• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~ [R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Hoe nu verder.

    Het is eind januari, het is nog steeds koud, maar niet zo koud als met de kerstdagen, dat je tenen erbij afvroren als je maar een stap buiten deed. De dag is bijna ten einde, het is avond en iedereen is in thuis of komt thuis van een lange werkdag. In de afgelopen weken zijn er relaties opgebouwd of ten einde gebracht. De hoge heren in het Paradijs hebben de belastingen met een paar pond verhoogt, dit tot grote woede van de Hellenaren, die tot hun grote frustratie daar niks aan kunnen doen. Des te meer een reden om wat aan de ongelijkheid tussen het Paradijs en de Hell te doen, al is er over praten gemakkelijker dan het ook echt uit te voeren.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Malik
    Zodra ik op zijn lip beet, reageerde Liam direct. Nu was het wel duidelijk dat de jongen redelijk ervaren was, gewoon uit zijn hele houding en doen, maar toch was ik wat aftastend naar wat hij wel en niet wilde. Ik voelde al snel zijn tong in mijn mond en drukte de mijne hier even tegenaan, voor ik toch probeerde de overhand te krijgen. Ik was niet echt een dominante jongen, of in elk geval ik dacht van niet. Toch wist ik het niet, omdat ik nooit in een positie was geweest om het uit te vinden. Dat zat er niet echt in voor een dove jongen, en met Amy was het nu niet echt duidelijk geweest, omdat het meer een bevlieging was en alles wat gehaast ging, zelfs al was het erg fijn geweest. Ik voelde intussen Liam's handen over mijn magere lichaam gaan. Aan de ene kant vond ik het heel fijn en genoot ik van zijn warme handen op mijn lichaam, maar aan de andere kant maakte het me erg duidelijk hoe mager ik wel niet was. Ik liet mijn handen voorzichtig onder zijn shirt en hemd, om mijn koude vingers over zijn gespierde warme lichaam te gaan. Iedereen zou toch spontaan geil worden bij het voelen ervan, laat staan het zien ervan, dat kon niet anders. Mijn lichaam was het totaal tegenovergestelde en ik hoopte gewoon dat hij het nogsteeds wilde als hij me zonder kleren zou zien, want zijn lichaam zou ik zeker wel beter leren kennen, verkennen met mijn handen en mijn lippen, tot hij er genoeg van had, of ik me niet meer kon inhouden, wat ook nog wel eens goed zou kunnen met een goddelijk lichaam als het zijne.


    Bowties were never Cooler

    [Xiphias went Yareau.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.

    Schattig hoe hij de overhand probeert te nemen, hoe hij de dominante factor peobeerd te zijn. Dit gebeurd wel vaker en ik zal je wel vertellen, dat gaat niet gebeuren. Ik mag er op zijn tijd dsn wel van houden uitgeneukt te worden, maar mensen eluisteren naar mij, ik niet naar hen. Ik ben de baas. Het is een heel contrast, zijn koude, uitgemergelde vingers onder mijn shirt, tegen mijn lichaam. Maar ik laat hem, voor hem zal het waarschijnlijk echt ontdekken zijn, hij heeft nog nooit een man genomen, of is genomen. Ik heb het idee dat hij niet zo nodig direct plat hoeft. Hij gaat zijn gang maar, maar in de zoen neem ik de controle. Mijn ene hand gaat naar beneden, naar zijn onderrug en speelt met het randje van zijn shirt, het ander breng ik juist naar boven, naar zijn nek, en spelen plagend met de kleine haartjes. Ik verbreek de zoen even en laat mijn lippen over zijn nek glijden, laat ze een paar federlichte kusjes drukkenem ga dan weer terug naar de zoen, zijn nek beroer Iik straks wel exht. We hebben de tijd en daar ga ik ook zeker genruik van maken. Ik ga gebruik van hem maken, net zoals ik met die velen anderen heb gedaan.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Liam's lichaam was echt het meest goddelijke wat ik ooit in mijn handen had gehad. Nu zou ik het straks waarschijnlijk ook nog in volle glorie zien en dat kon gewoon niet teleurstellen. Intussen verloor in de controle over de zoen, en zoals altijd als iemand anders de controle over mijn leven opeiste, wilde ik wel vechten, maar ik was niet sterk genoeg en ik wist niet hoe. Toch vond ik het nu niet heel erg en had ik hoop dat dit misschien nog een keertje kon voorkomen en dat ik dan het voortouw mocht nemen. Ik ging maar gewoon overal in mee en schoof met mijn handen voorzichtig zijn shirt over zijn hoofd toen hij mijn lippen even losliet. Ik kantelde haast uit instinct mijn hoofd iets, om hem meer ruimte te geven, toen hij mijn nek kuste, terwijl ik mijn handen weer over zijn lichaam liet gaan. Even wierp ik er een blik op. Het was ronduit goddelijk. Nee, zelfs de goden werden jaloers van zo'n lichaam. Ik trok heel even terug om eerst naar hem te wijzen en daarna naar boven, om zo hopelijk hem duidelijk te maken dat ik bedoelde dat hij hemels was. Hierna legde ik mijn beide handjes in zijn nek en probeerde me iets achterover te kiepen, maar met mijn lichaamsgewicht bracht het geen enkele beweging in de zaak. We hadden alle tijd, maar als hij toch mijn shirt uit wilde, was het maar beter dat hij maar van en kant zag hoe mager ik was, en niet zoals Amy ook mijn uitstekende ruggewervels zou kunnen voelen. Ik drukte mijn lippen weer op die van Liam en genoot. Als seks, toch wel het fijnste, op genoeg eten en drinken na, wat je hier in de hel vond, en zeker het meest realistische genotsmiddel, met hem even fijn was akals zoenen met hem, beloofde dat al heel erg veel goeds.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Mijn shirt word al snel van mijn lichaam geroofd. Niet dat het me uitmaakt, ik ben zelfverzekerd over mijn lijf, mijn benen, mijn geslacht, mijn hoofd, mijn armen en ook zeker de sixpack en gespierde borstkas. Niks om me voor te schamen toch? Nou dat doe ik dus ook niet. Zayn begint ineens te wijzen, eerst naar mij en dan naar boven. Ik frons. Ik heb geen idee wat hij bedoeld. Ik en boven? Wat huh? Nee, dat is het niet. Wat dan? Verder kijken dan gewoon boven? Helemaal boven? De lucht? De hemel! Dat moet het zijn. Ik en hemel. Oké. Ga ik naar de hemel? Ik weet dat -dat niet zo is, daar heb ik teveel zonden voor begaan, maar die vraag lijkt me sterk. Ik begrijp het niet, de enige dingen waar ik op kom zijn of gewoon vreemd in deze situatie of diep arrogant. Verward kjjk ik hem aan, maar heb niet meer de kans om ge zeggen dat ik het niet begrijp als zijn kleine handjes om mijn nek vouwen en hij ons een beetje onhandig achterover probeert te kieperen, het werkt niet echt, maar nu snap ik wel wat hij wil. Rustig duw ik hem naar achteren, zodat hij uiteindelijk met zijn rug op het bed ligt en ik over hem heen gebogen ben. Ik zoen hem weer, dir keer beweegt mijn tong trager en minder krachtig, al net Iiets minder sterk zodat hij ook nog een beetje ruimte krijgt wat speling te zoeken. Mijn handen gaan onder zijn shirt. Ze voelen zijn koude huid en zijn botten, ik ben wel wat gewend, Fylo was nog goed doorvoed voor se standaarden hier, maar niet al mijn neukertjes hadden en hebben geluk, al is Zayn wel heel mager. Toch schrik ik er niet exht van, ik wist dat hwt erg was, gezien zijn leefomstandigheden en daarbij, met de tijd heb ik een talent ontwikkeld te kunnen inschatten hoe mensen er onder de kleren uitzien. Sixpack of niet? Groot geschapeb? Hoeveel vlees? Een klein littekentje dat zal bewijzen dat de tieten nep zijn? Niet zo moeilijk te raden. Nog even laat ik mijn handen rustig over zijn lichaam gaan en spelen met de randen van zijn shirt, ik laat mijn vinger even over zijn tepel glijden die later nog wel aan de beurt zal zijn, ik laat hem nog even wennen, het moet allrmaal niet te snel gaan, en verbreek de zoen dan even om het shirt over zijn hoofs te trekken.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Liam zag er goddelijk uit, maar leek me niet te snappen. Hij keek eerst wat bedachtzaam, maar al snel zag ik verwarring in zijn ogen. Vroeger had ik vaker dan eens halverwege een woedeaanval gehad omdat mensen me niet, of verkeerd begrepen, wat ik nu voor wilde zijn. Ik probeerde hem op zijn rug te krijgen, maar dat lukte niet, waardoor ik niet veel later haast hulpeloos op mijn rug lag. Dit was niet heel erg, gezien hij me weer verwende met zijn heerlijke zoenen en mijn handen onafgebroken over zijn geweldige lichaam gingen. Dit keer kon ik tijdens de zoen net wat meer mijn ei kwijt en probeerde ik ook echt de overhand te krijgen, wat mislukte door zijn warme handen die over mijn huid gingen. Hierdoor werd ik me alleen maar meer bewust van hoe mager ik was, door de bewegingen die zijn handen subtiel maakten. Nu was ik voor de hel wel dun, en Louis heel goed doorvoed, maar voor de hemel was Lou waarschijnlijk nog mager en snapte waarschijnlijk niemand hoe ik nog leefde. Nu kwam ik elk jaar, net voor de lente, ook op zo'n punt, maar zo ver was ik nog niet. Toch voelde het heel fijn en kon ik een klein geluidje niet stoppen toen hij over mijn tepels ging. Ik had geen idee wat voor een geluidje het was, of hoe je hierop vocaal hoorde te reageren, maar dit was mijn manier. Ik liet me ontdoen van mijn shirt, maar de plotselinge kou zorgde ervoor dat ik begon te rillen en Liam letterlijk bovenop me trok om me warm te houden. Zijn lichaam was zwaar, maar heerlijk warm, en daar ging het om. Ik trok langzaam terug en drukte mijn neus tegen zijn schouder, om die ook op te warmen, terwijl ik met moeite de deken en lakens over ons heen trok. Zo bleef ik even liggen opwarmen, met zijn lichaam in een bankschroefje wat mijn armen waren en mijn lippen die zachte kusjee tegen zijn schouder drukten. Het was gewoon heel fijn om zo te liggen. Hij zou wel los kunnen breken als hij wilde, dus ik hoopte dat hij het niet wilde. Toen ik zo goed als warm was, liet ik een handje langzaam afzakken naar de voorkant van zijn broek, om die wat klungelig los te maken en mijn hand ik zijn onderbroek te steken, waar ik voor het eerst over het geslacht van een andere man streelde. Mijn ogen hield ik intussen, al vanaf het moment na het terugtrekken, oo Liam gericht, bang om ook maar een woord van hem te missen.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Een geluidje rolt over zijn lippen als mijn vinger over zijn tepel gaat, een zachte kreun en dat is goed om te horen, dat bewijst dat hij er tenminste een beetje van geniet. Kreunen zijn sowieso één van de mooiste geluiden die er bestaan, maar die van hem klonk nog mooier. Zodra zijn shirt uitgaat begint hij te rillen en trekt hij me bovenop zich. Ik sla mijn armen maar om hem heen en streel over zijn tere huid om hem een beetje op te warmen. De deken gaat over ons heen en zijn lippen die mijn schouder zacht kussen. Ik laat hem, nu we eindelijk seks gaan hebben begin ik wel ongeduldig te worden, maar het voelt ook goed om hem in mijn armen te hebben en het verward me een beetje. toch, als hij mijn broek openmaakt en zijn hand in mijn broek steekt, zijn vingers over mijn lid strijkt, is dat toch wel beter. "Hmm," ik glimlach lichtjes naar hem, als teken dat het goed is, dat hij het goed doet. Ik sta al even droog - waarom? geen idee, geen zin om achter iemand aan te lopen, al zou de tijd die ik geen seks heb gehad voor een ander waarschijnlijk recentelijk zijn, maar ik hou gewoon van veel en zo vaak mogelijk, dat ben ik dan ook gewend - en dit heb ik echt even nodig.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik


    Bowties were never Cooler

    Zijn glimlach vertelde me dat alles nog goed was, maar ik had zo zeker wel aanwijzingen nodig over hoe het voor de rest in z'n werk ging. Ik had geen idee, maar hoopte dat de deken ons wel de hele tijd wat warmte zou geven. Ik had het namelijk nogsteeds steenkoud, al was Liam een prima kacheltje. Na even met zijn geslacht te hebben gespeeld trok ik dan toch voorzichtig zijn boxer omlaag. Ik wist eigenlijk niet wat ik had verwacht, maar het was natuurlijk logisch dat zo'n boom van een kerel, een jongen met het lichaam van Atlas, vrij groot geschapen was. Toch kon ik weinig anders dan er even naar staren, gezien het toch echt pijnlijk groot leek als die bij mij binnen zou gaan. Ik stopte hem dan ook even met een hand op zijn borst. Hierdoor zav je goed de verschillen. Mijn huid was getint, zeker met zijn sneeuwwitte huid, maar meer dan wat botjes was mijn hand niet,terwijl zijn borstkas zeer gespierd was. Ik pakte mijn schrijfblokje en schreef er snel een nieuwe regel in. Wil je voorzichtig doen? Je bent zo groot geschapen. En voor de rest zal je me moeten helpen. Dat ik maagd was had ik al verteld, wat dit alleen maar een extra vraag om hulp en voorzichtigheid maakte. Het zou zoizo wel pijn doen, maar dat betekende niet dat ik niet kon vragen of hij voorzichtig met me was, toch?


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Mijn boxer ging na even omlaag en hij leek een beetje geschrokken, hij staarde in ieder geval naar mijn geslachtsdeel alsof deze hem zou vernietigen. Dat zou inderdaad best kunnen. Mijn lid is, zonder uit arrogantie te overdrijven, groot en hij is zo breekbaar. Hij lijkt ineens te twijfelen, ergens. Hij houd me tegen door zijn hand op mijn borst te leggen en pakt dan zijn schrijfblok, waarmee hij me vraagt voorzichtig te doen en hem te helpen. Ik knik. "Natuurlijk." Mijn vinger streelt zachtjes over zijn kaaklijn, naar zijn hals. "Dus ik top? Of?" vraag ik hem, al wil ik hem ook best berijden, maar volgens mij is het duidelijk dat tussen ons ik de top ben en daarbij leek het ook wel uit zijn woorden. Of ik nou top of bottom ben, mij maakt het niet veel uit, toch ben ik bijna altijd de top en bij grote uitzondering berijd ik iemand. Het is gewoon zo dat =dat is wat in mijn rol past en wat mensen van me verwachten en al zal ik het niet toegeven (nou ja, niemand weet toch dat ik voor zowel vagina als penis ga), ik vind het geweldig als iemand mij eens kapot neukt. Mijn hand gaat nu naar beneden, naar zijn geslacht door zijn broek, waar ik rustig mijn hand op leg en hem aankijk voor toestemming. Of hij er zeker over is en niet teveel twijfelt.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ik was blij dat de blonde god in elk geval voorzichtig met me zou zijn. Dit was allemaal nieuw voor me, en hij was niet bepaald klein geschapen. Zijn streling kalmeerde me iets, maar ik was nogsteeds enorm gespannen. Zijn vraag was een beetje verwarrend voor me. Ik was geen maagd meer, maar van achter wel, wat me de enige ingang leek. Ik had gedacht dat hij mij zou nemen, dat het waarschijnlijk pijn zou doen, maar zijn vraag verwarde me. Zijn hand op mijn geslacht hielp zeker ook niet met kiezen. Ik beet wat op mijn lip en knikte. Dat ik seks met hem wilde hebben, was zeker, maar hoe was de vraag. Ik drukte mijn lippen zacht op zijn kaak en pakte mijn tekenblok weer voorzichtig op. Wat vind jij het lekkerst? Mij maakt het niet uit. Ik heb alleen geen ervaring. schreef ik op het papier. Ik liet het aan hem zien en wachtte gespannen op een reactie. Het was gewoon allemaal heel spannend en ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten. Met Amy was het allemaal vreemd logisch geweest. Ze had dan wel een beetje geholpen, maar er waren weinig onduidelijkheden geweest. Nu was ik erg onzeker met dit alles en hoopte dat hij me zou helpen, anders ging er niet veel gebeuren. Daar had ik namelijk niet het zelfvertrouwen voor, zelfs nu niet. Ik wilde wel, en zou ook graag de leiding nemen, maar met een jonge god met wie ik dit zou delen, durfde ik het gewoon niet meer, terwijl er helemaal niets, of bijna niets, vanaf hing.


    Bowties were never Cooler