• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Aan zijn hele doen en laten was duidelijk dat Will mij niet kon zien als zijn mindere. Hij was hard spuitend klaargekomen, maar voelde zich nu echt niet prettig in de dominante rol, dat was makkelijk van hem af te lezen. Het was goed dat hij wel doorhad dat ik dit gedrag ook echt niet meer van hem pikte, zeker niet het slaan in mijn gezicht. Niet veel later deed hij toch iets wat me verbaasde: Hij vroeg naar de sleutels van de handboeien. "Onder het bed, als het goed in op de hoogte van het nachtkastje." zei ik tegen hem. Dit zou betekenen dat hij me los zou maken, waardoor ik hem weer mooi onder me neer zou leggen. Ik voelde hoe hij omlaag schoof en hield mijn ogen op hem gericht. Zo af en toe verliet een hese kreun mijn lippen door het strelen over mijn liezen, maar hij wist me nu niet echt heel veel verder op te winden. Dat hij een cockring pakte deed me wel grijnzen. Misschien dat hij toch nog iets durfde uit te halen, maar hij koos nu zeker voor de veilige opties. Ik keek toe hoe hij het ding met moeite om mijn lengte drukte, wat me rauw deed grommen. Ik wist wat het deed, en klaarkomen zou nu echt niet zo'n fijne gewaarwording worden, maar heel erg was het niet. Zijn woorden deden me grijnzen, maar zijn actie deed me nog iets meer grommen. "Ik zal hem met liefde voor je dragen, Sammy." zei ik tegen hem, voor ik nog weer wat met mijn heupen bewoog, om hem toch aan te zetten wat te gaan doen, en het liefst mijn handen losmaken natuurlijk. Toch hoefde dat niet perse, wat hoe hij zo zat, kon ik hem met de juiste beweging ook onder me krijgen. Ik had dan wel gezegd dat vandaag zijn avond werd, maar als hij de leiding niet sterk genoeg nam, ging ik die natuurlijk ondermijnen, zeker als hij toch wel liet merken dat hij eigenlijk geleid wilde worden. Ik wrong me in de juiste hoek, zodat hij ook in de juiste hoek zat, en gooide ons toen met een plotse beweging om, zodat hij nu onder mij lag. "Als je zo lief zou willen zijn om mijn handen los te maken, sletje. Anders kan ik je dat fijne gevoel van gister en van daarnet echt niet teruggeven." zei ik mierzoet en verleidelijk tegen hem, waarna ik een paar kusjes in zijn nek drukte. Hij wist waar alles lag en hij wist wat hem gevraagd werd. Nu was het aan hem om mij de leidsels weer terug te geven, of ze zelf weer stevig in handen te nemen en me te laten voelen dat dit soort ongehoorzaamheid ongeoorloofd was door hem.

    Marcel Styles
    Niall vertelde me de route, maar ik was het direct weer kwijt zodra hij de woorden tegen me had gezegd. Mijn hoofd was 's avonds zoizo een vergiet, en zeker nu de spanning zo enorm door mijn lichaam raasde. Het was wel duidelijk dat hij het ook had gezien want zowel zijn vraag als het handje op mijn knie lieten niets meer aan het toeval over. Ik keek hem even aan en knikte verlegen, voor ik de auto startte en voorzichtig wegreed. Zijn hand brandde op mijn knie, zorgde ervoor dat ik me maar moeilijk kon concentreren, waardoor het goed was dat het inmiddels rustig was in de straten. De mensen die alleen gingen voor een biertje waren naar huis en de zuiplappen uit de clubs moesten nog komen. Ik volgde zijn beschrijving en parkeerde uiteindelijk voor zijn gebouw. Ik zorgde dat de auto klaar was om te verlaten, voor ik me weer naar Niall draaide. "Mag ik een kusje voor we naar binnen gaan?" vroeg ik heel zacht en heel onzeker. De onzekerheid nam alles op dit moment over, samen met mijn zenuwen, terwijl ik mezelf rustig probeerde te houden. Dat laatste was toch nog best heel erg lastig, zeker om wat er in het verschiet lag. Dat het nu echt zo ver was, en mijn bubbel van zelfvertrouwen al lang was doorgeprikt, zorgde er ook voor dat ik het speeltje weer goed kon voelen, maar alleen op een goede manier. De pijn was al lang en breed verdwenen en ik hoopte dat daarom de pijn van het oprekken van hiervoor me gespaard zou blijven, en alleen het fijne volle gevoel, en de aanrakingen op mijn heerlijk gevoelige plekje, over zouden blijven. Niall die wist allemaal hoe het hoorde en hoe alles het best kon verlopen. Ik moest hem het vertrouwen geven dat hij verdiende, en dat hij goed voor me zou zorgen. Hij deed namelijk zeker zijn best, zelfs al was zijn best me soms wat te veel. Hij probeerde het echt allemaal wel, maar ik kon gewoon niet veel hebben. Ik was zwak, hield hem daarmee op, en daardoor was ik hem ook eeuwig dankbaar dat hij dit wel met me aandurfde, zelfs al liet ik hem hangen, zoals daarnet.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Uiteindelijk heb ik de klantem dus maar gedaan. Twee, eentje voor mij em eentje vood Harry. Met mijm trucjes waren ze gelukkig binnen no-time klaar. Daarna heb ik me zo snel mogelijk in mijn kleren gehezen en ben naar huis gegaan. Ondertussen heb ik alles snel een beetje opgeruimd - nou ja, je kan lopen zonder je nek te breken over de rotzooi - zit er een film in de dvd-speler, staat er een fles wijn op de tafel en hwb ik alle kaarsen die ik kon vinden (een stapel verjaardagskaarsen, een oude set waxinelichtjes van mijn moeder, een kaars van mijn oma en een paar vreemd gekleurde en gevormde kaarsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had) aangestoken en neergezet, andersom dus, word anders wel heel gevaarlijk, zijn de lichten uitgezet en de gordijnen dicht en ligt het zachte deken over mijn bank, die voor eens niet vol met rotzooi ligt. Oh en ik heb me wat opgefrist en een beetje omgekleed, aka mijn effen broek heb ik ma een haastige douche weer aangetrokken, maar mijn verkreukte shirt hebIik vervamgen door eem grijze, gestreken variant en ik heb er bretels bij aangetrokken. Zoals ik dat vroeger droeg,voor mij komt dat toxh het dichst bij onschuld en enienigszins netjes. Harry verdiend een pak, of tenminste een blouse en stropdas, een colbertje of blazer, hetbeerste heb ik niet en het tweede, ik was bang over de top te gaan. Ik wou een klein gebaar erbij maken door me toxh wat om te kleden en niet in de zelfde veranselde kleding als ik naar de stripclub draag aan te komen draven. De bel gaat en ik ben zenuwachtig, nogal, ik heb er de kriebels van gekregen. Ik haal mijn hand door mijn haar en slik, om dan toxh naar de deur te lopen, deze te openen en daarna zenuwachtig, ongemakkelijk, stuntelig en lief tegelijkertijd naar mijn vriendje te glimlachen.


    Reality's overrated.

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    De sleutels lagen volgens Will onder het bed, ter hoogte van het nachtkastje. Ik zag aan hem dat hij verbaast was dat ik dat vroeg en zelf stond ik er ook een beetje versteld van. Ik wilde hem juist toch kunnen domineren? Waarom voelde ik me dan zo onzeker? Toch herpakte ik me weer enigszins en pakte eerst de cockring van het nachtkastje af voordat ik hem zou los maken. Met vernieuwde zelfvertrouwen streelde ik over z'n liezen en ik moest toch weer grijnzen toen ik er reactie op kreeg en de cockring kreeg ik met moeite om z'n toch al dikke lid heen. Ik grijnsde breed toen hij zei dat hij met liefde zou dragen, misschien kon ik hem toch onderdanig aan mij laten zijn. 'Goed zo' vertelde ik hem met een knipoog. Ik wilde de sleutels van onder het bed pakken, toen Will iets heen en weer bewoog en fronsend keek ik naar hem. Hij hoefde niet zo ongeduldig te zijn, ik zou hem heus wel losmaken. Een verschrikte kreet kwam uit mijn mond toen hij zich zo met z'n lichaam manoeuvreerde, dat ik onder lag en verbouwereerd keek ik hem aan. Ik luisterde naar z'n woorden en m'n lichaam reageerde op hem toen hij kusjes in m'n nek plaatste en een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond. Ik wilde de leiding weer nemen, tegen hem zeggen dat, dat mooi niet ging gebeuren, dat ik hem zo liet zitten en dat ik dan wel de plug in hem zou stoppen en dat ik hem dan op de hoogste stand zou zetten, zodat hij aan het einde helemaal uitgeput zou zijn. Maar ik luisterde naar hem, ik wilde dat hij me zou domineren. Ik pakte snel de sleutels vanonder het bed en voorzichtig maakte ik hem los. Ik legde de handboeien weg en keek hem aan en kwam toen dichterbij, zodat mijn mond dicht bij z'n oor was. 'Mijn lichaam is de jouwe..meester' Ik zou hem gehoorzamen, maar alleen hem, niemand anders. Hij alleen kon me zo doen genieten en ik vond het helemaal niet erg. Ik snapte niet hoe dat kon, dat sinds gisteren alles veranderd was. Ik zou nog wel een top blijven, maar bij Will was ik het liefst een bottom, ik werd te onzeker als een top bij hem was, daar was ik nu ook wel achter, daar zorgde hij wel voor, hoe dat wist ik niet, het was gewoon iets in z'n houding, waardoor ik het al bijna op een smeken wilde zetten om door hem genomen te worden.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Ik liep samen met Marcel naar zijn auto en vertelde hem hoe hij moest rijden. Ik zou het hem straks in de auto nog wel een keer vertellen, want ik voelde dat hij zenuwachtig was en dat hij het zeer waarschijnlijk wel zou vergeten van de zenuwen. We stapte in en ik legde even bemoedigend en kort een hand op z'n knie. De weg was kort, ik woonde hier vlakbij en ik vertelde tegen Marcel waar hij het beste de auto kon parkeren. Ik stapte uit en liep naar Marcel toe om z'n hand vast te pakken. De engel vroeg of ik hem nog een kusje wilde geven en ik knikte en glimlachte naar hem. 'Natuurlijk mag dat' Ik duwde hem zachtjes tegen de auto aan en legde een hand op z'n wang en kwam dichterbij om hem een kus op z'n mond te geven. Ik durfde het aan om wat dichter bij hem te gaan staan en ik liet voor een paar tellen mijn lippen op de zijne ruste. Mijn hand streelde over z'n wang en toch wel met tegenzin trok ik me terug. Ik pakte z'n hand opnieuw vast en liep met hem naar mijn appartement. 'We moeten zo een trap op' legde ik hem uit toen ik de deur opende en ik liet z'n hand niet los toen de trap in zicht kwam en we omhoog liepen naar mijn appartement. 'We zijn er' zei ik een beetje overbodig en in een flits had ik een flashback van gisterenavond, toen Louis hier was geweest en we seks hadden gehad. Ik schudde mijn hoofd snel en schraapte mijn keel om die herinnering weg te duwen. Daar had ik nu niets aan en daar wilde ik Marcel ook niet mee lastig vallen. Het was gebeurd en het had gewoon niet mogen gebeuren. Ik opende de deur en hield deze voor Marcel open. 'Let niet op de rommel' zei ik toch wel een beetje beschaamd, 'Ik heb nog geen tijd gehad om op te ruimen. Ik liep naar binnen en knipte het licht in de gang aan en liep toen naar de woonkamer. 'Wil je misschien wat drinken'? vroeg ik toch een beetje ongemakkelijk aan Marcel. Hoe moest ik het gaan aanpakken als hij verder wilde, ik kon hem niet bespringen, dan zou hij echt gillend weg rennen en dat was ook niet de manier om het te doen en ik moest de plug er nog bij hem uit halen. Allemaal gedachtes spookte rond in m'n hoofd en ik wist even niet wat ik er mee aan moest.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Het was een grote gok geweest om weer de leiding te nemen. Zeker nu ik die cockring om had, leek hij weer langzaam in zijn oude dominante rol te zakken, maar ergens bleef ik zijn onzekerheid zien en voelen. Ik zag hem fronsen bij mijn gewiebel, maar hij zei of deed niets, dus ik ging verder en draaide ons toen om. Hij bracht een kreet uit bij het draaien, maar voor de rest deed hij niets, niets anders dan naar me luisteren wat ik hem gebood te doen. Hij maakte me netjes los en ik wreef even over mijn polsen, omdat die draai best wat kracht op ze had gezet. Zijn woorden van onderwerping waren prachtig, misschien nog mooier dan gister, omdat hij nu zonder dat ik echt iets had gedaan zich aan me onderwierp. Ik schonk hem een tevreden grijns en ging rechtop zitten Op mijn knieën tussen zijn benen. "Fijn dat je dat eindelijk inziet, Sammy. Zal ik eens kijken of we toch goed gebruik kunnen maken van de speeltjes die je hier hebt liggen?" vroeg ik aan hem, terwijl ik mijn handen langzaam over zijn borst liet glijden naar beneden, om zo zijn shirt uit te kunnen trekken. Handboeien waren niet meer nodig, wat ook weer veel vrijheid gaf. Ik trok voorzichtig zijn shirt uit en daarna ook mijn eigen. Het was gewoon niet praktisch om die aan te houden. Ik zette mijn handen weer op zijn borstkae en liet mijn nagels zacht naar beneden krassen, tot aan zijn liezen, waar ik hem streelde, net als hij net bij mij had gedaan. "Zal ik ook een mooie ring voor jou halen, sletje, of zal ik eerst eens kijken hoe goed werk die plug in je prachtige kontje eigenlijk heeft geleverd?" vroeg ik verleidelijk aan hem. Zoizo zou ik beiden wel doen, maar hij mocht de volgorde kiezen. Normaal was ik niet zo van subs laten kiezen als we eenmaal bezig waren, of het moest kiezen zijn tussen twee kwaden voor straf, maar vanavond had hij zo graag de leiding gewilt, dat hij nu ik elk geval nog een beetje de leiding had over wat ik met hem zou doen. Daarbij was het nu nogsteeds uitzoeken wat hij lekker vond en wat niet, maar voor hem waarschijnlijk ook. Nu liet ik maar mijn ene hand met een lichte druk tussen zijn billen door en over de plug strelen, terwijl ik met de vingers van mijn andere hand rond de stam van zijn geslacht circeld, precies waar straks een ring zou zitten. "Je hebt het goed gedaan gedaan, Sammy, maar dat slaan moet je echt afleren." sprak ik hem nog toe, voor we zo echt aan het werk gingen.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik gehoorzaamde Will, door de sleutels vanonder het bed te pakken en hem zo los te maken. Het was duidelijk dat hij de dominante factor in deze relatie zou zijn, tenminste als je dat zo kon noemen. Iets in z'n lichaamshouding en taal deed je aan hem onderwerpen en ik kon er niks aan doen en ik had liever dat hij de dominante was, want ik werd er alleen maar heel onzeker van, ook iets wat hij makkelijk voor elkaar kreeg. Hij grijnsde tegen me en ik knikte snel toen hij aan me vroeg of hij nog iets met de speeltjes kon doen die op het nachtkastje lagen. 'Alsjeblieft' Ik hielp hem mee toen hij mijn shirt uit trok en ik was me ervan bewust dat ik nu naakt was en dat ik me compleet aan hem over gaf. Ik hapte naar adem toen hij met zijn nagels over mijn borstkas heen gleed, zo naar beneden naar mijn liezen en mijn lichaam reageerde erop door mijn heupen iets naar voren te duwen. 'Eerst de ring' fluisterde ik hem ademloos toe, toen hij mij de keus gaf door eerst een cockring te halen of eerst naar de plug te kijken. Ik wilde het volle gevoel van de plug nog even vast houden, die uren dat hij daar nu zat, was ik veel te gehecht geraakt aan het ding, want het gaf me genot, bij iedere beweging die ik maakte. Ik vond het toch wel fijn dat hij me keuze nog gaf, ik had zo wanhopig graag de leiding willen hebben vanavond en nu had hij het min of meer van me afgenomen, maar dit was toch nog wel verzachtend. Doordat hij met z'n hand druk uitoefende bij mijn billen waar de plug zat en met mijn andere hand over mijn lengte heen wreef, voelde ik dat ik toch weer opgewonden raakte en een zachte kreun verliet mijn mond, want ik wilde gewoon dat hij me overal aanraakte. 'Raak me aan' fluisterde ik hem toe, 'Overal' Ik knikte snel toen hij zei dat ik het goed had gedaan, maar dat ik het slaan moest afleren. Het zou me veel moeite kosten en ik zou wel weer in het oude patroon terug vallen, maar het zou me ooit wel een keer lukken. 'Ik zal het niet meer doen' fluisterde ik onderdanig en schuldbewust. Het enige wat ik nu nog wilde is dat hij me aanraakte, iets met me deed, maakte niet uit wat, als hij maar iets met me deed.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik stapte voorzichtig uit de auto en vroeg Niall nog, die inmiddels mijn hand weer veilig in de zijne had genomen, of ik een kusje van hem mocht krijgen. Ik liet me met een klein glimlachje wat tegen de auto drukken en kuste hem zachtjes terug toen zijn lippen die van mij weer wisten te beroeren. Mijn vrije hand legde ik losjes op zijn onderrug en ging iets meer rechtop staan, zodat ik mijn hoofd wel iets moest buigen, maar hij zo ook iets dichter tegen me aan kon komen staan. Het stelde me vreemd genoeg erg gerust. Misschien was het een simpel gebaar, maar het liet me veilig voelen en dat was het belangrijkste voor mij om mezelf in de hand te kunnen houden. Jammer genoeg sloot Niall al snel de kus af, waardoor ik hem met een klein pruillipje aan bleef kijken, maar hem wel rustig volgde zijn gebouw binnen. Daar moesten we nog een trap op voor we op de verdieping waren van zijn penthouse. Ik keek hem nog wat afwachtend aan, maar er kwam niets, behalve een deur die voor me werd geopend en al snel een prachtig, enigsinds rommelig, appartement weergaf. Dat van Harry een mij was nu niet heel opgeruimd, dat deed ik iedere zondag als ik thuis was, maar het was wel duidelijk dat Niall er misschien wel goed aan zou doen om een schoonmaakster in te huren. Het was niet heel vies ofzo, maar wel rommelig en dat was zonde, want het was duidelijk zichtbaar dat het een prachtig en ook mooi ingericht appartement was. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag en schuifelde toch wat ongemakkelijk achter hem aan. "Nee, bedankt. Maar als jij wil moet je het gewoon nemen." Ik keek intussen wat rond. Het was ruim en modern ingericht, maar het was niet kil zoals sommige andere moderne huizen. Er zat ziel in dit huis, net als dat er veel ziel in de Ierse jongen zat. Ik merkte nu aan mezelf ook dat ik wel benieuwd was hoe zijn slaapkamer eruit zou zien, of het modern was als de woonkamer, knus en huiselijk zoals het gevoel wat ik van hem kreeg, en zoals mijn slaapkamer was, of meer zoals de kamertjes in de club. Nu hoopte ik dat laatste niet, want dat was misschien wat veel van het goede, maar we zagen het allemaal wel, en ik hoopte gewoon dat het goed zou gaan. Ik wist nu eigenlijk ook niet meer zo goed wat te doen, waardoor ik maar gewoon wat ongemakkelijk midden in de kamer bleef staan, wachtend tot Niall me naar de juiste plek ging leiden waar hij me wilde hebben. Hij wist dat allemaal vast een stuk beter dan wie dan ook, en niet alleen omdat dit zijn huis was.

    Will Brodie
    Sam reageerde geweldig goed, en bezorgde mij weer een heel goed gevoel door zelf te genieten van wat ik deed met hem. Ik stelde toch wel wat vragen, gewoon om niet direct al zijn dominantie weg te nemen, zoals gister, maar hij lag nu onder en leek dat verre van erg te vinden. Het bracht een goede meester om een dominante sub zijn plek te laten accepteren, en dat was mij gelukt. Nu zou het me niets verbazen als hij met ieder ander nogsteeds een wrede dom was, maar bij mij lag hij onder. Ik nam zijn antwoorden in me op en streelde hem nog even, om hem na zijn orgasme van even geleden toch weer wat op te winden. Een ring omdoen terwijl hij niet opgewonden was, maakte het ding nu niet echt functioneel en ik zou het er zo weer vanaf kunnen halen, wat ook niet de bedoeling was. Hij was intussen nu alweer aan het smeken dat ik hem aanraakte, waar ik heel rustig mee doorging, terwijl ik zijn schuldbewuste belofte kreeg dat hij niet meer zou slaan in mensen hun gezicht. "Goedzo, sletje." Ik zette mijn handen op zijn benen en legde die zo neer dat ik er met gemak tussenuit kon. "Ik ga even die ring voor je halen, Sammy. Intussen wil ik dat je die plug op het kastje insmeert met wat glijmiddel. Niet te veel en je mag je eigen onderlichaam niet aanraken tot ik terug ben. Dat is alleen aan mij. Goed, sletje?" vroeg ik aan hem, voor ik nog een zacht kusje op zijn eikel gaf, en toen opstond en naar mijn kantoor liep. Ik moest nu echt erop letten dat ik normaal liep, en niet een beetje mank, terwijl zijn zaad via mijn benen naar beneden droop. Misschien zou hij straks wel weer in me klaar mogen komen, maar dat lag erg aan zijn gedrag. Ik opende mijn kasten weer en haalde er nog een cockring uit, ditmaal een dubbele, die met twee stangetjes aan elkaar vast zaten, zodat zijn lid echt bijna gevangen zat. Het duurde even voor ik de juiste lengte had gevonden, voor ik terugliep naar het kamertje waar ik Sam had achtergelaten. "Je mag weer kiezen, Sammy. Een eigen of degene die ik nu om heb." zei ik tegen hem, met de nieuwe ring achter mijn rug. Vandaag mocht hij keuzes maken over hoe zijn lichaam werd behandeld. Nu moest hij daar niet aan wennen, maar aangezien hij het niet in zich had om zich dominant op te stellen tegenover mij, mocht hij nu als sub binnen mijn marges beslissen over zijn lot en hoe hij zijn eigen genot zou vinden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Na de zoen die Marcel en ik gedeeld hadden, moest ik hem toch wel met enige tegenzin loslaten, zodat we naar mijn appartement konden gaan. Ik hield vrijwel de hele gang naar mijn appartement zijn hand vast en boven aangekomen opende ik de deur voor hem en liet hem binnen. Ik vertelde hem dat hij niet op de rommel moest letten en als ik had geweten dat Marcel nu bij me langs zou komen, had ik het echt wel opgeruimd. Ik vroeg aan hem of hij wat wilde drinken, maar dat wilde hij niet, maar hij zei wel dat als iets wilde drinken, dat ik dat dan gewoon moest doen. Het voelde wel een beetje vreemd om hem zo in m'n huis te hebben, ik wist dat ik een groot en ruim appartement had, maar omdat het nu zo rommelig was. zag je daar niet veel van en dat was zonde. Ik liep naar de keuken om een glas water te pakken en terwijl ik dat deed, zag ik hem rondkijken. Ik had zo'n dorst dat ik het glas water in een keer achter over sloeg en het glas in de vaatwasser zette en terug liep naar Marcel. Ik pakte zijn hand vast en trok hem voorzichtig wat dichter naar me toe. 'Vind je het mooi'? vroeg ik hem toen met een glimlach, terwijl ik hem naar mijn slaapkamer toe leidde. Ik opende de deur en knipte het licht aan. Het grote tweepersoonsbed was toch wel het middelpunt van de kamer. Gelukkig had ik er aan gedacht om vanochtend het bed te verschonen, zodat als er wat zou gebeuren, we het dan in een schoon en fris bed zouden doen. Ik raapte een paar shirts van de grond en gooide die op een stoel. 'Dit is mijn slaapkamer' vertelde ik hem toch wel een beetje overbodig, 'Vind je het mooi'? Ik ging op het bed zitten en trok hem bij me op schoot. 'Jij bent ook mooi' fluisterde ik toen zachtjes in z'n oor en kuste hem voorzichtig op z'n mondhoek en streelde langzaam over z'n rug heen, naar beneden, naar de rand van z'n broek.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Mijn belofte dat ik niemand meer zou slaan tijdens de seks, zou ik vast wel een keer breken, maar niet bij Will. Er was daar een duidelijke afspraak tussen ons twee, ook al waren er niet veel woorden aan vuil gemaakt. Ik voelde zijn handen op mijn bovenbenen en ik keek naar hem toen hij zei dat hij de ring even zou halen en dat ik ondertussen de plug in moest smeren met glijmiddel, maar dat ik mezelf niet aan mocht raken. 'Goed' zei ik schor toen hij me daarna ook nog een kus op m'n toch al zo gevoelige eikel gaf en ik beet hard op m'n lip. Hij stond op en ik keek toe hij de kamer uit liep en dat vond ik jammer, want ik wilde hem nu gewoon bij me in de buurt en dat hij me aanraakte. Mijn lichaam reageerde ontzettend gevoelig op hem en dat had ik nog nooit eerder gehad. Ik pakte snel de plug van het nachtkastje en uit het laatje haalde ik de glijmiddel en ik spoot er zeker bijna een halve fles over heen. Ik was nieuwsgierig, want ik vroeg me af wat hij er mee wilde doen, want zelf had ik al een plug in m'n achterste zitten die duidelijk voelbaar was en mijn lengte reageerde erop toen ik me bedacht wat hij allemaal met me ging doen en ik moest mezelf er echt van weerhouden om hem niet aan te raken. Het duurde even voordat Will terug terug en hij hield z'n handen achter z'n rug, wat er op kon betekenen dat hij iets vast hield. Ik keek hem nadenkend aan toen hij me vroeg of ik een eigen wilde of degene die Will nu om had en ik liet mijn ogen even afdwalen naar zijn lengte en ik beet hard op m'n lip om een kreun binnen te houden, want ik wist hoe het voelde om hem binnen in mij te hebben en ik wilde hem zo graag weer hebben en ik kon het maar niet begrijpen dat ik zo heftig op hem reageerde. 'Ik gok dat je een ring achter je rug hebt' zei ik toen langzaam en ik keek hem recht aan. Hij gaf me de keuze, maar ik wilde niet dat hij soft met me omsprong. Het mocht rauw zijn, hard, zo hard dat ik misschien de volgende dag geen stem meer had van het schreeuwen. 'Ik wil die achter je rug' Ik had geen idee wat voor ring het was en misschien zou ik er wel spijt van krijgen, maar voor nu vond ik het spannend en ik was nieuwsgierig en ik was altijd wel in om iets uit te proberen en ik wilde zo graag dat hij op schoot, want het wond me allemaal ontzettend op en dat was wel te merken aan mijn lengte die al weer aardig overeind stond.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het zat me niet lekker, dat ik opeens zenuwachtig werd. Ik was zo vaak bij Louis thuis geweest en dit zou niet anders moeten zijn. Daarom had ik er een slecht gevoel bij en hoopte dat ik het fout had, want ik wilde gewoon een leuke avond hebben met de jongen en even alle nare dingen naast me laten liggen. Met vervelende kriebels in mijn onderbuik drukte ik op de deurbel en wachtte tot hij open zou doen. Hij was al erg snel weg geweest nadat het nodige in de club was gedaan, ik was hem dankbaar dat hij mijn klant op zich had genomen. Daarbij werd het voor mij ook lastiger om een klant op me te nemen nu mijn oog blauw was geworden door die verdomde Ier. Als ik hem ooit buiten de club tegenkwam vermoordde ik hem. Die gedachten schoof ik snel opzij toen de deur werd open gedaan en me de adem werd ontnomen door hoe Louis eruit zag. Zo omschuldig haast, ik kon niet geloven dat hij dat voor mij had gedaan. Ik glimlachte terug naar hem en liet mijn blik nog eens goed over hem heen glijden. "Je ziet er geweldig uit, Lou," zei ik tegen hem en drukte een korte, maar lieve kus op zijn lippen. Vervolgens stapte ik zijn appartement binnen en vergat voor de tweede keer hoe ik adem moest halen. Al die lichtjes in de verder donkere kamer, de zacht uitziende deken op de bank, de wijn op tafel, ik geloofde echt niet wat ik hier voor me zag. "Heb je... Heb je dit voor mij gedaan?" stamelde ik. Ik had me deze avond compleet anders voorgesteld, maar het was meer dan perfect. Nog een ding erbij, een klein ding en ik zou er emotioneel van worden. Volgens mij had Louis dit nog nooit voor iemand gedaan en ik kon niet anders dan me ontzettend speciaal en geliefd worden. Als het mogelijk was hield ik nog meer van hem en dit bewees mijn voorgevoel dat hij, met de juiste aansturing, zo'n lieve jongen was onder dat masker van de hoer. "Dat had je niet hoeven doen, echt niet," ging ik verder en keek hem met een weke glimlach aan, waarachter zoveel liefde voor hem schuilde. Ik waardeerde dit echt heel erg en voor mij bestond er geen twijfel meer over of ik het hem moest vergeven wat er was gebeurd, niet nu hij dit alles voor me had gedaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Ik liet Sam na een bevestiging dat hij mijn instructies had begrepen achter, maar natuurlijk niet voor ik hem nog een beetje had geplaagd met een kusje op zijn eikel.In mijn kantoor haalde ik een dubbele cockring en keek nog even in de kast, maar besloot niet extra mee te nemen. Ik ging eerst eens kijken wat er allemaal ging gebeuren met de speeltjes die ik al tot mijn beschikking had. Ik hobbelde toen maar weer terug naar de kamer waar ik hem zag liggen met de plug glinsterend van het glijmiddel naast hem. Het was misschien iets te veel, maar omdat hij dit niet vaak had gedaan, was het wel best. "Volgende keer iets minder. Het flesje hoeft niet leeg na een avond." zei ik tegen hem, voor ik hem vroeg of hij de ring achter mijn rug, of die om mijn lid, om zijn geslacht wilde hebben. Ik voelde hem naar me kijken en grijnsde een beetje, vooral door zijn gekreun, die zelfs kwam nu ik hem niet aanraakte. Ik knikte bij zijn vraag en grijnsde doordat hij besloot die achter mijn rug te willen. Ik knielde weer tussen zijn benen neer en haalde het ding achter mijn rug vandaan. "Goede keus, Sammy." zei ik, strelend over zijn lengte. Ik liet mijn ogen op zijn gezicht rusten, terwijl ik met een lichte druk de ring over zijn lengte begon te drukken. Naarmate ik verder ging, ging het een stuk stroever, maar toen kreeg ik ook de laatste ring eromheen, zodat die drukkend onder zijn eikel kwam te zitten, terwijl de onderste ring tegen zijn schaambot drukte. Ik controleerde nog even voor die echt goed zat, gevolgd door een kusje op zijn eikel. "Zo zit die tenminste veilig. Nu kan er niets mee gebeuren, maar dat betekent niet dat ik het niet ga gebeuren." zei ik verleidelijk tegen hem. Hierna kroop ik wat omhoog en ging op zijn borst zitten, zodat ik met mijn handen zacht door zijn haren streelden. "Ik ga ervoor zorgen dat je morgen niet meer kan lopen, noch spreken. Dat keelpastilles niet meer werken omdat je die stembanden gewoon aan gort hebt gegild van genot. Dat je lichaam de hele dag nog natrilt van het genot van je orgasme." zei ik tegen hem, terwijl ik door zijn haren bleef gaan. Nu was ik nog wel zacht met hem, maar dat ging snel veranderen. "Spreid je benen maar en leg die losse handjes van je maar onder je billen." Ik pakte de plug die hij had ingesmeerd vast, die net een maatje groter was dan die hij nu in zich had. Eerst zou ik eens kijken hoe hij eraan toe was, maar daarvoor ging ik nu wel terug tussen zijn benen zitten en haakte mijn vingers achter de plug die in zijn kont zat. Tergend langzaam trok ik die naar achter, tot die eruit schoot en zijn ingang echt eventjes open bleef staan. "Ontspan, sletje. Je ziet er geweldig uit, los en gebruikt. Perfect, Sammy." zei ik, terwijl ik met mijn middelvinger aan de binnenkant van zijn kringspier wat cirkelde. Ik zou hem straks met alle liefde ruw en hard nemen, maar zover waren we nog lang niet.

    Marcel Styles
    Niall ruimde nog vanalles op terwijl ik hier wat ongemakkelijk stond. Uiteindelijk nam hij me wel mee naar zijn slaapkamer, waar ik weer wat ongemakkelijk bleef staan. Hij ruimde weer vanalles op, wachtend tot hij iets zou doen. Zijn bed was heel ruim, nog groter dan het mijne, en zag er prachtig schoon uit. Dat was in elk geval fijn, want ik hield er niet van als dingen vies waren. Hij vroeg of ik het mooi vond, en ik wilde reageren, maar meer dan een kreet kwam er bij mij niet uit, doordat hij me op schoot trok. Ik moest even diep ademhalen voor ik hem antwoord kon geven. "Heel mooi." zei ik zachtjes. Het was echt een heel mooi appartement, rommelig, maar wel mooi. Zijn reactie daarop deed me knalrood blozen. Ik was niet mooi, dat zou ik nooit worden. Ik was een vreemd scharminkel, maar niet mooi. Ik voelde intussen zijn hand over mijn rug omlaag glijden. Ik sloot mijn ogen en sloeg voorzichtig mijn armen om Niall's nek heen. Zijn hand bleef bij mijn broek hangen en ik opende mijn ogen weer. "Vind je het erg als ik het zelf doe? Het is niet dat ik het niet fijn vind, maar ik wil niet dat het hierbij misgaat." mompelde ik wat ongemakkelijk naar hem toe. Aan de ene kant zou ik hem me graag laten beroeren, maar ik was heel bang dat het mis zou gaan en dat wilde ik echt niet. Ik wilde dat het goed bleef gaan, dat het goed zou gaan, maar ik was zo enorm bang dat mijn angst het over zou nemen. Ik aaide nog even zacht door zijn haren en drukte een kus op zijn wang. Ik vond hem enorm lief, vertrouwde hem zover ik mensen vertrouwde, maar wilde dit echt niet verpesten. Ik haalde voorzichtig mijn handen van zijn rug af en trok heel rustig en beheerst mijn spenser uit. Ik was ook redelijk rustig op dit moment, mijn lichaam voor zover die dat de hele avond was geweest, want mijn hoofd werd compleet wild van alle gedachten. Niall zou me daar hopelijk vanaf kunnen helpen, maar zeker was ik er echt niet van, maar nergens van op dit moment. Ik wilde gewoon geliefd worden, en ook op deze manier geliefd kunnen worden en liefde kunnen geven. Niall gaf me dat en hopelijk werkte dat goed uit.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het wond me allemaal ontzettend op, wat Will deed. Ik had geen idee wat hij nu precies met me ging doen, maar ik zag al allemaal visioenen, wat ik dacht, wat er stond te gebeuren en dat deed me opwinden. Mijn lengte stond nu al weer aardig overeind en het enige wat ik eigenlijk wilde was dat Will me aanraakte, want ik was er ook wel achter gekomen dat mijn lichaam daar heel heftig op reageerde. Ik keek met grote ogen naar de ring die Will van achter zijn rug vandaan haalde en vertelde me dat ik een goede keuze had gemaakt. Ik beet op m'n lip toen hij over mijn lengte heen streelde en ik gromde een beetje toen hij de ring, die overigens anders was die Will bij zich om had, om mijn lengte heen schoof. Ik haalde diep adem en een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond toen hij de ring nog wat aandrukte. Ik voelde hem duidelijk zitten. 'Zo een heb ik nog nooit gezien' vertelde ik hem schor toen hij zei dat hij zat en ook nog vertelde dat hij het niet, niet zou laten gebeuren. Hij ging op m'n borst zitten en ik legde m'n handen op z'n heupen en ik sloot mijn ogen toen hij door mijn haren heen woelde. Ik opende mijn ogen weer bij zijn belofte en ik knikte snel. 'Dat zie ik wel zitten' vertelde ik hem met een scheve grijns. Ik kon niet wachten tot hij me flink onder handen zou nemen. Sinds gisteren was hij een soort verslaving voor me geworden. Ik knikte bij z'n woorden en spreidde mijn benen en haalde mijn handen van zijn heupen en legde die onder mijn billen en lipbijtend keek ik hem aan en hij pakte eerst de plug die ik even daarvoor had ingesmeerd, maar ging daarna weer tussen mijn benen zitten. Ik maakte een geluidje toen hij tergend langzaam de plug in mijn anus eruit trok en even spande ik me aan, maar door zijn woorden, probeerde ik me toch weer te ontspannen en een leeg gevoel overviel me toen de plug eruit was en het voelde helemaal niet lekker aan. 'Hm ja, dat komt door jou' mompelde ik zachtjes toen hij met z'n middelvinger over de binnenwand van mijn achterste heen cirkelde en mijn ademhaling versnelde iets, want het was gevoelig, maar wel ontzettend lekker. 'Zo leeg' Ik keek hem met een pruillip aan. Ik wilde er iets in, het maakte me niet uit was, zijn penis of de plug die ik had ingesmeerd, als het maar was was.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Ik nam Marcel mee naar mijn slaapkamer. Die was best wel ruim en had een groot tweepersoonsbed. Gelukkig had ik er vanmorgen aan gedacht om het bed te verschonen, anders had ik dat nu nog moeten doen of had ik het helemaal niet gedaan en lagen we dus in een vies bed. Ik vroeg aan hem of hij de kamer mooi vond en een kreetje ontsnapte uit zijn mond toen ik hem naar me toe trok en hem op mijn schoot neerzette. Hij antwoordde bevestigend en op mijn woorden dat ik hem ook mooi vond, begon hij helemaal te blozen. Ik wist wel zo ongeveer hoe hij nu dacht over complimentjes en ik kon gewoon niet geloven dat hij zo laag over zichzelf dacht, maar dat ook gewoon gekomen door z'n schooltijd waar mensen hem hadden gekleineerd omdat hij misschien wel slimmer dan hun was geweest. 'Je moet me geloven Marcel, je bent een hele mooi engel' fluisterde ik in z'n oor en ik liet mijn hand over z'n rug, naar beneden glijden, naar de rand van zijn broek. Ik glimlachte toen hij zijn armen rond mijn nek heen hing, maar ik keek toch wel een beetje bezorgd toen hij aan me vroeg of hij het zelf mocht doen, omdat hij niet wilde dat het hierbij mis ging en misschien ging ik nu toch wel een beetje te snel. 'Wil je zelf de plug eruit halen'? vroeg ik hem toen voor de zekerheid. Ik wilde hem met alle liefde helpen, maar hij wilde het nu graag zelf doen en natuurlijk had ik daar alle respect voor. Ik deed dit met veel geduld voor hem. Ik liet hem los en ik glimlachte toen hij een kus op m'n wang drukte en ik kon het niet laten om, voordat hij z'n spenser uit trok, z'n hand te pakken en daar een kus op te drukken. Ik schonk hem nog een knipoog en besloot toen maar om mijn shirt uit te trekken, zodat hij niet in z'n eentje straks in z'n nakie op mijn schoot zou zitten. Dan zouden we allebei wel naakt zijn en ik zou hem gewoon helpen als hij mijn hulp nodig had, zolang hij het niet aangaf, deed ik niks.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik had blijkbaar een speeltje gevonden wat hij nog niet had gezien. Ik grijnsde en ging op zijn borst zitten, waardoor ik door zijn haren kon aaien. Hij had gevraagd om aangeraakt te worden, en dat deed ik. Nu wist ik wel dat hij iets heel anders bedoeld had, maar zo te zien vond hij dit vast niet erg. Zacht begon ik hem dingen te beloven, om hem te laten weten wat ik grofweg van plan was, zonder hem echt inzage te geven in wat ik met hem ging uitspoken. Ik gaf hem rustig een opdracht en ging weer op mijn vorige plek zitten. Hij deed nu gelukkig precies wat ik van hem vroeg. "Prima." zei ik zacht, voor ik langzaam de plug uit zijn kont trok. Dat hij zich aanspande zou alles teniet doen, maar gelukkig luisterde hij wel naar me toen ik hem maande te ontspannen. Zacht streelde ik over zijn lies met mijn ene hand, terwijl ik met de middelvinger van mijn andere hand over de wand van zijn nu iets openstaande anus cirkelde. Zijn woorden deden me grijnzen. "Dat komt snel weer goed, Sammy." Ik blies zacht naar binnen "Wat ben je toch een heerlijke slet." zei ik, voor ik de ingesmeerde plug pakte en die tot ongeveer halverwege in hem kwam zonder enige wrijving. Daarna werd het wat moeilijker, maar ik bleef rustig druk uitoefenen tot het speeltje weer helemaal in hem zat. Ik bewoog het in de goede hoek en keek intussen hoe de man onder me reageerde. "Span je maar aan, Sammy. Hou de plug stevig vast met je kontje." Ik wist dat het niet helemaal prettig was, maar het zou alles voor hem een stuk intenser maken. Mijn vingers gleden van de ring onder zijn eikel, omlaag tot zijn andere ring, en vandaar naar beneden, naar de plug. Er zaten ook op deze een aantal niveau's van trilintensiteit. Misschien dat ik hem een keer, als hij hier een stuk meer ervaren in was, deze een avond lang liet dragen, maar nu echt nog niet. Ik zette het ding op de lichtste stand, om te zien hoe snel hij zou gaan smeken om meer met de vederlichte trilling tegen zijn prostaat. Hierna kroop ik weer over hem heen en knabbelde wat aan zijn nek. Ik masseerde intussen zijn ballen en keek naar de speeltjes op het nachtkastje. Daar wist ik wel wat mee. "De regel van gister geld nogsteeds, sletje. Niet klaarkomen zonder toestemming. Maak zoveel geluid als je wil, geen enkel probleem, maar niet klaarkomen zonder te vragen." zei ik, voor ik van hem af kroop en zowel de dildo als het zweepje pakte. "Hier mag je op sabbelen, terwijl je lichaam het wat zwaarder krijgt." Ik hield de dildo voor zijn mond en wachtte tot hij zou doen wat ik wilde voor ik een flinke hoeveelheid striemen op zijn lichaam zou zetten en hij kon wennen aan het sabbelen op een penis.

    Marcel Styles
    Niall bleef me waar mooi noemen, wat me heen verlegen en zelfs wat ongemakkelijk maakte. Complimentjes waren mijn zwakte en ik zou er makkelijk door kunnen spacen, zoals net. Dit, samen met het feit dat ik bang was iets te verpesten aan vanavond, liet me vragen of hij het erg vond als ik mijn eigen kleren van mijn lichaam af zou halen, in plaats van hem alles te laten doen. Bij zijn vraag schudde ik snel mijn hoofd. Dat was voor hem en ik vertrouwde hem erop dat hij wist wat hij deed. Ooit wilde ik dit een keer echt doen zoals het hoorde, romantisch dinertje, knuffelen op bed, kussen, en dan alles vloeiend van het een naar het ander laten leiden, maar daar was ik nu echt nog niet aan toe. Ik voelde me er wel schuldig over, zeker tegenover Niall, maar die had hij van me tegoed. Ik wilde mijn spenser uittrekken maar kreeg eerst nog een aantal liefkozingen van zijn kant, die me weer lieten blozen. Ik had echt een enorm zwak voor hem en dat was zo wel heel duidelijk. Rustig trok ik mijn spenser uit en liet toen mijn bretels van mijn schouders glijden. Een riem vond ik nooit echt lekker zitten. Hierna maakte ik rustig mijn overhemd open en liet ook die van mijn schouders zakken. Nu zat ik hier nog in mijn t-shirtje en broek, terwijl Niall zijn shirt al uit had. Hij zag er geweldig uit, wat me nog wat onzekerder maakte, maar ik trok toch wel ook mijn shirt uit, waardoor we hier nu allebei topless zaten. Ik keek hem even met een glimlachje aan en drukte mijn lippen zacht op die van hem. Zijn lippen zorgden er wel voor dat ik mijn zorgen wat kon vergeten en mijn onzekerheden weggedrukt werden. "Neem me, alsjeblieft." mompelde ik nog een beetje onzeker, maar wel zeker dat ik dit wilde. Het was na vanavond geweest met maagd Marcel en daar was ik stiekem heel blij om. Dat ik elke keer weer de enige maagd was, overal, maakte me nog onzekerder, omdat ik nu echt op elk vlak een buitenbeentje was. Ik sloeg een been om hem heen, zodat ik nu met mijn kruis tegen hem aan zat. Ik was van hem, zoizo vanavond en daarna mogelijk ook nog, maar dat lag er erg aan hoe het nu zou gaan. Mijn handen liet ik intussen over zijn heerlijke lichaam gaan, terwijl ik genoot van de kus en de zorgen nog verder wegstopte.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Will haalde de plug uit mijn anus en opeens was daar dat vreemde lege gevoel. Terwijl hij het eruit haalde, spande ik me wel wat aan, maar ik probeerde ook alweer te ontspannen, wat aardig lukte. Hij streelde over mijn lies, terwijl hij met zijn andere middelvinger rond mijn kringspier zat en het gaf me wel een beetje dat gevoel dat er iets zat, maar het was niet genoeg. Op mijn opmerking beloofde hij dat er snel weer iets zou zijn en ik beet op m'n lip toen hij in mijn gevoelige anus blies. 'Alleen voor jou' antwoordde ik schor op zijn opmerking, 'Alleen maar voor jou' Ik hapte naar adem toen hij de andere plug naar binnen schoof en ik kon duidelijk voelen dat deze wel een maatje groter was dan de vorige die er gezeten had. Ik kreunde een beetje toen Will door drukte en mijn handen belandde naast mijn lichaam en klauwde in de lakens voor houvast, want deze plug was echt dikker dan de andere en ik spande me aan wat Will me opdroeg en een grom kwam uit mijn mond door het volle en toch wat pijnlijker gevoel. Ik voelde het allemaal omdat het zo gevoelig was. Ik voelde z'n vingers over mijn lichaam glijden, van de ring, naar de andere kant en door naar de plug en ik maakte een verrassend geluidje toen ik plots een lichte trilling in mijn anus voelde, precies van de plug. 'Oh mijn god' Ik maakte een genietend geluidje en ik beet hard op m'n lip, want het voelde zo ontzettend goed. Nog eens kreunde ik toen Will in mijn nek knabbelde en mijn ballen begon te masseren. Mijn lengte stond weer stijf overeind en ik voelde hem zachtjes kloppen en het verbaasde me iedere keer weer dat Will me zo makkelijk een erectie kon geven, zonder dat hij amper iets hoefde te doen. 'Ik begrijp het' zei ik snel, toen hij zei dat ik niet mocht klaar komen zonder toestemming. De eerste keer dat ik dat had gedaan, had ik het wel geweten en dat zou ik dus niet nog een keer bij hem flikken. 'Ik kan het wel aan' zei ik met een scheve grijns toen Will zei dat mijn lichaam het zwaarder ging krijgen, 'Kom maar op Will' zei ik daarna toch wel een beetje brutaal. Ik had een hoge grens en snel opende ik mijn mond zodat de dildo daar in kon die Will me voorhield en ik daar op kon sabbelen. Ik grijnsde breder en wachtte tot hij iets ging doen met het zweepje in z'n handen.

    Niall Horan.
    Ik bleef Marcel complimentjes geven, hij wist er zich niet zo goed raad mee, want hij begon te blozen en werd bijna zo rood als een tomaat, iets wat hem wel schattig maakte. Op mijn vraag of hij de dildo er zelf uit wilde halen, schudde hij z'n hoofd. Dat wilde hij blijkbaar niet en hij vertrouwde me goed genoeg daarvoor dat ik het wel kon doen, ik had hem er tenslotte zelf ook in gedaan. Ik wist dat het nu niet echt een romantisch iets was, maar ik zou hem later op een date nemen en het dan ruimschoots goed maken, dat had hij wel verdiend, zo hoorde het ook en zeker bij Marcel, die verdiende de wereld. Langzaam begon Marcel zich uit te kleden, waardoor ik ook maar besloot om me uit te kleden, zodat hij zich niet zo bezwaard zou voelen als hij straks half naakt op m'n schoot zou zitten. Ik beet op m'n lip bij z'n lichaam, ik had hem heus wel vaker half naakt gezien, maar nu was het toch wel ietsje anders. Mijn lichaam reageerde er ook op en om nog specifieker te zijn, mijn lid reageerde erop. 'Je bent prachtig' fluisterde ik zachtjes in z'n oor en toen hij zei dat ik hem moest nemen, had ik toch nog wel een beetje twijfel, want ik hoorde ook nog wel de onzekerheid in z'n stem, maar Marcel was niet op z'n mondje gevallen en kom me precies vertellen hoever ik kon gaan. Als hij het toch niet wilde halverwege,dan kon hij het altijd zeggen. Ik duwde hem zachtjes op z'n rug en keek hem aan. 'Zeg het alsjeblieft als je niet meer wil' drukte ik hem op het hart. Ik wilde gewoon niet dat hij er zich niet comfortabel bij voelde, want dan zou ik me ook zo lullig voelen. 'Niet schrikken, ik ga de plug eruit halen' vertelde ik hem geruststellend en ik maakte zijn broek los en trok die langzaam naar beneden. Daarna was zijn boxer aan de beurt en z'n trots kwam tevoorschijn, maar daar was ik niet voor en ik spreidde z'n benen en langzaam ging mijn hand over z'n liezen, ging verder naar beneden en kwam bij z'n achterste uit en ik pakte met twee vingers de plug vast en trok hem er voorzichtig uit. Ik bleef naar Marcel kijken en ik glimlachte geruststellend naar hem. 'Gaat het nog'? vroeg ik hem toen toch nog wel een beetje bezorgd.


    'Darling, just hold on'