• De titel zegt het al een beetje...
    ben al 2 maanden niet meer ongesteld,dus heb test gedaan, was totaal niet bang ofzo, was meer voor de zekerheid, staan er godverdomme twee van die kut blauwe streepjes op dat typhus schermpje...
    Nu word ik dus wel bang...
    Dus mijn vraag is, denken jullie dat zon ding kan liegen?
    En who the fuck vertel ik dit mijn ouders? Ik bedoel ze weten wel dat ik geen maagd meer ben, en ook wie en waar...[nietaltijdxD] maar mijn moeder wil nog geen oma worden zei ze vorige week nog...
    En nog iets: ik heb het gevoel dat ik een beetje ben aangekomen, maar dat kan ook omdat mn ma een doos chocola had gekocht...Ik heb geen weegschaal in huis, want daar word je ziek van...[ik in iedergeval..]

    HELP...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)


    Wáárom zou ik me zorgen maken denk je? ¬¬×



    twas maar een vraag hoor -.-'

    (...)


    twas maar een vraag hoor -.-'


    Best wel stomme vraag...(A)


    Nee, jou Kop is Kermis...

    zo'n test kan liegen, je kan best gewoon naar een dokter gaan, en dat heof je niet eerst aan je ouders te zeggen.
    en nu al aangekomen? dat kan daar denk ik niet aan liggen, dat is te snel

    T kan wel dat je nu al bent aangekomen door de zwangerschap, het kindje zit er al en na 3 maanden krijg je al een buik dus is het wel logisch. Ik zou sowieso t laten testen in t ziekenhuis om t zeker te weten en als je t bent wel verder zien.. [aboruts/houden/adopteren]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je arbortus wil doen meot je opschieten, want ik hb vndaag bij bio gellert dat na 3 maanden het al vorm krijgt en dat dan de moederkoek, oftewel de 'placenta' dan al aanweizg is... Dus miss kun je al geen arbortus meer doen =O
    En please, je moet het echt aan je ouders vertellen, dit is neit zomaar wat. Miss is je meoder super lief en helpt ze je :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Die kans is like 1 op de honderd miljoen. En meestal als die positief is moet je een afspraak maken bij de huisarts ofzo en die kijkt alles toch voor de zekerheid na.

    Als je arbortus wil doen meot je opschieten, want ik hb vndaag bij bio gellert dat na 3 maanden het al vorm krijgt en dat dan de moederkoek, oftewel de 'placenta' dan al aanweizg is... Dus miss kun je al geen arbortus meer doen =O
    En please, je moet het echt aan je ouders vertellen, dit is neit zomaar wat. Miss is je meoder super lief en helpt ze je :)

    abortus kan tot 12 weken, dus zo'n 3 maanden.

    weetje; meestal doen mensen toch meerdere tests?
    jeetje; het is niet niks ;O
    succes drmee!


    it's cool to know nothing.

    weetje; meestal doen mensen toch meerdere tests?


    Ik heb er idd nog een...
    Moet ik die andere ook doen dan?


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)

    Ik heb er idd nog een...
    Moet ik die andere ook doen dan?


    denk dat twee meer zeggen als één.
    volg je gebruiksaanwijzing goed; klinkt stom ik weet het >.<


    it's cool to know nothing.

    (...)

    denk dat twee meer zeggen als één.
    volg je gebruiksaanwijzing goed; klinkt stom ik weet het >.<


    Ben dr mee bezig...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ja doe inderdaad nog maar een test => als die positief is gelijk gaan handelen. Btw, denk er goed over na mocht je echt zwanger zijn.


    Life is hard and then we die

    Nja...
    Jee, je bent wel nog heel jong hmm? ...
    Bij mij gaat dat niet gebeuren met mijn vriendin xD
    Ik zou zeggen, vertel het eerst aan je ouders, ze gaan misschien pist zijn maar dat gaat echt snel over.

    Succes, sterkte, weet ik veel welk woord in die situatie past :)


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Als je arbortus wil doen meot je opschieten, want ik hb vndaag bij bio gellert dat na 3 maanden het al vorm krijgt en dat dan de moederkoek, oftewel de 'placenta' dan al aanweizg is... Dus miss kun je al geen arbortus meer doen =O
    En please, je moet het echt aan je ouders vertellen, dit is neit zomaar wat. Miss is je meoder super lief en helpt ze je :)


    de zus van mijn BF is zwanger en die zegt dat je abortus kunt doen tot je 5 maanden zwanger bent..dan niet meer.

    Maar in iedergeval ; sterkte!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    de zus van mijn BF is zwanger en die zegt dat je abortus kunt doen tot je 5 maanden zwanger bent..dan niet meer.

    Maar in iedergeval ; sterkte!

    xX

    het is maar tot 3 maanden