• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Cwtch • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Dobrien • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Florrie • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Flashing • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HalfBloodPrince • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: This Time - Glee Cast

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 april.
    - Rani met I Found - Amber Run
    - Sylvie met Thunder - Jessie J
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 18:02 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dobrien schreef:
    (...)

    I bloody like that ^^


    Haha


    16 - 09 - '17

    Ik ben aan de ene kant blij en aan de andere kant niet. Ik ben blij, omdat ik eindelijk weet wat mijn probleem is waardoor ik zo weinig/slecht slaap. Waar ik minder blij ben, is dat het zeer waarschijnlijk slaap apneu is. Dit weet ik, omdat ik ooit bij iemand op de kamer sliep die zei dat mijn ademhaling er tijdens het slapen zomaar mee ophield waarna ik wakker schrok. Dit is een van de hoofdkenmerken van slaap apneu. I'm scared. T-T


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik ben aan de ene kant blij en aan de andere kant niet. Ik ben blij, omdat ik eindelijk weet wat mijn probleem is waardoor ik zo weinig/slecht slaap. Waar ik minder blij ben, is dat het zeer waarschijnlijk slaap apneu is. Dit weet ik, omdat ik ooit bij iemand op de kamer sliep die zei dat mijn ademhaling er tijdens het slapen zomaar mee ophield waarna ik wakker schrok. Dit is een van de hoofdkenmerken van slaap apneu. I'm scared. T-T


    Je hebt het zeker opgezocht op internet? Dat moet je dus niet doen. Toen ik de oorzaak van de irritatie in mijn rechteronderbuik ging zoeken, kreeg ik dingen als een ontstoken appendix en die dingen, terwijl ik PDS had. Als je hier veel last van hebt, ga gewoon langs een dokter, die kan je veel beter helpen dan mensen op internet.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Je hebt het zeker opgezocht op internet? Dat moet je dus niet doen. Toen ik de oorzaak van de irritatie in mijn rechteronderbuik ging zoeken, kreeg ik dingen als een ontstoken appendix en die dingen, terwijl ik PDS had. Als je hier veel last van hebt, ga gewoon langs een dokter, die kan je veel beter helpen dan mensen op internet.


    Nee, ik heb het niet opgezocht. Mijn vriend noemde enkele dingen die slaap kunnen verstoren en slaap apneu komt akelig dichtbij de klachten die ik heb. Het is niet normaal als je ademhaling in de nacht zomaar een keer stopt.


    26 - 02 - '16

    Ga gewoon naar een dokter, die kan je helpen.


    16 - 09 - '17

    Ocelot schreef:
    (...)

    Nee, ik heb het niet opgezocht. Mijn vriend noemde enkele dingen die slaap kunnen verstoren en slaap apneu komt akelig dichtbij de klachten die ik heb. Het is niet normaal als je ademhaling in de nacht zomaar een keer stopt.


    Mijn ademhaling stopt ook regelmatig en dan word ik hoestend wakker ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Florrie schreef:
    Ga gewoon naar een dokter, die kan je helpen.


    Mijn dokter neemt me niet serieus. Die zegt dat het ligt aan het feit dat ik veel op de laptop zit en te weinig beweeg :W
    Maar ja. Ik zal wel een keer heengaan, I guess, en hopen dat hij me wel serieus neemt. Huisartsen zijn zo kut soms.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Mijn dokter neemt me niet serieus. Die zegt dat het ligt aan het feit dat ik veel op de laptop zit en te weinig beweeg :W
    Maar ja. Ik zal wel een keer heengaan, I guess, en hopen dat hij me wel serieus neemt. Huisartsen zijn zo kut soms.


    Wtf voor onzin is dat? Dan had ik dat ook al lang moeten hebben. Een dokter van mijn kloten noem ik dat. En anders eens afspraak maken in het ziekenhuis? Die mensen moeten alles serieus nemen.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Wtf voor onzin is dat? Dan had ik dat ook al lang moeten hebben. Een dokter van mijn kloten noem ik dat. En anders eens afspraak maken in het ziekenhuis? Die mensen moeten alles serieus nemen.


    Tja :/
    Net als dat het fucked up lang duurde tot hij er achter kwam dat mijn verstoppingen door pds kwamen :W


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Tja :/
    Net als dat het fucked up lang duurde tot hij er achter kwam dat mijn verstoppingen door pds kwamen :W


    Mijn dokter is ook wel zo, neemt niet alles meteen serieus. Hij dacht serieus elke keer weer dat ik een blaasontsteking had voordat er werkelijk werd vastgesteld dat ik PDS had. Like, het lijkt niet eens op elkaar -.-


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Mijn dokter is ook wel zo, neemt niet alles meteen serieus. Hij dacht serieus elke keer weer dat ik een blaasontsteking had voordat er werkelijk werd vastgesteld dat ik PDS had. Like, het lijkt niet eens op elkaar -.-


    Mijn dokter die gelooft meer in dat computers en dergelijke slaapproblemen veroorzaken, maar ik zie echt geen verband tussen stoppen met ademhalen 's nachts en computeren overdag :W


    26 - 02 - '16

    Effies wat leuks


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Effies wat leuks



    Die had ik al gezien op Facebook, maar ik snap 'm niet ;x


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Die had ik al gezien op Facebook, maar ik snap 'm niet ;x


    Afro kapsel


    16 - 09 - '17

    Ocelot schreef:
    (...)

    Mijn dokter die gelooft meer in dat computers en dergelijke slaapproblemen veroorzaken, maar ik zie echt geen verband tussen stoppen met ademhalen 's nachts en computeren overdag :W


    Wtf man, ik vraag me soms af hoe iemand dokter kan zijn...


    16 - 09 - '17