• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~ [R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Hoe nu verder.

    Het is eind januari, het is nog steeds koud, maar niet zo koud als met de kerstdagen, dat je tenen erbij afvroren als je maar een stap buiten deed. De dag is bijna ten einde, het is avond en iedereen is in thuis of komt thuis van een lange werkdag. In de afgelopen weken zijn er relaties opgebouwd of ten einde gebracht. De hoge heren in het Paradijs hebben de belastingen met een paar pond verhoogt, dit tot grote woede van de Hellenaren, die tot hun grote frustratie daar niks aan kunnen doen. Des te meer een reden om wat aan de ongelijkheid tussen het Paradijs en de Hell te doen, al is er over praten gemakkelijker dan het ook echt uit te voeren.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis schonk onze glazen in met de wijn en daar bedankte ik hem zacht voor nadat hij een kus op mijn wang had gedrukt. Hij was een schat, maar dat betekende niet dat ik hem niet kon plagen door te zeggen dat ik het eten al niet meer hoefde omdat hij het met liefde had gemaakt. Hem horen reageren op complimenten was echt leuk, ik moest er ook voor zorgen dat zijn ego weer niet te groot werd. Ik grijnsde vervolgens breed, want echt menen deed ik het natuurlijk niet, en schoot in de lach om wat hij zei. Alsof ik dat nog niet wist. Maar ik was toch zijn idioot, dus ik kon ermee leven. Ik probeerde een hap van de spaghetti en genoot er gelijk ontzettend van, Louis had er zeker weer wat van gemaakt. Dat vertelde ik hem ook toen ik mijn mond leeg had, hij wist het iedere keer weer klaar te spelen om zoiets lekkers te maken als hij de juiste middelen ervoor had. Ik nam een kleine slok van de wijn, welke overduidelijk uit een goed jaar was gekomen. Genietend ging ik verder met de spaghetti en knikte instemmend toen hij me beloofde dat hij elke avond voor me ging koken als we samenwoonden. Op mijn gemak at ik door en glimlachte licht om zijn voet die tegen de mijne aan wreef, al trok ik wantrouwig een wenkbrauw op toen hij zijn voet iets omhoog bewoog. Dat was volgens mij toch echt niet de bedoeling van een romantisch diner, hem kennende liet hij het hier namelijk niet bij. Voor dit moment lie ik het me niet deren, Louis kende de consequenties als hij dit soort dingen deed, dat ging hij anders later wel merken. Ik negeerde de jongen zelfs volledig en at verder, maar ik likte wel telkens veelzeggend over mijn lippen. Hij zou moeten wachten, want we hadden nog een film te kijken en een fles wijn om op te maken. Ik was geen fantastische combinatie met alcohol, maar dat maakte het alleen interessanter, vooral met seks. "Weet je wat wij echt een keer moeten doen? Kamperen, dat heb ik eigenlijk nooit kunnen doen omdat mijn ouders bang waren dat er iets mis ging. Dan kan jij gelijk je zin krijgen dat we buiten seks zouden hebben," kwam ineens in me op. Dat was een win win situatie voor iedereen en het was gewoon leuk, hoe oud je ook werd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik kon zien dat Harry genoot van het eten dat ik had klaar gemaakt en daar was ik blij mee. Harry was meestal wel mijn proefkonijn als ik weer eens nieuws ging maken, want de enige keer dat ik dat deed, was als hij bij mij thuis was en als we samen boodschappen hadden gedaan. Ik kon me nu zeker wel ontspannen en even alles vergeten wat er in de afgelopen paar uur was gebeurd. Ik beloofde hem dat als we gingen samen wonen dat ik elke dag voor hem zou komen en dat idee leek hem wel wat, want hij knikte. Het was even stil en alleen het geluid van het bestek op het bord was te horen toen we beide van het overheerlijke eten aten en ik keek met een stiekeme grijns naar Harry en ik zocht met mijn voet naar de zijne en streelde daar langzaam over heen. Hij trok een wenkbrauw omhoog toen ik wat hoger ging met mijn voet en ik kon daar alleen maar op grinniken, want dat was niet hoe hij zich een romantisch avondje had voorgesteld, maar ik vond het altijd leuk om hem op stang te jagen of seksuele toespelingen naar hem te maken en ik wist dondersgoed dat ik dat later wel zou terug krijgen. Snel nam ik een hap en mijn voet zat nu ergens bij z'n knie en ik staarde naar hem met een idiote grijns op m'n gezicht. Hij negeerde me verder, maar likte wel veelzeggend over z'n lippen en ik kreeg al bijna een stijve als ik er aan dacht wat hij allemaal niet kon doen met zijn mond om mijn lengte heen. Ik nam nog een hap van de spahetti en nam een slok van de wijn, die ik even in mijn mond liet ronddraaien, zodat ik de smaak echt kon proeven. 'Hebben we deze wijn al niet eens eerder gedronken'? vroeg ik me hardop af toen ik hem had door geslikt. Het was lekkere wijn en misschien wel een van mijn favoriete. 'Kamperen'? vroeg ik toen verbaasd toen hij ineens zei dat we echt eens moesten gaan kamperen, zodat we seks in de buiten lucht konden hebben. 'Dat is een idee ja' zei ik met een lachje, 'Ik heb het alleen nooit gedaan, maar zou moeilijk kan dat toch niet zijn? Een tent opzetten, koken in de buitenlucht, vuurtje stoken, ja, dat is een goed idee' vertelde ik hem toen. Ik keek weer naar Harry's mond en stond toen op en boog me naar voren, lettende op kaarsen, want ik had niet zoveel zin om een brandje te blussen. Ik streek voorzichtig in z'n mondhoek. 'Er zit wat saus' verklaarde ik toen en heel licht gaf ik hem toen een kus en ik kon het toch niet laten om hem daarna zachtjes in z'n lip te bijten en daarna weer te gaan zitten met een grijns en verder te eten. 'Zal ik nog wat voor je opscheppen'? vroeg ik hem toen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het deed me hem inderdaad wel even oordelend aankijken toen zijn voet omhoog kroop, al had ik het moeten verwachten. Het bleef wel Louis en hij nam niks serieus als het niet per se moest. Ik schudde mijn hoofd met een kleine glimlach en besloot dat het -het best was als ik hem negeerde. Dat deed je met kleine kinderen ook als die zich misdroegen. Zelf was ik nou ook niet het meest volwassen persoon, dat bleek wel omdat ik me iets mee liet slepen en suggestief over mijn lippen likte. Ik kon daardoor bijna hardop horen wat hij dacht, en dat waren geen goede gedachten. Al was dat weer een kwestie van hoe je 'goed' defineerde. Zijn voet lag nu ongeveer bij mijn knie en het leek mij wel een goed idee om die tussen mijn beide knieën te klemmen, dan kon hij me niks meer flikken. "Volgens mij wel, maar dat was een andere fles. Dat was die avond waarvan we ons niks konden herinneren, weet je nog?" zei ik lachend. De ochtend erop was heel chaotisch geweest, want er bleek zoveel gebeurd te zijn dat we daar echt wel even mee bezig waren geweest. En een gigantische kater, maar de wijn was erg lekker. Ik stelde voor om een keertje gewoon te kamperen, zeker als we echt het plan doorzetten weg te lopen. Niks veel te dure hotellen, gewoon onder de sterren, maar dan met net iets meer luxe dan in de Hell. Ik had het nog nooit gedaan namelijk, terwijl het eens van mijn grootste dromen als kind was geweest en dan kreeg Louis zijn zin ook dat we een keer buiten seks hadden. Hij stemde in en ik glimlachte breed, maar keek hem schuin aan toen hij opstond en ik kon voelen dat hij dichterbij kwam. Hij streelde zacht over mijn mondhoek en automatisch drukte ik me dichter tegen zijn hand aan, blijkbaar was het om een beetje saus geweest. Dat maakte me niet uit, Louis kuste me toch wel, zelfs al plaagde hij me wat door in mijn lip te bijten. Daarvoor gold hetzelfde als dat hij aan mijn haar trok, ik kickte op die pijn. Dat nam trouwens niet weg dat ik dat moest hebben, ik kon ook prima werken met zacht en lief. "Graag. Het zou zonde zijn om maar een grammetje weg te gooien," antwoordde ik hem en schoof mijn bord zijn kant op. Desnoods dekte ik het af in een bakje om later op te warmen, want het was veel te lekker en Louis mocht wel een pondje aankomen als er een keer genoeg te eten was voor hem.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Mijn voet was inmiddels al een eindje hoger dan wat je normaal bij voetje vrijen verstond en hij lag nu ergens bij de knie van Harry en ik bleef maar dom grijnzen naar hem, ook al kon hij dat niet zien. Ik had ook best wel een romantische kant, maar dan moest ik toch wel weer seksuele toespelingen aan Harry geven, daar kon ik niks aan doen, dat was het aard van het beestje en daar moest Harry maar mee om gaan, iets wat hij overigens wel heel goed kon. Ik wilde mijn voet verder omhoog strelen, maar toen kon hij niet meer verder want Harry had hem tussen z'n beide knieën gedrukt en was niet van plan om binnenkort los te laten. Het was verbazend dat hij nog zoveel kracht daar had, maar minder leuk voor mijn voet, maar ik kon natuurlijk altijd proberen door te duwen en tegen z'n kruis aan te duwen. Ik grijnsde en nam een slok van mijn wijn en vroeg me toen hardop af of we deze al een keer hadden gedronken en Harry antwoordde daarop dat, dat misschien wel zo was en dat het andere fles was geweest en dat we die toen hadden gedronken en dat we de volgende dag niks meer wisten. 'Oh ja, dat was best grappig achteraf geweest, op het moment zelf niet' zei ik toen met een grinnik toen ik terug dacht aan die avond. Het volgende onderwerp kwam ter sprake en ik zag het eigenlijk wel zitten om te gaan kamperen met Harry en Harry glimlachte breed toen hij mijn antwoord hoorde en ik stond op en bukte me naar hem toe om wat saus uit z'n mondhoek te vegen en hem daarna een kus te geven en ik beet plagend in z'n lip. Daarna ging ik weer zitten en ik grijnsde een beetje en ik vroeg of hij nog wat spaghetti wilde, waarop hij bevestigend antwoordde en zijn bord naar me toe schoof waarop ik zijn bord nog eens vulde met het overheerlijke eten. 'Zo, dat is inderdaad zonde en anders verdelen we het en laat ik een bakje hier en neem ik ook wel een bakje mee naar huis' Ik schoof z'n bord terug en beet zachtjes op m'n lip. 'Ik hou van je Harry' zei ik toen lief en ik kwam wat naar voren en ik streelde zachtjes over z'n gezicht. Ik glimlachte en ging weer terug op m'n stoel zitten en at het laatste restje op van wat er nog op mijn bord lag. Ik was nooit zo'n grote eter geweest en dit kwam deels omdat ik in de Hell leefde, maar Harry, zo bezorgd als hij was, voerde me het liefst alles wat hij tegen kwam en ik wist dat ik mager was en dat hij het liefst zag dat er wat vlees op m'n botten zou zitten. Ik nam nog een slok van de wijn en stond toen op. Ik wilde alweer wat anders doen. 'Harry, we gaan dansen' Het was niet een vraag, meer een mededeling en ik liep naar de radio en zette de muziek wat harder en wachtte totdat Harry was opgestaan.


    'Darling, just hold on'

    Liam James Payne.

    Ondanks het feit dat hij niet kan horen weet Zayn iedere keer weer dat er iemand aanklopt, hoe hij het doet weet ik niet, maar knap vind ik het wel, ja ik heb echt respect voor hoe hij zich weet te redden en wat hij doet met zijn handicap. De deur gaat een klein beetje open en snel ga ik naar binnen, de kou uit, al is het binnen ook lang niet zo behaaglijk als in mijn eigen huis. Gemanierd vraagt Zayn of ik thee wil, wie zegt dat mensen uit de Hell barbaars zijn? Ja, ik weet dat thee hier uit heet water bestaat, maar persoonlijk vind ik warm water op zichzelf al redelijk als thee smaken, dus erg vind ik het niet. "Graag," zeg ik met een glimlachje. Het is schattig hoe hij iets onzeker vraagt of ik klaar ben. Ben ik klaar? Altijd. "Natuurlijk." Het antwoord in mijn hoofd lijkt me niet erg verstandig, ik hoef Zayn ook niet maar weer even duidelijk(er) te maken wat voor player ik eigenlijk wel niet ben en dat net nu ik hem helemaal zo ver heb, eindelijk. Daarbij, ergens zit het idee me een beetje vast, het idee hem daarmee boos te maken en misschien wel zelfs een beetje pijn te doen, waarom weet ik niet, ik vind dat nooit lastig, maar misschien heb ik mijn mannelijke periode, weet ik veel. Vrouwen worden toch irritant zeurderig en emotioneel als ze ongesteld zijn? Nou, misschien druipt het bloed wel uit mijn denkbeeldige vagina.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik wist Louis tegen te houden met zijn voet me te plagen door die tussen mijn knieën te klemmen en daar te houden. Hij zei er niks van en begon over de wijn, of we die al eens eerder hadden gedronken. Waarschijnlijk wel eens een fles, maar van die avond kon ik me niks meer herinneren. Aan het appartement te zien de volgende dag hadden we het tenminste erg leuk gehad. Louis zei ook niks meer te weten van toen en het was later inderdaad leuker dan nadat we wakker waren geworden. Het kwam opeens in me op dat ik nog nooit had gekampeerd en ik stelde voor dat een keer met hem te gaan doen. Hij maakte me oprecht blij door met het plan in te stemmen, het zou echt leuk zijn en ik zag niet wat er mis kon gaan als we samen waren. Liefdevol veegde de oudere jongen wat weg bij mijn mondhoek en kuste me vervolgens, wat ik gretig in ontvangst nam. Een kus van hem zou ik niet afslaan zolang als ik nog ademde. Ik humde een beetje toen Louis nog eens in mijn lip beet en glimlachte na dat hij terug had getrokken. De spaghetti sloeg ik ook niet af, het zou zonde zijn van heerlijk eten en een kans om Louis wat aan te laten komen. "Goed plan," zei ik met een instemmend knikte en glimlachte teder naar hem. "Ik hou ook van jou, baby," mompelde ik terwijl hij over mijn wang aaide. Genietend at ik van het bijgevulde bord, al zou het niet lang duren voor ik dat ook weer op had. Ik at door, want we hadden nog genoeg te doen voor vanavond. Dat bleek een goed idee te zijn, want een paar seconden nadat ik het bord opnieuw leeg had hoorde ik hem opstaan en zeggen dat we gingen dansen. Verrast keek ik hem aan, maar ik stond op en volgde zijn voetstappen die in de buurt van de radio waren gegaan. Hij zette de muziek harder en legde mijn armen licht om zijn middel. Officieel hoorde het niet zo, maar dat kon me niet schelen. Wij deden dingen nooit op de officiële manier, maar op onze manier. "Als ik op je ga staan is het niet mijn schuld, ik heb je gewaarschuwd," zei ik met een grijns en hield hem dicht tegen mijn borst aan, om mijn lippen tegen zijn kruin te drukken en licht mee te bewegen op het ritme van de langzame muziek.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik kon er ontzettend van genieten als ik mijn zelfgemaakte eten aan Harry kon laten proeven en het was ook gewoon lekker en het zei toch ook wel wat als Harry voor de tweede keer nog een bord vol wilde hebben, dat zei hij echt niet om mij te pleasen en ik wist gewoon dat hij van mijn kookkunsten hield en ik had hem altijd als proefkonijn, zodat hij bijna alles wel lustte.Hij glimlachte teder naar me toen ik zei dat ik van hem hield en natuurlijk moest ik weer blozen toen hij een koosnaampje voor me had, want daar was ik wel gevoelig voor. Ik had eigenlijk nooit rust in m'n lijf en wilde altijd wel wat doen en zo nu ook weer. Ik had zin om te dansen en at vertelde ik hem ook en ik stond op. Het was meer een mededeling, dan dat het een vraag was, maar Harry was vast wel bereid om mee te doen. We konden allebei niet dansen en als we er genoeg van hadden zouden we ook snel genoeg ermee stoppen, maar voor nu was het wel genoeg. Ik liep naar de radio om die aan te zetten en ondertussen was Harry ook opgestaan en ik liep terug naar hem toe, waarbij hij z'n armen om mijn middel heen sloeg. Het hoorde zo eigenlijk niet, maar wij waren niet van die mensen die zich aan de protocollen van het dansen hielde. We wilde er ook een beetje plezier van hebben en niet dat het zo'n serieuze boel werd. 'Dat hoor je vanzelf wel als je op m'n voeten gaat staan' kaatste ik terug met een grijns en ik humde zachtjes toen hij z'n lippen op mijn kruin drukte. Hij was er lang genoeg voor om dat te doen en hij plaagde me er soms wel eens mee dat ik daarvoor de perfecte lengte had en als ik dat wilde doen, moest ik er bijna een trappetje bij halen of ik trok hem gewoon naar beneden, dat deed ik ook negen van de tien keer. 'Ik moest leiden huh'? vroeg ik hem toen en ik trok hem nog wat dichter tegen me aan, 'Dat word niks' Ik schoot in de lach en ik bewoog met hem mee op het ritme van de muziek en ik sloot mijn ogen en begon langzaam mee te zingen met de tekst.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Malik
    Liam nam wat kou mee naar binnen, maar de kachel, waar ik bij ging staan, haalde al snel weer de ergste kou uit mijn botten. Ik zou lichaam zeggen, maar meer dan een skelet was ik niet. Ik schonk twee bekers vol warm water toen hij besloot dat hij thee wilde. Ik gaf een van de twee aan hem en nam zelf een slokje uit de ander om wat op te warmen voor ik uit de kleren ging en voor hem om op te warmen na zijn wandeling in de kou. Het feit dat hij er klaar voor was gaf me een veilig gevoel. Ik wist niet of ik dat ook wel helemaal was, maar hij zou me vast helpen. "Bed?" vroeg ik voorzichtig. Ik wilde eerst even tijd hebben om mijn thee op te drinken, maar dan konden we in elk geval vast even gaan zitten. Ik zou hem zo wel uit zijn kleren helpen, maar al te graag eigenlijk. Ik was benieuwd naar wat de jonge hercules onder zijn kleren verborgen hield, zelfs al was ik bang dat hij van mijn lichaam schrok. Ik wist dat Amy dat in elk geval wel had gedaan, en toen had ik nog meer vet op mijn botten gehad dan nu. Ik liep naar het bed wat ik deelde met mijn moeder en ging er rustig op zitten, om mijn mok leeg te drinken en mijn lichaam te vullen met de warmte van de vloeistof. "Kom" Zo moedigde ik Liam met een klopje naast me op het bed aan om bij me te komen zitten. Zo zouden we hier echt niet meer zitten, maar de kou verdrijven uit mijn lichaam was een belangrijk deel van mijn leven, zeker in de winter, en dat sloeg ik liever niet over. Ik wilde straks namelijk niet klappertandend met hem in bed liggen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het hoorde me niet te verbazen dat Louis zo even besloot dat we nu gingen dansen, het gebeurde vaker dat hij besloot iets compleet anders te gaan doen als we al ergens mee bezig waren. Hij had de aandacht van een vierjarige, maar ik was eraan gewend geraakt. Ik zette mijn bord opzij en nam nog een sip van de wijn voordat ik opstond om hem richting de keuken. Daar zette Louis de muziek harder, niet zo hard dat we elkaar niet meer konden verstaan en niet zo zacht dat we stil moesten blijven staan omdat we het anders niet meer konden horen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen me aan. Wij hadden zo onze eigen manier voor alles, wat de rest ervan dacht maakte niet uit. Het werkte voor ons en dat was belangrijk. Ik waarschuwde hem alvast dat het niet mijn schuld was als ik per ongeluk op hem ging staan, dan wist hij dat ook. Ik liet een lach horen om zijn antwoord en drukte een kus op zijn kruin, wat hem deed hummen. Andersom had ik er geen problemen mee naar voren te buigen voor hem, maar soms was het gewoon leuk om hem daarmee om te laten gaan en moeite te laten doen. Ik knikte bij zijn woorden dat hij moest leiden, volgens hem niks ging worden. "Als het dan toch niks wordt," begon ik met een grijns, voordat ik hem een beetje optilde en op mijn voeten zette. Zo hoefde Louis niet te leiden en kon ik ook niet op hem gaan staan. Ik gniffelde zachtjes en verstopte mijn gezicht in zijn hals. Deze momenten waren het best, als we de wereld om ons heen even konden vergeten, geen afleidingen, geen rinkelende mobieltjes of paniek, alleen wij twee. Ik vond mezelf vaker compleet opgaand in de bubbel die we zo creëerden, maar helaas werd die vroeger of later altijd doorgeprikt door de buitenwereld. Hij zong zacht mee met de tekst, waardoor ik doodstil meewiegde. Ik wilde dit niet verpesten, ik kreeg Louis al zo weinig te horen zingen. "Ik voel me zo veilig bij jou, dat heb ik bij niemand zo erg gehad," fluisterde ik tegen zijn huid aan. Voor mij betekende dat veel meer dan 'ik hou van je'. Mijn handen grepen lichtjes naar zijn trui zodat ik hem nog steviger vast kon houden, ik wou hem zo graag zien zo. In mijn trui die te groot voor hem was, zonder broek en over het algemeen erg zacht en fluffig, ik wilde het zo graag zien dat het pijn deed.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik zette de muziek wat harder aan en trok Harry in mijn armen. Ik grijnsde een beetje en vroeg me toen hardop af of ik moest leiden en daarna de opmerking dat, dat niets ging worden en Harry's reactie daarop was toch wel een beetje grappig, al zou ieder ander zich er beledigd om voelen, maar dat was ik niet. Ik had Harry en we voelde elkaar perfect aan en we hoorde gewoon bij elkaar. Hij tilde me op en zette me op z'n voeten. 'Nee, straks doe ik je pijn' zei ik toen met een grinnik, maar ik waagde het niet om van z'n voeten af te stappen. 'Nu kan ik niet meer leiden' zei ik met een pruillip en ik begon zachtjes te lachen. Andere mensen zouden dit echt lachwekkend vinden om te zien, maar zelfs dat kon me niet echt veel schelen. Ik voelde z'n hoofd in m'n hals en ik ging nog wat dichter tegen hem aanleunen en ik begon zachtjes met Ed Sheeran mee te zingen. 'So honey now, take me into your loving arms. Kiss me under the light of a thousand stars, place your head on my beating heart. I'm thinking out loud, maybe we found love right where we are' Ik zong niet vaak en ik vond dat ik echt een vreselijke stem had om te zingen, maar Harry vond van niet en hij vond van zijn eigen stem weer dat het niks was, al vond ik dan dat, dat niet zo was. Zo waren er wel kleine dingen aan elkaar waar we ons aan konden irriteren, maar ik zou me gewoonweg geen toekomst zonder Harry voor kunnen stellen. Hij was in bijna alles mijn eerste keer geweest en je kon wel zeggen dat hij mijn grote liefde was en ik wilde gewoon niemand anders dan Harry. Zoals nu kon hij mijn zorgen doen vergeten, waren alleen wij in de bubbel die we hadden gecreëerd. 'Ik voel me ook veilig bij jou Harry' fluisterde ik in z'n oor en ik humde zachtjes door met de tekst, 'Je bent m'n eerste grote liefde en ik wil je niet kwijt, nu niet, morgen niet, nooit niet' Ik pakte zijn handen vast die mijn trui vast hield en hield ze tegen mijn borst aan. De pijn in m'n schouder die ik de afgelopen uren had gevoeld, was voor nu even verdwenen en ik wilde ons intieme momentje ook niet verpesten als ik straks weer mijn pijnstillers in moest nemen, maar dat was voor nu niet aan de orde. Alleen Harry deed er nu toe voor mij. 'Baby your smile's forever in my mind and memory' Ik liet een hand los en streelde zacht over z'n gezicht en ging verder naar z'n nek, waar ik aan z'n haren friemelde en ik kwam wat dichterbij en ik zoende hem voorzichtig, zo voorzichtig alsof hij van porselein was gemaakt.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik schudde mijn hoofd om wat Louis zei nadat ik hem had opgetild. Hij was zo licht dat ik hem bijna niet eens opmerkte en zo was het makkelijker voor ons beide. Ik rolde met mijn ogen toen hij zielig zei dat hij nu niet meer kon leiden, alsof dat het einde van de wereld was, hoewel ik ook kon horen dat hij het niet serieus bedoelde. Met mijn armen om hem heen geslagen wiegde ik langzaam en ritmisch mee met de muziek terwijl ik mijn gezicht in zijn nek rustte. Louis leunde zijn gewicht meer tegen me aan en het was goed dat ik nog iets van evenwicht had, anders was ik omgevallen en had hem met me meegesleurd. Hij zong mee met het nummer, waar ik stil naar luisterde met een glimlach. Wat onze stemmen betrof hadden we wel eens wat onenigheid, maar geen grote ruzies, die hadden we nooit. Als ik bij hem was maakte niks meer uit en werd het besef van tijd erg vaag, al was het helaas niet mogelijk voor eeuwig in het moment te leven. De jongen was mijn veilige haven, een van de weinigen waarmee wie ik over alles kon praten zonder bang te zijn me te verspreken. "En ik hoop ook je laatste," fluisterde ik toen hij zei dat ik zijn eerste grote liefde was. In ieder geval wilde ik dat hij mijn laatste was, al was hij niet mijn eerste. Dat maakte het voor mij nog specialer dat ik hem zoveel had kunnen leren en dat hij daarvoor genoeg vertrouwen in me had. Hij pakte mijn handen en legde die tegen zijn borst aan, zodat ik zijn hartslag onder mijn palm kon voelen. Ik glimlachte breed en kuste hem net zo voorzichtig en liefdevol terug. Na even moest ik terugtrekken en aaide zacht over zijn wang, waarna ik hem weer op zijn eigen voeten neerzette. "Kom," mompelde ik en nam hem mee naar de woonkamer en de bank. "Doe jij de dvd alvast in de speler? Dan pak ik de wijn," zei ik tegen hem en drukte een kus op zijn wang. Ik liep terug naar de tafel om onze glazen en de fles wijn te pakken. Dan hadden we nog iets voor onder de film, de tafel afruimen kon later nog. Het was niet alsof het zomaar ging verdwijnen. Hoewel, het was handig als ik de spaghetti nu alvast in twee bakjes deed en in de koelkast zette en de borden en pannen in de afwasmachine. Dat was ook een werk van niks en ik zat zo weer bij Louis op de bank met de wijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam James Payne.

    Het warme water brand in mijn keel en doet mijn koude lichaam even tintelen. Ik knik als hij vraagt naar het bed te gaan en volg hem, waarna ik naast hem ga zitten en ook mijn glas alternatieve thee leegdrink. Het is wel een beetje ongemakkelijk dat we zomenteen hier seks gaan hebben ja, ik weet dat hij niet de enige is die hierin slaapt en dat maakt het toch een beetje vreemd. Ik glimlach naar hem. "Heb je het ooit eerder gedaan? En met een man?" vraag ik hem voorzichtig, zodat ik weet wat waar ik aan toe ben, hoe voorzichtig ik moet zijn. Het kan me niet veel schelen, ik heb wel vaker iemands maagdelijkheid genomen en ik weet eigenlijk niet wat ik liever doe een maagd of een sletje. Een maagd is strak, iemand met ervaring is spannender. Ik zal hem zelfs laten kiezen. Wilt hij top zijn, bottom, wilt hij dat ik hem berijd, hem deze keuze laten geven is voor mij al heel wat en ik weet niet waarom ik dat doe. Maar een keer een ander laten besluiten is ook niet erg. Bij Amy heb ik ook niet compleet de beuk erin gegooid, maar nu wil ik dat ook helemaal niet en dat is gek.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.
    Ik danste samen met Harry door de keuken, nou ja, ik stond op z'n voeten en het was eigenlijk best gek om zo te zien, maar het kon me niet zo veel schelen. Ik neuriede met de tekst mee en Harry vertelde dat hij zich veilig bij me voelde en dat moest ik over hem ook beamen. Ik vond het gewoon fijn als ik bij hem was, de zorgen die ik had, liet hij dan verdwijnen en hadden we elkaar als ik het moeilijk had of andersom. 'Natuurlijk ben jij mijn laatste' fluisterde ik met een glimlach toen ik had gezegd dat hij mijn eerste grote liefde was. Mijn eerste en laatste grote liefde. Je kon je grote liefde zomaar tegen het lijf lopen en sommige mensen moesten er heel lang over doen om hun liefde te vinden en Phil had het ook wel eens eerder gezegd, waarom ik niet naar andere mannen dan Harry keek, maar dat kon ik niet, daar had ik geen behoefte aan. De enige die ik wilde was Harry. Toen ik hem zoende, zoende hij me terug en na een paar minuten tilde hij me van z'n voeten af en ik glimlachte toen hij over mijn wang heen aaide. Hij nam me mee naar de woonkamer en vertelde me dat ik maar alvast de dvd in de speler moest doen en dat hij de wijn zou pakken en ik knikte. 'Dat is goed, als ik je ergens mee moet helpen, dan moet je het zeggen' Hij zou vast ook wel meteen de overgebleven spaghetti in een bakje stoppen, maar hij moest het maar zeggen als hij hulp nodig had, dan kwam ik meteen. Ik hield z'n hand even vast en liet pas los toen hij al een eindje van me vandaan was en ik keek hem vertederend na en liep toen naar de stapel dvd's en zocht daar naar Grease, die eigenlijk vrijwel standaard bovenaan lag en ik haalde de dvd uit het hoesje en stopte die in de speler en ik neuriede de wijs van Grease lightning. Ik keek nog even naar de keuken en besloot toen maar de op de bank te gaan zitten en te wachten totdat Harry terug zou komen.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Malik
    Ik glimlachte een beetje toen mijn Atlas naast me kwam zitten. Ik dronk rustig mijn warme drankje op, terwijl ik mijn ogen op de jongen gericht hield. Ik wilde niets van wat hij zei missen. Ik knikte eerst en schudde daarna mijn hoofd bij zijn vragen. Ik sloeg mijn ogen kort neer en nam nog twee slokjes, maar ik wilde toch niets missen, waardoor ik maar weer naar hem keek. Mijn beker was nu leeg, en ik zette hem naast die van Liam en pakte voorzichtig zijn handen vast. Ik drukte zacht mijn lippen op die van hem. Het voelde fijn en warme me, samen met het warme water, lekker op van binnen. Ik liet mijn handen rustig over zijn armen omhoog glijden en kroop intussen op zijn schoot. Hij was langer en breder dan ik, wat het erg fijn maakte om bij hem op schoot te zitten. Zijn sterke lichaam, zijn warmte, zijn lekkere geur, het waren gewoon allemaal dingen die me veilig lieten voelen, wat toch vreemd was voor mij, gezien ik een vrij schichtig persoon was en nooit makkelijk mensen toeliet. Zacht beet ik op zijn onderlip en trok er iets aan, gewoon om te kijken wat hij fijn vond en waar zijn voorkeuren en grenzen stonden. Dat was vaak uit te vinden door dit soort dingen, en vrij belangrijk om te weten voor je seks had. Nu was ik geen expert, maar mijn moeder had mij en mijn zusjes wel het een en ander uitgelegd. Grenzen en respect waren belangrijk, zoals in alles in het leven. Sommige grenzen vond ik onzin, zoals die tussen landen en gebieden, we waren toch allemaal mensen, maar gevoelsgrenzen waren dat zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Als beiden onze bekers staan pakt hij voorzichtig mijn handen vast en drukt hij zijn lippen op die van mij. Natuurlijk kus ik hem terug, maar al te graag. Zijn handen gaan over mijn armen naar schoot en hij komt op mijn schoot kruipen, wat me mijn armen om zijn magere lichaam doet slaan. Zayn bijt zacht in mijn onderlip en trekt er wat aan, wat me mijn mond doet openen en mijn tong naar de zijne doet zoeken. Mijn handen gaan over zijn lichaam op ontdekkingstocht, onderzoeken hem, maar geven hem ook de kans te wennen en mij de kans te ontdekken wat hij prettig en wat hij onprettig vind. Misschien besluit hij wel helemaal geen seks te willen, of niet met mij - wat trouwens nog nooit voor is gekomen, dat iemand geen seks met mij wilt, dus dat zou een verassing zijn -, hij mag dan wel geen maagd meer zijn, maar het is ook duidelijk dat hij niet erg ervaren is. Nou, misschien is hij dat wel en is hij gewoon een beetje stuntelig, maar daar is hij het type totaal niet voor. Maar al lijkt hij me niet heel seksueel ervaren, hij zoent wel goed, heel goed en als hij ook maar een beetje in de buurt komt als het seksueler word ben ik tevreden.


    Reality's overrated.