• Supernatural.


    “We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.”
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    Alate • Caden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa • Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    Alate • Valentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    Takamasa • Dean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    Cashby • Cimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    Stelmaria • Andreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een mannelijke hunter reserveren? (:


    Starve the ego, feed the soul.

    Ik wil meedoen, maar nog even nadenken over de rol(len). ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga het zo allemaal bijwerken :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een vrouwelijke hunter reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Takamasa schreef:
    Ik ga het zo allemaal bijwerken :Y).


    So can I have a girl hunter and a man wolf? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik wil graag een vrouwelijke jager reserveren maar mag ik dan mijn character uit mijn fanfic pakken?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sorry, ik kijk op het moment zelf de serie, dus ben vergeten om op de rest van de vragen te antwoorden. :x

    Alate schreef:
    Ik heb een paar afleveringen van Supernatural gezien, maar lang niet alle - ik hoop dat het niet erg is?

    Nee hoor, dat is niet erg. De richtlijnen en regels schrijf ik er met de komende dagen wel bij, dus dan weet ieder van hoe of wat. Als je het niet zeker weet kun je het altijd vragen ^^

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik wil graag een vrouwelijke jager reserveren maar mag ik dan mijn character uit mijn fanfic pakken?

    Ik weet niet helemaal hoe je personage in elkaar zit, dus dan laat ik vanzelf weten of het goed is. Maar voor nu ja hoor, dat is goed (: Naast je vraag wil ik echt even zeggen dat ik je signature amazing vind haha. Die scene was geniaal :'D

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 16:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Sorry, ik kijk op het moment zelf de serie, dus ben vergeten om op de rest van de vragen te antwoorden. :x

    (...)
    Ik weet niet helemaal hoe je personage in elkaar zit, dus dan laat ik vanzelf weten of het goed is. Maar voor nu ja hoor, dat is goed (: Naast je vraag wil ik echt even zeggen dat ik je signature amazing vind haha. Die scene was geniaal :'D





    Sorry kon het niet laten xD

    Mijn female hunter komt eraan!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Even een vraagje, wat is je idee voor verhaal lijn?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)




    Sorry kon het niet laten xD

    Mijn female hunter komt eraan!!

    Hahaha, genius. Ik wil graag spoileren, maar Cas is zo.. die weet echt niks van de mensenwereld ;p
    Ik ben benieuwd! :3

    Er zit niet echt een verhaallijn is. We see where it goes.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mannelijke hunter graag. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmm, ik twijfel. Zou graag een Hunter willen, maar die zijn er al veel, zie ik. Een demon lijkt me ook leuk. Knight of Hell, al zijn die allemaal dood. x) Ik wacht nog even, want ik heb het best druk. Ik laat nog wel weten of ik meedoe of niet. (:


    help

    Stelmaria schreef:
    Hmm, ik twijfel. Zou graag een Hunter willen, maar die zijn er al veel, zie ik. Een demon lijkt me ook leuk. Knight of Hell, al zijn die allemaal dood. x) Ik wacht nog even, want ik heb het best druk. Ik laat nog wel weten of ik meedoe of niet. (:


    Marthéééé, take een hunter ! ;o


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    (...)

    Marthéééé, take een hunter ! ;o


    Maar ik neem altijd een Hunter. D: Een Hunter turned demon zou wel cool zijn, but idunnoooo, dan voel ik me een dief van de serie. :')

    EDIT: Ugh, all right, zou het mogelijk zijn om een mannelijke Hunter te krijgen die net/een tijdje geleden is ontwaakt als demon? Knight of Hell would be great, maar dan kan hij niet voordien een Hunter zijn geweest of Cain moest hem echt specifiek hebben komen kiezen of hij zou de Mark of Cain moeten hebben, dus het hoeft niet. :'D Crossroad-demon mag ook. Of ik denk wel nog. Idunno.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 18:22 ]


    help




    Katharine Sophia Maria Thompson
    “Kate”


    Leeftijd:
    26

    Karakter:
    Op het eerste gezicht lijkt ze vrij onschuldig en denkt iedereen dat ze niet in staat is om een hunter uberhaupt te zijn. Kate is totaal het tegenovergestelde van onschuldig. Ze is meer het badass type om precies te zijn. Ze houdt graag de schijn op dat ze om niemand en niets geeft. Dit komt voornamelijk omdat ze haar biologische familie is verloren maar de gouden regel blijft: Hunters are family.
    Kate is straight to the point en aarzelt niet. Vak zegt ze gelijk wat op haar lippen ligt en dat brengt haar regelmatig in grote problemen.

    Uiterlijk:
    Kate heeft asblond haar met kleuren erin die over de jaren heen zijn vervaagd. Haar ogen zijn lichtgroen en ze heeft een bleke huid waardoor haar lippiercing direct opvalt. Ze heeft een slank gezicht met vrijwel weinig make-up. Puur alleen om de reden dat ze uit moet kijken met geld. Kate is ook heel erg lenig en sterk waardoor ze snel een klap uit kan delen. Op haar lichaam zijn ook een aantal tattoo's te vinden maar over het algemeen zijn die bedekt onder haar kleding. De reden waarom ze tattoo's heeft is omdat ze haar littekens wil verbergen en zo ook haar herinneringen. Haar kleding is comfortabel en eenvoudig. Vaak zijn ze gescheurd of zitten er gaten in maar dat boeit haar niet


    Geschiedenis:
    Officieel komt ze uit een groot gezin waarvan ze de oudste was. Ze had nog 2 broertjes en 2 zusjes. Haar moeder werkte bijna 24/7 waardoor ze op jonge leeftijd al voor haar broertjes en zusjes moest zorgen. Haar vader werkte overdag en was alcohol verslaafd. Hij kon vaak niet zijn handen thuishouden. Rond Kate’s 8ste verjaardag verloor hij helemaal de controle en moordde heel het gezin uit behalve Kate. Toen haar vader aanstalte maakte om haar te vermoorden, had hij zwarte ogen. Bij de aanblik van Kate verliet de Demon haar vader’s lichaam en haar vader viel dood neer. Met littekens verliet ze haar ouderlijk huis en werd ze geadopteerd door de familie Thompson. De familie Thompson was een hunters familie en leerde Kate alles wat zij wisten. Rond haar 21ste verjaardag werd het gezin overvallen door demonen en haar adoptief ouders ondergingen het lot zoals elke andere hunter. Ze lieten Kate achter met een flinke som geld, een Mustang uit ‘73, een dagboek en een laptop. Sindsdien is ze de weg opgegaan en de family business gaan doen. Tevens zoekt ze ook naar antwoorden omtrent de aanvallen.


    Overig:

    Regelmatig heeft Kate nachtmerries over haar broertjes en zusjes omdat ze ze zoveel mist.
    Kate heeft een aantal tattoo’s, waaronder deze:





    Is hij zo goed? Ik heb haar wat aangepast^^

    Edit: zo iets beter?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:17 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."