• De titel zegt het al een beetje...
    ben al 2 maanden niet meer ongesteld,dus heb test gedaan, was totaal niet bang ofzo, was meer voor de zekerheid, staan er godverdomme twee van die kut blauwe streepjes op dat typhus schermpje...
    Nu word ik dus wel bang...
    Dus mijn vraag is, denken jullie dat zon ding kan liegen?
    En who the fuck vertel ik dit mijn ouders? Ik bedoel ze weten wel dat ik geen maagd meer ben, en ook wie en waar...[nietaltijdxD] maar mijn moeder wil nog geen oma worden zei ze vorige week nog...
    En nog iets: ik heb het gevoel dat ik een beetje ben aangekomen, maar dat kan ook omdat mn ma een doos chocola had gekocht...Ik heb geen weegschaal in huis, want daar word je ziek van...[ik in iedergeval..]

    HELP...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)

    denk dat twee meer zeggen als één.
    volg je gebruiksaanwijzing goed; klinkt stom ik weet het >.<

    is helemaal niet zo stom


    For once I want to be the car crash.

    ehmm je kunt het geheim laten weghalen zonder je ouders het merken die mensen zijn dan verplicht te zwijgen.. maar ja dat geeft misschien wel een schuldgevoel.. als je dan zwanger bent hea..

    enne ga naar de dokter als je niet wilt dat je ouders het weten moet je [stiekem] een afspraak maken [ook een dokter heeft zwijgplicht..]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Heb je niet nog een test of zo dan heb je er 3 en als er 2 daarvan negatief zijn, kun je toch al iets geruster zijn. Maar ik zou toch nog een keer langs de dokter gaan voor het zekerste (zoals iedereen zegt)


    For once I want to be the car crash.

    Nouja ik zou zeggen dat de kans gigantisch is dat je mama wordt, want zo'n ding liegt niet gauw.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ga even langs de dokter


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    nou je kan beter 2 of 3 testen doen komt er dan 2 van de 3 X positief uit ofzow denk ik dat je een zwaar probleem hebt...
    kweet niet hoe oud je bent ?...


    A Noble was Born in Chaos

    ik denk in het algemaan da die testen niet liegen.
    Maar neem je de pil?
    en anders zou ik afwachten en dan nog eens zo'n test doen


    succes!!

    x3

    die testen liegen niet en meid echt heel veel succes
    miss is het beter om er rustig met je ouders er over ter praten en naar de docter gaan en dan kijekn wat je er mee doet


    You can't touch music but music touch you

    Het zou kunnen. Maar in de meeste gevallen liegen die dingen niet. Ik hoop dat je er uit komt. zodat je geen verwarring meer hebt. En toch je ouders er maar over inlichten, want om hier alleen mee rond te blijven lopen is ook niet best!
    Ik wens je suc6 en idd even langs de dockter gaan
    beter het zekere dan het onzekere. Je ouders gaan echt niet boos op je zijn. als je het snel zegt.
    van zwijgen komen problemen!

    Veel Suc6
    Xx Flowers

    nrml liegt zo een test niet xD

    Oei das wel mindr voor u
    andrs een dokter? zo ne gynicoloog (i don't know oe daj da moes grijve xD)


    Gilles (ll)

    probeer nog een zwangerschaptest. als die precies hetzelfde zegt, weet je het zeker.
    of ga langs bij een dokter!

    Veel sterkte ermee!


    Tears falling down because you break my heart...

    het kan wel zijn ;)
    had ik een een boek ofzeu geleze maar...
    miss kn je nr de dokter gaan dan weet je ut zkr;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ben je dna al met een jongen naar bed geweest

    Lijkt me wel hea als je een zwangerheids test doet er er blauwe streepjes staan -.-

    Slimme opmerking XD


    I solemny swear i am up to no good

    ik zal denk ik toch maar naar de dokter gaan.
    de kans dat de 2e test liegt is net zo groot als de kans dat de 1e liegt.
    iig heel veel succes ermee. ;]

    Nja, zoals de meeste hierboven me al: Normaal liegt een test niet. Dus, ik zou niet langer wachten en actie ondernemen. Ga naar je ouders en vertel het, wil je het liever niet dat ze het weten, zou ik het in het geniep laten weghalen. Tenzij je nu al een kindje wilt... :']
    x


    Tanya is de beste.