voorover en likte wat voorvocht van zijn eikel, wat er rijkelijk uitvloeide. "Of wil je dat ik je een pijpbeurt geef?" Ik pakte het zweepje weer en tikte er zachtjes mee op zijn ballen. "Of heb je liever dit, sletje?" vroeg ik aan hem. Hij zou er alsnog voor moeten smeken, daar was geen twijfel over mogelijk, maar waarom hij ging smeken was geheel aan hem op dit moment. Het zou een lang pijnlijk orgasme worden, maar dat betekende niet dat ik ging proberen het een van de meest intense orgasmes van zijn leven te maken.

    Marcel Styles
    Niall schoot in de lach bij mijn woorden, waardoor ik verlegen wegkeek. Ik wilde me eigenlijk verontschuldigen, maar zijn woorden waren zo lief, dat ik het toch niet deed. Zijn woorden deden me speciaal voelen, alsof we twee puzzelstukjes waren die zo perfect in elkaar pasten, zelfs al was het passen en meten toch nog wel wat pijnlijk. Ik vroeg hem voorzichtig naar de fijne plek die zowel hij als de plug af en toe wist te raken. Het voelde zo verschrikkelijk goed en ik wilde het nog veel vaker voelen. Hij legde het rustig uit wat het eigenlijk was en ik knikte bij zijn woorden. Ik bleef dicht tegen hem aan liggen en luisterde naar zijn woorden. Wat hij in mijn oor fluisterde deed me rillen, maar alleen door genot. Ik voelde hem met zijn heupen rollen en kreunde, omdat hij weer dat heerlijke plekje, mijn prostaat, wist te raken. Het voelde nog gewoon wat vreemd dat hij bewoog, maar het voelde wel fijn. Mijn vingers zette ik iets steviger in zijn schouders, gewoon voor wat meer grip. "Alsjeblieft." zei ik zacht, terwijl ik zelf ook probeerde met mijn heupen te rollen, om dat fijne gevoel maar terug te krijgen, maar het het werkte niet zo goed. Het voelde gewoon vreemd, fijn, maar niet zo fijn als wanneer hij het deed. Dit maakte dus ook duidelijk het verschil tussen hem en mij. Hij wist precies waarmee hij bezig was, wat hij deed, en hoe hij alles moest doen, terwijl ik wat aanklooide en probeerde mezelf niet over te geven aan mijn emoties. Ik gaf me dan wel over aan de heerlijke sensaties die Niall door mijn lichaam wist te sturen, maar het was goed dat hij dit niet meer emotioneel probeerde te maken. Ik was niet goed met emoties en dat maakte dit alleen maar moeilijker. Nu voelde ik me dan wel wat steviger in mijn schoenen staan en wat zekerder over mezelf, dat kon alleen omdat hij niet meer over mijn onzekerheden begon, het geen pijn meer deed, en dit alles gewoon enorm was versimpeld. Soms kwam er nog wel een oppervlakkige vraag, over het mechanisme zelf, maar gelukkig niets meer, want ik wist echt niet of ik dat wel aan zou kunnen. "Alsjeblieft, Niall." mompelde ik hees in zijn oor, in de hoop dat hij me weer een goed gevoel kon geven. Nu deed hij dat al, maar een nog veel beter gevoel kon hij me zeker weten geven, een gevoel wat ik zeker verlangde.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Natuurlijk moest ik Will weer uitdagen, was ik brutaal tegen hem, want zo was ik nu eenmaal. Dat was het aard van het beestje en dat zou je er niet zo snel bij mij uit krijgen. Ik maakte een geluidje toen hij met het zweepje op mijn hand sloeg en snel legde ik mijn handen naast me neer en keek hem schuldig aan en luisterde naar zijn woorden. 'Ik zal braaf zijn' zei ik snel en ik beet op m'n lip, al vond ik het niet eens zo erg vinden om dan weer vast gebonden aan het bed te zijn. Natuurlijk moest de plug voor hem weer een standje hoger en ik voelde het ontzettend goed. Het trillen werd heviger en ik moest echt moeite doen om mezelf van klaar komen te weerhouden. Mijn handen pakte de bedspijlen boven mij vast en ik haalde een paar keer diep adem. Het deed pijn, de ring sneed in mijn vlees en als ik naar beneden keek, zag ik mijn lengte dat ontzettend opgezwollen was en je zag het gewoon kloppen. Ik knikte snel toen hij uitlegde wat hij ging doen, dit zou lastig worden, maar ik kon het wel, dat wist ik zeker. Ik kon prima die grens nog een beetje verleggen. 'Kom' Ik zei het bijna als een grom en ik hield snel mijn mond weer, voordat hij me weer te brutaal zou vinden, al kreeg ik daar straf voor en ik kickte dan weer op de straf en de pijn die daarvan kwam. De eerste klap kwam geheel onverwachts, al had ik hem wel in de gaten gehouden, maar ik was onvoorbereid op de pijn op mijn lichaam. Bij iedere klap die ik kreeg, begon ik harder te kreunen en ik kneep de bedspijlen bijna fijn. Ik telde in gedachte mee en het hielp me een beetje om de aandacht van het trillen van de plug en mijn overgevoelige lengte af te leiden. Bij de laatste klap rolde er een harde grom uit mijn mond en ik sloot mijn ogen. Ik had pijn en ik haalde zwaar adem, wat bijna op hyperventileren zat. Ik hoorde Will vragen wat hij moest doen en een kreun rolde uit mijn mond toen hij met z'n tong over mijn lengte heen ging en mijn lichaam spande zich aan, klaar om los te laten en ik gromde zachtjes. 'Ik heb geen pijn, ik heb geen pijn' mompelde ik als een soort mantra en ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Pijp me' M'n stem sloeg over en ik haalde diep adem. 'Will, verlos me, alsjeblieft' fluisterde ik hees en keek hem smekend aan. Ik was weer in de onderdanige rol en Will was mijn meester en ik wilde dat hij me nu over de rand heen trok, want langer kon ik echt niet meer aan. 'Alsjeblieft, alsjeblieft' Ik jammerde zachtjes en duwde met mijn heupen tegen hem aan, om hem duidelijk te maken dat hij het nu moest doen. Het zou een lang en pijnlijk orgasme worden, dat had ik ook al wel door, maar als het nu niet gebeurde, kwam ik letter en figuurlijk ontploffend klaar.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Marcel vroeg me naar die fijne plek, dat hij wilde dat ik dat nog eens raakte en geduldig lege ik hem uit dat het zijn prostaat was en dat de plug dat ook een paar had geraakt en dat ik dat nu ook bij hem deed. Ik voelde hem rillen in mijn armen toen ik in z'n oor fluisterde dat ik hem straks z'n eerste echte orgasme zou gaan geven en ik bewoog mijn heupen naar voren en weer hoorde ik hem kreunen. Natuurlijk was dat goed, dat betekende dat ik opnieuw z'n prostaat had geraakt en dat hij verder wilde. Ik voelde dat hij z'n vingers diep in mijn huid zette, maar ik wilde niet klagen over de pijn en dat zou straks toch wel weer wegzakken. Hij bewoog een beetje onder mij, misschien werd hij een beetje ongeduldig, maar ieder geval bewoog ik mijn heupen weer naar voren en langzaam deed ik mijn eerste stoot in hem. Het zou nog lang gaan duren voordat hij ervaring had met seks en ik zou hem met alle liefde helpen, door allerlei nieuwe dingen te ontdekken, mocht er weer een volgende keer komen. 'Je voelt zo goed Marc, zo heerlijk' mompelde in z'n oor en ik besloot er maar voor te gaan en langzaam begon ik door te stoten en ik hield hem goed vast. Ik zocht naar dat speciale plekje van hem, dat ik al een paar keer had geraakt, zodat ik daar kon kon blijven stoten, zodat ik hem langzaam naar dat orgasme kon brengen. 'Je doet het zo goed' fluisterde ik zachtjes, mijn ademhaling ging wat versnellen, iets wat altijd gebeurde bij seks. Ik zei niks meer tegen hem dat ik hem leuk vond, dat hij leuk was, want ik had ook wel door dat hij dat niet zo prettig vond om te horen, zeker niet in deze situatie en ik nam me voor om een goed gesprek met hem aan te gaan, dat ik mijn hart een keer bij hem zou luchten, in de hoop dat hij me zou geloven en dat hij heel misschien ook iets voor mij voelde.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam had het duidelijk heel erg moeilijk, maar ik ging het zeker niet makkelijker maken voor hem. Ik probeerde zijn onderdanigheid te testen, zelfs al was hij niet altijd even onderdanig. Hij deed nu netjes wat ik vroeg, zelfs al was zijn vraag om te beginnen nog vrij brutaal. De man kreeg al 25 zweepslagen en door zijn brutale mond zette ik er net iets meer kracht achter dan voorheen. Ik telde rustig en methodisch mee, terwijl zijn gekreun me weer langzaam begon op te winden. Ik gaf hem nog zijn laatste tik en veranderde toen van spelletje, om hem eigenlijk geen enkele seconde rust te geven. Ik begon hem, plagend, te vragen hoe hij zijn orgasme van me wilde krijgen, terwijl hij een soort mantra mompelde. Hij begon me niet veel later echt te smeken, wat me nog wel beter deed dan al zijn gekreun en gegil. Met mijn handen duwde ik wat ruw zijn heupen weer terug op het matras. "Laat me eens horen hoe graag je me wil, Sammy." zei ik, voor ik mijn lippen om zijn eikel sloot en er zacht aan begon te zuigen, terwijl mijn tong er overheen schoot. Ik hield zijn heupen stevig naar beneden gedrukt en streelde met mijn vingers over zijn liezen, terwijl ik zijn lengte steeds meer in mijn mond nam. Hij smaakte niet slecht, wat dit echt niet zo slecht maakte. Ik liet mijn linkerhand zijn heup verlaten en begon ermee masserend in zijn ballen te knijpen. Ik moest met mijn mond wel rekening houden met zijn ringen, maar gezien ik toch geen kokhalsreflex meer had, kon ik hem geheel in mijn mond nemen en mijn tanden, elke keer als ik iets naar achter kwam, ruw over zijn lengte laten gaan. Ik liet mijn stem wat vibreren en zette mijn linkerhand op de plug, om die hard tegen zijn prostaat te drukken. Ik trok eventjes helemaal terug en keek hem aan. "Laat alles gaan, sletje. Spuit mijn keel vol." zei ik, voor ik hem weer helemaal in mijn mond nam, in zijn ballen kneep, hard tegen de plug duwde, en mijn tanden iets in zijn vlees te zetten. Als hij nu niet klaarkwam wist ik het ook niet meer. Nu zou ik het niet allemaal doorslikken, ik was zijn slet niet, maar een beetje zou ik niet kunnen voorkomen. Toch zou ik kunnen terugtrekken as hij eenmaal was begonnen, want dan zou het masseren van mijn hand en het trillen van de plug genoeg zijn om het orgasme aan te laten houden. Misschien moest ik hem nog een beetje helpen met een tweede handje, maar hij zou waarschijnlijk zichzelf compleet onder spuiten, en ondertussen enorm onder de knellende ringen lijden. Ik had nog genoeg plannen met hem, maar dan zonder die ringen, of hij moest ze graag om willen houden. Speeltjes waren leuk, maar het hoefde niet altijd moeilijk, ook zonder kon ik zorgen dat hij morgen het bed niet uit zou kunnen komen.

    Marcel Styles
    Ik voelde hoe Niall begon te bewegen. Ik hield hem nog iets steviger vast, maar kon het niet laten te kreunen toen hij keer op keer mijn prostaat raakte. Ik werd overspoeld met de heerlijke sensaties die het veroorzaakte. Het voelde zo geweldig. Nog lang niet al mijn spanning was verdwenen uit mijn lichaam, maar ik kon niets anders dan hiervan genieten. Niall's lieve woordjes deden me goed, terwijl mijn ademhaling langzaam steeds meer versnelde. Ik verloor mijn grip op zijn schouders een beetje en al kreunend klauwde ik wat aan zijn rug opzoek naar grip, die ik niet wist te krijgen, terwijl ik ook de grip op mijn lichaam begon te verliezen. De golven van genot gingen door mijn lichaam bij elke keer dat hij tegen mijn prostaat kwam, wat ervoor zorgde dat ik langzaam een beetje begon te trillen en voelde hoe mijn lengte dof begon te kloppen. Het voelde allemaal nog heel erg vreemd, vooral onwennig, maar het voelde ook zo enorm goed, dat het me op dit moment echt niets kon schelen. Niall zou me mijn eerste orgasme geven, en ondanks dat ik geen idee had hoe het zou voelen, wist ik dat het fijn zou voelen. "Dit voelt zo goed, Nialler." piepte ik tussen de eindeloze stroom hoge kreunen door. "Je bent echt geweldig." kreunde ik luid. Ik had geen idee meer hoe ik me in de hand moest houden, of gedragen en bleef maar wat naar zijn rug klauwen. Ik wilde Niall echt geen pijn doen, op geen enkele manier, maar ik had geen idee wat ik anders kon doen. Niall zou me vast stoppen als hij dit echt niet wilde, of het echt pijn deed. Ik drukte zo af en toe mijn heupen iets verder omhoog, naar die van hem toe, in de hoop het gevoel nog sterker te maken. Ik had ook geen idee meer waarom ik het deed, want deze gevoelens waren intenser dan ik ooit had gedacht dat ik aan zou kunnen, maar het enige wat ik nu wilde was meer, hoe egoïstisch en hebberig dat misschien ook was.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het was alsof hij de duivel zelf was, dat hij me zo met me speelde. Ik had pijn, vooral in mijn lid. Ik stond letterlijk en figuurlijk op springen en ik wist zeker dat ik het echt niet lang meer kon volhouden. Mijn heupen werden ruw het matras in geduwd en ik kreunde hard zijn naam en ik smeekte hem om me te pijpen en een gilletje kwam uit mijn mond toen hij zijn lippen om mijn eikel heen sloot en daar zacht aan begon te zuigen. 'Ik wil je, ik wil je'! Iedere keer dat ik het zei, werd het een toontje harder. Het werd allemaal ruwer, brutaler en ik schreeuwde het nog net niet uit van pijn en genot dat zeker mijn pijn wilde overheersen. Ik kon geen kant op, Will had me stevig in het matras geduwd en ik durfde de bedspijlen niet los te laten. Mijn lichaam spande zich nog meer aan toen hij over mijn liezen heen streelde, toen hij mijn lengte nog meer in zijn mond nam en ik ademde sneller in. 'Ik wil je zo graag, Will, verlos me' smeekte ik, harder kreunend. Een hoge gil verliet mijn mond toen hij ruw over mijn lengte heen ging en geheel onverwachts tegen de plug aan duwde, waardoor die tegen mijn prostaat aangedrukt werd en ik trilde van de spanning en ik zo dichtbij was om te los te laten, om hem onder te spuiten, want je kon mij niet vertellen dat er weinig sperma in mijn lengte zat. Dat werd een knaller, letterlijk en figuurlijk. Eindelijk, na wat een eeuwigheid leek, vertelde Will dat ik mocht komen en ik liet trillend los, nadat hij in mijn ballen had geknepen en ook nog eens tegen de plug aan had geduwd. Een harde schreeuw, een vloek meer, verliet mijn mond toen ik trillend en hijgend klaar kwam. Ik jammerde zachtjes vanwege de pijn, ik had nog nooit zo'n intens orgasme mee gemaakt en het deed zo'n pijn. Ik voelde iets nats over mijn gezicht heen rollen en ik besefte dat ik aan het huilen was en voorzichtig liet ik een hand los om mijn tranen snel weg te vegen, in de hoop dat Will ze niet had gezien. Mijn orgasme bleef maar doorgaan en de pijn ging over in intens genot. Ik jammerde zachtjes en liet toen ook met mijn andere hand los en deze viel krachteloos naast me neer op het bed. 'Holy shit' Ik kon voor nu alleen maar voor me uit staren, naar Will en een scheve glimlach kwam op mijn gezicht te staan, vanwege die orgasme, want ik voelde de pijn nog wel, maar het genot werd steeds sterker.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik wist dat ik het gemeen speelde, maar Sam's gesmeek was echt hemels. Toch kon ik hem echt niet langer laten lijden, voor nu in elk geval. Hij had nog genoeg te lijden vanavond. Ik stond het dan ook toe en duwde zijn lichaam nog een stukje verder, tot hij begon te gillen en te vloeken. Hij kwam klaar, explosief, maar tegelijkertijd langdurig. Ik trok mijn hoofd terug en zette de plug nog een tandje harder. Ik hield die stevig tegen zijn prostaat gedrukt en trok hem langzaam af met mijn kwijl en zijn eigen sperma als glijmiddel. Ik kroop langzaam over hem heen, zonder te stoppen. Ik zag dat zijn wangen nat waren, wat ik niet heel veel vaker had gezien, maar ik kon wel gokken waardoor het kwam. Ik drukte mijn lippen op die van hem en dwong al snel zijn mond open, terwijl ik met mijn hand de ringen los wrikte en die naast ons op het bed mikte. Om hem wat af te leiden, en het laatste beetje uit hem te trekken met mijn hand, liet ik het beetje van zijn zaad wat ik in mijn mond had in de zijne lopen. Het was misschien wat vreemd, maar het was vast goed genoeg om hem de pijn van het verwijderen van de cockring wat te verzachten. Ik trok zacht aan zijn lip toen ik terugtrok en keek hem met een stralende grijns aan. "Je smaakt echt heel erg lekker, Sammy. Vind je ook niet?" zei ik met nog een paar kusjes op zijn wangen om de tranen weg te nemen. Ik verwijderde rustig ook mijn eigen ring en liet Sam weer eventjes helemaal los, zodat hij tot zichzelf kon komen. Ik aaide alleen heel zacht over zijn haren. "Je hebt het echt heel goed gedaan, Sammy. Je bent zo sterk geweest, zo braaf. Je hebt echt enorm goed geluisterd. Je hebt het beter volgehouden dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. Rust maar even, dit was niet niets. Je hebt het geweldig gedaan." sprak ik hem zacht en teder toe. Toch meende ik dit ook echt. Ik zei het niet altijd, sommige situaties vroegen gewoon om een andere hand, een hardere hand, maar zo was de zachte, verzorgende, hand van een meester ook nodig. De plug zat dan nog wel in hem, nu op de hoogste stand, maar voor de rest kon hij nu gewoon even bijkomen en dan gingen we straks verder. "Wil je iets drinken, Sammy?" vroeg ik voorzichtig. Ik drukte nog een kusje op zijn voorhoofd en wachtte geduldig tot hij weer tot zichzelf was gekomen. Of hij dan nog verder wilde of niet, dat zagen we dan wel weer.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik had nooit gedacht dat ik zo intiem met Marcel zou zijn. Maar toch was het gebeurd, alleen maar omdat Marcel geen maagd meer had willen zijn en mij om hulp had gevraagd en dat was het beste wat hij ooit had kunnen doen. Het voelde zo goed om zo dicht tegen elkaar en in elkaar te zitten en ik wilde dat dit voor altijd kon zijn, maar ik wist ook wel dat, dat nooit ging gebeuren. Dat als het voorbij was, dat het misschien nooit meer zou gaan gebeuren. Ik stootte door en iedere keer raakte ik Marcel's prostaat, elke keer kreunde hij zo prachtig dat ik wilde dat ik het kon opnemen, zodat ik er altijd naar kon luisteren, want het was echt een prachtig geluid. Ik hoorde hem kreunen dat hij zich goed voelde en even later dat ik geweldig was. 'Jij ben.. ook geweldig' Met een kreun stootte ik wat harder in hem en ik voerde het tempo wat sneller op. Ik voelde dat mijn hoogtepunt ergens in de buurt was, maar ik wilde Marcel optimaal laten genieten, ik voelde zijn harde lengte tegen mijn buik aandrukken en ik voelde ook iets nats, wat betekende dat het voorvocht er bij hem uitdruppelde. 'Ik ga je aanraken' fluisterde ik zachtjes in z'n oor, terwijl ik door bleef stoten. Z'n vingers klauwde zich in mijn rug, maar het deed geen pijn, ik was het wel gewend. Ik kuste hem licht op z'n mond, terwijl mijn ene hand in z'n liezen begon te strelen en zo naar z'n harde lengte toe ging en die voorzichtig aanraakte. Als hij het niet wilde, dan kon hij dat natuurlijk zeggen. Mijn lippen gingen van z'n mond af, kuste zijn kaak, gingen naar zijn nek toe en nam zijn huid tussen mijn tanden om daar zachtjes aan te zuigen. Ik deed het net niet hard genoeg om er een zuigzoen van te maken, maar als hij dat wel wilde, dan kon ik die alsnog maken. Mijn duim streelde over het topje van zijn lengte heen, om hem te stimuleren voor dat orgasme wat er zeker weten aan zat te komen. 'Oh Marcel' mompelde ik zachtjes en ik bewoog mijn heupen hard naar voren, om hard z'n prostaat te raken. 'Als je zover bent..zeg het me dan' fluisterde ik met hese stem in z'n oor, 'Dan..komen we samen' Ik was al bijna zo ver, maar ik zou het met liefde voor hem uitstellen, als hij nog niet zo ver was.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik huilde bijna nooit, ik kon me dan ook niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik had gehuild. Natuurlijk zag Will het en ik voelde me kwetsbaar op dat moment. Naakt op bed, met de geilste man ooit en dan gaan huilen. Maar het kwam allemaal door de emoties die door mijn lijf heen raasde en ik kon er simpelweg niks aan doen. Ik kreunde zachtjes toen Will me zoende en me daarna dwong om mijn mond open te doen, wat ik natuurlijk ook deed, en ik voelde dat hij de ringen van mijn ontzettende gevoelige lengte af haalde en het was serieus een wonder dat hij niet gewoon was afgestorven, dat ik hierna nog een penis had. Mijn orgasme duurde maar voort, al begon het al wel een beetje af te zwakken. Will trok me nog steeds af en liet wat zaad in mijn mond lopen en ik had mezelf nog nooit geproefd en het smaakte zoet, wat een verassing voor me was. Ik kreunde zachtjes op z'n vraag en ik moest toch wel lachen door mijn tranen heen en ik knikte. 'Ja, Will, maar jij. smaakt lekkerder' fluisterde ik hem schor toe met een halve grijns toen hij me op m'n gezicht kuste om mijn tranen weg te halen. Ik kon nu echt niet meer normaal praten, mijn stem was door het vele kreunen, gillen, schreeuwen en jammeren helemaal naar de klote, maar Will kennende was hij nog niet klaar met mij. Hij liet me los en ik haalde diep adem en ik sloot mijn ogen genietend toen hij door mijn haren heen streelde. Dat was lekker en het was gewoon iets simpels, maar het voelde wel alsof hij echt om me gaf. Ik knikte bij z'n lieve woorden en opende mijn ogen weer en glimlachte wat onzeker naar hem. 'Je bent lief' Dat had ik nog nooit tegen iemand gezegd, maar zelfs die strenge Will, had ook een tedere en zorgzame kant, iets wat ik niet had verwacht, maar ik had ook nooit verwacht dat ik me zo onderdanig naar hem zou opstellen. Ik voelde de plug nog wel duidelijk zitten en hij trilde nog steeds en kwam af en toe tegen mijn prostaat aan, waardoor er af en toe een kleine kreun uit mijn mond ontsnapte omdat alles nog zo gevoelig was, maar ik ging gewoon door, over mijn grenzen heen. 'Water alsjeblieft' fluisterde ik zachtjes op z'n vraag of ik iets wilde drinken en ik humde wat toen hij een kus op m'n voorhoofd drukte. Ik voelde me moe en wilde het liefst even mijn ogen dicht doen, maar ik wilde ook graag nog verder met Will, als hij tenminste nog plannen met mij had. Ik haalde diep adem en raakte voorzichtig mijn lengte aan, om daarna weer weg te trekken van de pijn die er af kwam en ik zuchtte even.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam was nu heel kwetsbaar, dat kon iedereen zien. Zeker omdat ik eigenlijk nog niet helemaal klaar met hem was, wilde ik toch weer proberen om hem op de rit te krijgen. Het kon ook zijn dat het nu echt even te veel voor hem was, want de tranen biggelden nu echt over zijn wangen. Ik sprak hem sussend toe en liet hem voor nu gewoon even tot zichzelf komen. Het was misschien niet ruw, maar ik wilde wel dat hij weer terug zou komen, en dit zou overleven. Het moest namelijk niet alleen voor mij lekker blijven. Ik vroeg hem rustig of hij wat wilde drinken, gewoon om wat verder bij te komen, en drukte bij zijn antwoord een kusje op zijn voorhoofd. Ik stond op, om wat te drinken voor ons beiden te halen, maar toen zag ik wat, waar ik niet blij van werd. Zijn hand ging naar zijn lengte. Gelukkig trok hij direct terug, maar ik had hem net toch echt verteld dat het niet mocht. Ik gaf hem met mijn hand een tik op zijn vingers. "Afblijven, sletje. Laatste waarschuwing. Anders zit je vast en laat ik je liggen tot morgenochtend." waarschuwde ik hem voor ik toch de deur van het slot haalde en naar de kleine kantine liep om twee glazen water te pakken. Ik liep terug naar de kamer om daar de glazen op het nachtkastje te zetten. "Kom maar zitten, Sammy. Dan kan je wat beter drinken." Ik ging op de rand van het bed zitten en dronk zelf ook rustig wat water. Ik aaide nog wat over zijn bovenbeen en wachtte stilletjes tot hij wat zou komen drinken. Ik zette het glas, nu het leeg was, terug op het nachtkastje en haalde een hand door mijn haren. Ik wilde de plug nog even in hem laten zitten, hem gek maken, voor ik hem heerlijk hard zou nemen. Ik was nog niet zo ver, maar dat kwam wel. "Wat wil je dat ik doe, Sammy? Of krijg ik de compleet vrije hand over jou lot?" vroeg ik aan hem met een scheve grijns op mijn gezicht. Hij was al een wrak, maar nog niet ver genoeg voor mijn beloftes. "Ik kan je geslacht nog wel een beter kleurtje geven, of nog wat met je tepels spelen, want ik denk niet dat je al klaar bent om je prachtige kontje verder uitgeneukt te krijgen. Daarvoor ben je echt nog niet geil genoeg op dit moment." zei ik tegen hem. Ik had genoeg trucjes en spelletjes om hem compleet over de rooie te krijgen en zo weer een pijnlijk kloppend lid te geven, maar zeker na die ring van net, had zelfs zijn geslacht even rust verdiend, terwijl de man zelf wat water dronk om tot zichzelf te komen. Het was inmiddels al wel redelijk laat, en we waren nog niet klaar, dus waarschijnlijk zou dit de laatste stap zijn voor ik wat er van hem over was compleet kapot neukte, waarna ik hem zou kalmeren en thuis zou brengen, net als gister.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik was opgelucht dat Will me voor nu even tot mezelf kon laten komen, want het was niet niks wat er allemaal net was gebeurd en ik voelde gewoon dat mijn wangen nat waren van de tranen die net waren gevloeid en eigenlijk schaamde ik me daar best wel voor, maar Will was ook wel weer zo lief om er niks over te zeggen. Toen hij opstond om wat drinken te halen, kon ik het niet laten om mijn lengte aan te raken, maar ik trok gelijk weer terug vanwege de pijn. Will had het ook gezien en die was daar niet zo blij mee en gaf me een tik op mijn vingers, waardoor ik een geluidje maakte en ik snel knikte bij zijn woorden. 'Sorry' mompelde ik zachtjes, al was ik nu hard op weg om als een wrak te eindigen, ik had het ook niet erg gevonden om de hele nacht op dit bed vast gebonden te blijven liggen. Will liep nu toch echt weg en zo kon ik even wat beter gaan zitten, maar ik trok een pijnlijk gezicht toen er een pijnscheut door mijn lengte heen ging bij deze bewegingen, maar toch ging ik door en ik beet hard op m'n lip om niet heel hard te kreunen toen de plug weer eens tegen mijn prostaat werd aangedrukt, want die zat er nog steeds in. Nu kon ik mijn lengte ook beter zien, toen ik eenmaal rechtop zat en hij zag echt blauw en paars en je kon goed zien waar de ringen hadden gezeten. 'Wel verdomd' mompelde ik zachtjes en ik keek op toen ik Will weer binnen zag komen, met twee glazen water. Hij ging op de rand van het bed zitten en ik reikte naar het glas op het nachtkastje om hem daarna aan mijn lippen te zetten en alles in een keer op te drinken, zo'n dorst had ik wel. 'Hm, lekker' Ik likte over mijn natte lippen heen en zette toen het glas terug en keek naar Will. 'Mijn lichaam is geheel de jouwe Will' antwoordde ik toen zijn vraag met een lichte grijns. Ik mocht dan wel een wrak zijn, ik kon nog wel meer aan en als ik Will zo kende, vond hij dat ik nog niet genoeg onder handen was genomen. 'Wat heb je nog allemaal voor me in petto'? vroeg ik hem toen met mijn vreemde hese stem. Ik kwam wat dichterbij en ik haalde diep adem vanwege een kreun die op het punt stond mijn mond te verlaten, maar die ik nog gauw kon door slikken, want de plug kwam weer eens tegen mijn prostaat aan, iets wat hij elke keer al deed en mijn slappe pijnlijke lengte was weer aardig op weg om hard, heel hard te worden. Ik legde een hand op z'n borst en ik bleef hem aankijken, terwijl mijn hand verder naar beneden zakte, om daarna brutaal op z'n kruis te eindigen.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik klauwde aan zijn rug en vertelde hem met moeite hoe geweldig het voelde en hoe geweldig hij was. Toen hij zei dat ik ook geweldig was, spande ik van schrik wat aan, juist nu hij harder begon te stoten. Een hele hoge piep klonk uit mijn keel en ik wist me niet meer te ontspannen. Zijn bewegingen zorgden voor de meest intense gevoelens en meet dan hoge geluiden maken en over zijn rug krabben kon ik echt niet meer. Ik voelde mijn geslacht dof kloppen en hard tussen ons in stuiteren bij elk van zijn harde stoten. Ik hoorde zijn woorden, maar kon er nu echt geen wijs meer uit worden. Mijn ademhaling was oppervlakkig, mijn kreunen hoog, en zelfs de kus kon de geluiden die ik uitkraamde maar weinig smoren. Normaal was ik verre van vocaal en zou ik hier heel beschaamd van worden, maar mijn controle was langzaam verdwenen en ik had nu niets meer over mijn lichaam te zeggen. Hoe hij me aanraakte maakte het gekreun nog veel erger, maar nu langzaam zo hoog dat het haast onhoorbaar werd. Zelfs het feit dat hij voor mijn gevoel een zuigzoen in mijn nek aan het zetten was, ik daar morgen, net als over de mankheid, vragen zou krijgen, kwam niet eens in me op. Ik was overladen met genot en een diep steeds zwaarder wordend gevoel begon zich op te hopen in mijn onderbuik. Mijn hoofd begon te tollen en ik scheeuwde zijn naam hoog uit, zo hard dat hij waarschijnlijk aan de hele straat zou moeten uitleggen dat hij me niet had vermoord. Zijn volgende woorden waren verwarrend voor me, vooral omdat ik niet wist hoe het moest voelen, en ik was verre van in staat om het hem te vragen. "Fuck, Niall." vloekte ik luid en hees van het gillen en kreunen. Ik had me nog nooit zo gevoeld en de intensiteit was zo overweldigend dat zelfs een break-down er nu niet inzat. Ik duwde mijn nagels nog verder in zijn rug en spande me nog wat erger aan, maar nog net niet zover dat het echt pijn ging doen. Het gevoel in mijn onderbuik was ook echt enorm zwaar en zodra hij nog twee keer pijn prostaat weer had geraakt, werd ik overspoeld door zo'n intens genot dat mijn hele lichaam zich trillend aanspande en ik het uit gilde. De tranen stroomden over mijn wangen, totaal zonder controle over mijn lichaam of mijn emoties, waardoor nu echt alles eruit kwam en ik trillend en huilend, ondanks het intense genotsgevoel, onder hem op zijn bed lag na mijn allereerste orgasme.


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Sam dronk rustig zijn water, wat me goed deed om te zien. Het water zal niet alleen zijn lichaam goed doen, maar ook zijn stiekem zo onderdanige ziel. Ik dronk het zelf ook op en grijnsde bij zijn reactie. Het was goed om dit te horen. Hij was een hoerig wrak in zijn lichaam, en een onderdanige gebroken slet in zijn ziel, wat heerlijk was om bevestigd te krijgen. Zijn hese stem was oprecht hees, dit kon je niet faken, maar zijn vraag was me al iets te nieuwsgierig. "Dat zul je allemaal wel merken, sletje. Het is voor mij een weet en voor jou lichaam de toekomst." zei ik met een grijns. Wat hij hierna deed, liet me weer fronzen. Het handje op mijn borst was zo erg nog niet, zeker niet nu ik weer bijna volledig herstelt was, maar zijn hand op mijn kruis ging me te ver. Nog voor hij mijn lid kon raken greep ik zijn pols vast en pinde hem vast op het bed. "Ik ga nog zoveel met je lichaam doen, sletje, tot je lid nog strakker staat dan daarnet, en dan neuk ik je zo lang en hard in het matras dat je de komende tijd een plug moet dragen om alles op z'n plek te houden terwijl je spieren bijkomen. Ik pakte opende het nachtkastje, waar ik altijd nog wat dingen bewaarde, zeker omdat ik zelf deze kamer ook wel eens gebruikte. Ik haalde er een aantal alligatorklemmen uit met een kettinkje ertussen. Ik klemde er een aan elk van zijn tepels, die ik nog flink hard aandrukte, zodat ze goed in zijn vlees stonden. Ik klemde nog een paar losse klemmen op zijn voorhuid en zijn ballen, ook deze drukte ik ferm aan, voor ik het zweepje weer pakte en tussen Sam's benen ging zitten. Ik legde het zweepje op zijn nu semi-harde lid, wat echt eng snel weer rechtop stond, en pakte de handboeken, om zijn polsen aan het kettinkje tussen zijn tepelklemmen te bevestigen. Hij snapte nu zelf ook wel dat hij, elke keer als hij zijn armen bewoog, ook aan de klemmen die zich in zijn huid hadden vastgebeten, trok. "25 voor brutaliteit, dat snap je denk ik wel, sletje. Dit straffen zal doorgaan tot je een brave onderdanige slet bent, wat snel genoeg zal gebeuren. Anders blijf ik je straffen, en dat zal niet bij zweepslagen blijven, maar het zal je altijd als wrak achterlaten, precies zoals je op je mooist bent, sletje." Ik deelde de eerste klap uit, recht op zijn lengte. "En daarna ga ik denk ik gewoon door, of zet nog wat klemmetjes bij, gewoon om je lid nog wat mooier te versieren." zei ik met een grijns voor ik verder ging met het hard en meedogenloos uitdelen van de rest van de 25 zweepslagen recht op zijn lid, wat al compleet mishandeld was door de cockring en nu nog een zware tijd moest doorstaan, voor zijn achterste nog zou worden gebruikt als mijn heerlijke persoonlijke neukgat.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel liet zich nu echt gaan, zijn kreunen werden hoger en ik had eigenlijk nooit geweten dat hij zo vocaal kon zijn. Het kwam allemaal omdat hij zo verlegen was en hij had altijd een zacht stem geluid gehad, maar nu was dat anders. Toen ik hem bij z'n lengte aanraakte, werd het nog erger, maar ik vond het echt hele mooie geluiden die hij maakte. Hij was het niet gewend en zou zich er waarschijnlijk voor schamen, maar het was niet iets om je voor te schamen, het betekende alleen maar dat hij het ontzettend lekker vond wat er allemaal met hem gebeurde. Ik voerde mijn tempo wat sneller op en ik stootte diep en hard in hem en ik liet z'n huid los die ik tussen mijn tanden had gehad en likte er over heen met mijn tong, al kon je het niet echt een zuigzoen noemen, daar had ik wel op gelet. Ik gromde zachtjes in z'n oor toen hij opeens mijn naam hard begon te schreeuwen, wat zou betekenen dat z'n orgasme eraan zat te komen. De mijne voelde ik ook al naderen en ik kreunde zachtjes in z'n oor toen hij begon te vloeken. Hij liet zich echt gaan en ik voelde z'n nagels in mijn rug drukken en hij spande zich zo aan dat ik het gewoon voelde knellen. 'Fuck' mompelde ik, 'Zo lekker' Nog twee keer stootte ik tegen z'n prostaat toen het er allemaal uit kwam bij hem. Hij begon hevig te trillen en te gillen en ik voelde mijn buik helemaal nat worden van zijn sperma, al zou hij het ook niet helemaal droog houden. Met een kreun liet ik ook los en heftig trillend spoot ik mijn zaad in zijn achterste. Ik stopte me bewegen en ik sloeg mij armen helemaal om hem heen. Ik hoorde hem zachtjes huilen en de tranen stroomde over zijn wangen toen ik naar hem keek. 'Marcel, oh Marcel' mompelde ik zachtjes hijgend in z'n oor. Ik liet mijn eigen genot even achterwege om voor Marcel te zorgen. Hij had nu z'n allereerste orgasme ooit en hij reageerde er ontzettend heftig op. Ik kuste hem op z'n voorhoofd en wiegde hem zachtjes heen en weer. 'Shh, het is goed' vertelde ik hem troostend, 'Het is goed, je hebt het zo goed gedaan, lieve Marcel' Ik duwde hem zachtjes nog wat naar me toe en streelde zacht troostend over z'n rug, terwijl ik lieve woordjes in z'n oor fluisterde.


    'Darling, just hold on'