• De titel zegt het al een beetje...
    ben al 2 maanden niet meer ongesteld,dus heb test gedaan, was totaal niet bang ofzo, was meer voor de zekerheid, staan er godverdomme twee van die kut blauwe streepjes op dat typhus schermpje...
    Nu word ik dus wel bang...
    Dus mijn vraag is, denken jullie dat zon ding kan liegen?
    En who the fuck vertel ik dit mijn ouders? Ik bedoel ze weten wel dat ik geen maagd meer ben, en ook wie en waar...[nietaltijdxD] maar mijn moeder wil nog geen oma worden zei ze vorige week nog...
    En nog iets: ik heb het gevoel dat ik een beetje ben aangekomen, maar dat kan ook omdat mn ma een doos chocola had gekocht...Ik heb geen weegschaal in huis, want daar word je ziek van...[ik in iedergeval..]

    HELP...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    overal het algemeen liegt een test niet.

    Succes! <3


    i need you like a heart needs a beat.

    Een test liegt echt niet, had ik in zo'n boekje als girlz gelezen, dus nu ben je best zwaar de lul denk ik. Maar je kan het het beste aan je moeder vertellen, zo snel mogelijk.


    Your make-up is terrible

    ben je dna al met een jongen naar bed geweest

    GODVER


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Kan wel denk ik, mijn moeder daar van dacht de dokter zelfs dat ze niet zwanger was, en uiteindelijk ik zat wel in haar buik he


    Don't get up, I'll get through on my own

    Hmm, normaal gezien niet...
    Maar als je echt zeker wil zijn, zou ik eens een gynaecoloog raadplegen... Ik hoop wel dat de test eerlijk gezegd gelogen heeft, je bent namelijk nog maar 15.?


    What you see, is what you get.

    Ik heb ergens gelezen dat zo'n test juist is in 99% van de gevallen. Als jij dan toevallig bij die 1% hoort zou wel sterk zijn.

    veel succes.


    I'm dying but I know our love will live

    idunnooww..


    We can only learn to love by loving.

    uh.. daar heb ik eigenlijk geen verstand van..
    maar veel succes!


    AAP

    Het schijnt dat een jongen dat ook een keer geprobeerd heeft, en toen kwam er zwanger uit XD dus ja hij kan liegen. Maar ik zou voor de zekerheid even testen bij de huisarts ;)


    Life is hard and then we die

    Ik heb het ook al is meegemaakt Met een zwangerschapstest die niet klopte , dus mss heb je geluk en was het een vergissen van da ding, met met zoiets weet je het niet 100% zeker, tenzij je het 20x geprobeerd hebt en altijd 2 blauwe (Bij mij waren het roze) streepjes uitkomt. Zou ik beginnen twijfelen, Veel succes in ieder geval! ;)


    Your Butt is Mine!


    Ja dat is waar,, maar voor de huisarts moet ik mn ouders vertellen...en dat zou mn pa fataal zijn denk ik...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    ben je dna al met een jongen naar bed geweest



    Wáárom zou ik me zorgen maken denk je? ¬¬×


    Nee, jou Kop is Kermis...

    ben je dna al met een jongen naar bed geweest

    Ik kan geen andere manier - behalve IVF - verzinnen om zwanger te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Wáárom zou ik me zorgen maken denk je? ¬¬×

    Indeed...


    No growth of the heart is ever a waste