• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Sam wilde graag opgevuld zijn, wat ik hem dan ook graag gaf. Er waren zat jongens, zelfs zat subs, die dat niet hadden, dus ik prees me er echt gelukkig mee, en gaf hem maar al te graag waarom hij gaf. "Dat is mijn titel niet, maar ik vind het ook prima klinken." zei ik zacht grinnikend. Ik speelde nog wat zacht met zijn lichaam, maar wilde er vandaag toch zeker wat ruwer tegenaan. Ik legde de regels nog eens uit en kroop van hem af. Hij had hier niet voor niets een zweepje hier liggen. Zijn woorden waren me echt veel te brutaal, waardoor ik eigenlijk direct de dildo misschien iets te ruw richting de achterkant van zijn keel duwde. "Niet brutaal worden, Sammy. Dat wordt namelijk gevolgd door straf." zei ik tegen hem voor ik hem een stevige klap gaf op zijn ballen, gezien zijn lid enigsinds werd beschermt door de dubbele ring. "25. Daarna zal ik eens kijken om je mooie kontje ook wat kleur te geven." Ik gaf nog een klap en ging zo door, met elke keer een korte tussenpozen, zodat elke klap echt binnenkwam, tot zijn ballen en de binnenkant van zijn benen compleet onder de rode striemen zaten. Intussen hard ik hardop geteld tot 25. Ik gaf hem nog een klein tikje op zijn eikel, maar waarschijnlijk hard genoeg om hem toch wel wat mijn te doen. "Draai je maar om als het gaat, sletje. Handjes en knietjes, beetjes iets gespreid, je weet wel wat ik wil." zei ik, terwijl ik zacht door zijn haren aaide. Ik strafte niet graag, zeker niet zo, maar hij moest weten wie de baas was. Ik was zeker streng, maar wel rechtvaardig. Ik gaf hem alleen straf als hij straf verdiende. Ik zou hem dan op zijn kont niet zo hard slaan als op zijn voorkant, maar zou het wel goed doen branden en gloeien. Ik had hem beloofd dat hij morgen niets zou kunnen door de effecten van vanavond. Ik bleef hem zonder woorden zacht tikjes geven op zijn eikel met het zweepje, wachtend tot hij, als het hem lukte, zich om zou draaien. Hij bleef maar mooi sabbelen en zuigen op de dildo, dat hield hem bezig en ik wist vrij zeker dat hij tot hiervoor geen blowjob had gegeven, zeker niet in een onderdanige rol, wat ik straks wel van hem zou vragen. De man was de mijne, maar nogsteeds zou ik stoppen als hij erom zou vragen. Ondanks dat ik zijn wens niet had ingewilligd om hem de leiding te geven, ging dit namelijk wel met respect voor elkaars grenzen en wensen. Dat vond ik in elk geval wel belangrijk, zelfs met betaalde seks en zeker met BDSM.

    Marcel Styles
    Niall zag er prachtig uit, zeker zo zonder shirt, en ik kon mijn ogen niet van zijn lichaam afhouden. Ik mompelde hees de wens dat hij me zou nemen. Nog nooit had ik me zo gevoeld als nu. Ik was enorm nerveus, maar voelde me tegelijkertijd zo goed dat ik er niet door instortte. Zijn woorden deden me weer mijn hoofd schudden, want ik wilde niet dat hij tegen me loog. Op mijn beste dagen was ik net onder gemiddeld, meer niet. Ik klampte me aan hem vast toen hij me op mijn rug legde en liet toch weer langzaam mijn grip los toen ik eenmaal lag. Ik knikte bij zijn woorden en wreef zacht over de plekken die ik net zo hard had vastgegrepen. Ik knikte weer en liet mijn handen van zijn armen afglijden naar de lakens. Ik keek toe hoe hij mijn broek en boxer uittrok, waardoor ik het nu best koud kreeg. Ik rilde wat en rilde wat meer door zijn goddelijke aanrakingen. Toch vond ik het minder dat hij met de plug begon te wiebelen en het volle gevoel langzaam afnam. Ik kreunde zachtjes, gewoon omdat het redelijk wat pijn deed, maar het toch ook wel wat prettig voelde. Mijn ogen waren gesloten en mijn handen waren vastgegrepen aan de lakens, om mijn onderlichaam maar te ontspannen. Zijn vraag kwam niet goed binnen en eigenlijk het enige wat ik nu deed was zachtjes kreunen. Toen uiteindelijk de plug uit me was, voelde ik me enorm leeg en daardoor wat ongemakkelijk. Ik was vreemd gehecht geraakt aan het volle gevoel en het heerlijke genot wat ik zo nu en dan kreeg bij wat druk erop. Ik keek hem aan met een klein pruillipje en aaide door zijn blonde haren. Het was een soort houvast en voelde fijn, maar ik hoopte ook dat hij het fijn vond. "Het voelt zo leeg." mompelde ik haast teleurgesteld. Het was vreemd om mezelf zo te horen en te merken dat ik het jammer voelde dat er niets in me zat. "Is alles nog goed?" vroeg ik wat verlegen. Ik was bang dat ik me toch te veel had aangespannen, en alles voor niets was geweest. Ik had het oprekken namelijk niet het fijnste gevonden wat er was, al waren er fijne kanten aan geweest. Het was fijn om het genot te voelen wat hij aan me kon geven, door me enkel aan te raken op de juiste plekken, en hij wist precies de plekken om me te laten kronkelen bij de lichtste strelingen. Hij was de meester van dit alles en ik onderging het met heel veel genot.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Mijn hart klopt in mijn keel en ditmaal niet om de handelingen rond mijn benedenregionen, het zijn de zenuwen. Gelukkig helpt Harry's blik en zijn complimentje wel een beetje en met een kleine blos op mijn wangen glimlach Iik opnieuw. Om aan de kant te gaan zodat hij er langs kan, daar maakt Harry gebruik van. Als hij het ziet lijkt hij verbaasd en het lijkt erop dat hij het goed vind. "Ja? Vind je het wat? Ik wist niet... Ik doe maar wat en hoopte dat dit goed is." Ik loop wat roder aan en speel met mijn vvingers. "Sorry, ik brabbel weer eens." Wat nu? "Eh, ga zitten." Ik trippel naar het tafeltje en kijk Harry even aan. "Wijn?" Ik gooi bijna een kaars om als ik de glazen inschenk. Ik zou minder gaan drinken, maar wijn is nou eenmaal romantisxher als cola of ice tea en ik kan nu wel een slokje op. Ik zou ook niet stoppen met drinken, maar minder alcohol achterover slaan en daar zal ik me ook aan houden. Ik pak de afstandsbediening en zet de film aan, Titanic, romantisch en mooi. Daarna ga ik op de bank zitten. "A-als je een andere filn wilt zien moet je het zeggen."


    Reality's overrated.

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Natuurlijk kreeg ik het meteen terug toen ik brutaal naar Will reageerde en ik moest kokhalzen toen de dildo bijna in mijn luchtpijp werd geduwd en ik maakte een piepend geluid. Met grote ogen keek ik naar Will, maar dit was de prijs die ik er voor moest betalen. Ik wilde het zelf ruw hebben, dan kon ik het ook krijgen, moest hij gedacht hebben. Ik kreunde toen hij een klap op m'n ballen gaf en het getal dat hij daarna zei leek schrikbarend veel, net zoals de belofte dat hij me meer kleur op m'n billen zou geven. Bij iedere klap die er werd gegeven voelde ik het duidelijk en ik hoorde hem mee tellen en ik kreunde bij iedere klap steeds harder, maar omdat ik ook de dildo in mijn mond had, werd dat gedempt. Ik vond het bijna jammer toen hij stopte, maar mijn huid brandde van de klappen die waren gegeven, maar het voelde wel lekker, misschien was dat wel mijn kink, pijn lijden. 'Lekker' mompelde ik met de dildo in mijn mond, in de hoop dat hij het had gehoord. Ik maakte een geluidje toen hij een kleine tik op mijn toch al zo gevoelige eikel gaf en het voelde pijnlijk aan met de ring om mijn lengte. Ik gehoorzaamde hem, door me om te draaien om op handen en knieën uit te komen en ik spreidde mijn benen iets voor hem. De dildo in mijn mond voelde eigenlijk best wel lekker aan. Ik had nog nooit iemand een blowjob gegeven en kon me nu wel een beetje voorstellen hoe het was om zoiets te doen. Ik wiebelde een beetje met mijn achterste, in afwachting van wat er komen zou en ik was toch wel een beetje ongeduldig. 'Will' mompelde ik, mijn stem bijna op een smeektoon. Ik was nog niet zover dat het me allemaal te veel was, ik kon veel hebben en ik vond dit alleen maar lekker wat Will met me deed. Ik keek even achterom en om hem een beetje aan te moedigen kreunde ik toch wel iets brutaal zijn naam en er ontstond een scheve grijns op mijn gezicht.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Marcel kreunde zachtjes toen ik de plug langzaam bij hem er uit trok en ik keek toch wel wat bezorgd naar de jongen om te zien dat hij z'n ogen gesloten had en dat hij z'n handen zo in de lakens had verwikkeld en dat hij zich probeerde te ontspannen. 'Je doet het goed Marc' fluisterde ik in z'n oor en gaf hem een kus op z'n voorhoofd. Op mijn vraag of het nog ging, kreeg ik eigenlijk alleen maar zachtjes gekreun. Eindelijk was de plug eruit en kon ik zien dat hij helemaal opgerekt was en dat er eigenlijk niet meer nodig was, hij kon zo genomen worden, iets wat hij ook graag had gewild, al moest ik misschien nog wel met glijmiddel werken en ik had geen idee of hij wilde dat ik een condoom gebruikte. Ik glimlachte toen hij door mijn haren heen wreef en ik duwde een vinger bij hem naar binnen en maakte een rondje over zijn binnenwand en hij voelde echt open aan. 'Er komt straks weer wat in' beloofde ik hem en ik kuste hem zachtjes op z'n mond en ik duwde er nog een tweede vinger in, wat ook weer heel makkelijk ging. 'Alles is goed, je hoeft niet meer opgerekt te worden, misschien dat ik wat glijmiddel bij je insmeer, zodat het makkelijker gaat' vertelde ik hem en ik glimlachte naar hem. Ik kwam een beetje overeind en trok mijn boxer naar beneden, waardoor mijn lengte nu vrij kwam en ik histe een beetje door de plotselinge kou op mijn groeiende lengte. 'Marc, wil je dat ik een condoom gebruik'? vroeg ik hem zachtjes. Ik had geen enge ziektes, maar misschien was het voor z'n eigen gemoedsrust beter als hij dat wilde. 'Je bent zo prachtig Marcel, klaar om genomen te worden' complimenteerde ik hem en ik duwde mijn vingers nog een beetje dieper bij hem naar binnen en cirkelde rond. Straks zou ik z'n prostaat weer zoeken, maar voor nu was het een beetje zoeken en wennen en ging ik niet te snel met hem. Ik spreidde z'n benen nog iets en ik stak mijn hand uit naar mijn nachtkastje om daar glijmiddel uit te pakken en voor de zekerheid, mocht ik ze nodig hebben, condooms te pakken.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik had Will als straf best hard aangepakt, maar zijn eerste woordje erna deed me grijnzen. Het was duidelijk dat hij dit in het begin niet echt had gezien als iets fijns, maar nu blijkbaar toch wel. Ik gaf hem nog een tik op zijn eikel, terwijl ik hem uitlegde wat ik van hem verlangde. Hij deed netjes wat ik vroeg en ik keek even naar hem en de staat van zijn lichaam. Het was geweldig weer eens een echte man onder me te hebben, een die, alles wat mijn brein bedacht, aankon. Hij wiebelde iets met zijn kont en ook uit zijn stem bleek ongeduld. Ik maakte een afkeurend geluidje en fronste wat toen hij met die brutale glinstering in zijn ogen mijn naam kreunde, wist ik ook wel dat hij me probeerde uit te lokken. Ach, als hij het graag wilde, kon hij het krijgen ook. "Niet zo brutaal, sletje. Nu krijg je er nog 25." zei ik rustig. Voor ik de eerste klap uitdeelde, zette ik eerst de plug een standje hoger en duwde die nog iets verder tegen zijn prostaat. Ik wachtte nog heel even en begon hem toen weer klap na klap te geven, zo hard dat zijn achterste keer op keer een prachtig geluid liet horen. Weer telde ik mee tot de 25, toen dat zover was, stonden zijn billen en de achterkant van zijn bovenbenen vol rode striemen. Ik had er zelfs een op de achterkant van zijn ballen weten te zetten. Ik streelde zacht over zijn rode achterste. "Prachtig." zei ik, voor ik voorzichtig de dildo uit mijn mond haalde. "Genoeg geoefend, sletje? Of wil je nog wat oefenen terwijl ik je lichaam verder versier met prachtige rode striemen?" vroeg ik aan hem met het zweepje in mijn ene hand en de kwijlerige dildo in de ander. Mijn lengte stond inmiddels fier overeind en ik zou het zeker geen slecht iets vinden om die eens fijn te laten verwennen door hem met zijn mond, en ermee zijn keel te onderzoeken. Toch was deze keuze weer aan hem, omdat het eigenlijk meer een kwestie van tijd was. Ik zou hem vandaag niet alleen met zijn achteringang tot mijn slet maken, maar ook zijn andere neukgat zou eraan geloven. Hij kon het wel aan, het was alleen aan hem wanneer hij het wilde hebben, gezien dat nu eigenlijk de enige leiding was die hij nog van me kreeg, zeker omdat hij zo enorm onzeker was toen hij echt de leiding probeerde te hebben.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik keek achterom en brutaal keek ik hem aan en kreunde ik zijn naam, alleen maar om een reactie bij hem uit te lokken. En die kreeg ik ook van hem. Hij maakte een afkeurend geluidje en ik zag hem fronzen. Hij vond dat ik niet zo brutaal moest zijn, maar dat zat er nog steeds bij mij in en het zou heel lang duren, voordat dat brutale er was uit geramd, maar ik werd al wel wat onderdaniger naar hem toe en ik kreunde zachtjes toen hij de plug nog een standje hoge zette en hij drukte tegen mijn prostaat aan, waardoor er een harde kreun uit mijn mond verliet, bij iedere trilling en bij iedere klap die ik van Will kreeg. 'Ja'! Ik moedigde hem gesmoord aan en een grom kwam uit mijn mond gerold toen ik het gevoel kreeg dat hij me bij de laatste klap, iets harder had geslagen dan bij de rest. Mijn lid klopte dof en pijnlijk en smeekte eigenlijk om verlossing, maar ik hield mezelf tegen van komen, want als ik zonder toestemming van Will zou komen, had ik een groot probleem. Ik maakte een zwak geluidje toen hij over mijn gloeiende achterste heen streelde. Mijn ademhaling was al verzwaard en ik vond het niet zo erg dat hij de dildo uit mijn mond haalde, want ik had hem bijna door midden gebeten door al het geweld van daarnet. 'Nog lang niet genoeg geoefend' vertelde ik hem schor en buiten adem. Will was gewoon een soort Christian Grey, maar hij was veel leuker dan die kerel, veel en veel sexier. Mijn ogen dwaalde af naar zijn lengte die inmiddels fier overeind stond en ik likte mijn lippen af. Ik wilde hem zo graag, maar ik moest geduld hebben, geduld dat ik eigenlijk niet had, want ik wilde hem zo graag in mij hebben. Ik keek Will schuin aan en ik was me bewust van de plug in mijn anus, die nog steeds aan het trillen was en iedere keer mijn prostaat raakte, waardoor ik ontzettend gevoelig en geil was. Ik stak mijn hand uit en ik durfde het aan om zijn ontzettend harde lengte aan te raken, het voorvocht druppelde eruit en ik bewoog met een vinger over zijn eikel en stak die daarna in mijn mond om hem te proeven. 'Je smaakt lekker, meester' fluisterde ik schor, 'Zo, zo lekker' Ik beet op m'n lip en keek hem smekend aan, een kreun ontsnapte uit mijn mond, bij de zoveelste trilling en het voelde alsof mijn lengte op ontploffen stond. De ring sneed in mijn vlees, maar ik gaf daarover geen kik. Ik kickte op pijn, daar was ik inmiddels ook wel achter.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Tijdens zijn volgende ronde van klappen met de zweep leek hij me zelfs aan te moedigen. Dit zorgde er ook voor dat ik bij de laatste klap er nog net iets meer kracht zette om het zweepje enorm hard tegen zijn kont te laten klappen. Zijn lid stond inmiddels enorm strak en er drupte, net als bij de mijne, al wat voorvocht uit. Ik grijnsde bij zijn woorden en aaide ook nog even over zijn haren. Zijn stem was nu al gebroken, maar Sam zelf duidelijk nog niet, ookal liep er wat kwijl vanuit zijn mondhoek over zijn kin. Ik volgde zijn hand et mijn ogen, voor ik hem zo nog wat liet oefenen. Zijn hand ging naar mijn kloppende lengte, waar de ring inmiddels in het vlees van mijn stam sneed. Ik kon het dan ook echt niet helpen om hees te kreunen toen hij met zijn vinger over mijn eikel streelde. Dit sensatie voelde gewoon heerlijk, maar er waren dingen die nog veel fijner zouden voelen. Ik keek toe hoe hij zijn vinger, met mijn voorvocht eraan, aflikte. Dit was wel echt heel erg geil, wat je ook als kink had. Zijn woorden deden me zacht weer kreunen. "Je bent echt een enorm geil sletje, Sammy. Precies het soort sletje waarna ik opzoek ben." zei ik, terwijl ik de speeltjes voor nu even weglegde. "Eens kijken of het oefenen heeft gewerkt. Anders mag je verder oefenen en zal ik me op jou probleem richten." Ik duwde zijn hoofd wat meer richting mijn kruis. "Als je dat van net al lekker vond, zal dit je zeker goed smaken, Sammy. Mondje open en laat maar eens zien wat je kan, sletje." zei ik met een grijns. Ik was nu echt toe aan een lading in hem te lossen voor we verder gingen. Dan zou ik hem ook net iets meer geven van de plug, die nog best een paar hogere standen had, en ook hem verlossen van nog een lading, wel op een andere manier. Ik begon op dit moment ook in te zien dat hij alleen maar meer opgewonden raakte door de pijn die ik zijn lichaam aandeed. Het gebeurde zeker vaker, maar dit gaf me zeker het idee dit verder uit te spitten en te kijken hoe ver dit ging en hoe ver hij aan zou kunnen. Vanavond zou ik het wel iets uitbuiten, maar niet te veel. Ik had hier zoizo niet enorm veel liggen aan speeltjes en wilde het ook weer niet te snel laten gaan, om het langzaam voor hem op te bouwen, zodat hij straks meer aan zou kunnen dan hij ooit voor mogelijk had gehouden. Nu was het belangrijkst om hem echt zijn plaats te laten vinden en mijn plaats echt te respecteren, terwijl hij zijn grenzen met grote stappen oprekte. "Dat keeltje van je is namelijk beter voor meer dingen dan alleen prachtig kreunen en gillen."


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Het was fijn dat Niall tegen me bleef praten, me gerust bleef stellen. Toch was het lege gevoel niet heel erg prettig. Tot nu toe was ik altijd doodsbang om iets in mijn anus te krijgen, en nu miste ik het fijne volle gevoel. Toen hij met zijn vinger over mijn binnenwand ging voelde ik pas hoe leeg ik eigenlijk was. Ik wist niet dat het zo gemakkelijk kon gaan, maar ik moest nogsteeds moeite doen me niet aan te spannen. Ik glimlachte bij zijn woorden en kuste hem zacht terug. Het was een heel fijn gevoel, net als zijn tweede vinger in mijn kont. Het was heel erg fijn om te weten dat ik niet verder opgerekt hoefde te worden, want daar was ik toch wat minder blij mee geweest. Ik keek in stilte toe hoe hij zijn boxer uittrok en zijn geslacht zichtbaar werd. Ik had het echt veel vaker dan eens gezien, maar dit was toch wel anders en liet het tot me doordringen dat het nu echt stond te gebeuren. Bij zijn vraag werd het me alleen maar duidelijker en slikte ik even. We moesten allemaal elke maand een test afleggen voor soa's, en klanten die het zonder condoom wilde doen ook, waardoor hij waarschijnlijk niets had, toch was denken nu best moeilijk, omdat mijn brein weer langzaam maar zeker begon kort te sluiten. Ik schudde mijn hoofd en slikte wat bij zijn woorden. Het maakte me nog iets onzekerder en iets meer angstig. Ik sloot mijn ogen weer en dwong mezelf langzaam en diep adem te halen, terwijl ik me concentreerde op het fijne gevoel van Niall's vingers die over de binnenwand van mijn anus gingen. Het was heel fijn en zorgde ervoor dat ik mezelf weer in de hand te wist te krijgen. Ik opende mijn ogen weer en keek de blonde Ier weer aan. "Neem me, Niall. Alsjeblieft." piepte ik zachtjes smekend. Ik voelde me, ondanks dat hij wel in me zat, vrij leeg, en dat was niet hoe ik me nu wilde voelen. Mijn zenuwen rezen dan wel de pan uit, maar ik wilde niets liever dan mijn maagdelijkheid op dit moment verliezen aan de jongen die me onderhanden nam. Hij was lief en voorzichtig met me, om meer kon ik echt niet vragen, en dat wilde ik ook niet. Ik had straks misschien nog wel wat vragen, maar nu alleen de drang om de leegte van mijn lichaam gevuld te laten worden en het heerlijke gevoel van de plug tegen mijn binnenste weer te ervaren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ondanks dat ik geen soa's of andere ziektes had, vroeg ik toch voor de zekerheid aan Marcel of hij wilde dat ik een condoom bij hem zou gebruiken. Iedere maand moesten we een test afleggen en ik had nog nooit wat opgelopen, godzijdank natuurlijk. Mijn twee vingers zaten nog steeds in zijn achterste en draaide rond zijn gevoelige wand. Ik voelde ook wel dat hij meer wilde dan alleen mijn vingers, hij had een leeg gevoel en hij wilde dat ik hem weer op zou vullen en dat zei hij dan ook, nadat hij even diep adem had gehaald om zo z'n zenuwen onder bedwang te houden, want het ging nu toch echt gebeuren. Over enkele ogenblikken zou ik Marcel nemen en was hij maagd af. 'Stil maar liefje' mompelde ik zachtjes in z'n oor, 'Het komt goed, ik ga voor je zorgen' Ik pakte de tube glijmiddel en smeerde wat op mijn eigen lengte, om het allemaal toch nog wat makkelijker te maken. Ik huiverde een beetje door de onverwachte kou op mijn lengte en daarna nam ik een klein beetje op mijn hand en met de boodschap dat hij niet moest schrikken, smeerde ik dat rondom en in zijn anus. 'Daar gaan we dan' Ik beet op m'n lip bij die woorden en ik spreidde z'n benen nog net iets meer en tilde zijn benen iets omhoog en zette toen mijn eikel tegen zijn ingang aan. 'Dit gaat een raar gevoel geven' gaf ik bij hem aan. 'Zeg het alsjeblieft als je niet verder wil' Ik boog me naar voren en terwijl ik hem een kus gaf, duwde ik mezelf voorzichtig bij hem naar binnen. Hij was nog wel strak, maar minder strak dan eerst, de plug had zeker zijn werk goed gedaan, maar hij zou zich vroeg of laat wel weer aanspannen, maar dan moest hij zich ook weer leren ontspannen. 'Het komt goed liefje' mompelde ik tegen z'n lippen aan en ik duwde nog iets verder en een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond toen ik hem voelde. 'Oh Marcel' Ik mompelde z'n naam en keek hem recht aan. Hij was zo mooi, zo puur en zo prachtig.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Er liep wat kwijl over mijn kin heen, naar beneden en het moest er vast ontzettend charmant uit zien, maar op dit moment kon het me niet zo veel schelen. Will was op weg om een wrak van me te maken en ik vond het helemaal niet erg. Ik had ook wel door dat ik een kink voor pijn had en ik zag hem ook wel kijken en ik hoorde hem ook wel kreunen toen ik met een vinger over z'n dikke kloppende eikel heen bewoog en toen zijn sappen proefde, die overigens erg lekker smaakte en dat vertelde ik hem natuurlijk ook, waarop hij als reactie weer kreunde en ik grijnsde breed. 'Ik ben alleen maar een slet voor jou meester' gaf ik toen bij hem aan en ik knikte toen hij zich af vroeg of het oefenen z'n vruchten al had afgeworpen en hij duwde me richting zijn kruis. Ik humde zachtjes op zijn woorden en ik opende mijn mond en pakte met een hand zijn dikke lengte vast en ik sloot mijn lippen om z'n eikel. Dit was de eerste keer dat ik iemand een blowjob gaf en ik had altijd vooroordelen gehad, had altijd gewild dat mensen het bij mij deden omdat ik altijd vond dat de sappen vies waren, maar nu vond ik dat niet, nu vond ik het lekker. Ik ontdekte steeds meer kanten van mezelf waarbij ik nooit over had nagedacht en als je me vertelt zou hebben dat ik dit zou doen, had ik je vierkant uitgelachen. Ik had nooit gedacht dat ik me bij Will onderdanig zou gedragen, Will was extreem dominant en ik werd daar onzeker van, al zou ik mijn dominante trekjes bij hem hem niet zomaar kwijt raken en het soms vast nog wel eens proberen. Ik moest z'n lengte maar als een lolly zien, een dikke stevige kloppende lolly. Ik kreunde tegen zijn lengte aan toen de plug mijn prostaat weer eens raakte en ik voelde gewoon dat het voorvocht uit mijn eikel liep en dat ik het eigenlijk al lang had moeten loslaten, maar dat deed ik niet. 'Hm, zo lekker' Ik likte plagend over z'n eikel heen en nam hem toen nog wat verder in mijn mond en ik had geen idee tot hoever je zoiets moest doen, maar Will zou me daar vast wel bij helpen. Ik had hem nu voor ongeveer de helft van zijn lengte in mijn mond en hij kon eigenlijk nog wel verder, dat had ik ook wel ontdekt bij de dildo, al was Will's lengte toch iets langer. Mijn tong gleed over zijn eikel heen en langzaam begon ik met mijn hoofd heen en weer te bewegen. Als ik het niet goed zou doen, dan zou Will me dat heus wel vertellen.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Misschien had ik Sam gister in een rol geduwd waar hij toen niet thuishoorde, maar nu was dit het grootste compliment wat hij me kon geven. Hij begon langzaam een hele onderdanige sub te worden, zelfs al had hij nog genoeg dominante trekjes die nog bijgeschaafd moesten worden. Misschien zou hij nooit voor iemand anders op zijn knieën gaan, en dat maakte het allemaal nog bijzonderder. Hij was mijn sub, alleen van mij, en daarom was het ook zo speciaal. Bij elk van mijn jongens zou hij namelijk direct weer de touwtjes stevig in handen nemen, terwijl ik hem alle hoeken van de kamer liet zien en zijn lichaam veranderde in een regelrecht wrak. Ik liet een zachte kreun gaan toen hij zijn lippen om mijn eikel sloot en sloot zelf mijn handen over zijn achterhoofd, zodat ik hem bij kon sturen waar nodig. Het was aan de ene kant goed te zien en te voelen dat dit zijn eerste blowjob was, maar aan de andere kant maakte dat niet uit. Ik kon hem goed genoeg bijsturen en laten zien wat ik fijn vond. Hij had toch zijn streken niet verleerd, zelfs al was hij hier niet ervaren mee. Hij sabbelde en likte wat over mijn eikel en aan een deel van mijn lengte, maar het was niet genoeg voor me. Hij mocht echt beter zijn best doen, zeker omdat hij nu ervoor zorgde dat hij straks niet zo erg zou lijden, gezien ik echt niet van plan was koud plakkerig glijmiddel te gebruiken als het niet hoefde. Ik had altijd al een afkeer gehad richting dat spul en het was voor mij dan ook verre van vreemd dat ik me meestal in elk geval een korte blowjob liet geven voor ik iemand nam. Ik oefende dan ook iets meer druk op zijn achterhoofd uit en kreunde zacht. Dit voelde echt heel erg goed. "Ga door, Sammy. Neem me helemaal tot je." gromde ik hem tussen het kreunen toe met een verhoogde ademhaling. Als hij dit even volhield, zou ik klaarkomen, ring of niet. Stiekem had ik ook iets voor blowjobs met toch wel wat licht gebruik van tanden, niet echt pijnlijk, maar gewoon de schrapende sensatie maakte me compleet gek. Voor nu hield ik het voor me, maar dat zou hij vast een keer uitvinden. Voor nu was zijn kwijlerige warme keel meer dan genoeg om me al snel klaar te doen komen, zeker omdat ik me voor nu echt nog even niet in ging houden, terwijl hij dat duidelijk wel deed. "Als ik klaar ben gekomen, zal ik nog een orgasme uit je trekken, sletje, maar denk maar niet dat dit het laatste is." sprak ik hem toe, maar het werd meerdere malen verstoord door een kreun, terwijl ik hem nogsteeds licht probeerde te dwingen echt mijn hele lengte, tot zijn lippen het metaal van de ring zouden raken, tot zich te nemen.

    Marcel Styles
    Niall's zachte woordjes waren genoeg om me gerust te stellen, maar tegelijkertijd maakten ze mijn zenuwen nog een stuk erger. Toen hij weer met het koude glijmiddel aan kwam zetten spande ik me iets op, maar met wat moeite wist ik me weer te ontspannen door zijn warme handen op mijn benen en zijn woorden die me heel zenuwachtig deden giechelen, gewoon omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Ik voelde plots weer wat drukken tegen mijn ingang en keek Niall recht aan in zijn prachtige ogen. Ik knikte bij zijn woorden en kuste hem zacht terug, terwijl ik voelde hoe iets warms, zijn penis, bij me binnenkwam. Het rekte iets, maar het deed geen pijn. Het was voor nu nog een erg vreemde gewaarwording, vooral omdat ik niet echt wist hoe dit moest voelen, maar het voelde best veel fijn. Ik kreunde zacht een paar keer tegen zijn lippen, terwijl hij bij me binnenkwam. Toch werd het oprekken wat pijnlijker toen hij bijna compleet in me zat en spande ik me onwillekeurig aan, waardoor het alleen maar erger werd en ik nog wat kreunde, maar nu eerder pijnlijk dan genietend. Ik trok terug om met een iets snellere ademhaling te proberen mijn lichaam weer te laten ontspannen. Het hielp absoluut niet dat ik nu begon te bevatten dat ik op dit moment echt geen maagd meer was, wat je definitie daar ook van was. Ik keek Niall aan en greep achterlangs zijn schouders vast, zodat mijn ellebogen tegen zijn ribben drukten en mijn vingers op zijn sleutelbenen lagen. Ik had steun nodig en hij was de enige steun die hier in de buurt was. "Kan je even wachten voor we verder gaan, popje?" vroeg ik zachtjes en wat verlegen. Het ontspannen en wennen aan zijn lengte, die echt nog een maatje groter was dan de plug, zou even tijd kosten, want het deed nu ik zo gespannen was best wat pijn. Ik wilde hem niet tegenzitten, hem pijn doen of het ongemakkelijk maken voor hem, maar de pijn en het ongemak was me net iets te veel om het niet te vragen. Als hij liever door wilde gaan, kon dat ook, maar als het maar even kon, zou ik graag willen dat hij me heel even tijd gaf te ontspannen en aan hem te wennen. Hij was een flinke jongen, niet qua lichaam, maar zeker wel qua lid, en ik wilde dit nu niet stoppen doordat het te snel ging, want het voelde toch ook wel weer vreemd fijn.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het kostte geen tijd om me te bedenken dat dit het liefste was dat iemand ooit voor me had gedaan, zeker in onze situatie. Ik keek mijn ogen uit, het was echt prachtig. Dat niet alle kaarsen hetzelfde waren en het niet compleet opgeruimd was had me niet minder kunnen schelen. Louis had dit voor me gedaan, zoveel gaf hij om me en dat deed heel veel met me. Het feit dat hij er zo onzeker over was deed het hem, volgens mij kon ik niet verliefder worden op hem dan nu. Ik aaide even over zijn wang om hem gerust te stellen dat alles goed was, zijn haar sloeg ik over omdat ik kon zien dat hij daar ook iets anders mee had gedaan. Vertederd keek ik naar hem, ik kon geen moment bedenken dat hij zich zo op had gesteld en ik kende hem al een tijdje. Het was lief, Louis was lief en dit kon niet beter worden. Hij liep naar de tafel toe en bood me wijn aan, waarna ik zacht lachte vanwege zijn onhandigheid door de zenuwen. "Heel graag," zei ik met een glimlach, om vervolgens op de bank te gaan zitten. Ik reikte naar het glas wijn en nam er alleen een klein slokje van, het was geen slechte wijn te noemen in ieder geval. Zodat ik niet ging overhaasten zette ik het glas weer terug en schudde mijn hoofd met een glimlach toen ik het beginscherm van Titanic op de televisie zag. Ik kroop tegen de oudere jongen aan en legde mijn hoofd voorzichtig tegen zijn schouder aan. "Het is perfect, Louis. Maak je geen zorgen," beloofde ik hem en gaf een bemoedigend kneepje in zijn bovenbeen, wat voor de verandering puur onschuldig was bedoeld. De deken die bij de bank lag bleek inderdaad erg zacht te zijn en legde ik over ons heen. Ik zuchtte tevreden en drukte een kus op zijn wang. "Dat je het weet, ik heb je al een hele tijd geleden vergeven hoor," fluisterde ik, daarna richtte ik mijn focus weer op de film. Ik dacht dat hij die bevestiging wel nodig had nadat ik zo was uitgevallen vanmiddag, maar het was simpelweg onmogelijk om boos op hem te zijn of te strenge maatregelen te nemen. Daarvoor was ik al veel te ver heen voor deze jongen en ik hoopte dat het op een dag wederzijds zou zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik moest de lengte van Will maar gewoon zien als een lolly, een dikke kloppende lolly, die ook nog eens ontzettend lekker smaakte, tenminste zijn sappen, maar ik durfde te wedden dat zijn hele lengte lekker was en ik, die nog nooit een blowjob had gegeven, ging dit voor het eerst doen. Ik was onderdanig aan Will, maar ik zou altijd die brutale trekjes blijven houden en dan zou ik daarvoor straf krijgen, maar het maakte niet niet, want ik kickte op de pijn. Ik had zijn lengte nu al voor de helft in mijn mond en ik had geen idee of ik nog verder kon, maar Will besloot dat nu maar voor mij, want ik had het gevoel dat hij het niet lang meer zou kunnen vol houden, in tegenstelling tot mij, want ik deed heel erg mijn best om niet aan mijn eigen pijnlijke kloppende erectie te denken die steeds pijnlijker werd door elke keer dat de plug in mijn achterste tegen mijn prostaat aan kwam. Ik hoorde hem kreunen en een lichte dwingende druk op mijn achterhoofd en ik hoorde hem zeggen dat ik hem helemaal in mijn mond moest nemen. Het kwijl liep nu uit mijn mond, ik wilde niet door slikken en ik nam zijn lengte nu helemaal in mijn mond, zover dat ik hem bijna achterin mijn keel kon doen voelen en ik ging nog een klein stukje verder en toen hij de achterkant raakte, moest ik kokhalzen en ik kwam iets omhoog. Mijn tanden schraapte over zijn huid heen en langzaam bewoog ik mijn hoofd heen en weer en ik besloot wat sneller te gaan. Zijn hele lengte was nu bedekt met mijn kwijl en ik kreunde zachtjes toen hij zei dat als hij klaar was gekomen dat hij mij een orgasme zou bezorgen en ik kreunde gesmoord zijn naam. Ik ging weer een stukje naar beneden, ik kon het metaal van de ring nu voelen en mijn hand die eerder zijn lengte had vast gepakt, pakte nu zijn ballen en begon deze te masseren, terwijl ik met mijn hand op en neer bewegingen maakte. Ik had nooit geweten dat ik dit ontzettend leuk en opwindend zou vinden. Mij dikke kloppende lid barstte bijna uit elkaar en ik voelde het voorvocht er gewoon uit lekken. Ik gromde nog eens zijn naam en schraapte met mijn tanden over zijn huid heen, ik had hem nu al ontzettend ver in mijn mond.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Ik hoorde Marcel giechelen, wat vast door de spanning zou komen, maar dat betekende niet dat het geen mooi geluid was dat er uit zijn mond kwam. Hij keek me recht aan op het moment dat ik mijn eikel voor zijn ingang zette en voordat ik mezelf bij hem naar binnen duwde, streelde ik nog zachtjes over z'n wang en gaf ik hem een kus op z'n mond. Met de woorden dat hij het moest aangeven dat als hij niet verder wilde, duwde ik mezelf bij hem naar binnen. Het ging makkelijk, ook omdat hij door de plug voldoende was uitgerekt en het schoot door mijn hoofd heen dat hij nu geen maagd meer was, maar dat hij dat zelf waarschijnlijk nu ook wel bedacht had. Ik voelde hem aanspannen toen ik bijna helemaal in hem zat en ik kreunde zachtjes omdat het plotseling wel heel strak werd. Hij kreunde ook nog wel, maar ik hoorde ook wel dat het meer pijnlijk was dan genieten. 'Marcel' Hij moest het echt zeggen als hij ermee wilde stoppen, dan zou ik meteen uit hem gaan, dan zouden we gewoon gaan slapen en een andere keer, als hij het weer wilde proberen, dan zouden we dan door gaan. Hij greep me vast, bijna als in een foetushouding en om hem steun te geven legde ik mijn hand palmen op zijn rug en ik keek hem aan. 'Natuurlijk' zei ik snel' toen hij aan me vroeg of we even konden wachten. Dat was tenminste iets, en ik snapte het heel goed dat hij even moest wennen. Mijn lengte was natuurlijk nu wel wat groter dan de plug. 'Zeg het maar als je verder wil' zei ik toch een beetje bezorgd tegen hem, 'Je doet het al heel goed' complimenteerde ik hem daarna, 'Ik ben trots op je dat je, je grenzen aangeeft' Ik verschoof iets, niet veel, maar hij zou het toch moeten voelen en even was ik bang dat ik het nu verpest zou hebben en snel kuste ik hem zacht op z'n lippen en ik trok hem iets dichter naar me toe en hield hem stevig tegen me aan, in mijn armen, iets wat ontzettend goed voelde, net zoals het goed voelde dat ik nu in hem zat. Ik sluit mijn ogen even en haalde diep adem en daarna opende ik mijn ogen weer en keek hem aan. 'Je doet het allemaal zo goed' mompelde ik zachtjes in z'n oor.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam deed het goed, maar ik wilde mee. Ik wilde dat hij mijn hele lengte tot zich nam. Met wat druk op zijn achterhoofd wist ik dat wel over te brengen aan de man die nu al stroompjes kwijl uit zijn mondhoeken had stromen. Hij nam me steeds verder in zijn mond, maar net toen hij het laatste stukje tot zich zou nemen voelde ik hem kokhalzen, wat echt fijn voelde en me deed kreunen. De kreun werd alleen maar luider toen hij zijn hoofd wat naar achter trok en daarmee met zijn tanden over mijn lengte ging. Mijn handen klampten zich vast aan zijn haren en ik moest echt moeite doen om nu niet te gaan stoten. Dat kon als hij hier iets meer ervaring mee had en zijn kokhalsreflex begon af te nemen. De kreunen bleven rollen, terwijl hij echt een goede blowjob gaf. Er waren zeker hier en daar verbeteringen mogelijk, maar voor een eerste keer was dit heel goed. Ik vertelde hem dat hij van mij een orgasme zou krijgen als ik er een van hem had gekregen, waarop hij eigenlijk nog meer zijn best begon te doen en nu echt mijn hele lengte tot zifh nam en dat ook zo hield. Zijn gekreun tegen mijn lengte voelde heerlijk, net als zijn hand die mijn ballen bewerkte. Toen hij nogmaals met zijn tanden over mijn lengte ging en mijn naam kreunde, was het genoeg om los te laten. Ik drukte zijn hoofd met kracht tegen mijn kruis aan en vulde zijn keel met mijn zaad met een luide kreun. Mijn lichaam vulde zich met een gevoel van extase, wat ik normaal niet snel van een blowjob kreeg, maar waar ik zeker wel van genoot. Langzaam liet ik de druk varen en keek naar Sam, die er nu echt uitzag als een pijpslet. Ik trok mijn lengte uit hem en aaide over zijn hoofd. "Slikken en dan mag je de restjes uit me zuigen, sletje. Dat vond je namelijk toch zo lekker smaken?" zei ik hijgend tegen hem. Ik had nog weinig echt gedaan, maar ik had altijd de tik dat ik even moest uithijgen na een orgasme. "Daarna mag je op je rug gaan liggen en zorg ik voor een verscheurend orgasme." drukte ik hem op het hart. Mijn ring zorgde er grotendeels alleen maar voor dat het langer duurde voor een orgasme kwam, wat daardoor pijn creëerde, maar die van hem zorgde er ook nog eens voor dat het orgasme zelf moeilijk en langdurig was, en nog best veel pijn deed. Toch had ik niet het gevoel dat Sam dat heel erg zou vinden.


    Bowties were never Cooler