• De titel zegt het al een beetje...
    ben al 2 maanden niet meer ongesteld,dus heb test gedaan, was totaal niet bang ofzo, was meer voor de zekerheid, staan er godverdomme twee van die kut blauwe streepjes op dat typhus schermpje...
    Nu word ik dus wel bang...
    Dus mijn vraag is, denken jullie dat zon ding kan liegen?
    En who the fuck vertel ik dit mijn ouders? Ik bedoel ze weten wel dat ik geen maagd meer ben, en ook wie en waar...[nietaltijdxD] maar mijn moeder wil nog geen oma worden zei ze vorige week nog...
    En nog iets: ik heb het gevoel dat ik een beetje ben aangekomen, maar dat kan ook omdat mn ma een doos chocola had gekocht...Ik heb geen weegschaal in huis, want daar word je ziek van...[ik in iedergeval..]

    HELP...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)
    het is maar tot 3 maanden



    Kan me niet schelen, geen abortus voor mij
    Ten eerst omdat ik het wilde houden
    Ten tweede omdat de tweede negatief is..
    Tenminste, zon rose kruisje, lijkt me duidelijk toch??

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)

    de zus van mijn BF is zwanger en die zegt dat je abortus kunt doen tot je 5 maanden zwanger bent..dan niet meer.

    Maar in iedergeval ; sterkte!

    xX
    That is illegal.


    Life is hard and then we die

    Een Huisarts heeft een Beroeps plicht, je kan naar je huisarts toegaan en zeggen dat je niet wilt dat hij dit tegen je ouders verteld, dan is het zijn plicht te zwijgen. Anders verbreekt hij zijn beroeps belofte, misschien kan je dan wel aangifte doen ofzoo..
    Maar, ik zou gewoon lekker naar de Huisarts gaan, voor de zekerheid. Dat is namelijk wel ff handig;).
    Enne, Het is wel niet leuk als je zwanger blijkt te zijn, maar, het idee dat er een leuk droppie in je buik zit, dat helemaal van jóu is, Lijkt me geweldig! En, Die poepluiers verschonen en babykleertjes uitzoeken, Baby Bedjes zoeken, Like That! Ruilen?!x'D
    Nee, Dat kan niet, op mijn leeftijd lijkt me het ook niet gewoon om Zwanger te zijn, ik ben wel ongesteld, maar wel 11. Dat is dus wel ff wat anders. En daarbij zit ik nog op de basisschool.
    Maarjah, niet over mij hebben, dit is een probleem en dat heeft niets met mij te maken.

    Maar, ik heb dus al een paat Positieve dingen opgenoemd.
    De Negatieve moeten ook maar;
    1. Je zit met een Dikke buik aan een klein tafeltje op school.
    2. Je kan niet mee-Gymen.
    3. Je hebt een GROTE verandwoordelijkheid.ö
    4. Je voelt je vaak niet lekker.
    5. 'DE BEVALLING' [Grote Hell, zeggen alle moeders]
    6. Ouders, mijn moeder zou een kleine Tjadens' wel leuk vinden maar zouden jouw ouders het wel leuk vinden als het bij jou gebeurden?
    7. Je vriend, zou hij je houden?
    8. Abortus! Dat kan ook nog!!
    9. Mensen op school, wat zullen ze denken?!
    10. Zou je niet later willen beginnen met een gezin?!

    Hier heb je 10 nadelen, ik wil dat je ze allemaal even goed leest, want het is natuurlijk wel een hele grote keus!


    x 'DOCTERMARTINE'

    (...)


    Kan me niet schelen, geen abortus voor mij
    Ten eerst omdat ik het wilde houden
    Ten tweede omdat de tweede negatief is..
    Tenminste, zon rose kruisje, lijkt me duidelijk toch??

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Gelukkig!!!


    Life is hard and then we die

    (...)
    x 'DOCTERMARTINE'



    Damn wat hou ik van jou
    (H)(H) Harstikke bedankt, daar had ik wat aan...
    Nu niet meer eigenlijk, maar toch weer wel, als je begrijpt wat ik bedoel



    (H)Allemaal thanks for the support, het heeft wel geholpen rustig te blijven...
    misschien moet ik de tweede test maar ff aan mn ouders en vriend laten zien, zodat ze weten waar ik mee bezig ben...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    zoon test is ongeveer 93% waar dus het is maar een hele kleine kans, je kan gewoon naar de dokter gaan zonder ouders dus als je zegt dat je het ze niet wil vertellen (en het weg wil laten halen) kan dat.

    Maar ik zou dat niet doen :P

    Heel veel succes


    You can never wear to much black

    Dan doe je toch nog een test?

    Gelukkig! Maar idd, ik zou de 2e laten zien aan je ouders, want straks vinden ze de 1e en dan gaan ze dingen denken enzo... x'D
    ByTheWay: hb dus togh niet goed opgelet bij bio x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Weet je xD ik zou alsnog naar de huisarts gaan aangezien de ene positief en de andere negatief is 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet je xD ik zou alsnog naar de huisarts gaan aangezien de ene positief en de andere negatief is 0.o



    daar zat ik ook al aan te denken...
    Ik word nu weer bang... eerst heel happy en nu weer, vol twijfels...
    Godver de Godver...
    Misschien word ik wel gewoon katholiek, mag je geen sex hebben voor het huwlijk...[beetje te laat...]


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik denk idd dat je een probleem hebt. Je eet natuurlijk veel meer als je zwanger bent.
    Heb je nog geen kotsbuien gehad ofzo?

    -Succes, mocht het echt zo zijn.


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik zou idd nog een test doen/ naar de huisarts gaan...


    If you want me to listen, whisper...

    (...)


    daar zat ik ook al aan te denken...
    Ik word nu weer bang... eerst heel happy en nu weer, vol twijfels...
    Godver de Godver...
    Misschien word ik wel gewoon katholiek, mag je geen sex hebben voor het huwlijk...[beetje te laat...]
    Heb je het je ouders al gezegd?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Heb je het je ouders al gezegd?



    Nee, zijn niet Thuis...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Normaal liegt zo'n test niet, maar voor het zekerste kan je nog een test doen of naar de Gynicoloog gaan.
    veel succes


    For once I want to be the car crash.