• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Cwtch • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Dobrien • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Florrie • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Flashing • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HalfBloodPrince • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: This Time - Glee Cast

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 april.
    - Rani met I Found - Amber Run
    - Sylvie met Thunder - Jessie J
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 18:02 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Florrie schreef:
    (...)

    Wtf man, ik vraag me soms af hoe iemand dokter kan zijn...


    Ik ook D:


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Ik ook D:


    Zo kan iedereen dokter worden. Ik zal alle oorzaken van m'n patiënten baseren op alles wat ik op internet lees en van andere mens hoor. Ja bedankt, krijg ik nu mijn geld en rot dan maar op! *kijkt verlekkerd naar geld*


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Zo kan iedereen dokter worden. Ik zal alle oorzaken van m'n patiënten baseren op alles wat ik op internet lees en van andere mens hoor. Ja bedankt, krijg ik nu mijn geld en rot dan maar op! *kijkt verlekkerd naar geld*


    Inderdaad. Echt belachelijk. :/
    En als er iets fout gaat is het de schuld van de patiënt.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Inderdaad. Echt belachelijk. :/
    En als er iets fout gaat is het de schuld van de patiënt.


    Jep, dat zij beter leren dokter zijn. Weet je dat m'n dokter soms nog kindermedicatie voor mij voorschrijft? Ik ben bijna 21, like srsly? Daarom ga ik gewoon nog amper naar de dokter en genees ik liever zonder al die medicatie die toch geen shit helpt.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Jep, dat zij beter leren dokter zijn. Weet je dat m'n dokter soms nog kindermedicatie voor mij voorschrijft? Ik ben bijna 21, like srsly? Daarom ga ik gewoon nog amper naar de dokter en genees ik liever zonder al die medicatie die toch geen shit helpt.


    Wtf. Vet belachelijk. Ik gebruik die troep van de dokter ook niet meer, want het verergerde de problematiek bij mijn darmen alleen maar. Zo kreeg ik alleen maar meer verstoppingen. Nu gebruik ik iets van de kruidvat en dat werkt perfect.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Wtf. Vet belachelijk. Ik gebruik die troep van de dokter ook niet meer, want het verergerde de problematiek bij mijn darmen alleen maar. Zo kreeg ik alleen maar meer verstoppingen. Nu gebruik ik iets van de kruidvat en dat werkt perfect.


    Oei, da's ook niet handig ;s
    Nja, als ik echt erg ziek ben ga ik nog, maar daar blijft het dan ook bij.


    16 - 09 - '17

    Volgens mij is dit mijn dag niet. Ik houd altijd mijn dinsdagavonden vrij om iets met een vriendin te doen. Nu heeft ze vlak van te voren, minder dan een uur van te voren, afgezegd. Ze had het zogenaamd druk of zo. Nu zie ik ineens op Facebook dat ze met een andere vriendin heeft afgesproken, terwijl ze ooit had beloofd dat wij iedere dinsdagavond iets zouden doen. Dit is ook al vaker gebeurd en ik begin het beu te raken. Ik snap niet waarom ik nog moeite doe.


    26 - 02 - '16

    Waarom zegt ze niet gewoon eerlijk dat ze iets met iemand anders wil gaan doen? Best rot van haar ;s


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Waarom zegt ze niet gewoon eerlijk dat ze iets met iemand anders wil gaan doen? Best rot van haar ;s


    I don't know. Ik voel me vervangen, in de steek gelaten en bovenal teleurgesteld. Dit is niet de eerste keer dat ik door iemand aan de kant ben geschoven of zelfs vervangen door een ander.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    I don't know. Ik voel me vervangen, in de steek gelaten en bovenal teleurgesteld. Dit is niet de eerste keer dat ik door iemand aan de kant ben geschoven of zelfs vervangen door een ander.


    Jammer voor je. Spreek haar erover aan? Ik zou me ook zo voelen als iemand afbelt en dan enthousiast op facebook gooit wat ze in de plaats gaan doen is.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Jammer voor je. Spreek haar erover aan? Ik zou me ook zo voelen als iemand afbelt en dan enthousiast op facebook gooit wat ze in de plaats gaan doen is.


    Ik durf het niet, want ik ben bang voor ruzie. Hoe stom dat ook klinkt. Ik zie haar in ieder geval niet meer als vriendin.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Ik durf het niet, want ik ben bang voor ruzie. Hoe stom dat ook klinkt. Ik zie haar in ieder geval niet meer als vriendin.


    Begrijp ik, maar misschien begrijpt ze het wel?


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Begrijp ik, maar misschien begrijpt ze het wel?


    Ik ga haar sowieso nog een keer confronteren ermee. Eerst moet ik echter wat bekoelen, want anders komt het gewoon niet goed.


    26 - 02 - '16

    Padeladelalala >> Flashing


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes tevreden met mijn profiel :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.