• Door de stress die ik van het eindexamen krijg, kan ik mezelf niet eens meer tot leren brengen en heb ik dus vrijwel niets gedaan voor mijn aankomende toetsweek. Yay me.
    Ugh, op dit soort moment heb ik echt een hekel aan mezelf.


    It's okay.

    Welkom bij de club, ik heb namelijk hetzelfde probleem ._.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Welkom bij de club, ik heb namelijk hetzelfde probleem ._.


    Meh, het is echt zo frustrerend he? Dan zit je klaar achter je bureau met een boek voor je en sla je die open, maar gebeurt er niets. Ik kan echt totaal geen informatie opnemen omdat er dan een soort blokkade in mijn hoofd wordt gevormd. ;c


    It's okay.

    ik hoor op het moment geschiedenis samen te vatten... ik ken het.


    Spinning around, I'm weightless.

    Serenata schreef:
    Welkom bij de club, ik heb namelijk hetzelfde probleem ._.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ook ik herken het probleem, haha. Werkt een beloning ook niet? Ik heb namelijk met mijn moeder afgesproken dat als ik deze proefwerkweek goede cijfers haal, ik volgende week geld krijg om nieuwe schoenen van te kopen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Herkenbaar, en achteraf zeuren dat ik beter mijn best had kunnen doen :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    dat had ik met de unief examens. Hatelijk zo een periode.


    effort never betrays you

    Melitta schreef:
    Ook ik herken het probleem, haha. Werkt een beloning ook niet? Ik heb namelijk met mijn moeder afgesproken dat als ik deze proefwerkweek goede cijfers haal, ik volgende week geld krijg om nieuwe schoenen van te kopen. (:


    Helaas niet. Ik ben aan het einde van de toetsweek jarig, dus dan krijg ik natuurlijk al beloningen op zich. En ik ben denk ik ook te negatief in dat opzicht :') Ik straf mezelf eerder af dan dat ik mezelf beloon


    It's okay.

    Infiniti schreef:
    Herkenbaar, en achteraf zeuren dat ik beter mijn best had kunnen doen :')


    Hahaha, precies dat


    It's okay.

    Serenata schreef:
    Welkom bij de club, ik heb namelijk hetzelfde probleem ._.


    I just come to read

    Herkenbaar ... en telkens stel ik het uit te leren, en de dag voor het examen begint het te lukken, maar dan is het natuurlijk al te laat om al die leerstof nog in m'n hoofd te krijgen (:


    We are only a moment.

    Dat heb ik af en toe ook, op tijd beginnen om het te ontwijken zou ik zeggen. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.