• Ik zat vanmiddag op de wc op school en toen vroeg ik mijn opeens af hoeveel mensen hun druppels van de wc-bril afvegen. Dus bij dit topic een poll. Als je die in zou vullen zou ik dat heel erg leuk vinden. En natuurlijk mag je hieronder er een discussie over starten mocht je daar een sterk verlangen aan hebben.

    Ik bedoel hier bij je eigen druppels.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 19:57 ]

    Veeg jij je druppels van de wc-bril?

    79.6% (39 stemmen)
     
    Ja

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee

    20.4% (10 stemmen)
     
    Soms


    ©1998

    Nou, ik ga niet graag op een vieze wc zitten, dus ik check altijd of het veilig is.

    Plus het is gewoon naar als je het laat liggen...

    Wat een originele vraag. x)
    Ik vind het al een hele kunst om de bril van een toilet vies te maken als ik erop zit, maar ik controleer de bril voor en na de daad wel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Wat een originele vraag. x)
    Ik vind het al een hele kunst om de bril van een toilet vies te maken als ik erop zit, maar ik controleer de bril voor en na de daad wel.


    Life is a beautiful struggle

    Melitta schreef:
    Wat een originele vraag. x)
    Ik vind het al een hele kunst om de bril van een toilet vies te maken als ik erop zit, maar ik controleer de bril voor en na de daad wel.


    16 - 09 - '17

    Melitta schreef:
    Wat een originele vraag. x)
    Ik vind het al een hele kunst om de bril van een toilet vies te maken als ik erop zit, maar ik controleer de bril voor en na de daad wel.

    Melitta schreef:
    Wat een originele vraag. x)
    Ik vind het al een hele kunst om de bril van een toilet vies te maken als ik erop zit, maar ik controleer de bril voor en na de daad wel.


    -

    Nouuu, op mijn school zitten bijna alleen maar jongens, leuk zeg. Elke keer natte wc bril

    WolfieBlackfire schreef:
    Nouuu, op mijn school zitten bijna alleen maar jongens, leuk zeg. Elke keer natte wc bril


    Hebben jullie geen gescheiden jongens en meisjes wc's dan?


    ©1998

    Mijn wc is schoon. Die mag je altijd gebruiken ^.^


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik heel nodig moet en alle wc's zijn bezet, wil ik het nog wel eens verwijderen. Maar dan nog leg ik er een wcpapiertje op zodat ik niet direct op de bril zit.
    Ik was laatst in de trein, ik moest een reis van bijna drie uur (om bij mijn vriend te komen) en toen moest ik ook naar het toilet. Toen ik daar binnen kwam was alles drijfnat. Ik moest het toen ook wel schoon maken met de spullen die er waren en toen ben ik ook op een papiertje gaan zitten.

    Ik vind het gewoon zo smering als mensen een wc zo vies achterlaten. Het is een kleine moeite om even achter je te kijken als je hebt geplast.

    Oh en mensen, iedereen die het vreemd vind als er een vrouwen wc druppels heeft, dat is niet raar. Er zijn vrouwen die zich niet goed afvegen en dan toch nog nadruppelen ;')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SolidSnake schreef:
    Mijn wc is schoon. Die mag je altijd gebruiken ^.^



    Omg die is echt creepy


    ©1998

    De wcbril check ik van tevoren en na, maar als ik klaar ben ga ik wel effe goed mn handen wassen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.