• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fuck. Hoe ga ik dit ooit uitleggen.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb geen zin om aan dit kutverslag te werken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn eierbal creaties zijn toch gelukt ^^

    Ik ben zó blij dat ik jou heb, je bent een vriendin die geen snelle verwijten of vooroordelen maakt en mijn zware momenten begrijpt. You are one in a million.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil niet egoïstisch doen, maar heb je dan geen enkel idee hoe lastig het voor mij is om ergens heen te gaan?


    kindness is never a burden.

    Well, het spijt me dat de jongen waar je verliefd op bent het aangevraagd heeft met één van onze vriendinnen, maar je bent niet de enige met een gebroken hart, so fuck off.


    kindness is never a burden.

    Dit is een beetje teleurstellend. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom überhaupt nog een crew als leden gewoon zelf taken op zich nemen.


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet zeker of ik nou bezorgd moet zijn, of dat we een nieuwe Hale in town hebben. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Overkill schreef:
    Waarom überhaupt nog een crew als leden gewoon zelf taken op zich nemen.


    Je bedoelt dat je de crew gewoon helemaal wilt afschaffen? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet zeker of ik nou bezorgd moet zijn, of dat we een nieuwe Hale in town hebben. :x


    Yep


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet zeker of ik nou bezorgd moet zijn, of dat we een nieuwe Hale in town hebben. :x


    Waar? o.o


    Your make-up is terrible

    'Volgende week ben je de eerste'. Volgende week mag ik lekker elke dag van de week werken. Rot op joh.


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waar? o.o


    Hier, neem ik aan.. :x Ik heb me ook al afgevraagd of het wel echt is, maar ik geef haar liever het voordeel van de twijfel. Ik kan me niet voorstellen hoe rot het moet zijn als je echt in zo'n situatie zit en iedereen valt over je heen met verdenkingen dat je aan het trollen bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, nee, dat is niet waar. (cat)
    Je bent niet moddervet, noch gewoon dik, en zelfs als je dat was ben je nog steeds niet lelijk. Mensen zijn altijd ontzettend kritisch over hun eigen uiterlijk, maar dat is nergens voor nodig. Niemand kijkt zo streng naar je als jijzelf. Je bent een heel leuk meisje en er is geen enkele reden dat je daaraan zou moeten twijfelen, en zelfs áls je lelijk was (wat je niet bent), is ook dat geen reden om je af te vragen waarom je bestaat, holy shit. Je bent er niet om mooi te zijn, Yolanda. Het is veel en veel belangrijker dat je een goed mens bent, en dat ben jij.


    Thank you, Inge. <3
    Ik heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik niets goed doe. En ik kreeg gisteren dus die fotos van die meneer en toen raakte het me toch wel dat ik geen slanke den bem. Ben ik ook nog nooit geweest en zal ik ook nooit worden. Die bouw heb ik helaas niet. Maar toch. :/


    OTOFT: Fijn. Mijn lievelingsbroek is bij mijn bovenbenen gescheurd, ik heb niets verdient in Stadskanaal en de persoon op wiens verjaardag ik heen moest was niet thuis. Terwijl men door de hele dag door komen kon. En dn bel ik op en begint het feestje inene in de avond. Leuk joh. Zalig begin van de dag. Not.
    Ik ga eeñn frisse neus halen en extra lang met Sheila wandelen. Misschien dat dat helpt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •