• Dit wordt je zwaarste sollicitatie test ooit....
    Als je geluk hebt, zit je in het team.
    zo niet..... i don't need to tell you. herinner je je Maddy nog? inderdaad ja!





    Ooit waren er vier stenen. De oneindigheidsstenen. Wie één van deze stenen bevat was een machtig en onoverwinnelijk persoon. Wanneer je al de stenen bevat.... dan wordt je een God.
    Voor decennia lang hebben we geprobeerd om deze stenen te bewaken. En in de vergetelheid te brengen. Want deze stenen, werden gebruikt voor andere doeleinden. Planeten, mensen,.... werden vernietigd wanneer deze in de verkeerde handen kwamen. Daarom hebben we samen met de raad van De Nova Corps besloten om elk een steen mee te nemen en deze te verbergen voor iedereen.
    Jammer genoeg ging dit niet van een leien dak. Er werd op de stenen gejaagd. uiteindelijk waren de stenen verdwenen uit het universum... en uit onze gedachten. Voor even leek er hoop te zijn, tot dat.... er opnieuw een steen gevonden werd. de jacht op de stenen werd opnieuw geopend.
    ...
    '
    - Odin Alvader.



    zoals je ziet is het een heel ernstige zaak. er is geen weg meer terug eenmaal je ingeschreven bent.
    Maar maak je het zelf gemakkelijk, zit neer, typ wat je moet zeggen en drink gerust iets. - Tony Stark

    de Teams :

    Kaliophe Dismure :


    kort : god, Assassin, koningin op eigen planeet Kaliophe. kwam voor het eerst in het verhaal : The Avengers 2 : Matrix of leadership.

    ' Voor mijn crew moet je voldoen aan de eigenschappen : je bent een Assassin, leeft in mijn koninkrijk, en heb geen bezwaar To kick Loki's ass. :Y) '

    1. naam :
    2. achternaam :
    3. woonplaats :
    4. hobby's :
    5. karakter :
    6. achtergrond :
    7. familie :
    8. bijzondere vaardigheden :
    9. wapens :
    10. extra :
    11. foto :
    12. hoe ben je bij Kaliophe verzeild geraakt :

    - Owen aka sadist
    -
    -
    -
    -

    ' Als je dit overleeft, dan overleef je alles aan.'



    ' Ladies and gentlemen, you are in the Stark Data bank. Welcome, in the Stark Tower.' - Jarvis

    je naam
    je avenger naam
    een bijgevoegde foto
    een korte beschrijven over je zelf
    je krachten
    je familie toestand
    heb je iets extra's dat wij moeten weten? bv getatoeërd
    avengers kostuum ( mag van een bestaand personage zijn )
    waar kom je vandaan :
    heb je een persoonlijke vijand :
    hoe ben je in het avenger team beland :

    - Rory Delva aka Acheron
    - bezet
    - Assana -waterval- aka VioletRoses
    - Archer aka Lensherr
    -

    ' Bovendien moet je ook tegen flink wat humor kunnen. and love me cuz i'm Ironman! '

    ' Geef dat vervloekt ding aan mij ijzeren blik ! ' - Loki
    ' Nee, nu is het onze beurt !' - Peter Quil
    ' I am groot !' - Groot
    '......' - Loki
    ' Kniel voor de machtige Roan !' - Ronan
    ' Achteraan aanschuiven ja ! blauwe smurf.' Rocket Racoon

    ' Welkom aan boord op mijn schip, niets aanraken graag. zet je neer aan dit tafeltje. Groot zal je wat gezelschap geven. Als je vragen hebt stel ze maar gerust, Groot zal wel antwoorden.' - Peter Quil



    je naam :
    leeftijd :
    welk ras ben je ? aards, buitenaards? ( Gelieve ras toe tevoegen ) :
    achtergrond :
    hobby's :
    familie :
    bijzonderheden :
    vaardigheden :
    wat zou je graag willen zijn om het team te versterken :
    hoeveel zou je verdienen : :P
    extra's : liefde? vriendschap? vijand? iets anders?
    -
    -
    -
    -
    -

    ' I am Groot ! ' - Groot

    ' Welkom, kleine wormen in je gevaarlijkste sollicitatie ooit. ik ga er geen doekjes om winden als ik je niet mag dan ge je eraan. als ik je wel mag wordt gebruikt tot men kleine aapje. leer er mee leven, dan gebeurt er iets spannends in je wormen leven. hier zijn de briefen, ga en vul in.' - Loki



    je naam :
    je bijnaam :
    korte beschrijving van jezelf :
    waar kom je vandaan :
    welk ras ben je :
    bijgevoegde foto :
    wat zijn je krachten :
    wat is je familie toestand :
    wat is je verleden :
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen :
    wat is je schurkenkostuum :
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? :
    slechtste wat je ooit gedaan hebt :

    -
    -
    -
    -
    -

    ' don't you dare to cheat me ! cuz roses are red, violets are blue and i'm here to kill you !'

    ' Mijn naam is Roan, misschien heb je wel al van me gehoord. de koning van het universum. join my crew als je kans wilt maken op eeuwige roem en een ster in het universum. ' - Ronan
    ' Roan i dare you to a dance battle !' - Peter Quil



    je naam :
    je bijnaam :
    korte beschrijving van jezelf :
    waar kom je vandaan :
    welk ras ben je :
    bijgevoegde foto :
    wat zijn je krachten :
    wat is je familie toestand :
    wat is je verleden :
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen :
    wat is je schurkenkostuum :
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? :
    slechtste wat je ooit gedaan hebt :

    - Tur’z aka Acheron
    -
    -
    -
    -


    Good luck my friend

    p.s je mag ook meerdere rollen invullen

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 10:55 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Sadist schreef:
    (...)
    Ik maak enkel mannen (op één uitzondering na heb ik allemaal mannen gemaakt hier op Q). Ik ga eerst wel zelf wat schrijven aan mijn Marvel fanfic :3


    bij mij is het eerder omgekeerd xD ik maak liever vrouwelijke :P ben heel blij dat je zo enthousiast bent over dit rollentopic je bent een schat haha :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Oké, hier is mijn tweede personage:
    Voor Ronan

    Je naam: Tur’z
    Je bijnaam: Tur
    Korte beschrijving van jezelf: Zij is een zeer loyaal persoon. Ze heeft sterke morele waarden. Ze zou alles doen om de vrede te kunnen bewaren, zelfs zover gaan als de vrede zelf in gevaar brengen. Als ze iemand zou vermoorden, zou ze het doen in naam van gerechtigheid en vrede. Ze is bijna emotieloos en respectvol tegenover de mensen die ze vertrouwt (haar lotgenoten en Ronan + zijn vertrouwelingen), maar kan nogal bazig overkomen tegenover anderen. Ze heeft niet veel inlevingsvermogen en hoopt dat er iets goed uit die oorlog komt. Ze is gefascineerd door andere rassen, waaronder de mensen van de aarde.
    Waar kom je vandaan: Tarnax
    Welk ras ben je: Skrull
    Bijgevoegde foto:


    Wat zijn je krachten: vormveranderaar (iedereen van elk ras), goed met langeafstandswapens
    Wat is je familie toestand: Haar naaste familie is dood en ze heeft geen man of kinderen
    Wat is je verleden: Tur’z groeide op planeet Tarnax. Ze komt uit een redelijk vechtlustige familie, terwijl zij zelf steeds haar vredelievende aard heeft kunnen verbergen. Ze probeerde met een aantal anderen de politiek van de Skrulls te veranderen, en zo groeide haar haat voor haar soortgenoten. Daar kon jammer genoeg niets aan gedaan worden, en dus ontvluchten ze na een gruwelijk incident de planeet. Vanaf dan was ze ervan overtuigd dat er alleen vrede kon zijn als het geweld was weggeveegd met geweld om die vrede te kunnen bewaren. Ze werd zelf zeer strijdlustig.
    Deze ‘rebellen’ kwamen terecht op andere planeten in verschillende sterrenstelsels, om verborgen te blijven voor anderen en om van verschillende culturen te leren. Tur’z kwam uiteindelijk op planeet Aarde terecht om er van hen te leren voor ze weer de sterrenstelsels doorheen reisde met haar lotgenoten. Sindsdien prefereert ze een ‘menselijk’ uiterlijk om te verhullen dat ze een Skrull is en de eenzaamheid.
    Op een bepaalde dag kwam ze Ronan the Accuser tegen. Ze had niets tegen de Kree die iets ondernam, en ze bood hem haar diensten aan. Aangezien hij een bekende naam had en betrouwbare mannen (en vrouwen) die hem bijstonden, wilde ze hem helpen. Door met hem te werken hoopt Tur’z dat hij ook de Skrulls gerechtigheid zou brengen. Ronan weet van haar afkomst (dat heeft ze hem verteld) en dat zij voor hem van nut kon zijn. Sindsdien werkt ze voor Ronan.
    Heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen: Ze is een Skrull, dus kan ze in iedereen van ieder ras veranderen, perfect voor undercover operaties
    Wat is je schurkenkostuum: haar vermommingen door vormverandering, houdt eerder van een zakelijke outfit als ze rondloopt als een mensenvrouw
    Heb je een persoonlijke vijand bv Thor?: de Skrull-gemeenschap is haar vijand
    Slechtste wat je ooit gedaan hebt: Ze doodde haar hele familie – ze waren allemaal veel te streng voor haar omdat zij niet was zoals hen – zodat ze wraak op hen heeft kunnen nemen. Dit was voordat ze van Tarnax vluchtte.


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Acheron schreef:
    Oké, hier is mijn tweede personage:
    Voor Ronan

    Je naam: Tur’z
    Je bijnaam: Tur
    Korte beschrijving van jezelf: Zij is een zeer loyaal persoon. Ze heeft sterke morele waarden. Ze zou alles doen om de vrede te kunnen bewaren, zelfs zover gaan als de vrede zelf in gevaar brengen. Als ze iemand zou vermoorden, zou ze het doen in naam van gerechtigheid en vrede. Ze is bijna emotieloos en respectvol tegenover de mensen die ze vertrouwt (haar lotgenoten en Ronan + zijn vertrouwelingen), maar kan nogal bazig overkomen tegenover anderen. Ze heeft niet veel inlevingsvermogen en hoopt dat er iets goed uit die oorlog komt. Ze is gefascineerd door andere rassen, waaronder de mensen van de aarde.
    Waar kom je vandaan: Tarnax
    Welk ras ben je: Skrull
    Bijgevoegde foto:


    Wat zijn je krachten: vormveranderaar (iedereen van elk ras), goed met langeafstandswapens
    Wat is je familie toestand: Haar naaste familie is dood en ze heeft geen man of kinderen
    Wat is je verleden: Tur’z groeide op planeet Tarnax. Ze komt uit een redelijk vechtlustige familie, terwijl zij zelf steeds haar vredelievende aard heeft kunnen verbergen. Ze probeerde met een aantal anderen de politiek van de Skrulls te veranderen, en zo groeide haar haat voor haar soortgenoten. Daar kon jammer genoeg niets aan gedaan worden, en dus ontvluchten ze na een gruwelijk incident de planeet. Vanaf dan was ze ervan overtuigd dat er alleen vrede kon zijn als het geweld was weggeveegd met geweld om die vrede te kunnen bewaren. Ze werd zelf zeer strijdlustig.
    Deze ‘rebellen’ kwamen terecht op andere planeten in verschillende sterrenstelsels, om verborgen te blijven voor anderen en om van verschillende culturen te leren. Tur’z kwam uiteindelijk op planeet Aarde terecht om er van hen te leren voor ze weer de sterrenstelsels doorheen reisde met haar lotgenoten. Sindsdien prefereert ze een ‘menselijk’ uiterlijk om te verhullen dat ze een Skrull is en de eenzaamheid.
    Op een bepaalde dag kwam ze Ronan the Accuser tegen. Ze had niets tegen de Kree die iets ondernam, en ze bood hem haar diensten aan. Aangezien hij een bekende naam had en betrouwbare mannen (en vrouwen) die hem bijstonden, wilde ze hem helpen. Door met hem te werken hoopt Tur’z dat hij ook de Skrulls gerechtigheid zou brengen. Ronan weet van haar afkomst (dat heeft ze hem verteld) en dat zij voor hem van nut kon zijn. Sindsdien werkt ze voor Ronan.
    Heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen: Ze is een Skrull, dus kan ze in iedereen van ieder ras veranderen, perfect voor undercover operaties
    Wat is je schurkenkostuum: haar vermommingen door vormverandering, houdt eerder van een zakelijke outfit als ze rondloopt als een mensenvrouw
    Heb je een persoonlijke vijand bv Thor?: de Skrull-gemeenschap is haar vijand
    Slechtste wat je ooit gedaan hebt: Ze doodde haar hele familie – ze waren allemaal veel te streng voor haar omdat zij niet was zoals hen – zodat ze wraak op hen heeft kunnen nemen. Dit was voordat ze van Tarnax vluchtte.


    geweldig, heb al iets in petto voor haar, het wordt great :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore