• Happy birthday to my lovely friend KLAINEISBACK! Ook wel bekend als Jasmien.

    Ze mag/mocht vandaag 18 kaarsjes uitblazen. Hopelijk heb je een leuke dag en cadeaus gehad. Dit is mijn cadeau aan jou, omdat jij het af en toe ook verdient om in de spotlight te staan.

    Ik weet dat het alweer bijna 25 maart is, maar ik vond toch dat mijn goede vriendin een verjaardagstopic verdiende.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. ^^

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 21:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hahah ahhhw schat wat lief (H)(H)
    Heb een hele leuke dag gehad (K)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Gefeliciteerd!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    mooi volwassen leeftijd, nu willen ze alles van je hebben..
    moet je veel zelf betalen, je gaat snel scheeuwen was ik maar geen achttien gewooorden!!! whahahahah
    Wahahah happy birthday voor de zoveelste keer....
    Lekker genietne nog....


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jasmien... waarom wist ik dit niet? Oh foei... GEFELICITEERD BABE!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 22:55 ]


    16 - 09 - '17

    Khan schreef:
    Gefeliciflapstaart! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Proficiat! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog een 40-minuut late gefelicitieerd! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha omg dankjewel voor de wensen allemaal. Ik ben helemaal gelukkig en blij. Nu enkel nog een lieve jongen vinden die dat met me wilt delen en me nog gelukkiger wilt maken en misschien nog een boekje uitgeven? En dan is alles perfect in mijn leven. Beter kan niet toch?
    :-)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing