• Beste lezer.

    Hier hoort eigenlijk de beginpost te staan van ons awesome topic, maar helaas weigert men deze naar mij te sturen. Helaas ben ik ook te lui om zelf iets in elkaar te zetten, dus jullie moeten het maar met dit verhaaltje doen.

    Met vriendelijke groet,
    Xantha/Sinceriously.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 15:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sadist schreef:
    Hai Leo


    'Ello

    Ik irriteer me echt aan de organisatie van de indoor zaterdag. Op de site staat namelijk dat ik tweede was geworden met het hoogspringen, maar uiteindelijk was ik dus derde. Maar dat isniet veranderd ofzo. Het is echt frustrerend. Want SAV neemt het dan ook weer zo over en er staat dus mooi op de site dat ik zilver heb gehaald met hoogspringen. Which is not true :c


    take me back to the basics and the simple life

    Nawh :c uewl school. Test Asdfghjkl


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goedemorgen allemaal

    zo even mn bedje uit en nog wat leren voor mn SE's van zo. Helaas ben ik zo'n smartass geweest om een boek te vergeten :c Oh well, misschien kan ik op school nog wat leren


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    You smarties


    take me back to the basics and the simple life

    Lalalala


    -

    Saith schreef:
    Lalalala


    Jentee? (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Jentee? (A)


    Shit. Vergeten. Ik zal het tijdens Duits doen hehe ^^ maar ik heb ook een luistertoets en geen idee hoe lang die duurt.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Shit. Vergeten. Ik zal het tijdens Duits doen hehe ^^ maar ik heb ook een luistertoets en geen idee hoe lang die duurt.


    Smartie


    take me back to the basics and the simple life

    Heeft iemand toevallig een nieuw profiel nodig? Ik ben in een profielmaakbui.


    -

    Saith schreef:
    Heeft iemand toevallig een nieuw profiel nodig? Ik ben in een profielmaakbui.


    Nou, ik moet nog steeds wat aan mijn profiel doen maar geen idee wat ik erop wil hebben x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Saith schreef:
    Heeft iemand toevallig een nieuw profiel nodig? Ik ben in een profielmaakbui.

    Ja maar ik heb specifieke eisen, dus ik doe het wel zelf


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Saith schreef:
    Heeft iemand toevallig een nieuw profiel nodig? Ik ben in een profielmaakbui.


    Me. Maar Ilona zou iets maken


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    Ja maar ik heb specifieke eisen, dus ik doe het wel zelf


    Ilona en ik hebben een profilestore waar je je eisen ook op kan schrijven. Dus mocht het nog nodig zijn ^^


    -

    Yetti schreef:
    (...)

    Me. Maar Ilona zou iets maken


    But.. but.. ik heb deze ook gemaakt ^^ hehe


    -

    Verveeld und tired :W


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."