• Sinds een tijdje merk ik dat het geluid slechter is, als ik met oordopjes naar muziek luister op mijn laptop. Mijn laptop deed een tijd geleden een beetje raar met geluid, maar dat is op gelost, als het goed is.

    Dus ik vraag mij af of ik niet eens nieuwe oordopjes moet kopen. Want deze heb ik al een tijdje.


    Physics is awesome

    Dat kan je natuurlijk altijd proberen.

    Misschien kun je eens een koptelefoon of oordopjes van iemand lenen om te testen of het niet aan iets anders ligt?
    Als blijkt dat het inderdaad jouw oordopjes zijn en je je aan het slechtere geluid stoort, dan zou ik wel nieuwe kopen, ja. Maar persoonlijk gebruik ik altijd één paar tot die echt geen geluid meer doorgeven, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien kun je eens een koptelefoon of oordopjes van iemand lenen om te testen of het niet aan iets anders ligt?
    Als blijkt dat het inderdaad jouw oordopjes zijn en je je aan het slechtere geluid stoort, dan zou ik wel nieuwe kopen, ja. Maar persoonlijk gebruik ik altijd één paar tot die echt geen geluid meer doorgeven, haha. :'D


    Waarschijnlijk heb ik nog wel een paar oordopjes ergens liggen. Ik stoor mij er wel aan want het wordt steeds zachter en ik wil de muziek goed horen.

    Dat laatste kan ik dus niet, het wekt irritatie op.


    Physics is awesome

    Meestal houden mijn oordopjes het wel een tijdje vol, maar als ze binnenkort stuk gaan, kondigen ze dat op deze manier een beetje aan. De vorige keer ben ik doorgegaan tot één van de oortjes geen geluid meer gaf, maar dat was niet aan te raden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Koop een koptelefoon

    Voordelen
    1 Beter voor je gehoor
    2 Sluit goed af
    3 Gaat minder snel kapot
    4 Mooier geluid

    (:

    WolfieBlackfire schreef:
    Koop een koptelefoon

    Voordelen
    1 Beter voor je gehoor
    2 Sluit goed af
    3 Gaat minder snel kapot
    4 Mooier geluid

    (:


    De paar keren dat ik een koptelefoon op had, zat ie nooit lekker dus die optie valt voor mij af.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 12:45 ]


    Physics is awesome

    BoromirOfGondor schreef:
    Meestal houden mijn oordopjes het wel een tijdje vol, maar als ze binnenkort stuk gaan, kondigen ze dat op deze manier een beetje aan. De vorige keer ben ik doorgegaan tot één van de oortjes geen geluid meer gaf, maar dat was niet aan te raden.


    Wat voor soort oordopjes heb jij? In ear oordopjes of die andere?

    Deze heb ik ook al minstens een jaar, misschien zelfs twee jaar dus ik vind het niet heel raar dat ze het nu minder gaan doen.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Wat voor soort oordopjes heb jij? In ear oordopjes of die andere?

    Deze heb ik ook al minstens een jaar, misschien zelfs twee jaar dus ik vind het niet heel raar dat ze het nu minder gaan doen.

    Zelf heb ik van die ear oordopjes van de Hema. Ze gaan meestal zo'n jaar mee ongeveer, voor 8 euro. Dat vind ik wel te doen(: Dus nja, als je vind dat t geluid steeds slechter wordt, kun je inderdaad eens oordopjes van iemand anders lenen om te vergelijken, en anders nieuwe kopen(: Ik weet niet hoeveel die kosten wat jij hebt, maar n klein tientje vind ik zelf wel gaan(;


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Zelf heb ik van die ear oordopjes van de Hema. Ze gaan meestal zo'n jaar mee ongeveer, voor 8 euro. Dat vind ik wel te doen(: Dus nja, als je vind dat t geluid steeds slechter wordt, kun je inderdaad eens oordopjes van iemand anders lenen om te vergelijken, en anders nieuwe kopen(: Ik weet niet hoeveel die kosten wat jij hebt, maar n klein tientje vind ik zelf wel gaan(;


    Ik heb andere oordopjes geprobeerd, nooit geweten dat er in mijn huis nog zoveel oordopjes zijn.

    Het ligt echt aan de oordopjes dus ik ga nieuwe kopen. Ik heb nu even tijdelijke (goedkope), maar ik wil eigenlijk nieuwe van het merk dat ik nu heb. Die kostten 25 euro en toen waren ze in de aanbieding, heb ik mij laten vertellen (aangezien ze een kerstcadeau waren).


    Physics is awesome

    Update: Afgelopen zondag heb ik toch nieuwe oordopjes besteld, aangezien ik mijn oude al twee jaar had en ik ze heel vaak heb gebruikt. Ze hebben het heel goed gedaan en twee jaar vind ik best lang voor oordopjes, vooral door de kwaliteit die ze zo'n lange tijd hebben geleverd.


    Physics is awesome