• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Het was misschien vreemd, maar toen ik was bijgekomen van alles wat er was gebeurt, kregen mijn hersens, maar ook het genot, weer de overhand. Harry wist nog van niets, en ik nam het hem enorm kwalijk dat hij Niall aangevlogen had, maar vandaag was niet de dag om het er 's avonds over te hebben. Morgen zouden we wel praten in de auto naar mama toe. Nu had ik door de avond heen toch meer en meer zin gekregen om toch mijn afspraak met Niall te laten staan. Zeker toen ik de glimmende ogen van de jongen even had gezien tijdens mijn act en ik expres met mijn ogen op hem gericht had gekreund, terwijl ik met mijn achterste langs de paal was gegaan. Die kreun was niet eens nep geweest, want het speeltje in mijn kont had weer tegen dat hele gevoelige plekje gedrukt. Ik was dus maar, na het douchen en me weer aankleden, mijn huiswerk gaan maken, en daarna met een boek op de bank in Niall's kleedkamer gaan zitten. Hier had ik nu net een uurtje ofzo gezeten, toen ik de deur hoorde, gevolgd door een welbekende stem. Ik stopte mijn boekenlegger tussen de pagina en keek op. "Hey" zei ik zachtjes, maar zijn volgende woorden deden me toch weer pijn. Ik krulde me iets beter op en keek naar mijn knieën. "Als je de afspraak wil laten vervallen na wat er vandaag is gebeurt, snap ik dat. Harry had je niet aan mogen vliegen, en ik had niet zo heftig mogen reageren. Je bedoelde het alleen maar enorm goed." mompelde ik voor ik voorzichtig opstond. Het speeltje zou ik zelf met moeite eruit moeten krijgen, of Harry morgen ochtend vragen, maar dat was wel heel gênant, en dan zou ik alles op moeten biechten, met de waarschijnlijkheid dat hij weer woest werd. Ik liep voorzichtig naar hem toe, met mijn boek nog in mijn handen, die een beetje trilde. "Sorry." zei ik zacht, voor ik nog een kus op zijn lippen drukte. Ik had graag nog een kusje voor we toch beiden alleen naar huis gingen, want ik was nu heel bang dat hij het niet meer zag zitten en het avondje werd afgezegd. Ik aaide nog even door zijn zachte haren. Ik wilde hem het liefst nog even bij me houden, zijn warmte voelen, de liefde. Het voelde te fijn en goed om er niet van te genieten zolang hij me die liefde nog wilde geven. Nu waren zijn woorden me te veel geworden, maar zijn daden logen niet en kon ik ook zeker niet tegenspreken, en echt erg vond ik het zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Sam's reactie op mijn woorden en daden, was geweldig. Zijn kreunen deden me rillen, maar ik kon het echt niet laten om hem nog wat verder te plagen. Zolang ik de touwtjes had, bleef hij mijn sletje en deed ik met hem wat ik wilde. De man was de mijne en dat was misschien maar goed, gezien ik hem beter aankon dan wie dan ook hier in de club. Toch had hij duidelijk geen zin meer om te wachten en stelde zich vrij dominant op. Als hij niet zo enorm aangedaan was van het avontuur van gister, zou ik het niet hebben getolereerd, en zou ik ervoor hebben gezorgd dat hij op zijn knietjes zou smeken om genadeloos genomen te worden door me. Nu liet ik me meenemen naar de kamer, na een korte knik. Voor de deur werd zijn toon wel erg brutaal. "Het is maar goed dat je vandaag de touwtjes krijgt, anders had je een groot probleem gehad door die toon, Sammy." zei ik, met een kneepje in zijn kont, voor ik de sleutel pakte en de deur van het slot draaide. Ik trok hem mee naar binnen en ging met mijn handen over zijn goede lichaam heen met mijn ogen op hem gericht. "Dus waar wil je me hebben, Sammy? Op het bed met mijn kont omhoog, tegen de muur met mijn broek om mijn enkels, of op mijn rug op de vloer zonder enige houvast?" vroeg ik met een stoute grijns, terwijl ik mijn handen steeds verder omlaag liet zakken, en zelf ook op mijn knieën voor hem kwam te zitten. Ik opende rustig zijn broek, met mijn ogen op hem gericht, en trok die met zijn boxer samen, langzaam omlaag. Zijn lid stond zo strak, dat het echt een wonder was dat hij nog niet klaargekomen was. Ik blies er zacht tegenaan, gewoon om hem te plagen. Ik wist dat dit heel makkelijk kon eindigen met zijn lid tot achterin mijn keel, of verder, terwijl hij me gebruikte als levende opblaaspop, maar gezien ik al jaren geen kokhalsreflex had, net als de jongens hier die klanten ontvingen, maakte dat ook maar weinig uit. "Of zal ik de touwtjes houden en je heerlijk verwennen, sletje?" vroeg ik aan hem en liet mijn handen om zijn billen gaan, zodat ik nog even de butt plug hard tegen zijn prostaat kon drukken. Ik zat dan wel op mijn knieën, maar zelfs nu liet ik de teugels niet gaan als ik het kon helpen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik was moe van de dag en ik wilde eigenlijk alleen maar naar huis, want ik verwachtte niet dat Marcel zich aan onze afspraak zou houden, zeker niet na het fiasco van vanavond. Ik nam het Harry enorm kwalijk dat hij het van mij en Louis had verteld, want als het aan mij had gelegen, was het nooit naar buiten gekomen en nu had het vertrouwen van Marcel jegens mij weer een deuk opgelopen. Ik pakte mijn kleren van de grond en hield alleen mijn string aan, want ik had geen nut om eerst weer helemaal aan te kleden en daarna weer uit te kleden en weer andere kleren aan te trekken, dus liep ik half naakt door de club heen, naar mijn kleedkamer en toen ik de deur opende en daar Marcel aantrof vroeg ik hem toch wel heel bot, wat hij hier nog deed, want dat had ik niet verwacht. Misschien kwam hij alleen maar om me uit te schelden, al was dat niks voor Marcel en de woorden die uit z'n mond kwamen, sloegen me bijna stijl achterover. Hij wilde door gaan, hij wilde de afspraak door laten gaan en hij verontschuldigde zich voor Harry, maar dat hoefde hij niet te doen. 'De..de afspraak kan wel door gaan..'? zei ik toen enigszins verward toen hij zich weer verontschuldigde en van de bank was afgekomen en naar me toe had gelopen. Ik sloot mijn ogen een paar tellen toen hij me kuste en ik kuste hem terug. Hij trok zich weer terug en ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Marcel, luister, het spijt mij ook' vertelde ik hem toen en ik deed een stap naar hem toe en ik streelde met de rug van mijn hand over z'n gezicht. 'Ik heb een paar fouten gemaakt' zei ik toen met een zucht, 'En ik wil niet dat jij de fout maakt dat je straks je maagdelijkheid aan mij verliest, als je er niet klaar voor bent' Ik keek hem recht aan en ik beet op m'n lip. 'We kunnen naar huis gaan, mijn huis en dan zien we wel wat er gebeurd, vind je dat een goed idee'? Het was een vraag, een idee, dan konden we zelf beslissen of er wat ging gebeuren, ja of te nee. Maar ik wilde niet dat hij een fout maakte, want dat zou ik verschrikkelijk vinden. Ik glimlachte voorzichtig naar hem en boog me naar hem toe om een lichte kus op z'n mond te geven. Ik zou er alles aan doen, om het vertrouwen tussen hem en mij weer te herstellen.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik kon het echt niet meer langer volhouden, mijn lid klopte dof en pijnlijk en ik wist dat er een bed op ons wachtte, anders had ik Will gewoon midden in de club genomen, ik moest hem toch ergens een keer instoppen. Ik werd ook brutaal naar Will toe, iets waar hij niet erg van gediend was, maar zo was ik nu eenmaal, zeker als ik in de dominante positie zat en dit zou er zeker nog in blijven. Bij de kamer aangekomen, bleek de deur op slot te zitten en ik eiste bijna dat Will de deur voor ons open zou doen en ik kon alleen maar grijnzen toen hij zei dat hij niet zou tolereren, maar er rolde toch weer opnieuw een harde kreun uit mijn mond toen hij in m'n achterste kneep. Ik ademde diep in en uit, want door die aanraking alleen al kwam ik al bijna klaar, maar ik kon mezelf er van weerhouden om dat te doen, want ik wilde mijn zaad in hem spuiten en zien hoe hij erop zou reageren hoe ik hem helemaal plat zou neuken, diep in dat matras. Hij trok me mee naar binnen en snel sloot ik de deur. Ik voelde zijn handen over mijn lichaam heen gaan en mijn lid dat hard en dik was, reageerde daar natuurlijk meteen op. Dat het geen zwembad in mijn boxer was, dat mocht een wonder genoemd worden. Ik sloot mijn ogen en een zachte kreun kwam uit mijn mond toen hij al die suggesties opnoemde en ik wilde het allemaal met met hem doen en ik opende mijn ogen weer en ik keek hem aan, zoals een roofdier dat zijn prooi op het spoor was. Hij ging op z'n knieën voor me zitten en trok m'n broek en boxer naar beneden en ik kon niks anders doen dan kreunen toen ik eerst die koude luchtstroom op mijn lid voelde en daarna zijn warme adem. Ik kon hem niet de leiding laten nemen, niet nu, ook al wilde ik het ontzettend graag, maar ik moest hem op dat bed zien te krijgen en hem zo hard neuken dat hij morgen niet meer kon lopen. 'Nee' Ik gromde toen hij zijn handen om mijn billen heen plaatste en weer zo hard tegen de plug aan duwde, dat ik bijna een orgasme kreeg, maar ik trok hem aan z'n blouse overeind en duwde hem naar het bed. In de gauwigheid zag ik dat hij de speeltjes die ik even daarvoor in de avond had uitgezocht op het nachtkastje had neergelegd en ik grijnsde tevreden. 'Vannacht ben je van mij'' fluisterde ik duister in z'n oor en ik duwde hem op het bed en ik ging meteen boven op hem zitten en trok z'n polsen met mijn ene hand omhoog en met andere hand griste ik de handboeien van het kastje af en klikte deze open. 'Vannacht ben je helemaal van mij' zei ik met een duistere grijns en ik klikte zijn polsen vast aan de bedspijlen en trok toen ruw zijn broek en boxer naar beneden en verlekkerd keek ik naar zijn zaakje. Ik streelde langs zijn liezen, gewoon om hem te plagen. Vannacht was hij van mij en ik kon doen met hem wat ik maar wilde.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam keek me aan als een wild dier, terwijl ik bezig was met hem te plagen, en het alleen maar erger te maken. Ik was iemand die zeker niet graag zijn dominantie afstond, en ik vond het gewoon fijn de grenzen af te tasten om ze zo te bepalen, maar ik zou echt niet over zijn echte grenzen gaan. Er waren namelijk twee soorten grenzen: zachte en harde grenzen. Zachte grenzen waren op te rekken, maar harde grenzen moest je gewoon vanaf blijven en respecteren. Hij zei nog nee, maar ik drukte toch nog even hard tegen de plug, waardoor hij duidelijk het heel moeilijk kreeg. Toch wist hij me omhoog te trekken en me op het bed te duwen. Ik liet het dit keer allemaal gaan en gaf mijn dominantie op. Zijn woorden maakten het duidelijk en lieten me mijn hoofd iets buigen. Toch kon ik het niet laten een ding terug te fluisteren voor hij me vastmaakte aan het bed. "Wen er maar niet te veel aan, Sammy. Dat prachtige kontje van je, samen met je lichaam, is binnenkort weer geheel mijn speeltuin." zei ik, terwijl ik met mijn heupen bleef bewegen. Zijn duistere grijns voorspelde niet veel goeds. Ik wist wat hij met iemand kon doen, daar had ik hem vaker dan eens een clubverbod voor gegeven, maar ik kon er wel tegen. Daarbij zou ik hem binnenkort weer aan me onderwerpen. We wisten namelijk beiden hoe graag hij eigenlijk genomen wilde worden, hoe erg hij ervan genoot om hard genomen te worden. Ik sloot mijn ogen toen hij mijn broek en boxer verwijderde en humde zacht toen hij over mijn liezen streelde. Het wond me zeker wel wat op, maar heel erg was dat nu niet. Sam stond op springen en het zou me ook niet verbazen als hij klaar zou komen voor hij vijf keer in me had gestoten, of hij me nu van achter wilde nemen, of mijn keel wilde gebruiken. Ik draaide mijn hoofd een beetje en keek naar het nachtkastje, om de speeltjes nog eens in me op te nemen. Alleen van de dildo snapte ik niet dat die hier lag, want zijn penis en de butt plug waren groter dan het ding, maar goed, dat zou ik vast wel merken. Ik hoefde Sam ook niet uit te leggen dat er condooms en glijmiddel in het nachtkastje lagen. Condooms waren niet verplicht in de club als je een recente negatieve soa-test kon laten zien, maar glijmiddel onofficieel wel, gewoon om mijn jongens te beschermen. Nu had ik mezelf niet te beschermen, al wel tegen soa's, maar die had Sam niet. Daarbij kon ik mezelf ook best goed beschermen en voorbereiden. "Neem me hoe je wil, Sammy. Ik ben vanavond helemaal de jouwe." zei ik met een expres hese stem. Ik was echt nog niet ver genoeg om echt zo hees te klinken, maar alles om hem over de rand te trekken. Nu zou dat niet heel moeilijk zijn, gezien zijn staat van zijn. Dat hij nog niet was afgegaan, was een wonder. "Kom voor me, Sammy." sprak ik hem hees toe, terwijl ik nog wat met mijn heupen bleef bewegen. Dit werd vast een leuke avond, maar eerst zou Sam voor de eerste keer klaar moeten komen, want zo was er zelfs met hem in de dominante positie geen enkel land te bezeilen.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Niall was duidelijk enorm verbaasd, waarschijnlijk meer nog dan boos of verontwaardigd, zoals het nu leek. Ik was alleen een heel stuk onzekerder over dit alles op dit moment in vergelijking met toen we de afspraak maakten. Dat hij in alleen zijn string stond hielp niet mee met de situatie. Ik liep voorzichtig naar hem toe en kuste hem zacht, maar eigenlijk meer als afscheid dan om verder te gaan waar we gebleven waren. Ik voelde hoe hij me terugkuste, wat ik niet lang volhield. Het voelde zo goed dat ik hem straks niet meer met rust zou kunnen laten als hij het zou vragen. Toch kwamen er heel andere woorden dan die ik had verwacht. Het was natuurlijk fijn om te weten dat het hem speet, dat hij fouten had gemaakt en mijn vergeving vroeg, maar woorden waren nooit hetgeen wat mijn vergeving zou krijgen, alleen daden kregen dat voor elkaar. Ik luisterde naar de rest en beet wat onzeker op mijn lip. Aan de ene kant was ik echt opgewonden, meer dan ik ooit was geweest, maar aan de andere kant was ik nergens zeker van en heel nerveus ervoor. Bij Niall was ik in goede handen, dat wist ik en dat voelde mijn hart ook, maar toch kreeg ik mijn zenuwen niet goed meer onder contole nu mijn zelfvertrouwen was gezakt ten opzichte van daarnet. Bij zijn voorstel keek ik hem even aan en kuste hem heel licht terug, voor ik toch mijn lippen weer van van die van hem haalde. Ik deed het wel met veel tegenzin, maar ik deed het toch. "Is goed. Kan je alsjeblieft wel heel voorzichtig zijn? Ik wil niets verpesten, maar die aanval van vanavond heeft mijn zelfvertrouwen weer doen instorten." zei ik onzeker tegen hem. Ik wilde dit, heel graag, maar ik was fysiek, maar vooral mentaal, enorm kwetsbaar. Daarnet was het al een paar keer bijna goed mis gegaan, maar als zoiets nu zou gebeuren zou ik echt een compleet ontroostbaar wrak zijn. Ik pakte voorzichtig zijn hand vast en keek hem in zijn prachtige blauwe ogen. "Gaan we lopen of met de auto?" vroeg ik zachtjes. Mij maakte het weinig uit, maar als we gingen lopen, moest ik daarna wel weer terug, want als ik dit nog even discreet wilde houden, en dat wilde ik zeker om problemen en stres te voorkomen, kon ik niet blijven slapen. Nu kon ik zoizo buiten mijn eigen huis nooit slapen, dat had ik ook nooit gekunt, maar nu was het ook nog van belang voor de lieve vrede in de club en in huis om vannacht nog naar huis te rijden, wat er zich straks ook zou afspelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik was in de war, want ik had totaal niet verwacht dat Marcel nog in mijn kleedkamer op me zou wachten, dat hij onze afspraak toch door wilde laten gaan, ondanks dat er weer van alles was gebeurd, waardoor het vertrouwen ook weer een paar meter was gedaald. Ik stamelde dat onze afspraak wel door kon gaan. We kuste elkaar en Marcel verontschuldigde zich, maar ik moest me ook verontschuldigen, want ik had het niet zo gewild en het was gewoon een ontzettende stomme fout geweest en zeker weten dat het niet nog eens ging gebeuren. Ik kwam met het idee om naar mijn huis te gaan en dat we daar wel zouden zien of er wat ging gebeuren ja of te nee. Ik wilde dat hij het echt wilde en niet dat hij er later spijt van zou krijgen, want dat zou echt verschrikkelijk zijn en dat vond ik helemaal niet leuk als dat zo mocht zijn. 'Natuurlijk zal ik voorzichtig met je zijn Marc' zei ik hem toen, toen hij vroeg of wel voorzichtig met hem wilde zijn, 'Dat doe ik altijd' Ik glimlachte scheef naar hem en er ging een schokje door mijn hand heen toen hij mijn hand vast pakte en ik beet op m'n lip bij z'n vraag. 'Ik woon vlakbij, maar laten we maar met de auto gaan, je weet maar nooit wat voor ongure types er nog op dit tijdstip rond lopen' Diep in mijn hart hoopte ik dat hij bij me bleef slapen, maar ik moest maar niet teveel hopen, want er zou altijd wel weer iets gebeuren wat roet in het eten zou gooien. 'Vind je het erg als ik me even aankleed'? vroeg ik hem toen. 'Ik kan moeilijk in m'n nakie over straat gaan' zei ik toen met een grinnik en ik liet met tegenzin zijn hand los om mijn kleren bijeen te sprokkelen. Ik twijfelde over mijn string, ik kon hem ook wel gewoon aanhouden, want Marcel zou het vast vervelend vinden dat ik helemaal naakt zou gaan om alleen maar m'n boxer aan te trekken en ik woonde toch vlakbij, dan kon ik net zo goed mijn string aan houden.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik keek naar Will als een roofdier die zijn prooi had gevangen en binnen nu en enkele ogenblikken zou verorberen. De woorden die hij tegen me zegt, komen eigenlijk maar half aan, maar mijn hersenen verwerken alles razendsnel zodat ik amper tijd heb om er over na te denken, maar ergens daar binnen schreeuwt dat hij gelijk heeft, dat ik ontzettend lekker vind dat hij me neemt en alleen hij mag dat doen, niemand anders dan hij alleen mag mij aanraken, als het iemand anders was geweest, had hij allang een klap verdiend. Het verbaast me dat mijn hersenen nog geen kortsluiting hebben gemaakt, dat ik niet uitgeteld naast Will op het bed lig, uitgeput van alle emoties die door mijn lichaam heen razen. Mijn lengte doet zo'n zeer en hij moet verlossing hebben, nu, nu. Geen voorspel, daar is echt geen tijd voor, het voorvocht druipt van mijn eikel al, zodat ik min of meer straks ook makkelijker in hem kan schuiven. Ik heb geen soa's of andere enge ziektes, een condoom is dan niet nodig, glijdmiddel ook niet zo te zien aan al dat vocht dat naar beneden druipt. Ik moet minder denken en meer doen. Ik haal diep adem en grom dat hij voor vannacht de mijne is en hij stemt er mee in, hij zal wel moeten, hij is hier degene die vast gebonden op het bed ligt, ik niet. Ik weet dat ik het niet lang meer zal volhouden en heel wat ruwer dan daarnet spreid ik zijn benen nog meer en trek ik ze zo hoog op dat z'n bovenbenen bijna z'n neus raken en met een oerkreet, waar Tarzan zeker weten jaloers op zou zijn, duw ik me bij hem naar binnen. Ik laat hem niet wennen en duw gelijk door, tot ik niet meer verder kan, waarbij mijn ballen bijna ook in hem zitten en ik ga er voor en ik hoor hem met mijn eerste diepe stoot zeggen dat ik moet klaar komen en ik kreun hard, want als hij zo door gaat, dan kom ik echt en ik wil het nog even ophouden, maar ik weet ook wel dat, dat niet zal gebeuren, want ik ben al te ver heen. 'Will' Ik grom z' n naam en ik pak hem bij z'n schouders vast en ik druk hem diep in het matras. 'Je voelt zo verdomd lekker' Ik lispel in z' n neus terwijl ik nog eens diep en hard in hem stoot en z'n prostaat moet hier in de buurt zitten. Ik heb nog zoveel plannen met hem, hij zou er versteld van doen staan.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Het was heel fijn dat Niall me in elk geval beloofde voorzichtig met me te zijn. Dat maakte me toch een stuk zekerder van mijn keuze van de persoon, die ik hiervoor had gevraagd. Hij was de grootste schat van de hele club, een jongen met veel ervaring, maar die wel, wat er ook gebeurde, voorzichtig met me was en naar me luisterde. Daar was ik hem echt enorm dankbaar voor. Ik vroeg nog even hoe we naar zijn huis zouden gaan en knikte kort bij zijn uitleg. Dat zou alleen wel betekenen dat ik zo even al mijn spullen moest pakken, want anders had ik die gewoon later opgehaald, maar dat ging nu niet. Will was namelijk altijd nog een tijd na sluiting in de club, maar dat maakte nu niets uit. Ik haalde mijn schouders op toen hij of ik het erg vond dat hij zich aankleedde. Ik vond het ook zeker niet erg om hem zo te zien, een gedachte die me deed blozen, maar het was vrij onpraktisch om halfnaakt over straat te gaan. "Toe maar. Ik moet toch nog even mijn spulletjes pakken." zei ik, voor hij me losliet en ik dus terug kon lopen naar mijn eigen kleedkamer. Daar pakte ik mijn boek weer in en pakte mijn tassen op. Ik nam nog wel even de tijd om de kostuums van Harry en mij terug op haakjes te hangen en die weg te hangen voor ik terug naar Niall's kleedkamer liep. Lopen was nog wel het raarst met de plug in mijn achterste, want hoe normaler ik probeerde te lopen, hoe erger het ding bewoog en het me moeilijk maakte niet te kreunen. Ik klopte zachtjes op de deur, om hem niet te storen als hij net naakt stond. Zelfs al had ik hem vaker dan eens naakt gezien in de douches, en zou hem straks hopelijk weer naakt zien, maar toch vond ik het niet netjes zomaar binnen te lopen. Ik haalde nog een hand door mijn verschrikkelijke krullen, wat me eraan herrinderde toch mijn vlinderdasje terug te vragen, al was het maar om mijn haar vast te kunnen binden zodat het me niet constant in de weg zat. Harry was dan wel trots op zijn krullen, maar ik vond de mijnen echt verschrikkelijk.

    Will Brodie
    Sam was een wild dier op dit moment, met een doel, mij eronder krijgen en diep in mijn binnenste klaarkomen. Zodra ik instemde dat hij vanavond de baas was, had hij duidelijk genoeg gehoord. Hij duwde mijn benen ver uit elkaar en omhoog, waardoor ik blij was dat ik redelijk lenig was, waarna hij in een keer hard en genadeloos bij me binnenkwam. Ik was nu echt heel blij voor het feit dat hij al droop en ik mezelf al had ingesmeerd met glijmiddel, want hij was genadeloos en zijn lid was groot, zeker nu ik al zo lang niet van achter was genomen. Hij gaf me geen tijd bij te komen, waardoor mijn handen in vuisten gebald bleven, met witte knokkels. Toch wist ik hem toe te fluisteren dat hij voor me moest klaarkomen. Hij reageerde niet op de letter, maar zijn kreunen en het feit dat hij me heel stevig vastpakte liet me wel merken dat hij dit verre van lang zou volhouden. Zijn gelispelde woorden deden me grijnzen en deden me een truc herrinderen waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ik hem voor de eerste keer vanavond over de rand zou trekken. Hij probeerde duidelijk wel mijn prostaat te raken, maar dat hoefde voor mij nu even niet. Eerst hem maar eens ontdoen van zijn eerste lading. Ik wist sinds gister namelijk dat hij een seriespuiter was, wat maar weinig mannen konden, maar wat deze avond ook weer een stuk interessanter maakte. Ik spande mijn lichaam op, vooral mijn onderlichaam natuurlijk, en kreunde hees in zijn oor. Morgen zou ik dit echt wel voelen, maar heel erg was het niet. Ik kon uitslapen en had thuis ergens nog wel aspirines liggen. "Kom voor me, slutty Sammey." kreunde ik hees in zijn oor. Ik voelde zijn lid letterlijk kloppen tegen de wanden van mijn binnenste en nog voor hij in me ging had hij al gedropen van het voorvocht. Nu wist ik dat ik niet zo strak was als een maagd, zeker niet als hij iets verder was en me weer wat had opgerekt, maar zelfs mijn binnenste was strak met een paal als die van hem. Ik zou het ook echt niet erg vinden om straks daar nog aan te zuigen. Dat hij me al had geneukt veranderde niets aan mijn bereidheid daartoe. Ik had wel vreemdere dingen gedaan in mijn leven en wat me vanavond allemaal zou overkomen, zou vast van niets mijn eerste keer zijn, ookal was ik er met Sam toch niet helemaal zeker van, want die man was heel vindingrijk, zeker op het gebied van mensen kinky onder handen nemen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Een schokje ging door mijn hand heen toen Marcel die vast pakte en ik beet zachtjes op m'n lip. Bij zijn vraag antwoordde ik dat ik vlakbij woonde, maar dat we ook wel met de auto konden gaan, want je wist nooit wat voor vreemde wezens er nu nog op de straat rondliepen en dat wilde ik Marcel besparen en dan hoefde hij later ook niet terug te lopen naar de club, al hoopte ik stiekem dat hij bij me bleef slapen, al hoopte ik natuurlijk ook niet te veel, want dan voorkwam dat ook weer teleurstellingen. Ik vroeg aan hem of hij het erg vond dat ik me even ging omkleden, want ik kon moeilijk met alleen mijn string over straat. Hij vond het goed, hij moest toch zelf zijn eigen spullen ook nog pakken en ik knikte begrijpend. 'Oke, ik ben hier, ik loop niet weg, dat doe ik ook niet' zei ik toen snel. Ik rolde met mijn ogen om mijn gebazel en hij liet me los om daarna weg te lopen. Ik pakte snel een broek en nu Marcel weg was, kon ik mijn string uit doen en naakt liep ik naar de kast toe, waar ik mijn kleding aan het begin van de avond had neer gelegd en haalde die uit de kast en hing de kleding die ik gebruikt had voor mijn act, weer terug in de kast. Snel kleedde ik me aan en op het moment dat ik bezig was met mijn schoenen werd er weer op de deur geklopt. 'Kom maar' Het was toch zeker weten Marcel en snel liep ik naar de deur en opende die verder. 'Ik ben klaar, jij ook'? vroeg ik hem toen. Ik voelde me op een vreemde manier zenuwachtig, ik wist niet goed wat er zou gebeuren als ik straks thuis zou komen, met Marcel. Ik had graag de controle over dingen, maar voor nu had ik die niet. Misschien was hij ook wel zenuwachtig, hij had geen idee wat er ging gebeuren en of hij het nog wel wilde doen als we straks bij mij kwamen, 'Ik ben klaar om te gaan' zei ik met een scheve glimlach en knipte het licht van mijn kleedkamer uit en pakte de hand van Marcel vast, om hem daarna mee naar buiten te nemen.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik kan het zeker weten niet meer volhouden, en als ik nu niet mijn lengte in Will kan steken om het zo maar oneerbiedig te zeggen, kom ik ter plekke klaar. Ik ben teveel aan het denken, ik moet meer doen. Dit is wat ik wilde en zijn belofte dat zijn lichaam van mij is en dat ik nog niet van hem af ben, moet ik eigenlijk naast me neerleggen. Daar moet ik nu niet aan denken. Als ik hard bij hem binnen kom, voelt het zo ontzettend goed en ik lispel in z'n oor dat hij verdomd lekker aan voelt en ik stoot diep en hard in hem, in de hoop dat ik zijn prostaat vind en hem dan kan raken. Met seks word ik agressief en dat zal Will straks ook wel mee maken, zeker als het allemaal te lang duurt. Ik heb er al zo vaak een clubverbod voor gekregen omdat ik een van zijn hoeren dan weer eens heb mishandeld. Ik kan er niks aan doen als dat gebeurd, ik beleef het allemaal heel intens. Mijn lengte word ineens afgeknepen als Will zich aanspant en ik grom hard in zijn oor, dat is niet de bedoeling en voordat ik het weet en mezelf kan tegen houden, geef ik hem een klap in z'n gezicht. 'Fuck' Die ga ik zeker weten terug krijgen, Will zal het niet leuk vinden dat ik hem zo te pakken neem en zeker niet als ik hem ga slaan. 'Sorry' lispel ik nog zachtjes in z'n oor, voordat ik nog eens stoot. Het was echt niet mijn bedoeling, maar het zat er zeker weten aan te komen. Mijn lengte klopt tegen de binnenwand van zijn achterste aan en ik kreun hard en stoot nog eens in hem, maar deze keer is het slordig want ik ga het echt niet langer volhouden en zeker als Will ook nog kreunt dat ik moet klaar komen, komt mijn orgasme komt mijn tenen en heftig trillend en spuitend kom ik in hem klaar. Ik heb dit intense gevoel dat er door mijn lichaam heen raast, nog nooit eerder gevoeld en het voelt ontzettend goed, alleen maar omdat Will dit met me doet. En dan moet je er ook nog bij weten dat het met de plug in mijn lichaam ook nog eens raar voelt om me aan te spannen en dan in hem te stoten, want dat stimuleert het ook nog eens. Ik laat me zakken op Will en ik beleef mijn orgasme echt heel intens, ik adem zwaar in en uit en ik kijk naar Will en ik voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hem geslagen heb. Dat is vreemd, want ik voel me nooit schuldig. 'Sorry' Excuses maken doe ik nooit gemeend, maar deze is wel gemeend. 'Het..ik..sorry' Het voelt echt alsof ik mezelf niet ben, zeker niet nadat ik me gisteren heb laten nemen door Will, het voelt allemaal zo anders aan.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Al snel nadat ik had gevraagd of ik binnen mocht komen stemde Niall toe. Toch hadden de paar seconden voor de deur de zenuwen in mijn lichaam uit de pan doen rijzen. Mijn hele lichaam trilde een beetje en ik kauwde wat op mijn lip om mezelf nog te beheersen. Deze spanning had ik net ook gevoeld, maar een stuk minder erg. Ik had me er dan ook niet toe kunnen zetten om de deur te openen toen Niall die opende en me binnenliet. Ik knikte wat bij zijn vraag en wiebelde wat met mijn voeten. Ik was wel klaar hier in de club, maar of ik ook klaar was om bij hem thuis, een totaal vreemde plek, seks te hebben, was een compleet ander verhaal. Ik was nooit een held geweest en zodra ik de controle ergens over verloor, was ik eigenlijk altijd gevlucht. Nu had ik in de loop der jaren wel geleerd dat als Harry nog wel controle had, het niet erg was af en toe niet alle touwtjes te bezitten, maar echt even geen enkele controle hebben was nog best heel beangstigend, zeker omdat ik ook niet wist wat er allemaal ging gebeuren. Ik liet me uiteindelijk meesleuren door Niall, wiens hand me toch wel een veilig gevoel gaf. Hij wist namelijk precies wat er ging gebeuren, grotendeels wat er allemaal kon gebeuren, en hij kende de plek uitstekend. Dat gaf me wat hoop over het feit dat het wel goed zou komen, zelfs al was ik er nu verre van zeker van. Niall's warme hand bracht ons de koude nacht in, die me deed rillen. Omdat ik met de auto was had ik geen jas aan, waardoor ik me nu voor mijn kop sloeg. "Leid me maar. Ik volg wel." zei ik, voor ik zijn hand losliet en naar mijn auto liep om mijn spullen op de achterbank te leggen en zelf achter het stuur te kruipen. Op dit moment had de spanning de grote overhand over alles, maar ergens daaronder zat ook nog wel een nieuwsgierige tik, die me deed uitkijken naar dit alles. Die zorgde er ook voor dat ik dit durfde, of eigenlijk dat ik ermee doorging, want durven zou ik dit niet noemen. Toch zou dit het allemaal meer dan waard zijn als hij me net zo goed zou laten voelen als eerder op de avond.


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Ik lag dan wel vastgebonden onder hem en werd nu gebruikt als neukvlees, dat betekende niet dat ik compleet machteloos was en zijn lichaam niet meer kon bespelen. Als dit gewoon het begin zou zijn, zou ik dat ook niet doen, maar de druipende dikke kloppende massa in mijn binnenste hield alles in zijn ban. Mijn eerste pogingen hem daar vanaf te helpen, werkten niet goed genoeg, maar ik had nog best wel een aantal trucjes om hem toch zover te krijgen, maar eentje faalde eigenlijk nooit. Ik spande mijn onderlichaam aan, waardoor het stoten wat onprettiger werd voor mij, maar hem binnen een paar stoten leeg zou trekken. Toch reageerde hij hier anders op dan gedacht. Bij de klap in mijn gezicht werden mijn ogen groot, waarna ik hem fronsend aankeek. De spanning hield ik erop, zeker door het voelen van zijn rommelige stootwerk, maar deze ging hij zeker nog wel merken zodra ik hem weer onder handen zou nemen. Ik wist dan wel dat hij heel intens werd tijdens seks, maar hier was ik zeker niet van gediend. Slaan op mijn kont was een ding, maar niet in mijn gezicht. Hij had gelukkig nu wel zelf door wat hij had gedaan en verontschuldigde zich. Dat was voor nu goed genoeg, waardoor ik hem al snel zo geil mogelijk toespeelde dat hij voor me moest klaarkomen, deed hij precies wat ik van hem wenste. Hij trilde enorm en spoot me vol, waarna hij zich op me, maar niet uit me liet zakken. Heel erg was het niet, omdat ik zelf nog niet was klaargekomen, en dus nog niet enorm gevoelig was in mijn onderlichaam, maar dit had me wel genoeg opgewonden om mijn paal enigsinds overeind te doen staan. Zijn ademhaling was zwaar, zoals wel vaker na een orgasme gebeurde, maar de excuses die kwamen waren onmiskenbaar en oprecht. Ik glimlachte een beetje. Hij wist wat voor meester ik was, dat ik hem meester was en hem onovertroffen genot kon geven, en dat was nu duidelijk te merken aan zijn toch vrij onderdanige gedrag. "Het is al goed, Sammy. Maar als je de volgende keer me wil slaan, doe het dan op mijn kont en niet in mijn gezicht. Okay, sletje?" sprak ik hem geruststellend toe. Het voelde wel wat vreemd om die koosnaampjes te gebruiken terwijl ik degene was die vast lag, maar ik ging hem echt geen meester noemen. Hij was mijn slet, zelfs al waren de rollen nu schijnbaar omgedraaid. "Wil je nog even blijven liggen, of laat je me liever zien wat je allemaal met me van plan bent nu je me hier hebt liggen?" vroeg ik hem om hem toch wat aan te moedigen om door te gaan. Hij had nu al wel gevoelt dat het raar was om over je meester te domineren, dat die dynamiek al snel bepaald werd en eigenlijk niet veranderde, maar toch wilde ik hem de mogelijkheid geven dat zelf verder uit te vogelen. Wel wist ik zeker dat hij vanaf deze keer niet zo vaak meer als dominante factor hier een kamer binnen zou lopen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel liep de kleedkamer uit, waardoor ik nu m'n eigen dingen even kon doen. Mijn kleren die vanavond aan had gehad, hing ik netjes op een hanger in de kast en daarna trok ik mijn eigen kleding weer aan. Ik was moe, maar het gaf me ook wel weer hernieuwde energie die ik kreeg van Marcel omdat hij met me mee ging naar huis. Ik had geen idee wat er daar zou gaan gebeuren, het was zijn keuze en als hij het nog steeds wilde, dan zou ik voorzichtig met hem zijn en dan zou hij z'n eerste keer zeker niet vergeten. Er werd op de deur geklopt en dat kon eigenlijk maar een iemand zijn en ik gaf toestemming dat de deur open mocht, maar voordat Marcel dat zelf al had kunnen doen, was ik zelf al naar de deur gelopen en had deze open getrokken. Op mijn vraag knikte hij en ik voelde dat hij toch wel een beetje zenuwachtig moest zijn. Ik pakte zijn hand vast en streelde met mijn duim over de rug van zijn hand om hem toch een enigszins veilig gevoel te geven. Buiten was het toch wel een beetje koud en ik voelde hem rillen en automatisch trok ik hem wat dichter tegen me aan, zodat hij de warmte die ik had, ook kreeg. Bij de auto aangekomen liet hij mijn hand los en vertelde dat ik hem moest leiden en dat hij dan wel zou volgen. 'Het is niet ver, je rijd de straat uit en dan recht en dan gelijk weer links' gaf ik bij hem aan, 'Maar ik zeg het zo nog wel een keer' Ik stapte in en ik glimlachte naar de jongen die achter het stuur zat. 'Zenuwachtig'? vroeg ik hem toen zachtjes en ik legde kort mijn hand op z'n knie. Het was geen schande om zenuwachtig te zijn, zeker niet in zijn situaties en ik zou hem hiermee leiden en ik zou hem overal bij helpen, zodat hij zich op z'n gemak kon voelen, want dat het ging gebeuren, dat stond wel vast.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik schrok er zelf van toen ik Will nog best wel hard in z'n gezicht sloeg. Dat ik me daarna schuldig voelde, kwam ook wel als een verassing. Ik voelde me nooit schuldig als ik iemand sloeg tijdens de seks, ik beleefde het altijd heel intens waardoor ik agressief werd en dan gebeurde dat nog wel eens. Maar ik had niet verwacht dat als ik Will zou slaan, dat ik me er dan schuldig over zou voelen en mijn excuses naar hem maakte. Het stoten in hem werd slordiger en ik kwam dan ook spuitend in hem klaar en ik trilde heftig van het orgasme. Ik wist dat ik dit zeker weten terug ging krijgen, ik was er helemaal van in de bonen en ik kon niets anders doen dan nog een keer mijn excuses naar hem maken en zo ook aan hem laten zien dat hij mijn meester was. Hij had mijn lichaam en hij was de dominante factor in het geheel geworden en ik wist nou niet zo goed of ik dat nou erg moest vinden of niet. Gelukkig nam Will mijn excuses aan, maar uit z'n woorden kon ik opmaken dat ik het niet nog een keer moest flikken om in z'n gezicht te slaan. 'Ik zal het niet meer doen' zei ik hees en met een hijgende ademhaling. Het was zo vreemd om onderdanig naar hem te zijn, als je dat eigenlijk nooit gewend was, maar van hem kon ik het hebben. 'Waar heb je de sleutels van de handboeien'? vroeg ik hem toen als antwoord op z'n vraag. Ik keek even naar z'n lengte en ik grijnsde lichtjes en likte over m'n lippen heen. Ik wilde hem nog een keer nemen, deze keer wat rustiger, maar elke keer als ik z'n prostaat zou raken, zou hij het voelen en nee, hij mocht niet klaar komen. Ik was nog niet klaar, het zou een lange maar wel een leuke nacht worden. Ik schoof wat van hem weg en ging op z'n bovenbenen zitten en streelde langzaam over z'n liezen, dicht in de buurt van z'n lengte en met mijn andere hand pakte ik de cockring van het nachtkastje af. 'Dit is zo'n leuk speeltje' zei ik toen met een grijns en ik pakte zijn lengte vast en drukte toch wel enigszins hard op z'n eikel en schoof toen de ring over z'n lengte heen die al aardig dik was. 'Hij is prachtig' fluisterde ik hees en mijn hand legde ik rondom z'n lengte en kneep daar zachtjes in en keek hem aan, op zoek naar een reactie.


    'Darling, just hold on'