• Supernatural.


    We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    AlateCaden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    AlateValentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    TakamasaDean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    CashbyCimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    StelmariaAndreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, wie wil er nou wat voor rol? Nemen jullie daarnaast nog een rol? Ik ben een beetje verward. En ik zet voor nu een stop op de vrouwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Maar ik neem altijd een Hunter. D: Een Hunter turned demon zou wel cool zijn, but idunnoooo, dan voel ik me een dief van de serie. :')

    EDIT: Ugh, all right, zou het mogelijk zijn om een mannelijke Hunter te krijgen die net/een tijdje geleden is ontwaakt als demon? Knight of Hell would be great, maar dan kan hij niet voordien een Hunter zijn geweest of Cain moest hem echt specifiek hebben komen kiezen of hij zou de Mark of Cain moeten hebben, dus het hoeft niet. :'D Crossroad-demon mag ook. Of ik denk wel nog. Idunno.


    Ben overigens nog niet helemaal zeker of ik wel zeker zeker meedoe. Ik ben er volgende week niet, want dan ben ik op monitorcursus en ik denk dat ik het daarna ook wel druk zal hebben. Ik wil het wel proberen, maar ik zal zeker niet elke dag kunnen posten. :')

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 18:43 ]


    help

    Wrestler schreef:
    Mannelijke hunter graag. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Takamasa schreef:
    Sorry, wie wil er nou wat voor rol? Nemen jullie daarnaast nog een rol? Ik ben een beetje verward. En ik zet voor nu een stop op de vrouwen.


    Ik had een Banshee woman, honey
    En ik wil nog wel een mannelijke jefferson starship 8D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wrestler schreef:
    (...) [/right]
    Blablablablabla tekst hier zodat het links staat. [/b]

    Dan heb je zo'n soort opmaak waarbij je de tekst naast de plaatjes kunt doen, zoals ik had.



    Thank you!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Takamasa schreef:
    Sorry, wie wil er nou wat voor rol? Nemen jullie daarnaast nog een rol? Ik ben een beetje verward. En ik zet voor nu een stop op de vrouwen.


    Ik wil er naast nog een demon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wilde wel een mannelijke crossroad demon


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik wil wel een mannelijk wezen reserveren, en dan zou ik graag een engel van hem willen maken. (:
    Edit: Mocht de stop van de vrouwen eraf gaan, dan wil ik wel nog een vrouwelijke vampier overwegen, maar mijn mannetje heeft voorrang.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 19:19 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:52 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is mijn aanvraag over het hoofd gezien? :') Want ik zie hem niet in de beginpost staan.


    help

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik wil er naast nog een demon

    Een mannelijke of een vrouwelijke? Want je hebt al een vrouwelijke rol.. Over je rol: Ik vind het nogal aan de korte kant en je hebt het uiterlijk weggelaten. Kun je dit nog een beetje bijwerken?

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Ik had een Banshee woman, honey
    En ik wil nog wel een mannelijke jefferson starship 8D

    I know, ik had je vrouwtje er al bijgezet. Oké, je Jefferson starship staat erbij ^^

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Ben overigens nog niet helemaal zeker of ik wel zeker zeker meedoe. Ik ben er volgende week niet, want dan ben ik op monitorcursus en ik denk dat ik het daarna ook wel druk zal hebben. Ik wil het wel proberen, maar ik zal zeker niet elke dag kunnen posten. :')

    Heb je het dan over een hunter die tegelijkertijd demon is? Eerlijk gezegd heb ik dat eerder afgewezen bij een andere user, die zo'n soort idee ook had. Als je het wel realistisch houdt is het goed.
    Dat maakt niet uit! Je hoeft ook niet elke dag te posten, als het de rest maar niet ophoudt. Dan loopt de rpg namelijk wel dood. En je bedoelt zeker 'King of Hell', geen 'Knight of Hell'? :'D

    Melitta schreef:
    Ik wil wel een mannelijk wezen reserveren, en dan zou ik graag een engel van hem willen maken. (:
    Edit: Mocht de stop van de vrouwen eraf gaan, dan wil ik wel nog een vrouwelijke vampier overwegen, maar mijn mannetje heeft voorrang.

    De stop op de vrouwen is eraf. Durf je de vrouwelijke vampier aan te gaan of wil je liever nog even wachten? Remember: Je kunt er later, ookal is de rpg begonnen, een rol erbij nemen. Er is geen haast bij (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stelmaria schreef:
    Is mijn aanvraag over het hoofd gezien? :') Want ik zie hem niet in de beginpost staan.

    Ik was nog bezig met vanalles terug te beantwoorden :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace Locke is zo wel af, denk ik. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Elke keer als ik de naam Wallace tegenkom, moet ik aan mijn username denken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Elke keer als ik de naam Wallace tegenkom, moet ik aan mijn username denken :'D


    Oh shit, vergeten. Wil je dat ik hem verander?


    I'm your little ray of pitch black.